“Цахилгаан эрчим хүчийг хязгаарлахад хүрч магадгүй” | News.MN

“Цахилгаан эрчим хүчийг хязгаарлахад хүрч магадгүй”

“Цахилгаан эрчим хүчийг хязгаарлахад хүрч магадгүй”

“Цахилгаан эрчим хүчийг хязгаарлахад хүрч магадгүй”

Эрчим хүчний сайд Б.Чойжилсүрэнгээс цахилгааны хязгаарлалтын талаар тодрууллаа.

Тэрбээр “Цахилгаан эрчим хүч хязгаарлахад хүрч магадгүй. Бидний байгаа хүчин чадал, хэрэглээнээс шалтгаалаад ийм асуудал үүснэ. Гэхдээ бид эхний ээлжид аль хэрэглэгчдийн цахилгааныг хязгаарлалт хийх вэ гэдгээ эрэмбэлнэ.

Судалгаа хийхэд 82 мегаваттын том хэрэглэгчид байгаа. Эдгээр хэрэглэгчдийн цахилгааныг өвлийн хүйтэн өдрүүдэд оргил ачааллын үеэр оройн 18:00 цагаас 21:00, 22:00 цаг хүртэл хэсэгчилсэн хязгаарлахыг үгүйсгэхгүй. Ингэж байж энэ өвлийг давна.

Гэхдээ нар, салхитай байвал салхины станцууд тодорхой хэмжээний чадал нийлүүлж чадна. Бүр салхигүй, наргүй болчихсон байвал цахилгааны хязгаарлалт хийхийг үгүйсгэхгүй” гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-11-30 192.82.81.51

Хүндрэл бэрхшээлийн талаар үнэн,бодит байдлаа хэлэх нь зөвшүү.Хүмүүс бэлтгэлтэй байхад хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-11-30 64.119.20.35

Энэ нэг юм чинь одоо хэнийг дарамтлаад, хэнийг хохирооно гээд бгаа юм бэ. Ард түмнээр сонгуулж ,арай ядан Их хуралд суучихаад…ХҮНИЙ ХҮЧЭЭР ХҮН БОЛЖ, ХӨМҮҮЛИЙН ХҮЧЭЭР ТЭМЭЭ БОЛДОГ гэж үг бий. НАРГҮЙ БОЛНО ГЭНЭЭ ХАХА. ДЭЛХИЙГ СӨНӨӨЧИХ ЮМ БН Л ДОО ЭНЭ ХҮН…

Avatar

Зочин 2022-11-30 66.181.160.85

муу ёр байгаа даа наргүй салхигүй болно гэж юу байхав

Avatar

Зочин 2022-11-30 203.91.115.40

Увс, Ховдын өлөн бөөснүүд төрд гарч баяжчихаад одоо иргэдийг дарамталж байдаг болжээ.

Avatar

Зочин 2022-11-30 169.253.162.3

Yaduu irged ihenkh ni ger horoolold amidarch bna. Getel dandaa huurch Гэр хорооллын шөнийн хэрэглээг хөнгөлнө гэсэн ЗГ шийдвэр хэрэгжихгүй, 11 сарын цахилгааны мөнгө бүтнээр бодогдсон bna uuniigee tailbarlaacheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee A

Avatar

Зочин 2022-11-30 103.140.11.227

сайд та хувийнхаа хөрөнгөнөөс хэдэн цаас гаргаад ТЭЦ-4 шиг хэдэн юм баричихвал цахилгаан хангамж тасалдахгүй. та юу хотойв л гэж.

Avatar

Зочин 2022-11-30 66.181.182.117

Ажлаа өг

Avatar

иргэн 2022-11-30 59.153.113.190

Улс төрчид УИХ-ын гээд байгаа Этгээдүүдын Хулгайлсан, Залилсан, Луйвардаж олж авсан бүх Хөрөнгийг нь хурааж хатуу чанга Ял өгөх хэрэгтэй, Энэ Эрчим хүч хязгаарлана гэж байгаа Чойжилсүрэн гэж Том хулгөйч этгээдээс эхлэх хэрэгтэй,

Avatar

Мөнхтуяа 2022-11-30 202.21.124.43

Ажлаа өгөх, өөр хүн гараад ямар ялгаа бн?Цахилгаан станц бариулахгүй гэсэн "машин"1хүн бишээ. биднийг Украин шиг байлгаж чадаж байгаа 76 д баярлалаа, тиймээс үр хүүхдээаюулгүй байлгахын тулд энэ өвөлдөө цахилгааны хязгаарыг дэмжиж байна. барьж амжку станц. хуучин хэзээ мөдгүй дэлбэрэхэд бэлэн. трүү жил хөөрхий залуу эндээ билүү. дохио өгөөл бган. бид ч хэмнэлт хийж сурах хэрэгтэй, ядаж амбаарандаа паар асаахаа болих байх. хүмүүс стресстэй бн. ард иргэдээс айх хэрэгтэй, станц шиг тэсрэхэд ойр

Avatar

Уншигч 2022-11-30 66.181.161.3

ард иргэдийг айлгах төлөвлөгөө хэрэгжүүлээд байх шиг ээ, тасална хязгаарлана гээд л давталттайгаар мэдээлээд байдаг болж. тэгж байгаад л нээг их аврагчийн дүрээр дахин сонгогдох санаатай л байгаа биз. айлгахын оронд хэмнэлт хийх жижиг ч хамаагүй аргыг сурталчилмаар юм.

Avatar

Зочин 2022-11-30 66.181.161.238

Энэ засаг төр үнэхээр маш муу ажиллаж байна шүү Огцрох цаг нь болсон байна

Avatar

Зочин 2022-11-30 66.181.182.83

Чаддагаар нь Тавинбэхэд ажлаа өгвөл таарна.

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.126.89.145

Наргүй салхигүй брлчихвол гэсэн чинь юу гэсэн үг вэ сайд гуай? Элийрэл үү!?

Avatar

Зочин 2022-11-30 132.194.33.147

@@Y?INDN

Avatar

Зочин 2022-11-30 132.194.33.147

1000

Avatar

zochin 2022-11-30 57.68.130.28

Ajilaa uguuch chadahgui bol, ireeduin tuluvluguuguu yarihgui udur tutamiin asuudalaa l yarihiim

Avatar

Гишүүд бүгд өрөө ТӨЛ..ӨРӨӨ ТӨЛ 2022-11-30 64.119.17.236

Яасан айж ичихээ болисон..идэж цусандаа..сагсуурч ханасан БНА ах..хэний хүчинд энэ ийм болоо вэ…

Avatar

Зочин 2022-11-30 192.82.70.40

Увсынханы хүчинд ийм болсон.Увс аймгийг сонгуулийн хоёр тойрог болох хэрэгтэй. Дандаа худал тоо хэлж, олон улсын их хурлын гишүүнтэй болж, увсынхан төрийг самарч байна. Увсын сонгуулийн тойргийг Цөөхөн болгох дээр хамтран тэмцэх цаг болжээ.

Avatar

Эзэнгүй төр үүү 2022-11-30 64.119.17.236

ИДЭЖ..ХУРААСНАА ГАРГАЖ…ИРГЭДИЙН ХЭРЭГЛЭЭГ ХАНГА..ХҮНИЙЫ ЮМИЫГ ОДОО Л БУЦААЖ АГ..ДАВАРЧ БНА.ААА.ЭЗЭНГҮЫ ТӨР ҮҮҮ

Avatar

Галзуу..идсэнээ гаргаж..ИРГЭДЭЭ ТЭЖЭЭ!!! 2022-11-30 64.119.17.236

huvaaj idsen munguu..nuursnii munguuruu..sanhuujuuleechee..idcheed l иргэдээ дарамтлаад л сууж..байдаг..яасан онгироо юм БНН..хэлэх ярих хүнгүй..галзуурч БНА..энэ.. гишүүд..гам

Avatar

Салөавч 2022-11-30 202.9.46.154

Зайлдаа

Avatar

Зочин 2022-11-30 192.82.64.251

Тэгвэл огцорч зайлаарай үнэ нэмчихээд муу шаар чинь

Avatar

-apt 2022-11-30 172.58.60.174

##-1 kpe,#;71nobrc.

Avatar

t 2022-11-30 172.58.60.174

xuxjb;

Avatar

Зочин 2022-11-30 172.58.60.174

-phonebyc#

Avatar

Иргэн 2022-11-30 202.126.88.159

Гэр хорооллын шөнийн хэрэглээг хөнгөлнө гэсэн ЗГ шийдвэр хэрэгжихгүй, 11 сарын цахилгааны мөнгө бүтнээр бодогдсон гэж бн. Энэ чинь юу гэсэн үг вэ. Энэндээ хариу өгөөч сайдаа, үнийн өсөлтөд сөхөрч байгаа ард иргэд төлж чадахгүй шүү

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.9.40.188

Атомын дунд хүчин чадалтай станц барьчихвал манай улсын хэрэгцээг бүрэн хангаад явчихнаа. Дулаан уур амьсгалтай орнууд хүртэл атомын цахилгаан станц хэдэн арваараа барьчихсан байхад хүйтэн уур амьсгалтай Монгол улс ганц ч байхгүй байгаа нь үнэн арчаагүй байдлыг илтгэнэ. Иргэд нь ч гэж бас тэнэг нөхдүүд. энэ талаар ярихад дэлбэрчивал яана, хэрэггүй гэх мэт юм ярьж тэнэгтдэг. дэлхийн том бүх орон болоод байхад манайх технологи, техникийн горимоо зөв бариад байвал болно шүү дээ. Аймхай хүн 10 үхнэ

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.126.90.61

Энэ одоо юу яриад байгаа хүн вэ ажлаа хийж чадахгүй тэнэгтээд мөнгө идэж л чхдна өөр юм байхгүй. Чадахгүй бол боль

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.9.46.247

шинэ юм ярьж байгаа юм шиг байнга хязгаарладаг биздээ лаларуудаа
Цахилгаан станцууд ,УБЦДШ,ТҮГЭЭХ СҮЛЖЭЭ гэдэг газруудад төрийн аудит оруулах хэрэгтэй хамгийн монополь мөнгийг дураар зарцуулдаг авилгажсан даварсан газрууд шүү эд нарыг шалгавал маш том мафийн сүлжээ илрэх магадлалтай

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.126.90.125

ЗАСГИЙН ГАЗАР БУЮУ "МЭРГЭЖЛИЙН " НЭРТЭЙ ХЭДЭН ГАЗРУУД НЬ ЖИЛ БОЛГОН ШИНЭЭР БАРИЛГА БАЙШИН ХОЛБОСООР ИЙМ БАЙДАЛД ХҮРЧДЭЭ…..

Avatar

Зочин 2022-11-30 64.119.22.70

Энийг зайлуулъя аа. ИРЭХ жил ЯГ ийм юм яриад л сууж байх болно.Асуудал шийдвэрлэх хэмжээний эрх мэдэлтэй хулгайч юм байгаа бздэ. шалтаг шалтгаан тоочвол хэн ч чадна

Avatar

gg 2022-11-30 202.21.109.94

ene heden baruun aimgiin hazgai heltenguudiig yaah gej uud ni tataj ulaanbaatart avchiraad turiin tolgoid gargadag bna aa..novshnuud neg ni gaigui yavahlaaraa zahiin malchinguudaa uud ni tataad turiin tolgoid gargaad luivaraa hiij mongol orniig suiruuleh yum..

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.21.108.233

үр ашиггүй, өр зээлээр босоод өр л үйлдвэрлээд байдаг УЦС уудаас олон жилийн үр ашигтай, цахилгаанаас гадна дулаан үйлдвэрлэх өндөр хүчин чадалтай ДЦС ууд барих нь иргэд ба ААН үүдийг дэмжих том алхам болно. Яагаад? уураар ажиллдаг мянга түмэн технологууд байна. тэд орж ирнэ, иргэдийн байр орон сууцнууд ч дулаанаар хангагдана, түүхий эд нь буюу нүүрс ойрын 200 жилдээ хангалттай, нүүрсний уурхайгаас олон мянган гэр бүл өгөөжөө хүртэж баялаг амьдрана. Харин Усан ЦС аас зөвхөн өр л аваад байдаг юм

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.21.108.233

Дээрээс нь Чойжоог ажиллаадах гэсэн болхоос айлгаадах гэж Сайд болгоогүй. Хэрэггүй төслүүдийг хувийнхаа компани шиг хаяж үр ашигтай төслүүдийг явуулах хэрэгтэй. Масс тун маанаг гэдгийг Чойжоо мэдэж л байгаа. Бүтээн байгуулалт нэрийн доор томоохон нууц явагдаж байгааг ч мэдэж байгаа биз.

Avatar

92 2022-11-30 64.119.22.70

МАН ЯЛАНГУЯА ЭНЭ ҮХЭР АЖИЛ ХИЙХГҮЙ ИРЭХ ЖИЛ ТЭЦ-3-ЫГ ТЭГНЭ ТАВАНТОЛГОЙН ЦАХИЛГААН СТАНЦЫГ ИНГЭНЭ ТЭГНЭ ГЭЭД Л ХЭЗЭЭ Ч ХИЙГДЭХГҮЙ ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ АЖЛАА ЯРИАД Л СУУЖ БАЫНА.ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХИЫХ КОМПАНИ САНАЛ ӨГСӨН ГЭСЭН. ЯАГААД ХИЙЛГЭДЭГГҮЙ ЮМ ЁСТОЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. ЭХЛЭЭД ХУЛГАЙЧ НАРЫН КАРМА ТҮНТИЙЖ БАЫЖ АЖИЛ ХӨДӨЛДӨГ МАН-ЫН ДҮРЭМ ХҮЧИНТЭЙ ХЭВЭЭР ҮҮ ???????? ЧҮҮЖЭЭ САЙД АА

Avatar

Даваасүрэн сайд агсан хариуцлага хүлээлгэх 2022-11-30 103.229.121.30

Багануурын 450 мегаваттын цахилгаан станцыг их мэдэгч цаайлсан УИХ гишүүн Ц.Даваасүрэн ЭХС байхдаа зогсоосон 2023 онд бүрэн ашиглалт орох байсан. Нийгмийн хөгжил ЦЭХ хэрэглээний өсөлтийн хурдыг тооцож мэдэхгүй .

Avatar

Zochin 2022-11-30 147.161.194.122

Том чадлын цахилгаан станц барьж чаддаггүй юмаа гэхэд аймгийн төвүүддээ бага чадлын цахилгаан станц барьж хөдөө орон нутгаа найдвартай цахилгаанаар хангаж жижиг дунд үйлдвэр хөгжих боломжийг нь бий болгомоор юм. Хүн ам нь ч бас байр сууцанд тохитой амьдрах боломжтой болно.

Avatar

Төртэй ард түмэн байх юмсан 2022-11-30 59.153.85.132

Энэ мал хэдэн барилгадаа цахилгаан хангамж чөлөөлтэй авах гэж сайд болдог байхдаа

Avatar

Зочин 2022-11-30 192.82.68.94

5 дахь дуланыстанцаа барих байсан юм. Усан цахилгаан станц өвөлдөө нэг их цахилгаан өгахгүй гэдгийг ойлгооч. Цаана чинь Африкийн том мөрөн Замбези усгүй болоод цахилгаах станцужд нь уахилгаанаа бараг үйлдвэрлэхгүй байна гэж бичээд байгаа шүү. Манаййд ч гэсэн яг тийм юм болох вий

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.126.90.129

Эрчим хүчний үнэ тариф нэмээгүй цагт цахилгаан станц баригдахгүй гээд амлачих яа

Avatar

Зочин 2022-11-30 122.201.31.223

Усан цахилгаан станцуудаа барьчихсан бол юу гэж ингэж нусаа хацартаа нааж байх вэ дээ??!!

Avatar

Б 2022-11-30 64.119.25.189

Поп здакууд зах зээлийн зарчмаар ажиллуулахгүй татаас нтр өгч аргацаасан одоо наад салбар чинь бүр дампуурлаа.

Avatar

Зочин 2022-11-30 66.181.188.86

ТЭЦ-3-ЫГ хэт өндөр үнээр Оросуудаар 910 сая€ хийгээд АТГ-т өгнө гэдгээ эртхэн хэлчихье. Наадах чинь 500 сая $ өртөгтэй ажил шүү. УЛСЫН МӨНГИЙГ ИНГЭЖ ИДЭХ ҮҮ. БОДОЛ ЧИНЬ БОГИНО БАЙНА

Avatar

Зочин 2022-11-30 122.201.31.223

Үнэн бол зүгээр орхиж болохгүй л асуудал байна!!!

Avatar

Зочин 2022-11-30 64.119.22.70

чи нэг АТГ хууль шалгалтын газраар шалгуулаач

Avatar

Зочин 2022-11-30 103.26.195.116

АВИЛАГЧ ТЭНДЭРЧИН СТАНЦИН ДАРГА НАРА ОГЦУУЛ ДАРА ТАРИР НЭМ АЖИЛА ХИ

Avatar

Б 2022-11-30 64.119.23.248

тансаг зэрэглэлийн орон сууц хаусны тогны үнийг 50% нэмээ

Avatar

Б 2022-11-30 64.119.25.189

Гуйлгачин здаа аргагүй тахианы тархитай байх юмаа. Хэдэн хувь нь тансаг орон сууц, хаусанд амьдраад хэдэн төгрөг олно гэж бодоод байгаа юм бэ? эсхүл 3 өрөөтэй бол тансаг орон сууц болчих юм уу?

Avatar

Чагнаа 2022-11-30 103.26.193.18

Ийм байж Цахим улс болно гэж хөөрөлдөөд байгаа юм …

Avatar

Л.мажиг 2022-11-30 66.181.160.7

Өвлийн онцгой нөхцөлд Оросоос дутагдлаа нөхөнө гэсэн тооцоогоор хэсгчлэн төсөвт суулгасан бусуу, Юун хязгаарлалт, Наад хүмүүсээ сайн ажиллуул!!! Одооч гэсэн Санзайд хүчдэлийн уналт гээд шөнө 0цагаас 4 цаг хүртэл тасалж байгаа, Унтсан хойно цахилгаан тасарвал зуух дэлвэрэх аюултай унтаж чадахгүй байгааг анхааралдаа авна уу,

Avatar

Иргэн 2022-11-30 202.9.47.14

Энэ хулгафч дөрвөд чойжилсүрэн одоохон ажлаа өг. Сайд болохгээд уйлчих шахаад гуйгаад дээгүүр доогуур гүгээд байсан. Чадахгүй гэдэг нь тодорхо. Идэж угаад дуусахаас нь өмнө орцруул ааа.

Avatar

ЧОЙЖОО 2022-11-30 45.72.213.86

Би Тэсийн баяд шүү Дөрвөд биш

Avatar

Зочин 2022-11-30 203.17.23.221

ДЦС-3 аа тэрбум долларын өндөр өртгөөр хуучин технологиор шинэчлэх тухай ярьж байхаар Японтой ярьж орчин үеийн станц барих нь хурдан, ашигтай байх даа

Avatar

Зочин 2022-11-30 122.201.31.223

ЯГ ҮНЭН !!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-11-30 202.21.98.236

НҮҮРСНИЙ ХУЛГАЙЧ

Avatar

зочин 2022-11-30 103.212.116.254

5-р цахилгаан станцыг хэн гэгч саатуулваа?

Avatar

МАНАН 2022-11-30 139.5.217.166

ман

Avatar

Зочин 2022-11-30 122.201.31.223

10%-ийн Д….с…эн!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж