Ирвэс танкийн экспортыг Герман хориглохгүй | News.MN

Ирвэс танкийн экспортыг Герман хориглохгүй

Ирвэс танкийн экспортыг Герман хориглохгүй

Ирвэс танкийн экспортыг Герман хориглохгүй

Польш улс Ирвэс-2 танкийг Украин руу илгээвэл Герман замд нь саад болохгүй гэж тус улсын Гадаад хэргийн сайд Анна Баербок мэдэгдлээ. Мөн Польш улс ямар ч экспортын зөвшөөрөл хүсээгүй байгаа гэдгийг онцолжээ. Харин Польшийн ерөнхий сайд Матеуш Моравецки хэлэхдээ “Бид Берлинээс зөвшөөрөл хүснэ. Гэхдээ тэд зөвшөөрөхгүй байсан ч Польш энэ танкуудыг Украин руу илгээх болно” гэв. Польш улс Украинд 14 ширхэг Ирвэс-2 танк өгөхөд бэлэн байна гэж мэдэгдсэн. 

Германд үйлдвэрлэсэн танкуудыг Украин руу илгээж, Оросыг ялахад нь туслахыг Киев барууны орнуудаас хүсч буй. “Германд бидний амийг аврах хүч бий. Гэвч Герман зөвшөөрөөгүй байна. Экспортын хууль үүнд саад болж байна. Герман улс эцсийн дүндээ танк нийлүүлнэ гэдэгт итгэлтэй байна. Бид Британийн танкийг аль хэдийнэ хүлээн авсан. Тэд анх үүнийг боломжгүй гэж хэлж байсан. Эцсийн эцэст бид хүссэндээ хүрсэн. Энэ удаад ч бас хүссэндээ хүрнэ” гэж Украины Гадаад хэргийн сайд Дмитрий Кулеба хэлэв. 

Ирвэс-2 танкийг Оросын Т-90 танкуудтай өрсөлдөхөөр тусгайлан бүтээсэн. Дэлхий даяар 2000 гаруй Ирвэс-2 танк байдаг. Эднээс 300 орчим нь байхад л Оросыг ялж чадна гэж Украины ерөнхийлөгч Зеленский хэлжээ. Нийт Ирвэс танкийн бараг гуравны хоёр нь Европ тивийн нутаг дэвсгэр дээр байгаа тул зэвсгийн системийн амин чухал хүчин зүйл болох засвар үйлчилгээ талаасаа энэ нь давуу байдал болох юм. Ирвэс танк өмнө нь Афганистан, Сирид байлдааны ажиллагаанд оролцож байсан. 

Эх сурвалж: BBC

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.131.245.243

Германия направит Украине 14 танков Leopard 2, сообщает кабмин ФРГ

«Немецкие танки будут поступать из запасов, хранящихся у бундесверовских вооружённых сил», — заявил Олаф Шольц.

)

Avatar

өвгөн 2023-01-24 66.181.179.30

орос троллуудаа украйн улс танай оросруу дайраагүй, оросын фашистууд дайрахгүй гэж худал чааж байгаад үүр шөнийн заагаар украйнд халдан довтолж ард иргэдийг нь алж хядаж, хот тосгодыг нь бөмбөгдөж газрын хөрстэй тэгшилж, эмс охидыг нь хүчирхийлж тонон дээрэмдэж, газар нутгийг тасдан өөртөө нэгтгэж хулгай дээрмийн дайн хийж байна. оросын фашистууд дайныг шүүмжилсэн дунд сургуулийн сурагч охиныг шоронд хорих ялаар шийтгэж байна. үүнийг хараад ойлгохгүй байвал үхэж далд орох цаг чин болсон байна

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.131.245.243

анки Abrams, об отправке которых на Украину могут объявить в США, скорее всего, не прибудут на Украину в ближайшее время, пишет газета Washington Post со ссылкой на американских чиновников.

Ранее СМИ сообщали, что президент США Джо Байден собирается в среду анонсировать передачу украинцам от 30 до 50 танков Abrams.

Чиновник заявил изданию, что танки Abrams, в случае возможного решения об их поставке Киеву, будут предназначены «не для боев в ближайшее время» и, скорее всего, не будут доставлены

Avatar

ЗОЧИН 2023-01-24 202.9.46.18

АНУ, НАТО дэлхийн 3-р дайныг албан ёсоор эхлүүлэхнээ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2023-01-24 213.87.89.47

!! Хамгийн сайн тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – https://tinyurl.com/y9p4r96k

Avatar

Зааварч 2023-01-24 202.9.46.52

Дор баахан хятад сэгнvvд хуцалдах юм герман танк юугаараа сайн юм бэ? Жин ихтэй 1 танк устгахад 4 хvн алагдана муу 1970 оны танкууд Leopard 2 a 4 чинь сайн шинэчилсэн танк нь маш цеен хог америк abrams-аа егч шатаалгахгvй айгаад Германыг та нар амиа алдаа гээд байдаг аймхай бусдын ард нуугдапд турхирдаг фашист америкаа гэж новшнууд.

Avatar

Зочин 2023-01-24 192.82.82.247

,Япон , Герман улсууд дэлхийн 2-р дайны дараа зөвхөн өөрийгөө батлан хамгаалахад дэлхийн хяналтан дор байлгаж зэр зэвсэгээ худалдахгүй байх үүхэг хүлээсэн байдаг.Үүнийг зөрчихгүй гэсэн баталгаа гаргаж авсан байдаг.Дээрхи гэрээг зөрчвөл дайн хийсэнтэй адилтган үзэхээр гэрээ баримтууд хийгдсэн байдаг.

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.131.245.243

https://t.me/c/1680481444/10725

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.131.245.243

Германчууд дахиад л ляхуудыг хулхидах нь дээ. ккккккккккккккккккк

Avatar

Зочин 2023-01-24 142.79.202.93

Дайн дуусмагц сэргээн босголтод нь тусална мусална гээд түрүүчээсээ нүхээ малтаад эхлэсийн бишүү, з****г нийлүүлэхийн оронд

Avatar

Good News Mn 2023-01-24 86.48.6.172

Өрөө 1.98% -тай нэгтгэхийн тулд танд зээл хэрэгтэй юу? (
SUPPORT@ECTBANKS>COM ) Эсвэл Хувь хүний зээл * Бизнесийн зээл *Ипотек
Зээл гэх мэт. Сонирхсон хүмүүс бидэнтэй холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна уу
Имэйлээр: (SUPPORT@ECTBANKS.COM) WHATSAPP +19083082601======
Доорх өргөдлийн маягтыг бөглөнө үү: – Бүрэн нэр: – Зээлийн хэмжээ
шаардлагатай: – Зээлийн хугацаа: – Зээлийн зорилго: – Хот / Улс: –
Утас: – Та бидний тухай сонсох/линк өгөх сайтын нэр: ===== Та юу?
Өрөө 1.98% -тай нэгтгэхийн тулд зэ

Avatar

ingej hudalaa burahgui ch dee 2023-01-24 202.131.225.197

leopard 1 tank ihenh ni bolohoor dan huuchin tank sh dee. shinjilsen leopard tank dongoj 260 shirhrg bi l dee. oros ulsd 13000 tank bii ch de. 300 han tankaar orosiig ylan gedegt teneg hvn l itgeh baih daa.. baruunhan dandaa hudalaa yridag da. odoo ukraind baildah hvn hvch tank hyagt mash tsoon bolood bainga hot tosgodoo aldaj bna..

Avatar

Зочин 2023-01-24 192.82.74.251

оросын танкнудыг хаваржингаа жавелиндаж нисгэлээ. одоо бгаанууд нь Д2Дын үеийх

Avatar

odoo chinii javelinii vlger duussan ch dee. 2023-01-24 202.131.225.197

odoo ukraind nogoo turkiin bayartar dron, amerikiin javilen , bas Himmarsiin vlgeruud duusaad l udaj bnaa. chinii naad javelinguud chin odoo orosiig tankgui bologson baimaar yum daa. vnen tiim tankiin erleg yum bol odoo orosd tank vldeegui bailgui l dee. daanch tiim yum algaa daa…

Avatar

Зочин 2023-01-24 59.153.114.111

бүгдиййг өг тэгэхгүй бол ялахгүй нь гээд л байна цаана чинь

Avatar

Монгол хүний нэг 2023-01-24 43.228.130.188

Манай Монгол улсыг тусгаар тогтносон улс гэдгийг НҮБ-д элсүүлж хүлээн зөвшөөрөхэд Орос зүтгэж тэр үеийн соц орнууд дэмжиж, харин эсрэг болон дэмжиж гар өргөөгүй улсуудад наад Герман, Япон, Хятад…. гэх мэт

доллар, марк, иен, юан нь одоогийн Монгол залууст түүхийг мартуулах хүчтэй з****г мөн болтой

Avatar

yg vnen tiim shuu. 2023-01-24 202.55.191.130

manai zaluusiin tarhi tolgoig ni ardchilal gej baahan ugaaj sotsiolimzim bol muu muuhain tuil gej baahamn muulij hayadaad ted odoo sotsializim bol tam baisan geed bodood bgaa yumaa. getel ter amerikiin odoo bgaa niigemiig haraach dee .. mohoj bnaa es surtahuun gger bvliin ariun es juram ni amerikiin …

Avatar

Монгол хүний нэг 2023-01-24 43.228.130.188

ккк энд ОРОСын эсрэг Герман танкыг гайхалтай гээд байгаа залууст нэг зүйл сануулмаар … Герман-Япон 2 нийлээд Дэлхийг хуваах гэж Европ талаас Герман, Ази талаас Япон олон орныг жинхэнэ булаан эзлэж иргэдийг нь шатааж дүүжлэж цавчаад тэр ч байтугай манай улс руу халдан ирж байсныг Япон-Герман 2-ийн өмнөөс Орос цэргүүд манай цэргүүд хамт байлдаж эх орноо хамгаалж байсныгТа бүхэн мартсан болтой… Япон манай руу дайрахад одоо та нарын шүтээд байгаа ногоон доллартай АНУ туслаагүй юм даа…

Avatar

Зочин 2023-01-24 66.181.160.87

Америк ирж байж л наад хоёрыг чинь дарж авсан биздээ ..Тэгээд ч тэр үеийн ЗХУ , одоогын Орос хоёр газар тэнгэр шиг ялгаатай ….Гэхдээ энд түүхийн тухай маргах гэсэн хүн алга.. Сайн техникийг сайн л гэцгээж байна муу техникийг муу л гэцгээж байна шдэ ..

Avatar

зочин 2023-01-24 192.82.81.157

АНУ тусаласан шүү,Улс төрийн маш том тусламж үзүүлэсэн, нарийн яривал алсуураа Япон ч их тусалсан байх.

Avatar

Зочин 2023-01-24 66.181.160.87

Герман Орос танкыг яаж харьцуулах вэ дэ …Бух Бенз Лада хоёрыг харьцуулж болох уу?.

Avatar

Зочин 2023-01-24 139.5.217.187

Үхэлдээ бэлдэж бай даа өмхий иван гахайнуудаа

Avatar

Зочин 2023-01-24 64.119.16.88

Оросын танкийг ямар танк гэдгийг нь бид энэ дайнаас тодорхой харсан. Герман инженерүүд гайхалтай танк хийсэн нь тодорхой

Avatar

Зочин 2023-01-24 43.228.129.131

2-р дайнаас хойш одоо дэлхий нийтээрээ Герман Оросын шилдэг танкийн тулааныг үзэх болж дээ, сонирхолтой ш дээ, хаха, үнэндээ реалити шоу маягийн л юм даа

Avatar

Zochin 2023-01-24 66.181.161.240

hurdan ogoo chee. German aa.

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.131.245.243

Үгүй.

Avatar