Украины эмч нар гар чийдэнгийн гэрэлд хагалгаа хийж байна | News.MN

Украины эмч нар гар чийдэнгийн гэрэлд хагалгаа хийж байна

Украины эмч нар гар чийдэнгийн гэрэлд хагалгаа хийж байна

Украины эмч нар гар чийдэнгийн гэрэлд хагалгаа хийж байна

Украины Львов хотын эмнэлэгт хавдрын мэс засал хийж байх үеэр ОХУ-аас пуужингаар харваснаас гэрэл цахилгаан тасарчээ. Өвчтөний амь настай холбоотой чухал хагалгаа байсан тул  Олег Дуда тэргүүтэй эмч нарын баг духны чийдэн, гар чийдэнгийн гэрэлд  хагалгаагаа үргэлжлүүлэн дуусгажээ.

ОХУ-аас энэ сарын 15-нд Украины эрчим хүчний дэд бүтцийг онилон олон тооны пуужин харваснаас баруун хэсгийн хот тэр чигээрээ харанхуйд автсан аж. Пуужингийн дайралтын улмаас Украины эрчим хүчний байгууламжуудын 50 орчим хувь нь гэмтэж, сүйдсэн байна.

Оросуудын дайралт өнгөрсөн долоо хоногт дахин болж, Украиныг дахин харанхуй нөмөрч, эрүүл мэндийн систем доголдов. Украины эрүүл мэндийн салбар олон жил үргэлжилсэн буруу зохион байгуулалт, авлигын асуудлаас гадна есөн сар үргэлжилсэн цар тахлын улмаас хэдийнэ хоцрогдсон аж. Үүн дээр пуужингийн дайралтаас болж цахилгаан байнга тасрах болсноос төлөвлөгөөт хагалгаанууд хойшилж, интернэт тасарснаас өвчтөнүүдийн түүхийг харах боломжгүй болсон бөгөөд эмч нар харанхуй өрөөнд гар чийдэнгийн гэрэлд үзлэг хийх болжээ.

Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагаас (ДЭМБ) өнгөрсөн долоо хоногт мэдээлэхдээ, Украины эрүүл мэндийн салбар эрчим хүчний хямрал, өвлийн хүйтэн болон бусад сорилтуудыг хажуугаар "дайны саруудад хамгийн хар өдрүүдийг" даван туулж байна гэжээ. ДЭМБ-ын Европын бүс нутгийг хариуцсан захирал Ханс Клуге мэдэгдэлдээ "Энэ өвөл олон сая украинчууд амь эрсдэх эрсдэлтэй байна" гээд хоёроос гурван сая хүн аюулгүй, дулаан орчныг эрэлхийлэн эх орноосоо дүрвэх магадлалтай гэсэн байна. Түүнчлэн Украинд цар тахал, сүрьеэ, томуу зэрэг амьсгалын замын халдварт өвчнүүдийн тархалт газар авах аюул өндөр байгааг анхааруулжээ.

Хэдийгээр Кремлийн албаныхан оросын цэргүүд Украины цэргийн зориулалттай байгууламжуудад цохилт өгч байгаа гэж мэдээлж байгаа ч олон эмнэлэг, сургууль, орон сууцны барилга пуужинд өртөн сүйрсэн.
Оросын цэргүүд хоёрдугаар сарын 24-нд дайн эхлүүлснээс хойш арваннэгдүгээр сарын 23-ны хооронд Украинд 703 халдлага үйлдсэн бөгөөд тэдний зарим нь эмнэлэг, сувиллуудыг оножээ.
Тухайлбал, өнгөрсөн долоо хоногт Украины зүүн хэсгийн эмнэлгийн төрөх тасаг пуужингийн дайралтад өртсөнөөс нэг нярай, хоёр эмч гэмтсэн байна.

Львов хотод пуужингийн цохилтын үеэр эмнэлгийн хананууд чичирхийлж, агаарын дайралтаас сэрэмжлүүлэх аюулын дохио дуугарснаар эмч, өвчтөнгүй зоорийн давхар дахь хорогдох байр руу яаравчлан ордог гэж Олег Дуда эмч тайлбарлажээ. Түүний ажилладаг эмнэлэг нь хавдрын төрөлжсөн бөгөөд өдөртөө 40 хагалгаа төлөвлөдөг ч 10-ийг нь л хийж чаддаг гэв.

ЭХ СУРВАЛЖ: ASSOCIATED PRESS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ingej hudalaa burahgui ch dee 2022-11-29 202.131.225.197

bvh delhiin emenlegd gerel tasarval genertor ashiglan geed hiisen baidag daa. hudalaa shou hiij bnaa banderuud chin. esvel tvlshiig zaraad idsen bgaa daa hoholuud chin..

Avatar

z 2022-11-29 202.9.40.144

ergvv nohoin b**s yumaa chi neg muu avilgal avdag sdagiin hvvhed bhdoo chi hvnii zovlongoor jargal hiisen l***r

Avatar

Зочин 2022-11-29 64.119.27.187

Попчин нь хэн бүхний нүдэнд илт л байна ш дээ .Попдоогүй гэж Худлаа ярих юм уу? үгүй шүү

Avatar

Зочин 2022-11-29 142.79.202.93

За байз 14 оны самууны дараахан эрийл мэндийн сайд нь хоёр иргэншилтэй нэг хүүхэн байлуу. Хөөрхий украйныг Самарч самарч америкруугаа буцсандаа.

Avatar

vheliin doktor nertei Supruni gedeg amerik irgen ukrain garaltai avgai daa. 2022-11-29 202.131.225.197

amerikd amidardag vheliin doktor hochit Surpani geh subilagch hvvhen shuu. ukrainii emenelegiin sistemiig dampuuruulij haydaad baahan mongo hulgailj abaad ybsan baidag daa. beleneer 5 say dollar gej bgaa daa. bvh amaralt sublal svriegiin emenlegiig haaj haysan daa. deer jijeg tosgodiin emenlegiig haaj tosov hemnej baisan avgai daa.

Avatar

Зочин 2022-11-29 202.70.44.46

гэрлээ унтраачихсан л байна ш дээ, туслах генераторгүй эмнэлэг гэж байдаагүй юм, арчаагүй украйнчууд юм даа, манай үхэр монголчуудаас дор

Avatar

Зочин 2022-11-29 103.26.194.160

Студид авсан шоуны бичлэг.

Avatar

Зочин 2022-11-29 142.79.202.93

Гоё хэллээ

Avatar

иргэн 2022-11-29 59.153.113.190

Дайн бол дайн,,,,,,,,Фашизм, Неонацисм_ Нацист, хэт Үндсэрхэг үзэл гэж юу вэ,,,,гэдгийг Түүхээс номноос уншиж мэдсэн Хүн л ойлгоно, Хоосон хийрхэгчид хэзээ ч Зөв Бурууг ялгах Ухаан тэдэнд байдаггүй юм,,

Avatar

Зочин 2022-11-29 103.26.194.160

Ногооноогийн шоу.

Avatar

Зочин 2022-11-29 66.181.160.75

Орос авгай нар их л баяртай байна лээ …Ямар ард түмэн байна , тийм л төр тогтдог юм байна …

Avatar

Зочин 2022-11-29 66.181.161.114

Иргэн гээд бичсэн хүнд дайн зүгээрүү ??? Сүүдэр н манайд ч гэсэн тусаад юмны үнэ өндөрт хадлаа . . Тэр нацист гээд бгаа хүмүүсээ л Путин устгана биз . Тэр гэмгүй иргэд Путиныг яасан юм . ???? Энэ Путиныг өмөөрөх зөвтгөл мөн үү ??? Путины Эго гэдэг чинь утга учраа алдлаа ш дээ

Avatar

Зочин 2022-11-29 103.26.194.160

Зүгээр зүгээр. Донбассчууд укрнацистуудын бөмбөгдөлтөн дор 8 жил ингэж амьдарсан. Одоо тэд өөрсдөө жоохон юм үзсэн нь дээр шүү.

Avatar

Mal min 2022-11-29 202.131.225.197

Hohii shd yu songono teriigee hurtne chi ch gsn yu songoson teriigee hurteed yu neesen teriigee unshaad stressdeed bj bn. Hohi chin.

Avatar

Зочин 2022-11-29 122.201.31.223

"Хагалгаа" гэдэг буруу нэр томъёог хэрэглээнээс хасах хэрэгтэй!! Үгийн үндэс нь: хагалах, бутаргах, эвдэх, сүйтгэх г.м. утгатай!! Үүний оронд "Мэс засал" гээд тогтсон нэр томъёо байсаар атал ямар дурак нь ийм буруу хэллэг санаачилдаг байнаа?? Манайхан аливаа юманд шүүмжлэлгүй ханддаг, шууд л хуулбарлаж дууриадаг зантай!!

Avatar

Зочин 2022-11-29 103.26.194.160

Хагалж байгаа юм чинь хагалгаа л гэнэ шүү дээ, сармис аа.

Avatar

Зочин 2022-11-29 66.181.161.114

Путин гэдэг хүн дэндүү харгис юмаа. Путинд эх орноо зүгээр л өгөх бсан юм бна . Тусгаар улсаа хамгаалах н буруу юу

Avatar

Irgen 2022-11-29 202.55.191.130

Hohi n muusain azgui lalruud. Putin zugeer bulldozer oruulaad huuhed hugshidgui gazartai n tegshleed hayah heregtei. Ter jujigching bol 9 eruugeer 9 oruulaad aduund gishguulj alwal taarna.

Avatar

Зочин 2022-11-29 202.126.90.34

Мал минь ээ ! Бульдозердох бүү хэл пуужиндаад ч барах гүй бна ш дээ ! Хо хох хо

Avatar

Durak we 2022-11-29 202.131.225.197

Putinii irgediig alj hydaad bhd n haraad bj bwl ter chms ch medrel tums. Turtei hun ingej hamgaaluulj oros irgend uur uls gar hurdeggui um.

Avatar

үүнийг л ойлгох хэрэгтэй 2022-11-29 64.119.27.187

Алж хядаагүй ш дээ иргэдийг нь нүүлгээд орост ачираад амаглан тайван байгаа. Тэнд бандирчуудын гар хөл бологсод л сайн дураараа үлдсээн. Тийм болохоор хэндээ гомдох юм. Эрээд байгаа бол Пүтенд биш Зеленскийдээ л гомод. Бүр багадаад байвал "НАТО"Ж.Байдан нартаа л гомддоо

Avatar