Жагсаалын улмаас МАН-ын бага хурал хойшиллоо | News.MN

Жагсаалын улмаас МАН-ын бага хурал хойшиллоо

Жагсаалын улмаас МАН-ын бага хурал хойшиллоо

Жагсаалын улмаас  МАН-ын бага хурал хойшиллоо

Нэмэлт: 18:50 цаг 

Цаг үеийн нөхцөл байдал, жагсагчдын эмх замбараагүй байдалтай холбогдуулан МАН-ын бага хурал хойшиллоо.


МАН-ын бага хурал болно 

МАН-ын бүлгийн өнөөдрийн /2022.12.05/хуралдаан дуусчээ. Тодруулбал, Чингис бондын эргэн төлөлтийн талаар сангийн сайдын мэдээллийг сонсжээ.  Хоёрдугаарт, Төрийн болон орон нутгийн өмчийн тухай хуулийн төслийн талаар хэлэлцэх байсан ч агентлагийн дарга нь байхгүй учир хойшлуулсан талаар бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн мэдээлсэн юм. Мөн маргааш /2022.12.06/ МАН-ын бага хурал товлосон цагтаа хуралдах талаар бүлгийн гишүүд хэллээ. Түүнчлэн Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ удахгүй хэвлэлийн хурал хийхээр яригдаж байсан ч ЗГХЭГ-ын дарга Д.Амарбаясгалан, Эдийн засаг хөгжлийн сайд Ч.Хүрэлбаатар нар мэдээлэл хийхээр боллоо.

Эргэн сануулбал, МАН-ын бага хурал жагсаалаас болж  хойшилсон гэх мэдээлэл яригдсан ч бүлгийн гишүүдэд маргааш хуралдаа идэвхтэй оролцох талаар зар ирсэн байна.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХахаХаха
4
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Sdcxz 2022-12-05 103.229.121.96

Хамгийн зэвүүн нь Ерөнхийлөгчийн айлчлал яг өндөрлөдөг өдөр Прокурорын бичиг ХЗ-н яаманд ирж байгаа юм. Уг нь 1-2 өдрийн өмнө байсан бол хятадын талд тавьж амжих байсан. Гэтэл яг ямар ч боломжгүйгээр яг айлчлал дуусмагц хэвлэл мэдээллээр Прокурор хятадын талтай хамтарч ажиллах тал дээр улс төрийн дэмжлэг үзүүлээч гэх жишээний. ГХЯ нь ерөнхийлөгчийн айлчлалын хэлэлцэх хэргийн төлөвлөгөөг бүх яамд агентлагуудаас асуудаг. Түүнийг нь өнгөрөөж байгаад ямар ч хугацааны боломж олгосонгүй, авилгачид ийм

Avatar

Дуран 2022-12-05 192.99.32.74

Я.Содбаатарыг ЕНБД болгох, ЗГ-ыг шахалтанд оруулах акц тун амжилттай болж өрнөж байна.

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.86.73

засгиын газраа дэмжнээ

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.86.73

ерөнхий сайдаа дэмжээд нүүрсний хулгайтай тэмцье ээ ард түиээн

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.126.90.146

Нүүрсний хулгайч нар их троллдож бна. Сандарч дээ, өргагүй аргагүй !!! Оюук минь барьцаа чангалаад байгаа рай ! Багалзууры нь шахаад өгөөөрэй !

Avatar

А-1 2022-12-05 192.82.86.180

Данх үнэхээр тохирохгүй туршлагагүй бас чадваргүй гэдгээ л харуулж байна даа…

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.126.90.146

A-1 чи ч яг л нүүрсний хулгайч бна даа ! Данх чамайг дан хийтэл авна даа !!!

Avatar

ард түмэн 2022-12-05 202.126.90.151

МАН өөрсдөө нүүрсний хулгайч юм бна

Avatar

Зочин 2022-12-05 66.181.177.164

Огцор

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.126.89.85

Данх хуцалгүй бушуу зайлах болжээ.Ингэж ард түмнийг тартагт нь тулгачихаад хуураад явах гээ юу.Зайл зайл.

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.126.92.98

Одоо ОЮУН-ЭРДЭНЭ ОГЦОР ОО

Avatar

уих 2022-12-05 202.21.125.150

ЗАЙЛАА

Avatar

ЖИРИНОВСКИЙ 2022-12-05 66.181.191.53

МАН-ЫХААН ТА НАР ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ЕРӨНХИЙ САЙД ХИЙЛГЭХ ХҮНЭЭ ОЛИГТОЙХОН ЭДИЙН ЗАСГИЙН МЭДЛЭГТЭЙ ЭРҮҮЛ УХААНТАЙ ХҮН ОЛЖ ТАВИХГҮЙ БОЛ ЖАГСААЛ ЦУГЛААН УЛАМ ӨРГӨЖИНӨ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2022-12-05 192.82.81.91

нүүрсчин

Avatar

иргэн 2022-12-05 202.131.227.82

хэн хэн гэгч Ухаа худгийн хувьцааг эзэмшиж байгааг сонирхвол: монголын Засгийн газрын гишүүд, МАН-ын удирдлагуудын хамаатан, эхнэр, найз нөхөд олноороо орсон байх юм. УИХ-ын гишүүн С.Мөнх-Оргилын эхнэр Г.Бадамцэцэг, Ерөнхийлөгч асан П.Очирбат нар ТУЗ-ийн гишүүд бол Сү.Батболдын үеэл Б.Баттөр, БОАЖ-ын сайд, ЭБЭХ-ний сайд нарын нэр “MCS Mining group”, “Ancora Investment”, “хятад хувьцаа эзэмшигчид” гэсэн нэрүүдийн ард нуугдаж байгаа. гэж бичсэн байх юм.

Avatar

Зочин 2022-12-05 202.21.105.204

duugai Ogtsoroo erguu ats min. bas l tarhi ugaah gej baigaa biz chamaig medehgui bish Ogtsor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Ард иргэдээ 2022-12-05 139.28.176.118

Луйврын сонгуулиар гарсан Ухна овогт ХҮРЭЛСҮХ хэмээх тушаалтны туслахын намтар, утас, зураг нийтэд хүндэтгэлтэйгээр үзүүлье

https://youtu.be/_5p4WrsvqKo

Avatar