Энгийн борооны цув үйлдвэрлэгчээс тансаг брэнд болсон түүх

Хуучирсан мэдээ: 2023.09.13-нд нийтлэгдсэн

Энгийн борооны цув үйлдвэрлэгчээс тансаг брэнд болсон түүх

Энгийн борооны цув үйлдвэрлэгчээс тансаг брэнд болсон түүх

Лондонгийн загварын долоо хоногийн хамгийн тэсэн ядан хүлээдэг арга хэмжээнүүдийн нэг болох "Burberry" загварын тайзны шоу нь дэлхийн өнцөг булан бүрээс А зэрэглэлийн алдартнууд, өндөр зэрэглэлийн загварын сэтгүүлийн редакторууд болон хамгийн алдартай нөлөөлөгчдийг татдаг. Өнгөрсөн улиралд супермодель Наоми Кэмпбелл хамгийн урд эгнээнд Рози Хантингтон-Уайтли, Жейсон Стэтхэм нартай зэрэгцэн сууж, "Burberry" брэндийн загвар зохион бүтээгч  Даниел Лигийн анхны коллекцоо дэлгэхийг харсан бөгөөд энэ сарын 18-нд болох загвар зохион бүтээгчийн хоёр дахь шоуны хүлээлт өндөр байгаа юм.

Дэлхийн өнцөг булан бүрээс хэрэглэгчдийн хүсэн хүлээдэг тансаг зэрэглэлийн "Burberry" нь өдгөө Британийн хамгийн алдартай загварын брэнд болсон ч үргэлж тийм ч алдартай байгаагүй. Тус брэндийг 1856 онд Хэмпширийн Басингсток хотод анхны дэлгүүрээ нээснээр 21 настай драперийн шавь асан Томас Бурберри  үүсгэн байгуулсан.  Анх тэд Их Британийн "уйланхай" цаг агаараас хамгаалдаг гадуур хувцас бүтээхэд анхаарлаа хандуулдаг байв. Улмаар зохион бүтээгч нь усанд тэсвэртэй, амьсгалах чадвартай габардиныг  зохион бүтээж, 1888 онд патентжуулжээ.

"Үүнээс өмнө ус нэвтэрдэггүй хувцас нь резинэн хөвөн даавуугаар хийгддэг байсан бөгөөд энэ нь эвгүй, амьсгалахгүй, гоёмсог биш байсан. Харин гарбадины илүү хөнгөн, илүү шингэн, эвтэйхэн материалыг бий болгосон" гэж алдарт загварын стилист Миранда Холдер тайлбарлав.

Норвегийн судлаач, амьтан судлаач доктор Фридтёф Нансен 1893 онд Хойд туйлын тойрог руу явахдаа "Burberry" габардин өмссөн бол Британийн алдарт судлаач Эрнест Шаклтон 1900-аад оны эхээр гурван экспедицийн гадуур хувцсыг тус брэндээс сонгожээ.

ДАЙНЫ ЖИЛҮҮД

Өдгөө хэрэглэгчдийн дунд алдартай "Burberry" тренч цув нь дэлхийн хоёрдугаар дайны үед зохион бүтээгдсэн бөгөөд бууны хавтас, гранат зөөвөрлөх D-цагираг зэрэг олон тооны функцууд нь цэргийн хэрэгцээнд зориулагдсан байв. "Alexandra Wood Bespoke"-ийн үүсгэн байгуулагч "Savile Row"-ийн оёдолчин Александра Вуд хэлэхдээ, "Burberry"-гийн сонгодог суваг бүр 90 бие даасан, тусгай бүрэлдэхүүн хэсгээс бүрддэг. Загварын гол элементүүдэд түүний давхар цээжтэй урд хэсэг, мөрний польет, шаргал өнгө, бүстэй бэлхүүс, товчтой ханцуйвч, шуурганы хавчаар, захын доторлогоо зэрэг нь брэндийн нэрийн хуудас болсон" гэдгийг тайлбарлав.

Өвөрмөц шаргал Burberry "nova check" нь 1920-иод онд гарч ирсэн бөгөөд одоо ч доторлогоо болгон ашиглагдаж байгаа. Хэрэглэгчдийн дунд алдартай тренч цувнууд нь ойролцоогоор 1500 фунт стерлингийн үнээр худалдаалагдаж байна.

"Burberry" брэндийн сэтгэл татам байдал нь түүний дасан зохицох чадвартай холбоотой байх ёстой аж. Цувны цайвар шаргал өнгө нь олон төрлийн хувцасны сонголттой төгс зохицдог бөгөөд тансаг доторлогооны гялалзсан өнгө нь  тансаг хувцас гэж шууд танигдах боломжтой болгодог байна.

ХААНЫ ТАМГА

Их Британийн хатан хаан II Элизавета 1955 онд  "Burberry"-г цаг агаарын хамгаалалттай гэх хааны батламжийг олгожээ. Үүний дараа "Swinging Sixties"-ээр бизнес цэцэглэн хөгжиж, таван цув тутмын нэгийг нь Их Британиас экспортолдог гэж тус брэнд мэдэгджээ. Брэндийн нэрийн хуудас болсон нова чек нь нарийн доторлогооноос загвар зохион бүтээгчийн статусын бэлгэдэл болж, шаргал өнгийн хүрэм, ороолт, шүхэр зэргээрээ 70-аад оны үед худалдан авагчдын дунд алдартай байсан. "Burberry" 1990 онд хааны ордноос хувцасны засварын  хоёр дахь батламжаа авчээ.

МУУ НЭР

Хэдэн арван жилийн амжилтын дараа 1990-ээд оны сүүлээр маш өргөн хүрээний хэрэглэгчид нова чекийг худалдан авч эхэлснээр брэнд бейсболын малгайны борлуулалтаа зогсооход хүргэснээр "Burberry"-ийн гялалзсан байдал бүдгэрчээ. Удалгүй уг загвар  улиг болсон бөгөөд энэ нь өнөөдөр хамгийн их хуулбарлагдсан хуурамч загваруудын нэг хэвээр байна. Үүний үр дүнд брэндийн нэр хүнд  унаж, онцгой байдлаа алдаж, хэн шошгыг зүүхийг хянах боломжгүй болсон" гэж Холдер тайларлав.

ЗАГВАРЫН ТАЙЗНАА ЭРГЭН ИРСЭН НЬ

Шинэ мянганы эхэн үед брэндээ сэргээхээр оролдсон "Burberry" 2000 онд дээд зэрэглэлийн Бондын гудамжинд анхны дэлгүүрээ нээж, дараа жил нь 29 настай Кристофер Бэйлиг дизайны захирлаар авчирсан. Кристофер Бэйли бүтээлч захирлаар ажиллах хугацаандаа "Burberry"-гийн дүр төрхийг шинэчилж, дижитал шинэчлэлийг нэвтрүүлж, уран бүтээлчид болон хөгжимчидтэй хамтран ажилласнаар ихээхэн нөлөө үзүүлжээ. Энэ нь "Burberry"-г илүү шинэлэг, илүү хамааралтай болгож, брэндийг давуу тал болгоход тусалсан  байна.

Тэрбээр нова чекийн үйлдвэрлэлийг багасгаж, брэндэд сэтгэл татам байдлыг авчирч, Том Оделл, Жеймс Бэй зэрэг уран бүтээлчдийн амьд хөгжимтэй тайзны шоунуудыг зохион байгуулав. Бэйли сонгодог цувыг шинэчилж, өвийн загварт шинэ өөрчлөлт оруулж, супермодель Кейт Моссыг нүүр царайгаар авчирсан нь брэндэд  шинэ амьдрал бэлэглэсэн гэж үздэг.

Бэйли "Burberry"-г амжилттайгаар салбарын тэргүүлэгч, шинийг санаачлагч болгосон бөгөөд үүний үр дүнд тэдний загварын тайзны тасалбарууд Лондонгийн загварын долоо хоногийн хуваарьт хамгийн их эрэлттэй болжээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: THE INDEPENDENT

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!
NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж