Нүүрсний хулгайн асуудлаар УЕП-оос Ерөнхий сайдад ханджээ | News.MN

Нүүрсний хулгайн асуудлаар УЕП-оос Ерөнхий сайдад ханджээ

Нүүрсний хулгайн асуудлаар УЕП-оос Ерөнхий сайдад ханджээ

Нүүрсний хулгайн асуудлаар УЕП-оос Ерөнхий сайдад ханджээ

Нүүрсний хулгайн асуудал олны анхаарлын төвд буй. Сайд нар эхнээсээ хулгайг зарлахаа илэрхийлсэн ч нүүрсний хулгайн асуудалд төдийлөн ахиц гарахгүй байгааг иргэд шүүмжилж байна. Тэгвэл Улсын ерөнхий прокуророос Ерөнхий сайдад хүсэлт ирүүлжээ. Энэ талаар ЗГХЭГ-ын дарга Д.Амарбаясгалан “Нүүрсний хулгай 2017 оноос хойш яригдаж байна.

Эрдэнэс-Тавантолгой, орон нутгийн Тавантолгой компани хоёрын хооронд зөрүү үүсч, мөргөцөг алга болсон гэх асуудал яригдсан. Энэний ул мөрөөр ЦЕГ-ын Эдийн засгийн гэмт хэрэгтэй тэмцэх хэлтэст нүүрсний хулгайн асуудал шалгагдаж байгаа. Хоёрдугаарт, нүүрсний тээвэртэй холбоотой үүсч буй олон нийтийн дунд эргэлзээ бий болсон. Улстөрчдийн зүгээс гааль, хилийн орчимд үйл ажиллагаа явуулж буй төрийн байгууллагын оролцоотой хийгдсэн гэх хардалтууд яригддаг. Хууль хяналтын байгууллага шийдвэрлэсний үндсэн дээр асуудал шийдэгдэх байх гэж харж байна. Засгийн газрын зүгээс Эдийн засгийн хөгжлийн сайдаар ахлуулсан ажлын хэсэг энэ чиглэлд ажиллаж байгаа.

Мөн 6.4 сая тонн нүүрс алдагдсан гэх мэдээлэл Засгийн газарт ирээгүй. Энэ нь бодит тоо эсэхэд эргэлзэж байна. Цар тахлын цаг үед улсын хилээр 6-7 сая тонн нүүрс гарсан. Засгийн газраас давхар хяналт шалгалт явуулж байна. Үүнтэй холбогдуулаад Ерөнхий сайдад Улсын Ерөнхий прокуророос албан хүсэлт ирсэн. Энэ нь хоёр улсын прокурорын байгууллага Монгол Улсаас гарч буй нүүрсний гаалийн мэдүүлэг, БНХАУ руу орсон нүүрсний гаалийн мэдүүлэг хоёрыг тулган нягтлах ажлыг хамтарч хэрэгжүүлэх саналтай байгааг дурдсан. Үүнийг Засгийн газрын зүгээс бодлогоор дэмжиж ажиллах талаар хүсэлт ирсэн. Ерөнхий сайд үүнийг Засгийн газрын хуралдаанд уншиж танилцуулж, энэ чиглэлээр асуудал эрхэлсэн зургаан сайдад үүрэг болгосон” гэх мэдээллийг өгсөн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХахаХаха
5
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-12-01 31.10.163.87

Нүүрсний асуудлыг НУУЦАЛСАН, нууцалж чадсан цөөхөн хэдэн хүн дээрээс энэ бүх байдлыг бий болгосон нь тодорхой учир дээр гэмт хэрэгт толгойг бөривчилж хорьж яллах хэрэгтэй. Тэгээд дара нь доогуур бгаа хорхой жараахйнуудтай тооцоо бодох хэрэгтэй. Эхлээд ТОМ гаруудаа барь шийтгээ!

Avatar

Зочин 2022-12-01 202.126.90.125

МАН болбоос хонзогногчид, албан тушаал горилогчид, гүтгэн гүжирдэгч, хоосон амлагч, нийгмийн ядуу сэтгэлгээгээр тоглогч, Засгийн эрхийн төлөө нүдээ ухаж өгөхөөс буцахгүйчүүд, ёс суртахуун моралийн ямар ч хэмжүүргүй ичгүүр сонжуургүйчүүд

Avatar

Зочин 2022-12-01 66.181.181.252

Прокурорбн газарт итгэж болохгүй шүү. Тэд луйварчдын гар хөл. Нүүрсний хулгайг илрүүлэх ажлыг өмнө гь зогсоосон. Одоо бас юу сэдэж бгаа бол…

Avatar

Шоу Улс төрийн 2022-12-01 202.126.90.117

Сонгууль ойртхор л худлааа шоу

Avatar

Иргэн 2022-12-01 202.9.40.190

Хятад улс бол энэ нүүрсний хулгайг үнэн мөнөөр нь илэрүүлнэ. Тэр нь тэдэнд ашигтай… Аль эртнээс л Хятадын тал Оюун-Эрдэнэ гэдэг утсан хүүхэлдэйгээ хурдан зарла гэж шахалт үзүүлж
Тэгээд Оюун-Эрдэнэ Амарбаясгалан 2 шахаанд орж арга буюу мэдэгдэж байгаа энэ юм байна л даа…

Avatar

Зочин 2022-12-01 103.212.117.49

саармагжуулах нуу?……. Мөн 6.4 сая тонн нүүрс алдагдсан гэх мэдээлэл Засгийн газарт ирээгүй. Энэ нь бодит тоо эсэхэд эргэлзэж байна. Цар тахлын цаг үед улсын хилээр 6-7 сая тонн нүүрс гарсан

Avatar

Зочин 2022-12-01 103.10.23.167

Дээрээсээ нэг дэх хүн шаасан

Avatar

Зочин 2022-12-01 202.126.93.90

hutler

Avatar

Зочин эрлэг 2022-12-01 31.10.163.87

Дээрээс хамгийн том хүн хийсэн. Мөн шүүхийнхээс . Бүгдий нь барьж хорьж гэр бүлээр нь эд зүйлсий нь хурааж шоронд хий. Ард түмнээ ийм ядуу хэцүү амьдруулж, улс орноо өрөнд оруулсан өөдгүй эрх баригчдыг шийтгэе. Нүгэл нь нүдээрээ гараг. Үгүй бол гэр бүл үр удмаараа үйлээ үзэг.

Avatar

Зочин 2022-12-01 192.82.91.236

Нүүрсний хулгайг замхруулах арга олж ядаж байгаа юм байна гэж ойлголоо. Хятадын тал гаалийн мэдээгээ өгөхгүй байгаа улс прокуророос нь хүлээх зүйл байхгүй. Ер нь ч тэгээд хятадын хувьд монголчууд хулгай луйвар авлигадаа хурдан живээд тусгаар тогтнолоо алдах нь ашигтай тэр мөчийг ч хүлээж байгаа. хятадын прокуророос хоёр хилээр орж гарсан нүүрс тохирч байна эсхүл багахан хэмжээгээр гэдэгсэн үү хулгай биш байж гэж сэвээд дуусгах юм байна. амарбаясгалангийн мэдэгдлээс харахад тм бн

Avatar

Зочин 2022-12-01 122.201.31.223

Нүүрсний хулгай бол 1990 оноос хойшх хугацааны хамгийн том гэмт хэрэг шүү!!! Маш хүчтэй эсэргүүцэлтэй тулгарна, тэд аминдаа тулахаар яахаас ч буцахгүй шүү!! Тийм учраас Ерөнхийлөгч өөрөө биечлэн анхааралдаа авч, Ерөнхий сайд, Ерөнхий прокурор хоёрт хүчтэй дэмжлэг үзүүлж шахаж ажиллуулбал үр дүнд хүрэх магадлалтай?!! Хүрэлсүх хөдлөхгүй бол тэгээд л хоосон дуулиан болсгээд л өнгөрнө!!!

Avatar

jkjkgbjkkg 2022-12-01 66.181.165.89

Энэ асуудал ингээд жонхуурах шатандаа орлоо,

Avatar

х 2022-12-01 202.9.46.83

арчаагүй улныханд яг таарсан нам дагасан гоё ярьсан жүжигчин өлөн хулгаачууд

Avatar

Зочин 2022-12-01 66.181.161.64

Энэ худлаа боллоо, иргэд бид хараад л хууртаад л байждээ

Avatar

Зочин 2022-12-01 150.129.142.251

Гятадын прокурорынхонтой хамтарч шалгах шаардлаггүй гэсэн хүн нь жинхэнэ нүүрсний гулгайч гэсэн үг л дээ

Avatar

Зочин 2022-12-01 119.40.100.170

za za darahaar shiidlee l dee

Avatar

Иргэн 2022-12-01 139.5.217.166

Нүүрсний хулгай бол зүгээр нэг хулгай биш ,улсын эдийн засагт т*******т үйлдэл үзүүлсэн зүйл шүү. Тэдний хөрөнгийг хурааж , иргэдийн хохирлыг барагдуулах ёстой. Энэ т*******т үйлдэлд улс төрийн нам оролцсон эсэхийг нарийн сайн шалгах ёстой.

Avatar

Зочин 2022-12-01 202.21.98.236

5 ЖИЛ ШАЛГААД ИЛРҮҮЛЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА БОЛ НААД ЦАГДАА, ШҮҮХИЙНХЭН ЧИНЬ БАС ХАМТДАА ЦУСАЛСАН ГЭСЭН ҮГ!!!

Avatar

Зочин 2022-12-01 192.82.72.243

Sain baina

Avatar

Онцгой комисс-д ажиллах хүн олдохгүй бна гэж бхгүй шд.. 2022-12-01 202.5.205.34

Энэ асуудал бол яг хийе гэвэл амархан шд. Зүгээр Гашуун сухайт энэ тэр боомт дээр ажиллаж байгаа улсыг хууд нь солиол, нүүрс алдагдсан хугацаанд ажиллаж байсан хүмүүсийн хөрөнгө, орлогыг нягтлаад нэгжээд түр ажлаас нь түтгэлзүүлээд тэгээл явчихад дороо л гарна шд. Манай энэ хэдэн эрүүгийн мөрдөгчид бас боловсрол муу юм билээ. Тэр урьд нь хонгил үүсгээд гаргасан прокурор, шүүхийг ч гэсэн шууд түтгэлзүүл. Хэрэв прокурор дээр гацаагаад байвал шууд ХУУЛЬ гаргаад ОНЦГОЙ КОМИСС байгуулалдаа.

Avatar

Зочин 2022-12-01 196.196.203.10

Нүүрсний, ийм ичих нүүргүй, шийдсэн хулгайчид бүгд тодорхой, хулгайчдыг, тэднийг хаацайлсан албан тушаалтан болгонтой нь дайны хуулиар газар дээр нь цаазлаад явах хэрэгтэй. Арай, арай гэхэд арай л хэтэрлэээ.

Avatar

Зочин 2022-12-01 103.50.207.162

Тэр хулгай хийсэн гээд байгаа хүмүүсээ бүгдийг нь илрүүлээд бүх хөрөнгийг нь царцаагаад барьж хорчихоод дараа нь олон нийтэ энэ асуудлаа дэлгэхгүй дээ . Одоо нөгөө хулгаачид хулгайн хөрөнгөө энд тэндгүй тараагаад эцэс сүүлд нь юу ч олж долоохгүй баахан хулгайч л илрүүлээд дуусах вий дээ.

Avatar

Зочин 2022-12-01 202.131.225.242

Amarbayasgalangiin medeelel ikh l sonin l um da. Nukhur uuruu kholbootoi um bishy. Syyl-n yed urnuud bga nukhtsul bdlaas harahad yag namiih n' baga khural boloh gej baihad yag umnu yun jagsaal magsaal bolood yavchihav. Ene har hyitend asar ih mungutei hyn l iim jagsaal tsuglaaniig zohion baiguulna daa. Tegeheer MAN dotroo l hagarldaad baih shig. Zasgaa shantaajlaad nyyrsnii asuudliig darah geed bna uu ? Esvel Zasgaa unagaj hen 1 huhur namiin darga ruu zytgej bna u?

Avatar

Зочин 2022-12-01 188.162.254.86

Дээдэх нь суудалаа олохгуй бол доодох нь гуйдэлээ олохгуй гэж УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

Зочин 2022-12-01 139.5.218.206

Энэ нөхөр чинь өөрөө хувь авдаг юм биш үү?

Avatar

Зочин 2022-12-01 203.91.115.46

иргэн бүрднүүсний хлгай

Avatar

Зочин 2022-12-01 192.82.64.153

Босцгоо дарлагдсан ардууд наадуул чинь хулхидана шүү ядаж зээлээ тэглүүлье ТЭМЦЬЕ

Avatar

Зочин 2022-12-01 64.119.29.60

zeelee huuli busaar tegluuluul chi ter hulgaich naraas yalgaa yu bna

Avatar

8989 2022-12-01 64.119.20.114

Хятадын талтай хамтарч ажиллах нь зөв өө.Тэд бол хуулиндаа захирагддаг улс.

Avatar

Зочин 2022-12-01 124.158.66.228

хил гаалийнхан оролцсон нь тодорхой нэрийг зарлаж ял оноо хууль хүн бүхэнд үйлчилдэг байх ёстой

Avatar

Зочин 2022-12-01 66.181.161.103

17 оноос хойш шалгасаар л байдаг ! Тэгээд үр дүн нь хаана байнаа???Тэр хооронд нь хулгайчууд зөөсөөр л байсан байхнээ!!! Монголд шудрага ёс алга болсоор удаж байна!!! Шийдэж шийтгэж байгаа хэрэг байдаг юм уу???Цагдаа шүүх прокурор нь авилгалд идэгдчихсэн . Үндэслэлгүйгээр хагартлаа баяжчихсан нь нүдэн дээр ил байх юм. Хулгайчууд бүүр даам гарцгаачихсан !!! ИХ-н гишүүн,сайд дарга болоод л ард түмэн улам ядуурч ,улсын хөгжил уланд орчихсон . Тэмцэлгүй ард түмэн мөхдөг ! Гэдэг дээ!!!

Avatar

Зочин 2022-12-01 66.181.187.77

Маш их уур хүрч байна. Юун тулгах, цаг үрж олны анхаарлыг сарниулчих гээд байх бололтой. Хятадын хил гааль та нар шиг худал мэдээлэл өгөөд сууж байна гэж лав байхгүй дээ.

Avatar

Зочин 2022-12-01 124.158.67.53

ЕС Оюун эрдэнэ та энэ нүүрсний хулгайг үнэн зөвөөр шийдэхэд тусла. Зөвхөн үүний төлөө ирэх сонгуульд МАН -ыг дахин сонгоход ихэнхи иргэд бэлэн байна.

Avatar

Зочин 2022-12-01 37.19.205.146

энэ засагт байгаа хүмүүс бүгд оролцсон байгаа. Тэгэхээр өөрсдийгөө илчилнэ гэж байхгүй. Эхнээсээ худлаа мэдээ, баримт алга гэх мэтчилэнгээр булзааруулж байна. Засгаас нь бүгдийг нь буулгаад шалгавал энэ хулгай зогсож магадгүй, Энэ ЗГ болон ерөнхийлөгчийг буцаан татах хэрэгтэй

Avatar

Олны бухимдал тэсэрлээ шүү 2022-12-01 202.21.108.233

ЕС нүүрсний хулгайн талаар мэдээлэлгүй байна гэж ёстой худлаа. Хулгайн нүүрсний орлогоос % авдаг нь л үнэн боллоо. Илрүүлэх гж жүжиг тоглоно. МАН удирдах зөвлөл Сү.Батболд, Оюунэрдэнэ тэргүүтэй нүүрсний хулгайчиддаа хариуцлага тооцож улсад учруулсан хохиролыг нөхөн төлүүлэхгүй бол энэ өвөл олныг хамарсан бослого тэмцэл өрнөх нь тодорхой боллоо.

Avatar

Зочин 2022-12-01 37.19.205.146

Нямдорж, Чойжилсүрэн гээд увсын хэдэн хулгайчийн нэр явагдаж байсан шүү. Бүгдийг нь хил гаалийнхантай цаазалж байж энэ хулгай зогсоно

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж