Л.Оюун-Эрдэнэ: Хулгай хийж буй хүмүүсийн идэш болох ёсгүй | News.MN

Л.Оюун-Эрдэнэ: Хулгай хийж буй хүмүүсийн идэш болох ёсгүй

Л.Оюун-Эрдэнэ: Хулгай хийж буй хүмүүсийн идэш болох ёсгүй

Л.Оюун-Эрдэнэ: Хулгай хийж буй хүмүүсийн идэш болох ёсгүй

Нүүрсний хулгайтай тэмцэхийг шаардаж,  иргэд дөрөв дэх өдрөө жагсч байна. Жагсагчдын төлөөлөлтэй Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр /2022.12.07/ уулзаж байна.

Тэрбээр, Монгол Улсын эдийн засгийг гол бүрдүүлэгч уул уурхайн бүтээгдэхүүн нүүрсний хулгайг илчлэхийг шаардаж байгаа иргэдэд талархаж байна. Өнөөдөр төв талбайд үзэл бодлоо илэрхийлж буй иргэн бүрд баярлалаа.

Энэ жагсаал зохион байгуулалттай бөгөөд эмх замбараагүй байдлыг үүсгэх эрх ашиг мөн байгаа гэдгийг иргэд ойлгох хэрэгтэй.

"Эрдэнэс Тавантолгой" ХК-д ажлын хэсэг гарсан. Тиймээс нүүрсний хулгайтай холбоотой асуудал "Оюутолгой", Хөгжлийн банктай адил иргэд Засгийн газартай нэгдэж, дэм болохыг хүсч байна. Нүүрсний хулгайтай тэмцэх  амархан биш. Олон, олон захиалгатай тэмцлүүд жагсаалын дундуур орж байна. Тэгэхээр уул уурхайг тойрсон мананг арилгахаар Засгийн газар тэмцсээр ирсэн. Цаашид ч тэмцсээр байх болно. Нүүрсний хулгайчдын ятгалагт автахгүй тэмцэж чадна гэдэгт иргэддээ итгэж байна. Эрх ашгаа хөндүүлж байгаа олон эрх мэдэлтний ятгалагт орохгүй гэдэгт Ерөнхий сайдын хувьд би итгэж байна. Тиймээс бид нэг зүйлийн төлөө хамт зүтгэж, нэгдэх хэрэгтэй. Ингэж байж өнөөдрийн тэмцэл үр дүнд хүрнэ. Монголын ард түмэн хулгай хийж байгаа хүмүүсийн идэш болох ёсгүй.

Эрх ашигтнуудын хууль хяналтын байгууллагад тогтоосон хана, цайз хэрэм үргэлжлэх болно.

Өнөөдөр төв талбайд жагссан бүх хүний миний ярианд ач холбогдол өгч сонсохгүй байж болно. Гэхдээ залуучууд минь би адилхан залуу хүн. Өнгөрсөн 30 жилийн хугацаанд тогтоосон бүлэглэлийг задлах гэж монголчуудтайгаа хамтарч зүтгэнэ. Өмнө нь ч тэмцсээр ирсэн. Цаашид ч тэмцэх болно.

30 жилийн хугацаанд бий болсон завхралыг гурван сарын хугацаанд шийдэх боломжгүй. Тиймээс хамтдаа нүд цавчилгүй нэгдэж, хууль хяналтын байгууллагыг харж, шүүх засаглал хэргийг хэрхэн шийдэхийг үзэх болно.

Засгийн газар бүхий л талаар эрх ашигтнуудыг илрүүлэх ажлыг дэмжинэ. Ордон дотор болон ордны гаднаас хүч хавсарч байж асуудлыг шийдвэрлэнэ. Тэгэхээр иргэд та бүхэн асуудлын гол мөн чанарыг харж байгаа гэж найдаж байна. Жагсаал дээр тодорхой эрх ашиг мөн явж байгаа. Залуучууд та бүхнийг тэр бүх ятгалаг, гүтгэлэгт нэгдэхгүй, автахгүй байхыг хүсье. Өнөөдрийг хүртэлх тэмцэл амар байгаагүй. Одоо тогтсон шударга бус тогтолцоог нурааж байж дараагийн шинэ 30 жил бий болно.

Засгийн газар асуудлыг шийдэж чадаж байгаа.

Хөгжлийн банкны улсын нэрээр авсан бондыг идсэн жинхэнэ луйварчид нийгмийг өдөөн хатгаж байгааг би мэдэж байгаа. Энэ бүгдийг өнгөрсөн богино хугацаанд бид ил болгож чадсан. Цаашид ч урагшлах болно. Хэрэв би нүүрсний хулгайн асуудалтай тэмцээгүй бол өмнөх тэмцлүүдийг ч хийхгүй байсан. Иргэд та бүхэн Засгийн газартайгаа нэг тал байх ёстой. Өнөөдрийн жагсаалд зориудаар нөлөөлөх гэсэн нүүрсний хулгайчдын захиалгаар жагсч байгаа хүмүүс ч байгаа. Энэ бүх талыг залуучууд ялгаж, салгаж оюун дүгнэлт хийнэ гэдэгт итгэлтэй байна.

Эрдэнэтийн 49 хувийн луйварчид, хууль хяналтын байгууллагын зарим нөлөө бүхий хүмүүс энэ үймээн самууны ард олон хүн байгаа талаар мэдээлэл бий.

Тийм учраас энэ бүх шударга ёсны тэмцлийн эсрэг байсаар ирсэн хүмүүст бид хамтдаа ашиглуулж болохгүй. Хууль хяналтын байгууллага, шүүх засаглалыг бид эрхзүйт төрийн хүрээнд шахаж шаардана. Энэ жагсаалыг харж байгаа шүүх байгууллагын удирдлагуудад хандаж хэлэхэд та бүхэн ажиллаж чадахгүй бол ард түмэн луйварчдыг өөрсдөө яллах нь байна шүү гэдгийг сануулмаар байна.

Л.Оюун-Эрдэнэ миний бие Засгийн газар, УИХ, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчтэй хамтарч нүүрсний хулгайн асуудлыг гаргаж, ард нь гарах болно.

Өнгөрсөн хугацаанд гарсан олон үр дүнгээс харахад бидэнд тогтолцооны өөрчлөлт хэрэгтэй.

ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Б.ЭРДЭНЭБИЛГҮҮН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-12-07 203.91.115.51

Сталины сэлмэн доорх Берия, Хитлерийн нударган доорх Гөблс шиг юундаа дальдчаад байгаа юм бэ? Гэмт хүн гэлбэлзэнэ. "Ах аа, намайг бодоорой" гээд байгаамуу?

Avatar

Зочин 2022-12-07 49.230.214.247

ОЮУН-ЭРДЭНЭ “ ЗАЛУУЧУУД МИНЬ ! БИД АЛДИЛХАН ҮАЛУУ ХҮН” ГЭВ . ЯЛГААТАЙ НЬ ЖАГСАЖ БУЙ ЗАЛУУСЫН НЭГНИЙХ НЬ Ч ГАРТ ҮНЭТЭЙ ЦАГ ХАРАГДСАНГҮЙ ! ЖАГСАЖ БУЙ ҮАЛУУСЫН ЗАРИМЫНХ НЬ БУГУЙ БҮР ЦАГ Ч ҮГҮЙ, ХООСОН БАЙЛАА … ЖҮЖҮИГ ИЙМ Л БАЙДАГ !!!

Avatar

Зочин 2022-12-07 66.181.161.53

Жагсаалыг эмх замбараагүй байдалд хүргэж чадвал нүүрснии хулгайчид жинхэнээсээ завшина Тэд ард түмнииг засгын газартай нь байлдуулж тавьчихаад энэ үеииг ашиглаад өөрсдөө хөрөнгө мөнгөө аваад гадаадад гарчихаад биднии тэнэгииг гайхсан шиг сууна биздээ Иим юм болгохгүйн тулд тэднии жинхэнэ хамсаатангууд болох шүүх прокурор цагдаа АТГ ТЕГ гээд хууль хяналтынханыг маш хурдан үндсээр нь өөрчилж шинэ шударга хүмүүсээр энэ хэргииг шиидэх хэрэгтэй Иим өөрчлөлт хиих эрх нь УИХ болон засгын газарт байгаа

Avatar

Зочин 2022-12-07 49.230.214.247

ТАРХИА УГААЛГАЖ БУЙ НЭГНИЙ СНТГЭГДЭЛ ! ЭЦЭСТ НЬ ЧИ ӨӨРИЙН МЭДЭЛГҮЙ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ӨӨРЧЛӨЛТИЙН ТӨЛӨӨ ТЭМЦЭГЧ БОЛЖ ХУВИРНА. УЛС ТӨРЧИД ҮҮНИЙГ Л ХҮСЭЖ БАЙГАА ! ЧИ ХАРИН ТЭР ТОГЛООМЫГ НЬ. ӨӨРӨӨ Ч МЭДЭЛГҮЙ ГҮЙЦЭЛДҮҮЛЭГЧ НЬ БОЛЖ ХУВИРНА !

Avatar

mxy 2022-12-07 172.58.63.20

#

Avatar

Зочин 2022-12-07 192.82.87.13

АН-хулгайчуудын нэгдэл учрыг нь ойлгоогүй залуучуудыг амьдаар нь “алж» байнаа

Avatar

Зочин 2022-12-07 66.181.179.18

харин тийм ихэнх нь нарнаас ирсэн болтол юм шиг

Avatar

Зочин 2022-12-07 139.5.218.105

гэгээрцгээ ард түмээн

Avatar

Манай төр засаг нээрээ эмгэнэл юмаа 2022-12-07 192.82.86.52

Дэлхийн шившиг

Avatar

Зочин 2022-12-07 66.181.189.156

юм үзээгүй орк тар нар л дэлхийн шившиг

Avatar

Зочин 2022-12-07 66.181.179.18

гол нь гишүүд авилга ял шүүхийг цэгцлэхгүй бол хэдэн ч сайд гараад нэмэргүй шүү дээ залуусаа хэт хөөрөөд хүний хоол болох вий 7 .1 ний хэргийн хохирогчид хохироод л үлдсэн шүү дотроос чинь ч хорлож мэднэ

Avatar

ИРГЭН 2022-12-07 202.9.46.153

манай шүүх прокурор нүүрсний хулгайг шийдвэрлэж чадахгүй гэдэгт итгэлтэй байна… жараахайнуудыг нь шийтгэж магадгүй юм… хэрэв шүүх прокурор энэ хэргийг шийдэж чадахгүй, эсвэл хүсэхгүй бол тэднийг /хулгайчдыг / яллах эрхийг нь ард түмэнд өгчих…. ард түмэн бид маш шуурхай шийдвэрлэж чадна….

Avatar

Гал 2022-12-07 202.126.90.16

Ман-гасууд зальхай, бэртэгчин, хүний гараар могой бариулдаг бузар большевик зангаа л гаргаж бна… Бүү хууртаарай хүүхдүүд минь

Avatar

Зочин 2022-12-07 103.57.94.211

лизин приустээ писда нараа одоо боли

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.9.46.223

Данх харвардад улс төрийн хор хутгаж өмнөөсөө бусдыг турхирахыг их сайн сурсан хүн юм. Монголын сургуулиудад ийм программ байхгүй.

Avatar

Зочин 2022-12-07 64.119.25.188

Yag Unen shuu.hel us ch oligtoi suraagui ch hor hov 2-iig nairuulahdaa dol songodog utgaar ni sursan bololto. Tsanaasaa l bur avyastai geev ch kkk DANH

Avatar

Самурайн ёсоор Шийдье ‼️ 2022-12-07 202.126.90.159

САМУРАЙН ЁСООР БОЛ БАЙЖ БОЛОМГҮЙ Л ЗҮЙЛ БНАДАА ТӨР ЗАСАГ МИНЬ…. ‼️ 76+3 НАР САМУРАЙН ЁСООР АСУУДЛАА ОЛОН НИЙТИЙН НҮДЭН ДЭЭР ШИЙДНЭ ҮҮ ‼️☝☝☝

Avatar

ХАРАКИ...... 2022-12-07 202.126.90.159

ХАРАКИ…………..

Avatar

76+3 RONIN 2022-12-07 202.126.90.159

76+3 RONIN….

Avatar

Зочин 2022-12-07 103.57.94.211

приусны лизингтээ лалруудын жагсаал

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.9.40.190

Оюун-эрдэнэ ямар хэрэг шалгадаг, эрүүгийн хэрэг үүсгэж ял өгдөг хүн биш ээ. Түүнээс ийм юм шаардахын оронд прокурор, шүүхээс түүнийгээ шаардах хэрэгтэй. ЖУагсагчид гол нь нүүрсний хулгайг биш ганцхан Засгийн газрыг огцруулах, УИХ-ыг тараах гол зорилготой байна. Улс төрчдийн заавраар ингэж ажиллаж байна. Харин ч нүүрсний хулгайг ил хэлж шүгэл үлээсэн хүн рүүгээ дайрна гэдэг чинь хулгайчдын гар хөл биш үү. мөнгөний төлөө юугаа ч мэдэхгүй явж байгаа бүдүүлэг залуучууд. Хөлсний жагсагчид

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.126.90.134

Залуучууд бүдүүлэгч гэсэн цаанаа нэг дотно хайр хүрмээр байна ирээдүйнхээ төлөө тэмцэж байна харин соёлтой хулгайчид эх ороныг минь дуусгалаа оюунэрдэнэ алаад өгнө гээд жагсаж гарч ирээ биздээ чадахгүй гэдгийг харлаа

Avatar

Иргэн 2022-12-07 103.229.123.172

Энэ тэмцэж жагсаж байгаа хүмүүс өндөр сонор сэрэмжтэй байх хэрэгтэй. Та бүхний шударга үнэний төлөө тэмцнж байгааг овжин ашиглах өөр зорилготой, энэ тэмцлийн учир утгыг алдагдуулах зорилготой нилээд хэсэг байгаа шүү. Ер нь энэ эх орны баялгийг цөлмөлчид, газар шороог сэндийлэгчид болоод баяжаад жаргаад өнгөрсөн гэж эндүүрч суух хэрэггүй, харсан даасан лам хувраг,, өөр хэн байдгийн хамгаалсан, хамтарсан бүгдтэйгээ эрлэгийн өмнө, нийт шударга ард иргэдийн толгойгоо гудайлгах цаг чинь ирж байгаа

Avatar

Irgen 2022-12-07 103.212.117.135

Sanal neg… uheh tsag ni tun dohoj bgaa! Mini mongoliin 3han say irged efuul udaan uvcjingui amidrah boltugai

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.21.124.129

Монголбанкны Тэргүүн дэд Ерөнхийлөгч Г.Дөлгөөн яагаад Хөгжлийн банкны хэргээс зүгээр мултраад байнаа АТГ-ынхаан, арга хэмжээ авчия гэхээр ард нь байгаа У.Хүрэлсүхээс нь айгаад байнуу? хар зээлүүдийг гол шийдэж байсан этгээд шүү дээ! Мөн аль хэдийн үйл ажиллагаа нь дампуураад удсан Үндэсний хөрөнгө оруулалтын банкийг албан ёсоор дампууруулахгүй байгаа нь Монголбанкны Ганбямбын Дөлгөөнтэй, Чингис хаан банкийг дампууруулахгүй байгаа нь Сангийн сайд Б.Жавхлантай шууд холбоотой шүү

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.21.124.129

Монголбанкны Тэргүүн дэд Ерөнхийлөгч Г.Дөлгөөн яагаад Хөгжлийн банкны хэргээс зүгээр мултраад байнаа АТГ-ынхаан, арга хэмжээ авчия гэхээр ард нь байгаа У.Хүрэлсүхээс нь айгаад байнуу? хар зээлүүдийг гол шийдэж байсан этгээд шүү дээ! Мөн аль хэдийн үйл ажиллагаа нь дампуураад удсан Үндэсний хөрөнгө оруулалтын банкийг албан ёсоор дампууруулахгүй байгаа нь Монголбанкны Ганбямбын Дөлгөөнтэй, Чингис хаан банкийг дампууруулахгүй байгаа нь Сангийн сайд Б.Жавхлантай шууд холбоотой

Avatar

Odoo bolio, etsest ni shaal medku mergejiltnuud ruu darchihsan yavj bdag arai arsi 2022-12-07 66.181.181.246

Mongolian

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.21.124.129

Монголбанкны Тэргүүн дэд Ерөнхийлөгч Г.Дөлгөөн яагаад Хөгжлийн банкны хэргээс зүгээр мултраад байнаа АТГ-ынхаан, арга хэмжээ авчия гэхээр ард нь байгаа У.Хүрэлсүхээс нь айгаад байнуу? хар зээлүүдийг гол шийдэж байсан этгээд шүү дээ! Мөн аль хэдийн үйл ажиллагаа нь дампуураад удсан Үндэсний хөрөнгө оруулалтын банкийг албан ёсоор дампууруулахгүй байгаа нь Монголбанкны Ганбямбын Дөлгөөнтэй, Чингис хаан банкийг дампууруулахгүй байгаа нь Сангийн сайд Б.Жавхлантай шууд холбоотой!?

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.21.124.129

Монголбанкны Тэргүүн дэд Ерөнхийлөгч Г.Дөлгөөн яагаад Хөгжлийн банкны хэргээс зүгээр мултраад байнаа АТГ-ынхаан, арга хэмжээ авчия гэхээр ард нь байгаа У.Хүрэлсүхээс нь айгаад байнуу? хар зээлүүдийг гол шийдэж байсан этгээд шүү дээ! Мөн аль хэдийн үйл ажиллагаа нь дампуураад удсан Үндэсний хөрөнгө оруулалтын банкийг албан ёсоор дампууруулахгүй байгаа нь Монголбанкны Ганбямбын Дөлгөөнтэй, Чингис хаан банкийг дампууруулахгүй байгаа нь Сангийн сайд Б.Жавхлантай шууд холбоотой!

Avatar

Зочин 2022-12-07 192.82.87.13

Энэ үймээн самуун нь Хулгайчуудтай зоригтой тэмцэж байгаа Оюун-Эрдэнийн засгийн газрыг унагах АН хэмээх луйварчдын бүлэглэлийн үйл ажил мөн болох нь маш тодорхой харагдаж байгаа. Улмаар улсыг бүхлээр нь идэж амташсан АНусын юу ч хийхээс буцахгүй харгис этгээдүүдэд саад тээг болж байгаа МАН руу чиглэснийг х****л жатгаараа нотолж байна.

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.126.90.134

Данхын тролл зургаан жилийн өмнө явчихсан ардчилсан намруу буруугаа чихээд

Avatar

Зочин 2022-12-07 45.66.35.10

СҮ Батболд гэгч этгээдийг яаралтай баривчлах хэрэгтэй байна. Энэ этгээд нүүрсний хэргийн гол сэжигтэн шүү.

Avatar

Зочин 2022-12-07 66.181.191.209

Сү.Батболд гэдэг хүн жонхуутай хамт ерөнхийлөгчид өрсөлдсөнөөрөө л буруутан болсон.

Avatar

Irgen 2022-12-07 103.212.117.135

Hulgain munguuru yadaj mongol uildver barihgio solongoa huatad baraa mongolchuudddaa zaraad bj bdag archaagui!!! Yadaj hulgain munguuruu zuv yum hj chadahgui

Avatar

Зочин 2022-12-07 122.201.31.215

маш зөв

Avatar

Зочин 2022-12-07 192.82.92.230

30 жилийн бугширсан уналт, өр зээл, уул уурхайгаар баяжсан хөрөнгөтнүүдийн тарьсан балгийг тийм амархан сэргээн засаж чадахгүй, одоо тогтвортой төр засаг, шударга, боловсролтой ажиллах хүчин хэрэгтэй байх шиг. Одоогийн засгийн хийж байгаа ажлынх нь үр дүнг үзэхийн тулд цаг хугацаа өгч ажлыг нь хийлгэх нь зөв байх гэж бодох юм. Дуу хоолойгоо зоригтой бас зөвөөр илэрхийлэх нь маш чухал. Ойр ойрхон олон засаг солиод юу ч сайжирсангүйг бүгд мэдэж байгаа байх.

Avatar

Иргэн 2022-12-07 192.82.92.230

Хулгайчдынхаа нэрсийг зарлаж, хариуцлага тооцохгүй бол ДУУГҮЙ байж чадахгүй нь ээ. Хулгайч нартай тэмцэж, 30 жилийн уруу харсан тогтолцоог өөрчлөхөөр зориглож буй ЗГ-ийг, ажлыг нь хийлгэх боломжийг бид бас гаргаж өгөх хэрэгтэй. Ингэхийн тулд дотооддоо ч мөн шаардлага тавьмаар бна. Бидэнд бас эрх тэгш гарааны боломж, мэдэх эрх бий. Нийгэм тэр чигээрээ Урлагийнхан болоод МАН-ынхны эсрэг хүчтэй үзэл бодлоо илэрхийлж бна.

Avatar

Irgen… 2022-12-07 103.212.117.135

Bugd hulgaich bolhoor bolomjgui gej haragdah yum… gegeeruuleh l heregtei b… gegeersen oyu laguud min oyun uhaanaa enwrgy-ee sain des devend ni taaruulj tugeegeerei l gej helehees uur zuil alga b

Avatar

Зочин 2022-12-07 66.181.189.156

наад жагсаал дотор чинь яахаас ч буахгүй хүнд гэмт хэрэгтнүүд олон бна даа!!!!

Avatar

Зочин 2022-12-07 66.181.184.34

Монголд өнөөдөр МАНгасын дэмжлэг, нөмөр нөөлөггүй төрийн албанд ч орж ажиллах бололцоогүй болсон үе. Ийм үед МАНгасын оролцоогүй ийм том хулгайг хийх чөтгөр ч байхгүй. Монгол дах бүх бузар булайгийн ард МАНгас, Хүрэлсүг, Оюунэрдэнэ, Амарбаясгалан, Нянбактер, Нямдорж, Хүрэлбаатар нар бүгдээрээ байгаа…

Avatar

Иргэн 2022-12-07 202.9.46.0

Оюунэрдэнэ одоо болио оо. Наад залуучууд чинь чамайг мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа.МАН ын бууны нохой гэдгийг.

Avatar

Зочин 2022-12-07 66.181.189.156

мэдрэл тролл чи архины мөнгөө ажил хийж олооч!

Avatar

Зочин. 2022-12-07 95.82.76.233

Хахаха, жинхэнэ мэдрэл муутай, дээр нь б**с долоогч МАН ы тролл, чи зайл, та нарын оррн зай үгүй болсон шүү.

Avatar

зочин 2022-12-07 66.181.189.169

Ерөнхий сайдыг огцор гэж байгаа бүх хүнийг баривчилж нүүрсний хулгайн хэргийг нь илэрүүлж ял асуух хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.21.98.138

хуцдаг муу хулгайч вэ энэмуу овунэрдэнэ чи өөрөө хамгийн увайгүй хулгайч

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.55.188.105

Ийм том дүнтэй хулгай луйварыг МАНгас мафиа зохион байгуулалттай л хийж байгаа. Нэг үгээр хэлбэл МАНгас өөрөө хулгайч шүү. Тиймээс энэ хэрэг бас л өмнөх хэргүүд шиг тэгс гээд замхрана…

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.55.188.105

Ийм том дүнтэй хулгай луйварыг МАНгас мафиа зохион байгуулалттай л хийж байгаа. Нэг үгээр хэлбэл МАНгас өөрөө хулгайч шүү. Тиймээс энэ хэрэг бас л өмнөх хэргүүд шиг тэгс гээд замхрана

Avatar

Зочин 2022-12-07 139.5.218.181

оюу нэрдэнэ ОГЦОР

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.55.188.42

ЗГ-ыг огцор гэсэн болгон нүүрсний хулгайчид, тэдний тролууд юм байна.

Avatar

иргэн 2022-12-07 202.126.90.96

би залуу хүн ч гэх шигээ, с** чинь, 40 гарсан төгцөг байж

Avatar

Зочин 2022-12-07 192.82.67.181

Яанаа чи деч хурэхгунээ

Avatar

Иргэн 2022-12-07 202.9.46.0

Энэ МАН ын бууны нохой Оюунэрдэнэ ХУДЛАА ПОПРОХ оо болио…

Avatar

санаа 2022-12-07 112.72.8.90

Иргэд бид нэг л зүйлийг сайн мэдэх хэрэгтэй байгаа юмаа. Гүйцэтгэх засаглалийн тэргүүн хэн ч байлаа бусдыг шалгадаг хорьдог шоронд явуулдаг тэр хулгайч гэж нэрлэдэг дууддаг ямар ч эрх мэдэлгүй субъект юмаа. Хууль зүйн сайд ч тэр. Энэ завхарлыг эрүүгийн болон бусад холбогдох бусад хуулиа өөрчилж байж хийх ярвигтай хугацаа авах асуудал болчихоод байна. Эднийг ерөөсөө өмөөрөх шалтаг шалтгаан бичигчид б гүй. Ингэж л зууруулсан байна даа

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.55.188.34

Засгийг огцруул гэдэг нүүрсчдийн хүсэл шүү

Avatar

би 2022-12-07 192.82.64.153

Хүмүүс төр засгаа огцоруулж болохгүй ээ тэмцэж болно үр дүн хэрэгтэй огцоруулж үр дүнг нь өөр тийш нь эргүүлэх гэсэн бүлэг байгаа гэдэгт итгэж байна хулгай нараа зарла эргүүлж тат ялла хөрөнгийн хураа

Avatar

mgl 2022-12-07 103.9.90.130

ene jagsaaliin tsaana nuursnii hulgaich erliizuud bgaa ni shuud haragdaj bnshdee. ih idebhitei yabaad bgaa garuud ch tednii l neg
emh zambaraagui baidal uusgeh. hulgaitai temtsej ehelsen zasgiig ungaah ni tedend l ashigtai ard tumend bish bidentei temtsuul ingeed ogtsorood duusdiin gedgiig l haruulj bndaa

Avatar

Зочин 2022-12-07 183.81.170.66

OGTSOR OTSGOR

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.21.105.204

Өөрөө хамгийн том хулгайч шүү дээ энэ Данх !!!!!!!!!!!

Avatar

ИРГЭН Б 2022-12-07 103.136.254.38

Засгийн газар УИХ-ыг огцруулбал сонгууль гээд баахан хугацаа, сонгууль зөв явагдсан буруу явагдсан гээд бас баахан дуулиан шуугиан, дараа нь ЗГ байгуулна гээд баахан хугацаа алдана, давхар дээл дан дээл, зөв буруу хүнээ сонгосон гээд баахан дуулиан шуугиан. Энэ олон дуулиан шуугианаар нүүрсний хулгай замхарна.
Тиймээс УИХ хурал, ЗГазрыг тараах биш харин одоо байгаа дээр нь сайн шахаж, асуудлыг шийдүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.131.225.242

наад б**в б**с баваа шаваа ярьдаг хошин шогийн жүжигчин чинь худлаа шүү та нар жинхэнэ хулгайчуудын тоглолтонд орж байна. ард түмэн цагаан цаас гэж үнэн юм даа.

Avatar

Зочин 2022-12-07 188.162.254.38

Дээдэх нь суудалаа олохгуй бол доодох нь гуйдэлээ олохгуй гэж УИХ гэж хулгайч худалч з**х*й эмс шургалсан байгууллагыг тараая!

Avatar

zochin 2022-12-07 76.170.50.173

avilgachid hulgaich naraa shotond hii

Avatar

Зочин 2022-12-07 192.82.81.13

Иргэд ард түмэн нүүрсний хулгай гээд байхад л урдаас нь ТОГТОЛЦООНЫ ӨӨРЧЛӨЛТ гээд гаслаад байхын, ДАНХ чинь

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.21.105.204

Жүжигчин л***р бас л хуурчлаа даа ард түмнийг. Оюун-Эрдэнэ өөрөө нүүрсний хулгайч шүү дээ !!!!!!

Avatar

санаа 2022-12-07 112.72.8.90

Оюун Эрдэнэ чинь харин тэмцэж чадаж байгаа юм биш үү. Хашааны булангаас бусдыг буруушаах технологи одоо б гүй шүү

Avatar

Зочин 2022-12-07 202.126.90.103

үе үеийн сайд нараа бодвол шударга бустай тэмцээд байгаа учраас дэмжиж байна. бүх хүүхэд цэцэрлэгтэй болсонд баярлаж байна. одоо цалингийн шатлалтай татвараа болиулаад өгөөрэй. Баяжиж үзмээр байна.

Avatar

Pon 2022-12-07 202.126.89.28

ZUV

Avatar

зочин 2022-12-07 64.119.19.196

Оюун-эрдэнэ, Нямбаатар, Амарбаясгалан болон бусад шинэ сэтгэлгээтэй залуучуудаа дэмжиж байна. үчний байгууллагууд бусдын эрхшээлд авталгүй үнэнч,Энэ эрч хүчээ сулруулалгүй ажлынхаа үр дүнг үзэх юмсан. Хулгайчдыг хүний өөрийн гэлгүй шударгаар илчлэх аваас ард түмэн тайвширах болно. Буруутай этгээдүүдийн хөрөнгнөөс хурааж улсыг хохиролгүй болгох хэрэгтэй. Шүүх хүчний байгууллагууд шудрага ажиллана гэдэгт найдан, харж сууна.

Avatar

Зочин 2022-12-07 45.66.35.10

СҮ Батболд гэгч этгээдийг яаралтай баривчлах хэрэгтэй байна. Энэ этгээд нүүрсний хэргийн гол сэжигтэн шүү.

Avatar

Зочин 2022-12-07 45.66.35.10

СҮ Батболд гэгч этгээдийг яаралтай баривчлах хэрэгтэй байна. Энэ этгээд нүүрсний хэргийн гол сэжигтэн шүү. ЭНэ хулгайч зүгээр ч нэг ёс зүйн хороон дарга биш шүү. Хулгайчдаа хамгаалах гэж л тэр

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж