"Нүүрсний хулгайчдыг зарлах асуудлаар Ерөнхий прокурорт хүсэлт гаргана" | News.MN

"Нүүрсний хулгайчдыг зарлах асуудлаар Ерөнхий прокурорт хүсэлт гаргана"

"Нүүрсний хулгайчдыг зарлах асуудлаар Ерөнхий прокурорт хүсэлт гаргана"

"Нүүрсний хулгайчдыг зарлах асуудлаар Ерөнхий прокурорт хүсэлт гаргана"

Хууль зүйн сайд Х.Нямбаатар нүүрсний хулгайчдыг зарлах асуудлаар Ерөнхий прокурорт хүсэлт гаргах талаар жагсагчдад мэдээллээ. Тэрбээр  жагсагчидтай дөнгөж сая дахин уулзлаа. Энэ үеэрээ “Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ нүүрсний хэрэгт холбогдуулан шалгаж байгаа хүмүүсийн нэрсийг зарлах хүсэлтийг Ерөнхий прокурортой уулзаж, тавих гэж байна. Өдгөө хүчин төгөлдөр үйлчилж байгаа хуулиар шалгагдаж байгаа хэргийн аль хэсгийг ил болгож мэдээлэх, эсвэл мэдээлэхгүй байх вэ гэдгийг шийдэх эрхтэй ганц хүн нь улсын Ерөнхий прокурор байдаг. Тиймээс Ерөнхий прокурорт хүсэлт гаргаж байна” гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-12-09 66.181.180.86

Энэ нэг үлбийсэн юм ч мөд хадлөхгүй байх оо.

Avatar

Зочин 2022-12-09 192.82.68.94

За даа, зарлахгшй байсан нь арай унацтай байх даа

Avatar

Зочин 2022-12-09 192.82.87.13

Тийм л их шударга юм бол үймээн дэгдээж байгаа нүүрсчид өөрсдөө эхлээд нэрээ зарлачих, шалгаж байгаа хэргийг байтугай шүүхээс шийдвэр гараагүй байхад зарлаж болохгүй. Шүүгээд буруугүй болох нь тогдоогвол энэ шахаад байгаа хулгайчууд хариуцлага хүлээхгүй шүүх рүү дайрах уу,

Avatar

Энэ Ерөнхий прокурор гэж хулгайчдыг хаацайлагч 2022-12-09 64.119.16.237

Энэ Ерөнхий прокурор гэж хулгайчдыг хаацайлагч нөхдүүд байсан цагт Монгол улс зогсолтгүй уруудах болно. Бастиагийн хэлсэнээр хуулийг жинхэнэ өөрийнх нь мөн чанарын эсрэг ашигладаг хүмүүс бол Монголын хуульчид. Тэр тусмаа прокурорынхон. Шүүгчид бол бүр цагаандаа гарсан

Avatar

Зочин 2022-12-09 202.55.188.84

Харинч нэлээн олонмхэрэг шийдсэн гэж боддог, сүүлийн хэдэн жил олон улс төрчдийг явуулсан

Avatar

Ахмад прокурор 2022-12-09 66.181.184.214

Жаргалсайханы дайтай Ерөнхий прокурор одоо цагт Монголд олдохгүй шүү! Өмнөх Ерөнхий прокурорууд нь улс төрийн үзэмжээр томилогдсон, огт прокурор биш хүмүүс байсны уршгаар энэ байгууллагын нэр хүнд дордсон! Харин Жаргалсайхан прокурор өөрийг нь томилсон Ерөнхийлөгчийн "ачийг" санаж болохгүй шүү!!! Буруу үйл хийсэн бол төмөр нүүр гаргаад "хядаад" л хаях хэрэгтэй!!! Жишээ нь: Трампын томилсон АНУ-ын Дээд шүүхийн шүүгч нь саявтар Трампыг буруу үйлдэлд нь буруутгасан шийдвэр гаргасан бна лээ!!

Avatar

Зочин 2022-12-09 103.57.95.120

Huuli shuub buh yum ni buruu bolchihson bolhoor hulgaichid gj bhgui boloh yum bn doo… teneg yumaa

Ardchilal mongold yer ni hereggui bj deee!!!

Avatar

Зочин 2022-12-09 192.82.68.94

Хуулийн байгужллагхд ажилладаг хүн иангаргаасаа няцвал жирийн иргэнтэй харьцуулаххд гурхв дахин хатуу шийтгэл хүоээдэг болох хэрэгтэй. Жирийн хүн 5 жилиын ял авлаг бол хуулийн ажилтан 25 жилийн ял авлаг байх хнрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-12-09 150.129.141.195

Одоо хуулийн дагуу энэ хүн зарлаж чадахгүй бол огцрох байтугай л юм болох биз дээ

Avatar

Монгол улсын иргэн байна 2022-12-09 64.119.22.11

Одоо прокурорлуу чиглүүлж байгаа юм уу? Ямарч тэнэг хүн ойлгохоор байна ш дээ. Та нар өөрсдийнхөө нэрсийг өөрсдөө зарлаачэээ, хулгайчуудаа

Avatar

Батаа 2022-12-09 66.181.161.49

Хулгайчид ялах уу? Хууль ялахнуу? авилгачид ялахнуу ард түмэн ялах уу? харж л байя. ойрын жилүүдэд томоохон хулгайчдыг илрүүлсэн туршлага байгаадаа.

Avatar

Зочин 2022-12-09 66.181.161.17

shvvheer gem buruutaig togtoogoogvi bhad prokuroriin baiguullagaas ter ene gj ner zaah bolomjgvi gedgiig engiin neg erh zvin bolowsrol ezemshij bgaa oyutan ch medne..Uursdiinhuu asuudlaa huuliin baiguullagaruu nylzaahaa bolih heregtei!!!

Avatar

Энхээ 2022-12-09 66.181.161.49

Хэдэн жил хулгайчид засагласан. Хууль засагладаг болж байгааг ойрын жилүүдэд харж байна даа. Хөгжлийн банк хуссан, улсын үйлдвэр хулгайлсан, орд хуссан асуудлуудыг гаргаж ирсэн шигээ нүүрсний хулгайчдыг зарлаад, хариуцлага тооцох хэрэгтэй шүү. Энэ хүнд худалдагдахгүй байх гэтэгт нь итгээд л бгам.

Avatar

иргэн 2022-12-09 202.9.40.205

УЕПрокурорт хүсэлт гаргалаа гэхэд ЗГ өөрсдөө гишүүдийн бүрэн эрхийг түтгэлзүүлэхгүй гээд аваад үлддэг биздээ. УЕП зөндөө л юм хийж байгаа харагдахын энэ ЗГ өөрсдөө бөөн луйвар хулгай. Генсэк Амарбаясгалан өөрөө жинхэнэ нүүрсний хулгай ч ш дээ. өөрсдөө бүрэн эрхээсээ татгалзаачээ.

Avatar

иргэн 2022-12-09 66.181.189.250

Хэрвээ бид ардчилсан нийгэм байгуулж байгаа юм бол шүүхээр эцэслэн тогтоогоогүй л бол хэн нэгнийг гэмт хэрэгтэн гэж зарлах учиргүй. Энэ бол ардчилалын цагаан толгой. Мэдлэг мэргэжилгүй, хөөрч хийрхсэн, хөлчүүрч мансуурсан талбайд жагсагчдын шаардлагаар хүнийг хилсээр яллаж дүүжилж болохгүй

Avatar

зочин 2022-12-09 66.181.189.169

ЖДҮ- гийн үед тзрүүчийн Ерөнхий прокурор хэдэн гишүүний асуудал УИХ- д оруулж ирсэн боловч хамгаалаад авч үлдсэн, мөн тэр прокурор шудрага ёс энэ танхимаас эхлэх ёстой гэж мундаг зоригтой дугарч байсан. Тийм учраас яагаад зарлаж байгаад шалгаж болдоггүй юм. Энэ ерөнхий прокурор ч дээ ихээхэн сул үлгэн салган нөхөр дөө.

Avatar

Зочин 2022-12-09 66.181.160.10

Хулгайч гэж зарлаад дараа нь шүүхээр хулгайч биш нь тогтоогдвол ях вэ ? .

Avatar

Зочин 2022-12-09 124.158.69.20

Хулгайч гэж хэн хаана зарлах гэж байгаа юм? Та нар өөрсдөө юмны учир мэдэж мөрдөн байцаагдаж байгаа хүмүүс шүүхээр шийтгэгдтэл гэмгүй гэдгийг ойлгоод авчих.

Avatar

Зочин 2022-12-09 192.82.71.151

Шүүхээр гэмт хэрэг нь нотлогдсон байна гэж үзвэл нэрийг нь зарлаж болно. Хүний эрхэнд халдах учраас ерөнхий прокурор ч шууд нэрлэх эрх байхгүй байх болуу.

Avatar

Иргэн 2022-12-09 103.9.90.100

Хуулиа ядаж судалж байж ийм юм бичээч. Гэм буруутай нь хуулийн дагуу шүүхээр нотлогдох хүртэл хэнийг ч гэмт хэрэг үйлдсэн гэм буруутайд тооцож үл болно гэж үндсэн хуульд байна. Шүүх л гэм буруутай эсэхийг шийднэ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2022-12-09 202.126.90.38

Shvvhiin gemt hereg vildsen gj togtoosnii daraa l hvnii ner helne, ternees umnu hench heleh erhgvi

Avatar

Зочин 2022-12-09 66.181.161.23

Нууцаар гэнэдүүлж л шалгах нь зөв дөө уг нь. Хамаг юмыг нь ил болгочихоор чинь энэ хэдэн хулгайч нар нь юмаа хумаа улам нуугаад хэцүү байхын бишүү.

Avatar

Зочин 2022-12-09 202.55.188.113

Шүүрээр шийдэгдэж гэм буруутайд тооцоогүй бол ерөнхий прокурор байсан ч тэр нүүрсний хулгайч гэж хэлж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2022-12-09 103.57.92.210

Хууль шшүхийнхнээс болж Монгол улс ард иргэд ийм байдхлд орж бна. Хууль шүүх, прокурорынхны гадаа жагсая

Avatar

Иргэн 2022-12-09 103.9.90.100

Өөрсдөөсөө зайлуулах арга хайж ядаж байнаа. Хэн буруутан бэ хэн хийсэн бэ гэдэг нь чухал шүү. Харин буруутанг шалгаж шүүх нь хуулийн байгууллага байх шүү.

Avatar

Зочин 2022-12-09 202.179.8.46

энэнөхөр зарлах стой

Avatar

а 2022-12-09 103.140.10.163

Халаасанд нь бүү ороосой.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж