Цэцэрлэг, сургууль маргаашнаас танхимаар хичээллэнэ | News.MN

Цэцэрлэг, сургууль маргаашнаас танхимаар хичээллэнэ

Цэцэрлэг, сургууль маргаашнаас танхимаар хичээллэнэ

Цэцэрлэг, сургууль маргаашнаас танхимаар хичээллэнэ

Цаг агаарын хүндрэлээс үүдэн гарах эрсдэлийг бууруулах зорилгоор өнөөдөр /2022.11.28/ нийслэлийн төрийн болон төрийн бус өмчийн бүх шатны сургууль, цэцэрлэгийн үйл ажиллагааг цахимаар хичээллүүлэхээр нийслэлийн Засаг дарга Д.Сумъяабазар захирамж гаргасан. Энэ шийдвэр нь тухайн өдрөө л хэрэгжиж маргаашнаас /2022.11.29/ цэцэрлэг, сургуулийн үйл ажиллагаа хэвийн байдалд шилжих танхимаар хичээллэх юм байна.

Энэ талаар БШУЯ-наас тодруулахад “Нийслэлийн Засаг дарга нөхцөл байдлын талаар захирамж гарч баталгаажсан үндэслэлийг харж ногтлогдсон тохиолдолд БШУ-ны сайд шийдвэр гаргах ёстой байдаг. Өнөөдрийн байдлаар БШУ сайд Л.Энх-Амгалан БНХАУ-д айлчлалтай байна.

Салбарын сайд цаашид сунгах асуудал дээр  “Цар тахлын нөхцөл байдлын үед сургуулиуд хангалттай урт хугацаанд үйл ажиллагаагаа зогсоосон. Зайн сургалт нь танхимын хичээлийг нөхөхүйц үр дүнтэй байж чадаагүй. Тиймээс аль болох сургууль хаах, хичээлийг зогсоох шийдвэрээс татгалзана" гэсэн байр суурьтай байгаа. Цаг агаарын хүндрэл үүсч, нийслэлийн Засаг дарга дахин захирамж гаргахгүй бол маргаашнаас /2022.11.29/ цэцэрлэг, сургуулийн үйл ажиллагаа танхимаар буюу хэвийн хичээллэнэ” гэдэг хариултыг өгөв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХахаХаха
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
3
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-11-28 202.21.124.69

Нэг өдөр гэрээс нь хичээллүүлээд маргааш нь танхимаар ч гэх шиг …. Ийм санаа бодол толгойд нь орж ирдэг хүмүүсээр удирдуулаад сууж байх ч гэж дээ

Avatar

Зочин 2022-11-28 103.229.120.26

Хар хүйтэнд амраагаад дараа нь амралтын хоногоос нь суутгаач

Avatar

Зочин 2022-11-28 192.82.65.181

технлоги зураг. дуу өгжим . эрүүл мэнд нийгэм гэх мэт хичээлийн хичээлийн минутын цагийг нь богиносгож орой түгжрэлээс өмнө сурагчдыг энэ хүйтэнд эрт тараагаач э зурагзүй технологи гэдэг хичээл юу сурдаг нь огт ойлгомжгүй хичээл байна дуу хөгжим ганц дуу ууны ая тоглохыг заамаар юм агаарт хэдэн нот заагаад тэрийг нь ойлгодгүй юм байна билээ

Avatar

Zochin 2022-11-28 66.181.161.22

Odo huitrne,said gej yu ve,ajilaa meddeg bol tsahim hichel ashigtai ban,niit uimuldeg,hichelee davtahgui bolood l hotsrogdoltoi gedeg booohoos bie daaj surdag huhdig baragl ul toomsroldog shtei,mongol,tsahim avah huseltei humus tsahim avah bolomj oogoh yostoi,huviin surgul CH gesn.uimulsen,yarisn,shuugsn huhduudee chimegui bai gej orilsorl hichel duusdag,margashni dahiadl hichelee davtdag.zz

Avatar

Зочин 2022-11-28 122.201.26.210

ганц өдөр цахимаар ороод яахавдээ ганц хоёр хоног харахгүй ямар ч уялдаа гүй юм хийж байх юм аа маргааш өшөө хүйтрэнэ гэсэн

Avatar

Зочин 2022-11-28 124.158.68.165

Хүүхдүүд бүтэн 3сар амралтгүй хичээллэсэн,гэнэтийн энэ их хүйтрэл хальтиргаа гулгаа түгжрэл дунд сурагчид даарч бээр ч өвлөл нэмэгдэнэ.10хоног цахимаар хичээллээд амарч болно шүүдээ.Боловсролын сайд бас их попорох юмаа.

Avatar

Зочин 2022-11-28 124.158.68.165

Нэг танхимын сайд нар чухал асуудлаар ойлголцоод асуудлыг зохицуулж болно шүүдээ

Avatar

Муурын зулзага. 2022-11-28 202.9.40.132

Маргааш илүү их хүйтрэнэ.

Avatar

Irgen 2022-11-28 202.9.40.59

Margaash bas gert n bailgamaar baina shvv . haniad ih baina . Shyyd obliin amraltiig n ehlvvlbel sain baisan.

Avatar

хүннү 2022-11-28 202.55.188.33

Сумьяабазарт цаг агаар чухал биш, цас орж хот түгжрэнэ гэхээс л яс нь хавталзаж байгаа юм. Санаа нь цас орох болгонд хичээл сургууль хаах санаатай хүн. Боловсрол нэг их чухал биш л дээ түүнд. Ер нь хотын түгжрэл арилгах нэрээр хийсэн юмгүй мөнгө хусдгаа боль. Наад түгжрэлээ зөнд нь орхи. Хот нийтийн тээврээ л сайжруул тоог нь нэм. Дэмий юманд цаг үрж байхаар гүүрэн болон нүхэн гарц олныг барь. Уулзвар гарцууд, гэрлэн дохиог цөөл.

Avatar

Зочин 2022-11-28 202.55.191.194

ШУ -НЫ ТАЛААР ОГТ ОЙЛГОЛТГҮЙ БӨХ Ш ТЭ

Avatar

Зочин 2022-11-28 192.82.81.59

Өнөө шөнө, маргааш өглөө бүр илүү хүйтэрнэ гэсэн мэдээ байна. Уялдаа, холбоотой бодлого гэж байна уу?

Avatar

Бүр хүйтэн 2022-11-28 103.11.195.2

Маргааш бүр хүйтэн шүү дээ яахуу

Avatar

Анандбузар 2022-11-28 64.119.30.83

ганцхан өдөр хүйтэрчихээд маргааш нь дулаардаг юм байхдаа. жирийн нэг л өвлийн хүйтэн өдөр ш дээ, сүржигнэчих юм аа. Увс Завханд -40 хүрч байдаг, тэр болгонд сургуулийг хаах уу.

Avatar

Зочин 2022-11-28 64.119.17.38

энэ ёстой зөв шийдвэр байлаа. ганц өдөр ч болтугай хэдэн муусайн хүүхдүүд дулаан гэртээ өнжиг. гадаа айхтар хүйтэн бна.

Avatar

Зочин 2022-11-28 202.131.225.197

1 hen udur ingedeg ni yaadag ym bol?

Avatar

Зочин 2022-11-28 178.128.36.179

Монголын хууль 3 хоног гэдэг эртний үгээ хөөрхий.

Avatar

Зочин 2022-11-28 202.21.105.204

Erguu boh hotiin dargaa ogtsruulaacheee …. MAN-iin avilgachidaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2022-11-28 66.181.161.68

Tanhim uimej shuugaj,bagsh orilj neg hichelee olon odr dahin ordog,tsahim hichelee orulach,yadahdaa huviinbsurgulia,huviin surgul tsahim orulahgui,tanhim sain gej neg dorgui buhbshigl humus BH yum,zz

Avatar

Зочин 2022-11-28 103.26.194.181

Бөх хүн ерөөсөө болж өгөхгүй байна аа. Менежмент мэдэх хүн тавья

Avatar

bye 2022-11-28 202.9.46.158

БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРААС Л ХОЛ БАЙЖ ҮЗЭЭРЭЙ ДЭЭ.
БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРААС Л ХОЛ БАЙЖ ҮЗЭЭРЭЙ ДЭЭ.
БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРААС Л ХОЛ БАЙЖ ҮЗЭЭРЭЙ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2022-11-28 202.9.46.158

БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРААС Л ХОЛ БАЙЖ ҮЗЭЭРЭЙ ДЭЭ.
БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРААС Л ХОЛ БАЙЖ ҮЗЭЭРЭЙ ДЭЭ.
БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРААС Л ХОЛ БАЙЖ ҮЗЭЭРЭЙ ДЭЭ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж