ҮАБЗ онц байдал тогтоох шаардлагагүй гэж үзжээ | News.MN

ҮАБЗ онц байдал тогтоох шаардлагагүй гэж үзжээ

LiveҮАБЗ онц байдал тогтоох шаардлагагүй гэж үзжээ

ҮАБЗ онц байдал тогтоох шаардлагагүй гэж үзжээ

Үүссэн нөхцөл байдалтай холбоотойгоор УИХ-ын чуулган цахимаар хуралдаж, холбогдох байгууллагуудын мэдээллийг сонсож, Хууль зүй, дотоод хэргийн сайдын саналыг хэлэлцэв. Хуралдаанаас одоогоор Онц байдал тогтоох шаардлагагүй гэж үзлээ. Харин цаашид нөхцөл байдал даамжирвал Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөмжөөр холбогдох арга хэмжээ авч хэрэгжүүлэхийг УИХ дэмжив.

22 : 32
2022-12-5

ҮАБЗ онц байдал тогтоох шаардлагагүй гэж үзжээ

УИХ-ын чуулганы хуралдаанаар Онц байдал зарлах саналыг Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлд хүргүүлсэн ч Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн дарга, Монгол Улсын Ерөнхийлөгч болон гишүүн болон УИХ-ын дарга Г.Занданшатар, Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ нар онц байдал тогтоох шаардлагагүй гэж үзжээ. 

21 : 08
2022-12-5

Чуулган: Онц байдал зарлах саналыг ҮАБЗ-д хүргүүлнэ

УИХ-ын чуулганы хуралдаан хаалттай, цахимаар хуралдаж байгаа билээ. Засгийн газрын зүгээс үүссэн нөхцөл байдалтай холбоотойгоор Онц байдал зарлах хүсэлтийг ҮАБЗ-д хүргүүлэх санал хураалт явуулж байна. 

УИХ-ын чуулганы хуралдаанд оролцсон гишүүдийн олонх Онц байдал зарлах саналыг дэмжсэн учраас одоо ҮАБЗ хуралдаж, Ерөнхийлөгч Онц байдал зарлах зарлиг гаргах хуулийн зохицуулалттай. 

Онц байдал зарлах тухай хууль

Монгол Улсын Үндсэн хуульд заасан ёсоор дор дурдсан онцгой нөхцөл бий болсон үед онц байдал зарлаж болно:

1/ улсын нийт нутаг дэвсгэрт буюу зарим хэсэгт нь оршин суугаа хүн амын амь нас, эрүүл мэнд, аж амьдрал, нийтийн аюулгүй байдалд шууд аюул учруулсан буюу учруулахуйц гамшиг, гамшгийн онцгой нөхцөл байдал тохиолдсон;

2/Үндсэн хуулийн дэг журам, нийгмийн хууль ёсны тогтолцоо оршин тогтноход заналхийлсэн аливаа байгууллага, бүлэг хүний зохион байгуулалт бүхий хүч хэрэглэсэн хууль бус үйл ажиллагааны улмаас үүссэн нийтийн эмх замбараагүй байдлыг төрийн байгууллага эрх хэмжээнийхээ дотор ердийн арга хэрэгслээр тохинуулах боломжгүй болсон.

5 дугаар зүйл.Онц байдал зарлах

1.Үндсэн хуулийн хорин тавдугаар зүйлийн 2 дахь хэсэгт заасан онцгой нөхцөл Улсын Их Хурлын ээлжит болон ээлжит бус чуулган чуулж байх үед бий болсон бол Улсын Их Хурал онц байдал зарлах тухай асуудлыг Монгол Улсын Ерөнхийлөгч, Засгийн газар, эсхүл Улсын Их Хурлын нийт гишүүдийн дөрөвний нэгээс доошгүйн санаачилгаар хэлэлцэж шийдвэрлэнэ.

З. Үндсэн хуулийн хорин тавдугаар зүйлийн 2 дахь хэсэгт заасан онцгой нөхцөл Улсын Их Хурлын чуулганы чөлөө цагт бий болсон бөгөөд үйл явцын өрнөлт нь онц байдал нэн даруй зарлахыг шаардаж байгаа хойшлуулшгүй тохиолдолд Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн зөвлөмжөөр Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Онц байдал зарлах тухай зарлиг гаргана.

 

20 : 45
2022-12-5

Чуулган: Онц байдал зарлах саналыг хэлэлцэж байна

УИХ-ын чуулганы хуралдаан цахимаар үргэлжилж байгаа бөгөөд Ерөнхий сайд үг хэлж байна. Чуулганы хуралдаан хаалттайгаар, цахимаар хуралдаж, цаг үеийн нөхцөл байдалтай холбоотой асуудлыг хэлэлцэж байна.

Засгийн газрын зүгээс Онц байдал зарлах эсэх саналыг УИХ-д оруулж, гишүүд санал хурааж байна. 

20 : 25
2022-12-5

УИХ ЭЭЛЖИТ БУСААР ХУРАЛДАЖ, УЛААН ТҮВШИН ТОГТООХ ТУХАЙ ХЭЛЭЛЦЭНЭ

УИХ-ын ээлжит бус чуулган яг одоо цахимаар хуралдахаар бэлтгэлээ хангажээ. Тодруулбал, жагсаалын нөхцөл байдал, цаг үеийн байдалтай холбогдуулан онцгой байдлын улаан түвшин тогтоох тухай хэлэлцэх аж. Одоогоор 58 гишүүний ирцтэй байна.

Дэлгэрэнгүйг эргэн мэдээлнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
БурууБуруу
18
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
5
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-12-05 103.161.242.101

Бодит цагийн байдал "ОНЦ БАЙДАЛ ЗАРЛАХ" түвшинд хүрээгүй. олон түмэн үнэнийг л шаардаж байхад УИХ юуны учир ҮАБ-ын зөвлөлд .., санал оруулж байгаа билээ гэдэгт харин ДҮГНЭЛТ хийх хэрэгтэй болтойдог оо !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-12-05 66.181.182.83

Энэ жагсаалд оролцож буй хүмүүс нүүрсний хулгайчдын нууц эздийг ил тод зарлан, тэднээр хохирлыг төлүүлэхийг шаардсан , түүнээс бус ЗГ-ыг огцрохыг шаардаагүй. Харин нүүрсний хулгайчид ЗГ-ыг унагаахаар үхэн хатан улайрч турхирч байна. Жоомоо а**х гээд байшингаа шатаахын үлгэр болохгүйн тулд бид бүхэн үнэн худал, буруу зөвийг сайтар шүүн тунгааж байж буурь суурьтайхан хөдлөх нь зүйтэй шүү. 2 алхам урагшлаад нэг алхам ухраад нөхцөл байдлыг ажиглан харцгаая.

Avatar

Зочин 2022-12-05 5.71.229.235

ХАЛУУН ЭЛГЭН НУТГАА ХАЧИГ ХУВАЛЗНУУДААС ЯМАР Ч ХАМААГҮЙ ЗАМААР ЧӨЛӨӨЛЖ ЯМАР Ч НАМ ЯМАР Ч ЛУЙВАРЧИДГҮЙ ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛ ҮНЭТ ЗҮЙЛТЭЙ АЖЛАА ХИЙГЭЭД УЛСАА ХӨГЖҮҮЛЭЭД АЗ ЖАРГАЛТАЙХАН АМЬДРАХ ЮМСАН.

Avatar

Зочин 2022-12-05 132.194.33.147

t

Avatar

newsm gadni + ardk medee buchij? zasaglaliun buchigtei 2022-12-05 132.194.33.147

tandalt dyygai, noos karmani esreg.

Avatar

- zubxun, ##- newyor-; 2022-12-05 132.194.33.147

– kto eshe?

Avatar

jeep parklcan $10,000 xyrdn uguurei,olonlog workeri solilt6; 2022-12-05 132.194.33.147

yamar shybyy xoolloj baigaa bish,5$ ugh chadgyi xoolgyi gyilagchin, gertee kostryli opyylgyi chaabs. traktrndsic shm.

Avatar

Зочин 2022-12-05 132.194.33.147

food benf4/1 keks, @ #¥¥

Avatar

- cpok 2022-12-05 132.194.33.147

– copy documenteer#

Avatar

Зочин 2022-12-05 132.194.33.147

ystgaj#

Avatar

Зочин 2022-12-05 132.194.33.147

-safe#

Avatar

Зочин 2022-12-05 64.119.26.199

чичирч2 бгаад залуусыг тарсаны дараа том дуугарчээ кк

Avatar

crazy byx yum xylgailjbn,alxam tytamd Kameryn crazglU@# 2022-12-05 132.194.33.147

boovoo xuxyyldg,operatsdj chaaws

Avatar

cupux 2022-12-05 132.194.33.147

XOTZEBNW

Avatar

Зочин 2022-12-05 132.194.33.147

– abtsv?

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.9.40.193

яасан гэж онц байдал зарлах уу?? нийгэм чинь, хүмүүсийн амьдрал чинь дор байна, та нар удирдаж чадахгүй байна! зүгээр л зайлаад огцроод өг! Боловсролтой чадалтай хүмүүс энэ улсыг босгох боломж байна! ОГЦОР, ЗАЙЛЦГАА УИХ, ЗГ! МАН тэр чигээрээ далд ор!

Avatar

Зочин 2022-12-05 103.212.117.186

чи өөрөө ажилгүй улаан орk. хөдөө рүүгээ зайл

Avatar

Зочин 2022-12-05 5.71.229.235

чи ажилтайдаа хэрүүл хийгээд, болж байгаа юу ч байхгүй байгааг мэдэрч харахгүй сууж байв гэж дээ. эргүү мал

Avatar

Зочин 2022-12-05 66.181.179.18

Хүрэлсүх мөн хамт зайлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-12-05 103.212.117.228

Ямар гишүүд санал өгсөн

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.126.88.129

ХЭДЭН ХУУЛИА МЭДЭХГУЙ УСАН ТОЛГОЙТНУУДЫГ ТУРХИРЧ АРД НЬ ЗОХИОН Б БАЙГУУЛЖ БАЙГАА ЮМНУУД ООРСДИЙГОО УХААНТАЙ ГЭЖ БОДОЖ БАЙГАА БАЙХДАА ХУЛГАЙЧ Л ХУЛГАЙЧЫГ БАРИА Ч ГЭЖ ОРЛИОД БАЙГААГИЙН АРД НЬ БАТТУЛГА ЛАВ БАЙГАА БАЙХДАА ТУУНИЙ ХИЙЖ ЧАДАХ ГАНЦ ЮМ НЬ УЙМЭЭН САМУУН ХИЙЖ ДАЛИМДУУЛАН ХУЛГАЙ ЛУЙВРАА НУУН ДАРАГДУУЛАЗ АТГАГ САНАА БАЙГААДАА

Avatar

Зочин 2022-12-05 5.71.229.235

ОНЦ БАЙДАЛ ЗАРЛУУЛЖ УИХын ГИШҮҮД ХАМГААЛАЛТАНД ОРОХ НЬ ЭЭ. ТЭГЭЭД СОНГОГЧИДОО БУУДАХ УУ? ЭНЭ СОНГОГДСОН УЛС ДОТОР НЭГ Ч ШУДРАГА ХҮН БАЙХГҮЙ ГЭЖ ҮҮ

Avatar

Зочин 2022-12-05 64.119.17.47

Zuv

Avatar

Zochin 2022-12-05 202.9.46.252

Зөв шаардлага тавьж шударга ёсны төлөө тэмцэж байхад яахаараа онцгой байдал зарлах ёстой юм бэ?

Avatar

NEws.mn сайт чинь үнэ цэнээ алдахаас өмнө миний сэтгэгдлийг устга 2022-12-05 192.82.89.154

Энэ бүх мэдээнүүд Монгол улс явдаг замаарааа л явж байгаа Улс байгалийн баялагаа олборлоод зарж л байгаа, Хүмүүсийн амьдрал хэцүүджил байгаа гэсэн өнцгийг дандаа хэн нэгний үгээр ярьсан яриагаар төөрөгдүүлж хүлээлт үүсгээд мартуулжийнөө. Энэ хэвлэл мэдээллийн салбар чинь зүгээр ЯМАР нэгэн компаний хүний нөөц шиг ажилладаг болсон юм бишүүдээ. НӨГӨӨ ЗАХИРАЛУУД НЬ УИХ, болон түүний дагагсад, хамтрагчид news.mn зүгээр ажилаа алдчихгүй, амархан шиг компьютерийн ард суух хүсэлтэй сэтгүүлчдын хог юм.

Avatar

XzCZ 2022-12-05 103.229.121.96

Хамгийн зэвүүн нь Ерөнхийлөгчийн айлчлал яг өндөрлөдөг өдөр Прокурорын бичиг ХЗ-н яаманд ирж байгаа юм. Уг нь 1-2 өдрийн өмнө байсан бол хятадын талд тавьж амжих байсан. Гэтэл яг ямар ч боломжгүйгээр яг айлчлал дуусмагц хэвлэл мэдээллээр Прокурор хятадын талтай хамтарч ажиллах тал дээр улс төрийн дэмжлэг үзүүлээч гэх жишээний. ГХЯ нь ерөнхийлөгчийн айлчлалын хэлэлцэх хэргийн төлөвлөгөөг бүх яамд агентлагуудаас асуудаг. Түүнийг нь өнгөрөөж байгаад ямар ч хугацааны боломж олгосонгүй, авилгачид ийм

Avatar

Зочин 2022-12-05 66.181.189.170

гадаа хүйтэнд харьж амарцгаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-12-05 153.222.200.165

Уул үзээгүй… гэгчээр байдлыг улам дордуулах нь УИХ!!!

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.71.43

Барууны орнуудад энэ байтугай машин шатаах, дэлгүүр тонох гэх мэт жагсагчид үймүүлж байхад онц байдал зарлахгүй байдаг шүү. Дарангуйлагч засаглалтай орнууд л юм л бол онц байдал зарлаж байдаг

Avatar

Монгол хүү 2022-12-05 202.55.188.81

Энэ жагсаал аль ч талаасаа Нүүрсний хулгайч нарт ашигтай болоод явчихлаа.

Avatar

Монгол хүү 2022-12-05 202.55.188.81

Энэ жагсаал яаж ч аль ч талаас нь бодсон нүүрсний хулгайч нарт ашигтай болоод явчихлаа.

Avatar

Итэвон-2 2022-12-05 202.126.90.159

ЭЭ БАЗАРВААНИЙ….ИТЭВОН-2 БОЛОХВИЙДЭЭ ☝

Avatar

Иргэн 2022-12-05 192.82.71.149

Хар хүйтэнд бусдын турхиралтаар олон түмнийг үймэлдүүлж цуглаанд оролцож байгаа оюутнуудын нэрсийг гаргаж сургуулиас нь хасч орон нутаг руу албадан явуулах хэрэгтэй. Энд танхайрч байснаас орон нутагтаа очиж хөдөлмөр эрхлэн хүйтэнд зутарч байгаа ар гэртээ туслаг.

Avatar

Зочин 2022-12-05 103.57.94.43

Иргэд тайван жагсаж үзэл бодлоо илэрхийлж байхад Онц байдал зарлаж тэнэгтвээ

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.72.217

За буудах нь дээ

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.76.31

хулгайч.нараа.саял.гэнэт.мэдцгээж.гэнэ

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.74.89

Honh duugarsan ch
Danh tag

Avatar

Зочин 2022-12-05 103.229.122.6

Хуцаарай муу хулгайчуудаа

Avatar

Оюунэрдэнээ Чи юу хийгээд байнаа. 2022-12-05 202.21.108.236

ЕС Оюунэрдэнэ иргэд залуус др зандалчлал хийж болохгүй шүү. Нүүрсний хулгайг өнөөг болтол мэдсэн ч мэдээгүй юм шиг эс үйлдэл гарган явуулж ирсэн нь Чиний хариуцлага шүү. Нүүрсний Мафийн 3 толгойлогчын нэр ил болмогц ЕС нүүрсний хулгайг хамгаалагч болж хувирлаа.

Avatar

Үхлээ л дээ 2022-12-05 103.140.11.216

хуцаараа муу шээснүүдээ

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.92.97

uursdiiguu xamgaaluulax xyyli xiixende adgiin llyivarchingyyd

Avatar

Уншигч 2022-12-05 64.119.22.250

Аймаар болцон юм бнаа! Ард түмнээ ч сонсохгүй болсон юм уу даа! Гэртээ харьцгаа залуусаа!

Avatar

kkkk 2022-12-05 192.82.81.167

улаан түвшин гэдгийг тайлбарлаад өгөх хүн байна уу?

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.72.217

Чамайг өчиггүй буудна гэсэн үг

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.55.188.90

barag dainii shahuu tuvshin gehuudee

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.21.108.236

Нүүрсний Мафи улс оронд дэглэм тогтоох нь дээ. Энэ мафи үнэхээр хүчирхэг юм байна.

Avatar

Зочин 2022-12-05 153.222.200.165

За амиа хоохойлох аргаа олчиж эд нар!
Байдлыг улам дэвэргэх л юм бодож олж дээ!!!!
МАНгар юмаа …

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж