Ч.Сайханбилэг нарыг авчрахаар АНУ-тай эрх зүйн туслалцааны гэрээ байгуулах уу?

Ч.Сайханбилэг нарыг авчрахаар АНУ-тай эрх зүйн туслалцааны гэрээ байгуулах уу?

Ч.Сайханбилэг нарыг авчрахаар АНУ-тай эрх зүйн туслалцааны гэрээ байгуулах уу?

УИХ-ын гишүүн асан Т.Бадамжунайг Филиппин улсын Сэбу хотын цагдаагийн газарт баривчилж, хуулийн байгууллагынхан Монголд шилжүүлэн авчрахаар ажиллаж байна.

Тэгвэл Засгийн газраас хэрэгжүүлж буй “Шувуу” ажиллагааны хүрээнд эрх зүйн туслалцаа үзүүлэх гэрээг АНУ-тай байгуулахаар ажиллаж байгаа аж.  Тодруулбал, ХЗДХ-ийн сайд Х.Нямбаатар БНСУ-ын Сөүл хотноо болсон “Авлигатай тэмцэхэд тулгамдаж буй сорилт, ололт амжилт” сэдвийн хүрээнд Aрдчиллын төлөөх дээд түвшний Энэтхэг-Номхон далайн бүсийн II уулзалтад оролцсон.

Энэ талаар АНУ-аас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн Эрхт Элчин сайд Ричард Буанган өөрийн твирттер хуудастаа “Сайн засаглал, хууль дээдлэх зарчим, ил тод байдлын төлөөх амлалтаар дамжуулан авлигатай тэмцэхэд манай ардчилсан орнууд ямар ахиц гаргаж байгаа болон Монгол Улсын үзэл баримтлалыг хуваалцсан ХЗДХ-ийн сайд Х.Нямбаатар танд баярлалаа” хэмээн жиргэжээ. Харин Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Х.Нямбаатар хариуд нь “Элчин сайд ноён Ричард Буанган танд баярлалаа. УИХ, Засгийн газраас авч хэрэгжүүлж буй авлигатай тэмцэх ажлыг бодитой үр дүнд хүргэхэд хоёр улсын хамтын ажиллагаа нэн чухал. Юун түрүүнд манай хоёр улс эрх зүйн талаар харилцан туслалцаа үзүүлэх гэрээ байгуулах ажлыг эхлүүлэх шаардлагатай байна” гэжээ.

Өөрөөр хэлбэл, “Шувуу” ажиллагааны хүрээнд мөрдөн шалгах ажиллагааны явцад гадны улс руу оргон зайлсан хүмүүсийг авчрахад АНУ-тай хамтран ажиллах бололтой. Тус улсад Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэг нарын хэд хэдэн хүн амьдарч байгаа гэх мэдээлэл байдаг.

Сануулахад, Монгол Улсын тухайд эрх зүйн талаар харилцан туслалцаа үзүүлэх гэрээ байгуулсан 20 гаруй орон байдаг бөгөөд мөрдөн байцаалтын явцад оргон зайлсан 92 хүнийг авчирна гэж Засгийн газраас мэдэгдээд буй.

Т.ОД

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 202.126.90.90

Сайханбилэг Оюун толгой татварын өрийг цайруулсан, 5 толгойг 99 жилээр хятадад өгөх гэсэн, дубайн гэрээгээр монголчуудын 2022 оноос хүртэх байсан ноогдол ашийг 2037 он болгож хойшлуулсан, хүзүүгүй хүнтэй хамтран эрдэнэтийг хуваан идэх ажиллагаа явуулсан…..цааш маш олон булингар бий.

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 202.126.90.90

хэрвээ Сайханбилэг мэтийнхэн байгаагүй бол монгол өнөөдөр маш их хөгжсөн ард түмэн нь боломжийн орлоготой Швед Финланд мэт байх байлаа. гэтэл энэ новшнууд ард түмэнд очих баялгийг гадныхантай хийлж завшсан. Энгийнээр байр түрээслээд сард 1,0 сая төгрөг авах ханштай байхад 100 мянгаар түрээслээд сууж байвал миний нөхөр овоо ямар ч байсан байраа түрээслэсэн гэдэг тэнэг авгай адил байх боломжгүй.

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 122.201.31.213

AN iin llruud harin esergeere ardchilliig boomildog shuu unen hereg deere. Zi Jonhuu Baltanhuyag Medrel Fortuna Ebi geed bugd ardchillig ulandaa gishgedeg oros hujaagiin hul gar tagnuuluud. Nadad helj baiga ug chin taalagdahgui baina geed ulsiin ih hurliin inder deerees knopoo daraad baij baisan Zi g martsan uu malnuuda ter chin ardchilal yumuu???

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 66.181.160.56

Сайханбилэг ЕС байх үед Засгийн газраас хийсэн сайн зүйл ч бийг бас огт үгүйсгэж болохгүй! Гэхдээ Сайханбилэг хувийн бизнес огт хийгээгүй атлаа ямар мөнгөөр АНУ-д олон жил амьдарч байна вэ гэдэг нь гайхал төрүүлнэ?!! Хэрэв ямар нэгэн "Но"-гүй бол өөрөө хүрч ирээд шалгуулчихмаар юм даа. Гагцхүү ирэхэд барьж аваад цагдан хорих байх гэж айгаад ирэхгүй байгаа болов уу??!! Манай хуулийнханы ганц чаддаг юм нь барьж хорих шүү дээ!!

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 43.242.242.59

Гэмт хэрэг үйлдээд оргосон луйварчидыг барьж ирж хариуцлага тооцох нь шударга ёсонд нийцнэ. Ардчиллынхныг хэрэгт шалгаж болохгүй гэсэн хууль байхгүй. хэрэг хийсэн л бол нам ямар ч хамаагүй юмаа. Сайханбилэг хэрэгт шалгагдаж байхдаа Монголын хуулийнхныг үл ойшоож санаатай оргосон нь үнэн юм

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 202.126.88.81

Ene bol ardchlal bishee tamini ee avilgachin eh ornoo hudaldsan piz daguudiig avchirch hariutslaga tootsog asuudal yumaa esvel ene chigeeree l yavah uu?

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 122.201.31.107

Aрдчиллын төлөөх дээд түвшний уулзалтад Монголын Ардчилалыг нухчин дарж байгаа энэ МАН гишүүн хууль завхаруулагч хууль зүйн сайд ямар нүүр гарган оролцож чадаж байна аа. Ардчилалаас ухарч буй энэ Монгол орныг дэлхий харж байна… харамсалтай . эрх зүйн туслалцаа үзүүлэх гэрээ хэлцэл ч гэх шиг …….Авилгалд идэгдэсэн Ардчилалаа боомилж буй ……..МАН ……

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 122.201.31.213

AN iin llruud harin esergeere ardchilliig boomildog shuu unen hereg deere. Zi Jonhuu Baltanhuyag Medrel Fortuna Ebi geed bugd ardchillig ulandaa gishgedeg oros hujaagiin hul gar tagnuuluud. Nadad helj baiga ug chin taalagdahgui baina geed ulsiin ih hurliin inder deerees knopoo daraad baij baisan Zi g martsan uu malnuuda ter chin ardchilal yumuu???

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 213.34.107.164

Shorond baih hun chini menget Nyamdorj shuu.Ter dandaa gadniihand uilchilsen. Huuli zassan gadniihand zoriulj.Unetei tsenetei buhniig gadniin zahialgaar ulsiin onch bolgoson.erdenet gm.Oros manaihiig ezeleheer hamag unetei tsenetei buhen ni ulsiinh baih tusmaa sain.Ooriin bolgohod amarhan.Putinii tetgelgeer buhel buten buleg UVS zaluus monkwad surch baina.Oros manaihiig ezleh beltgel.

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 202.55.188.40

Америкийн хөгжлийн нууц нь хулгайчдын хөрөнгийг ашигласны үр дүн монголд буцааж өгч олон тэрбум долларын ашгаа алдахгүй байх

Avatar

Шударга ёс 2023-04-04 202.126.89.220

г*** царайлсан урвагч хулгайч новшийн бүх хөрөнгийг нь хураагаад цаазын ял оноо

Avatar

Зочин 2023-04-04 64.119.16.237

Сайханбилэг нарын хүмүүс ДУБАЙ орохоор онгоцны буудалд байгаа үеийн зураг ТВ-ээр гарч билээ.Тоон дотор үсэг цохиж явна гэдэг шиг ноён Баабар эдний дунд юу хийж яваа билээ гэцгээгээд чимээгүй болж билээ.ЗАРИМ НЬ БААБАР ЧИНЬ САЙХАНБИЛЭГИЙН ЗӨВЛӨХ ШҮҮ ДЭЭ ГЭЦГЭЭЖ БАЙСАНСАН. Өнөөдөр хөөрхий Сайханбилэг эх орондоо ирэхгүй харь оронд амь хорогдоод харин ноён Баабар Монголдоо хааяа түүхийн хичээл ТВ-ээр заасан шиг гэдсээ илээд байж байдаг. Хорвоо ч хоржинтой эд юмаа даа янз нь.

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 66.181.160.56

Аль ч юм маш олон өнгөтэй, талтай байдаг!! Аливаа юмыг зөвхөн хар, цагаанаар хардаг хүмүүс бол хамгийн больхи бүдүүлэг, харанхуй масс байдаг. Сайханбилэгийн ЗГ-ын үед хэрэгжүүлсэн цөөн хэдэн сайн эхлэлийг харин ч Баабар л зааж өгсөн байх шүү!!!

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 124.158.65.135

"Оюутолгой төслийн" гүний уурхайг эхлүүлэхэд гарамгай гавъяа байгуулсан ЕС асан Сайханбилэгийг нааш нь ирүүлж "Чингис" одонгоор шагнах ёстой.

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 103.57.94.221

зөв

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 192.82.64.153

Улсаа иргэдээ худалдсан хулгайч нарыг бүгдийг нь авчирч шоронд хатаа ирхээрээ тэд нар чинь юу гэж хуцах бол одоо гадаадад хэний мөнгөөр амьдраад байна дансыг нь хаа хэн хэдэн цаас шилжүүлж байна тэр нөхрийг байцаа шалга амархан л баймаар юм иргэнийг дор нь шалгадаг шиг

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 139.5.219.171

сайханбилэг яг ямар хэргээр зугатаагаад байгаа юм. ямарч шаардлагагүй зугатаж явах.

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 66.181.181.27

Оросоос Эрдэнэтийн 49 хувийг эх орондоо авчирсны нь МАН буруутгаад байгаа юмдагуу ?! Сонин л юм ! Дубайн гэрээнд мань хүн гарын үсэг зураагүй бол гүний уурхай байхгүй л байх юм ш дээ ! Чи өнөөдөр буруутавч түүх чамайг цагаатгах цаг ирнээ !

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 202.126.88.81

Hutsmoi

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 67.173.67.188

Mani hunii ah duu nariin company-ni ANU-d horongooroo tolgoi tsohij baina daa. Hoorhii muusain mongolchuud neg truck avah gej heden jil mailj baihad mani hunii duu baachka 300K-iin truck-iig 30-40-oor ni hudaldaad avchihsan baih jisheenii. gunii uurhain gariin usegnii tsavchaanii heden nogoon l yavj baigaa baih daa.

Avatar

Нэргүй 2023-04-04 122.201.31.213

Humalmin MAN erdenetiin 49% iig avch irsen yum shuu. Naad AN iin llruud chin Sahal Erdenebileg gedeg erhemd 49% iig huviig tdb eer damjuulaad ugchihood hamt ideed hevtej baisandag

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж