9 тэрбум гэрлийн жилийн зайтай галактикаас дохио илгээжээ | News.MN

9 тэрбум гэрлийн жилийн зайтай галактикаас дохио илгээжээ

9 тэрбум гэрлийн жилийн зайтай галактикаас дохио илгээжээ

9 тэрбум гэрлийн жилийн зайтай галактикаас дохио илгээжээ

Есөн тэрбум гэрлийн жилийн зайтай галактикаас дэлхий рүү дохио илгээснийг эрдэмтэд илрүүлжээ. Тодруулбал, Энэтхэг дэх аварга телескопийн тусламжтайгаар “SDSSJ0826+5630” нэртэй галактикаас ирсэн дохиог Канад, Энэтхэгийн эрдэмтэд илрүүлсэн байна.

Уг радио долгионы тусламжтайгаар одон орон судлаачид 13.7 орчим тэрбум жилийн настай орчлон ертөнцийн үүслийн мэдээллийг олж авах боломжтой юм.

Гэхдээ ямар нэгэн дүгнэлт яаран хийхээс өмнө энэ дохиог харь гарагийнхан илгээгээгүй гэдгийг анхаарах хэрэгтэй. Энэ дохио нь орчлон ертөнц дөнгөж 4.9 тэрбум жилийн настай байхад үүссэн галактикаас иржээ. Галактик нь янз бүрийн радио дохио ялгаруулдаг. Харин өдий хэмжээний зайнаас радио дохио илрүүлж буй анхны тохиолдол энэ юм.

Энэтхэг дэх аварга телескоп нь таталцлын линзний ачаар сул дохиог хүлээн авч чаджээ. Таталцлын линз нь алс холын биетээс ирж буй дохиог томруулж, орчлон ертөнцийн эхэн үетэй танилцахад тусалдаг байгалийн үзэгдэл юм.

Эх сурвалж: DAILY MAIL

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ГайхмаарГайхмаар
8
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Чулуу 2023-01-23 150.129.141.211

ЁСТОЙ НАЙДВАРГҮЙ БОЛСОН УУ. ТИЙМ ХОЛООС ИРСЭН ДОХИОГ БАРЬЖ ЧАДСАН БОЛ ОЙР ХАВЬД НАЙДВАР БАЙХГҮЙ ГЭСЭН ҮГ…

Avatar

Иргэн 2023-01-23 64.119.23.249

Энэтхэгчүүд бурж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2023-01-23 192.82.69.158

Харь гарагийнхан хэрвээ байдаг бол
Хамгийн түрүүнд холбоо барих юмсан
Хаа зүс гайгүй бүсгүй байна уу гээд
Харилцах захиа бичих юмсан

Энэ дэлхийн явдлыг уудлаж
Эр эмийн ёсыг зааж өгөх юмсан
Эгзэг нь таараад найрч чадвал
Ээж ааваас нь охиныг нь гуйх юмсан

Хаа газрын хадам хатуу
Хайртай охиноо өгөх болов уу
Ханд нь дарагдаад өглөө гэхэд
Хаа галактикаа яаж авчрах вэ?

Харь гарагийн хадмууд ер нь
Харилцаа соёл ямар бол
Хажуу айлын Дулмаа ойрдоо
Харц шидээд нааштай байх чинь

Avatar

ЦАХИУР 2023-01-23 59.153.114.121

Ядаад зурхай юм, нар сараа зөв зүйтэйгээр олж хараад дараад нь он тооллоо зөвхөтлөөд сурчихмаар. даахгүй нохой булуу хураана гэж, шал далий мэдээлэл хэнд хэрэг болох вэ дээ. Улс орноо алдах гэж байж хаа байсан тэр олон тэрбум гэрлийн жилийн цаадх гариг ямар падтай байнаа???

Avatar

зочин 2023-01-23 192.82.69.158

Хэн буруу он тоолол гаргачихсан юм? Календар нь зарагдахгүй мулгуу юмнуудыг дагаж намираад он тоолол буруу зөрүү гээд байна уу. Идэр есийн хүйтэнд золгуудаад байгаарай х*******н чээсээ.

Avatar

бат 2023-01-23 202.70.34.2

ямар ч хэрэггүй мэдээ. хэдэн тербум жилийн зайнаас ирсэн дохио бидэнд хамаагүй. шөнийн тэнгэрт хэдэн од харчихаж байвал л барам байна.

Avatar

Зочин 2023-01-23 66.181.176.189

Харь гаригийнхан авилгалд идэгдээд гариг дээрээ амьдрах аргагүй болоод хаана ч хамаагүй ажил хийе гэж наашаа зүглэсэн байх. Угаасаа визгүй болохоор наашаа урсч дээ.

Avatar

Д Баярсайхан 2023-01-23 202.9.47.14

Одоо тэнгэрт нөгөө олон '"Од" харагдахаа больчихож ,агаар бохирдсон үнэн байна.Харамсалтай.Байгаль уствал бид ч бас хэцүүднэ. Иргэд,УИХ-н гишүүд ээ !

Avatar

Зочин 2023-01-23 213.87.150.239

!!!!!!!! Хамгийн сайн тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – https://tinyurl.com/y9p4r96k

Avatar

Зочин 2023-01-23 202.9.47.62

харь гаригаас ирсэн дохио ю..намайг аваач ааваа…

Avatar

Иргэн 2023-01-23 66.181.185.126

Сүүлийн өгүүлбэрийн найруулгыг харвал таталцлын линз нь…байгалийн үзэгдэл юм гэж уншигдаж байна. Орчуулгын алдаа байхаа. Англиар ийм байгаагүй.

Avatar

оноч 2023-01-23 192.82.85.3

Таталцлын линз гэж их массын хажуугаар гэрэл муруйж линз шиг эффект үзүүлэхийг хэлж буй юм. Нарны цаана бгаа од жишээ нь динзийн нөлөөгөөр нарыг тойрсон хэд хэдэн од шиг харагдана. тойрсон сул дохиог нэмэх замаар гаргаж авсан үр дүн.

Avatar

Бадарч тахар 2023-01-23 66.181.189.152

Харь гаригынхан танильця гэж явуулаа биз ! биднээс ухаантай нөхдүүд байгаа да !

Avatar

Зочин 2023-01-23 64.119.27.103

Байгалийн үзэгдэл !

Avatar

Зочин 2023-01-23 103.140.11.209

ээ энэ 76 -г сольчих юмсан аан

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж