Э.Одбаярт оногдуулсан шийтгэлийг хүчингүй болгожээ | News.MN

Э.Одбаярт оногдуулсан шийтгэлийг хүчингүй болгожээ

Э.Одбаярт оногдуулсан шийтгэлийг хүчингүй болгожээ

Э.Одбаярт оногдуулсан шийтгэлийг хүчингүй болгожээ
НЭМЭЛТ:
"No war" хөдөлгөөний Э.Одбаярт холбогдох шүүх хурал өнөөдөр болж, шүүхээс түүнд оногдуулсаг шийтгэлийг хүчингүй болгож шийдвэрлэсэн байна.

Э.ОДБАЯРЫГ ДАЙНЫ ЭСРЭГ ХУУЛИАР ХОРИГЛОСОН ГАЗАРТ ЖАГССАН ГЭЖ ШҮҮЖ БАЙНА
"No war" хөдөлгөөний Э.Одбаярт холбогдох шүүх хурал өнөөдөр /2023.01.24/ 11:00 цагт Баянзүрх, Сүхбаатар, Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн байранд эхэлсэн. Түүнийг дайны эсрэг хуулиар хориглосон газарт жагссан, ОХУ-ын өмчид халдсан гэх найман хэргийг прокурорын байгууллага сэргээж, шийтгэл оногдуулаад байгаа аж. Э.Одбаяр нь анхан шатны шүүхэд гомдол гаргаад буй. Одоо шүүх хурал нь үргэлжилж байна.
Тэрбээр 2022 оны арваннэгдүгээр сарын 3-нд мэдээлэл хийхдээ "Миний хувьд хоёр эрүүгийн хэрэгт холбогдсон. Мөн зөрчлийн зургаан хэргийн таван хэрэгт би хамаатай. Эдгээр хэргийн нэг нь ОХУ-ын Элчин сайдын яамны гадна байрлах самбарт халдсан гэсэн бол дөрөв нь зөвшөөрөлгүй жагсаал зохион байгуулсан гэх үндэслэлээр шалгаж байгаа. Зөрчлийн шийтгэл 10 орчим бөгөөд бүгд 20 удаагийн шүүх хурлаар орсон.
Нийт 48 цаг баривчилсан зургаан хүний нэг нь би. Мөн 30 хоног цагдан хоригдсон хоёр хүний нэг нь би. Мэдүүлэг, байцаалтад 57 удаа дуудагдсан хүний нэг, таван удаагийн гүтгэлгийн дөрөвт нь миний нэр байгаа. Яллагдагчаар татагдсан зургаан хүний нэг нь би. Цагдаа нар 10 гаруй удаа миний биед халдаж, 21 удаа эд зүйлээ булаалгасан. Сүрдүүлэг заналхийлэлд 115 удаа өртөж, дур зоргоор 10 удаа баривчилж саатуулсан" гэсэн юм.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2023-01-24 89.38.99.93

. Үүнээс цааш тусгаар Монгол улсын ямар ч иргэнийг харийн муу гөлөг элчингээс захиалж шоронд хийхгүй байх болно. Зоригтой залуу Одбаярыг дэмжинээ.

Avatar

Зочин 2023-01-24 89.38.99.93

За МАНингуудыг ирэх сонгуулиар нухаж унагахгүй бол үнэмлэхүй бүх эрхийг авчихаад ард түмнийг татвар торгууль шоронгоор айлгаж хүссэнээрээ хүчинддэг үе ирэх нь дээ

Avatar

Зочин 2023-01-24 213.87.89.47

! Хамгийн сайн тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – https://tinyurl.com/y9p4r96k

Avatar

Good News Mn 2023-01-24 86.48.6.172

Өрөө 1.98% -тай нэгтгэхийн тулд танд зээл хэрэгтэй юу? (
SUPPORT@ECTBANKS>COM ) Эсвэл Хувь хүний зээл * Бизнесийн зээл *Ипотек
Зээл гэх мэт. Сонирхсон хүмүүс бидэнтэй холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна уу
Имэйлээр: (SUPPORT@ECTBANKS.COM) WHATSAPP +19083082601======
Доорх өргөдлийн маягтыг бөглөнө үү: – Бүрэн нэр: – Зээлийн хэмжээ
шаардлагатай: – Зээлийн хугацаа: – Зээлийн зорилго: – Хот / Улс: –
Утас: – Та бидний тухай сонсох/линк өгөх сайтын нэр: ===== Та юу?
Өрөө 1.98% -тай нэгтгэхийн тулд зэ

Avatar

Зочин 2023-01-24 66.181.183.143

Хууль зөрчсөн ч цагаатгагдаж байдаг дархлагдсан хэсэг бүлэг гэмт этгээд монголд буй болж байгаа юм биш үү. Монголын хуулийнхан энгэж гэмт этгээдүүдийг өөгшүүлж, тэдний өмнө улс орон ард иргэд бид бууж өгч өвдөг сөхрөх хэрэг үү,. Монгол ийм эмх цэгцгүй дур зоргын танхай балмад байдалд автах ёстой юм уу

Avatar

Хараа 2023-01-24 202.179.21.200

37 он их хэлмэгдүүлэлтийн сүүдэр тусаад байхад ЧИ ч улаан малгай өмсөөд тэргүүн эгнээд эцэг эхээ ч буудах нөхөр үү дээ. Цаг өөр болсон МАНын хийж байгаа бүхэн цаг зуурынх даа. Монголд хөгжил хэрэгтэй болохоос дарангуйлал хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2023-01-24 192.82.88.118

тэр үеэр хүк нүб-д очиж no war гэж хэлчээд ирсэн.

Avatar

Зочин 2023-01-24 66.181.161.207

Монгол улс тусгаар тогтносон улс шүү, оросын тосгон байгаа биш. Оросууд Монгол улстай хүндэтгэлтэй эрх тэгш харилцах цаг болсон

Avatar

Зочин 2023-01-24 192.82.69.144

СОЦИАЛИЗМЫН ҮЕД Ч ХҮНИЙГ ИНГЭЖ ЗАЛХААН ЦЭЭРЛҮҮЛЖ БАЙГААГҮЙ ШИГ САНАГДАЖ БАЙНА ЭНЭ УЛСЫГ ХААШ НЬ ХӨТЛӨӨД БАЙНА АЙН ЭНЭ КОММУНИСТУУД

Avatar

Зочин 2023-01-24 119.40.100.170

Тоглоомтой тээ тарчлааж байснаа хүчингүй

Avatar

Зочин 2023-01-24 192.82.92.204

Бүү шантар дүү хүү сайн байна

Avatar

Зочин 2023-01-24 192.82.92.204

Дайн болон оросыг эсэргүүцсэн үйлдлийг чинь дэмжиж бахархаж явдаг шүү дүү хүү мундаг байна бүү шантар.Ард чинь эрх чөлөөнд дуртай сая сая хүмүүс бна. Харин тэдний сүүдэрт оросын б**с долоогч хэдэн цөөхөн Мояа Женкочүүд байна ????

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.9.46.223

Zuv shiidjee, tushtai mundag zaluu

Avatar

Зочин 2023-01-24 122.201.31.189

Монгол улс юм уу орос юм уу

Avatar

Уншигч 2023-01-24 64.119.27.221

оросын хуулиар шүүгээд байгаа юм уу, навальныдах нь дээ, яана вэ таминээ

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.55.188.36

аавын эрх хуухэд менгеер угжуулсан, хийх юм нь олдохгуй ажил хийхгуй бэлэн юман дээр ессен эрхийн тэнэг. юм л болгон дээр худлаа ард тумний нэр барьж жагсаж цуглах дон туссан. еерийгее мундаг баатар гээд бодчихсон .би би гэсэн евчтэй

Avatar

Зочин 2023-01-24 89.38.99.93

оросын гар хөлнүүдийн өмнөөс энэ залуугаас өөр үг хэлэх зоригтой хүн олдоогүй юм шүү. Чи муу гөлөг Монгол улсынхаа төлөө ганц үг хэлж чадах уу аймхай гөлөгнүүд МАНингийн троллууд компьютерийн араас л их боргоно доо

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.131.242.126

Одбаяр яс юман дээрээ үзэл баримталаараа биш эцгийнхээ захиасаар өөрийгөө ийм бйадалд хүргэж байгаа нь өрөвдөлтэй юм.Залуу хүн улс төрөөс өөр хийх юм олдоно доо уулнь

Avatar

Зочин 2023-01-24 89.38.99.93

оросын гар хөлнүүдийн өмнөөс энэ залуугаас өөр үг хэлэх зоригтой хүн олдоогүй юм шүү. Чи муу гөлөг Монгол улсынхаа төлөө ганц үг хэлж чадах уу аймхай гөлөгнүүд МАНингийн троллууд компьютерийн араас л их боргоно доо

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.179.27.116

Одоо хохирлоо цагдаа, прокуророос нэхээрэй. Сэтгэл санааны хохирол ч мөн адил

Avatar

Зочин 2023-01-24 103.229.120.204

Manaih dainig demjdeggui uls shuu dee. Zaluus ni dainiig eserguutseheer yagaad ingeed baidag yum?. Irged uzel bodloo ilerhiileed jagsaj l baig.

Avatar

Чук 2023-01-24 202.55.188.102

Маш зөв логиктой ярьж бга ганц хүн дэ. Хиймэл дайралтанд хүмүүс дагаж автаад бдг болхоос энэ тун зөв асуудал хөндөж бгааг нь бид анзаарахгүй л яваад бдг. Би дэмжнээ

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.131.225.197

Энд сэтгэгдэл бичсэн хүмүүст юу тохиолдоо вэ? Алаад өг, булаад өг гэсэн хүмүүс л байх юм. Жинхнээсээ алаад булдаг нийгэм тогтвол хамгийн түрүүнд өртөхөө мэдэж байгаа болов уу?

Avatar

Зочин 2023-01-24 43.242.242.59

Энэ хүнд эрүүгийн хариуцлага яагаад оногдуулахгүй байна вэ

Avatar

Зочин 2023-01-24 89.38.99.93

NO WAR гэсний төлөө харь оросын элчин тагнуул үүрэг өгч ял өгвөл ёстой тэр шүүгч харийн тагнуулч гэсэн үг шүү. Аймхай гөлөгнүүд МАНингийн троллууд дэлгэцний араас их хуцалдаж байх шив

Avatar

Зочин 2023-01-24 45.117.35.33

Энүүнийг 30 хоног баривчлах хэрэг нь хэд дахин бүрдлээ, Эбигийн хонгилын шүүх таг. Шударга иргэдэд хахир харгис, авигачид, тэдний гэр бүлийн гишүүн шиг болтлоо шүүгчид ажиллах юм.

Avatar

Зочин 2023-01-24 66.181.160.109

эцэгтэйгээ таарсан ац наад банди аа гянданд хатаа банди шуумар болго цусаа садартал хошногдуулаад хэвтэж байг бах мэлхий эрдэнэ ацыг шууд дүүжил

Avatar

Зочин 2023-01-24 89.38.99.93

энд нэг шоронгийн шуумар б**с нь хавчиганаад гийнаад унах чинь . яав чи минь ацдуулмаар байгаа юм уу бандиа

Avatar

Зочин 2023-01-24 64.119.27.103

Ийм удам муутай юмнуудыг шүүгээд, шийтгээд, нийгмээс зайлуулбал зөв болнодоо !

Avatar

Зочин 2023-01-24 64.119.27.103

Энэний ардчилсан үзэл гэж ямар элэнцэг нь байдгийн, эцэг шигээ нэг муу жулик, том том унгас алдаад байгаан.

Avatar

Зочин 2023-01-24 89.38.99.93

чам муу оросын троллуудаас эхлээд шоронд хийгээд нийгмээс зайлуулаад өгвөл таарна. Харин ч Монгол улсын иргэн харь муу улсын элчингийн захиалгаар шоронд суухгүй шүү. Зоригтой залуу дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2023-01-24 110.49.109.165

"дайны эсрэг хуулиар жагсахыг хориглосон газар" гэж юугаа яриад байгаа юм бэ?? Хаанахын, хэний дайн яриад байнаа??

Avatar

Зочин 2023-01-24 202.55.188.114

сэтгүүлч мал нь найруулгын алдаагаа ч ойлгохгүй….хориглосон газарт дайны эсрэг жагсаад гэх байлаа…

Avatar

Зочин 2023-01-24 124.158.69.51

Хулгайч ерөнхийлөгчийн хийж байгаа ажил гэж эх сурвалж хэллээ.

Avatar

Зочин 2023-01-24 89.38.99.93

харин ч ерөнхийлөгч хийсэн бол зөв ажил хийж. Үүнээс цааш тусгаар Монгол улсын ямар ч иргэнийг харийн муу гөлөг элчингээс захиалж шоронд хийхгүй байх болно. Зоригтой залуу Одбаярыг дэмжинээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж