Орос цэргүүд цагаан тугаа өргөв | News.MN

Орос цэргүүд цагаан тугаа өргөв

Орос цэргүүд цагаан тугаа өргөв

Орос цэргүүд цагаан тугаа өргөв

Херсон мужид орос цэргүүд цагаан тугаа өргөж,  бууж өгч байгаа бичлэг өчигдөр /2022.10.06/ цахим сүлжээнд тавигджээ. Украин цэргүүд ирэхэд тэд гараа өргөн зогсож буй харагдана.

Украины Цэргийн тагнуулын албаны мэдээлснээр, Оросын 2000 гаруй цэргээс тулааны талбарт амь эрсдэхийн оронд хэрхэн бууж өгч болох вэ гэсэн дуудлага тусгай утсанд ирсний дараа энэ үйл явдал болжээ. Орост цэргийн алба хааж байсан болон цэргийн албанд хараахан татагдаж амжаагүй байгаа эрчүүдээс энэ дуудлага ирсэн гэж Цэргийн тагнуулын хэвлэлийн төлөөлөгч Андрей Юсов хэллээ.

Херсон дахь Украины сөрөг довтолгоо сүүлийн хоёр сарын турш үргэлжилж байна. Сүүлийн үед довтолгоо мэдэгдэхүйц ахицтай байна. Херсон мужийг эргүүлэн авах ажиллагааны үеэр олон арван тосгоныг чөлөөлсөн тухай ерөнхийлөгч Зеленский мэдээлсэн. Үүний зэрэгцээ хойд зүгийн Харьков хотын ойролцоох олон км газар нутгийг чөлөөлжээ. Үндсэндээ Харьковыг бүхэлд нь эргүүлэн аваад одоо Донецк, Луганск руу орж байгаа гэхэд болно гэж "Daily mail" хуудсанд бичжээ. Тээврийн гол зангилаа Лайман хотоос Оросын арми ухарч, Оскил голын ойролцоох жижиг тосгонд цэвэрлэгээ хийгдэж байна.

Путин өнгөрсөн долоо хоногт Украины дөрвөн газар нутгийг өөртөө нэгтгэнэ гэж зарласан. Энэ газар нутгийг хэзээ ч буцааж өгөхгүй гэж түүний хэвлэлийн төлөөлөгч Дмитрий Песков хэлжээ. Путин 300 мянган цэрэг татсан учир нөхцөл байдал тогтворжино гэж найдаж байж болзошгүй юм. Тэгвэл ажиглагчид байдлыг өөрөөр харж байна. Тухайлбал, АНУ-ын нэрээ нууцалсан албан тушаалтан украинчууд Крымийг эргүүлэн авах бодит боломжтой болж байна гэж хэлжээ.

Эх сурвалж: DAILY MAIL

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
53
ЗөвЗөв
22
ХахаХаха
10
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ГайхмаарГайхмаар
3
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-10-07 79.83.33.71

Танай сайт ч хаанаас Оросын эсрэг мэдээ авдаг вэ? Зохиодог юм уу? Энэ хоёрын аль нь ч ялсан надад падлийгүй ч танай сайт баримттай мэдээ бичиж байл даа. Эх үүсвэрийг нь тавьж бай. Тэгвэл үнэмшмээр байна. Надад үнэн зөв мэдээлэл л хэрэгтэй байдаг юм.

Avatar

Дайн 2022-10-07 202.126.89.162

Хурдан дуусаасай

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.21.108.245

Жүжиг л байх даа!!!!! Барууныхан Украйнчуудад иймэрхүү юм зааж өгөө байлгүй!!!

Avatar

Зочин 2022-10-07 103.10.22.103

новын нео нацист украйнчуудыг хурдан нам дараасай.

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2022-10-07 64.119.22.70

нөөц хүчээ дуусгасан хошин шог удахгүй дуусах цаг нь ирж бгаа.харин монголчууд бид дуугүй бдлыг харах хэрэгтэй.бид нүүж чадахгүй.биднийг хэн ч хамгаалахгүй гэдгийг ухаарцгаа.хэт нэг талыг барьж далдаганагчид монгол улсынхаа эсрэг бна шүү.ялангуяа тарвагадорж.

Avatar

Зочин 2022-10-07 103.57.93.182

Оросууд шийдвэрлэх тулаанд бэлтгэл хангаж байна Ямар ч мулгуу хүн нацистүүдын талд бууж өхгүй. Тэнд амьдрал байхгүй Бүх хүмүүс цэрэгт татагдсан. Баруун рүү гарах зам хаалттай.Тэнэг хүн л ийм зүйл бичнэ. Дайнд түр зуурын ухралт давшилт байна аа Энэ бол тактикийн арга л гэх гээд байдаг. Ялах ялагдах асуудал яагаа ч үгүй байна.

Avatar

тб 2022-10-07 202.21.108.245

Хөлдүү,согтуу коммунист минь бага солиор!!!! Хүн болгон чамтай адилхан сэтгэх, ярих ёстой юм уу!!!!

Avatar

бббб 2022-10-07 202.21.108.60

ингэж танктай бууж өгүүл шагналтай бх ёстой доо

Avatar

зочин 2022-10-07 202.9.46.47

Украйн тэмдэгтэй танк байнаа. Зеленск нь мансуурсан үедээ Оросынх гэж харж л дээ.

Avatar

Зочин 2022-10-07 142.79.202.93

Зссс. Чеченүүд украйны талд байлдаад байнаа л гэсэн. Ногоон тугтайг эс тооцвол нүүрэндээ масктай хонгор үстэй нөхөд харагдахын бнлээ. Хүн ер нь чадахаан байхлаараа ярих нь ихэддэг. Хэн нь их ярьж байна тэр хэцүүдсээн гэсэн үг

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.126.88.175

Худлаа мэдээ.

Avatar

зочин 2022-10-07 64.119.21.1

Yuo Tube үз малаа..

Avatar

Зочин 2022-10-07 192.82.88.5

энэ сайт хогоо хог навс

Avatar

Зочин 2022-10-07 203.91.115.44

Хүчирхэг арми нь яахав. Дээд командлагч нь хогийн гахай бол цэргүүд нь дайны талбарт бууж өгөх нь хүн ёсны хэрэг. Орос цэргүүд ухаалаг байна.

Avatar

hvn hvcheer aaglaj bgaa asar ih hohirol vzej bnaa ukrainuud.. 2022-10-07 59.153.113.109

shal hudalaa feik medee shuu. ukrainuud herson mujiig 40000 tseregeer dairaad amjilt olohgui bgaa shuu. dundiin saaral bvsiin tosgoniig absanaa dandaa hudalaa medee ogood bna. orosuud odoo 0.3 say tseregee tataad 1 sar beltgej bgaad bvh frontoor dairan geed bgaa.odoo ukrainii 0.6 say hvntei armi orosiin 190000 hvntei armitai baildaj bgaa l daa.udahgui 0.3 say tsereg irvel hvchinii haritsaa tentsvv bolj orosuud dor but tsohinoo..

Avatar

Зочин 2022-10-07 66.181.161.122

Тийм юм гэж байхгүй л дээ хүчирхэг армитай улс шүү.Одоо ч худал хуурмаг суртал ухуулга хирээс хэтэрсэн үeдээ.

Avatar

Зочин 2022-10-07 150.129.141.84

мөрөөдлийн юмаа.

Avatar

гочоо 2022-10-07 122.201.23.44

оросууд аймхай шдэ _ бага бхдаа 80аад оны эхээр байрны хэдтэйгээ орос хүүхдүүдийг барьж дээрэмддэг л блаа.

Avatar

зочин 2022-10-07 203.98.76.21

Украйн цэргүүдийн хуурамч бичлэг гэсээн хэхэ. Өөрсдийн цэргүүдээ маск өмсүүлээд хошин жүжиг тоглосоон.

Avatar

Зочин 2022-10-07 192.82.87.123

аль нь хуурамч аль нь үнэн гэдгийг мэддэг ганц хүн нь чи байхнээ. хаягаа хэлчих би хэдэн бичлэг шалгуулья. овоо юм өгнө шүү здаа минь

Avatar

Хэрүүлч өвгөн 2022-10-07 66.181.160.20

Тэр бичлэгээ МУ-ын Тагнуулын газартаа өгөөд мөнгөө авчихаа хө.

Avatar

Зочин 2022-10-07 66.181.160.84

Агуу их Бат хааны АлтанОрдны улсын задрал үргэлжилсээр л ..Хэдэн ч зууныг дамжин үргэлжилж байна да… Жинхэнэ
" геополитическая катастрофа" гэж энийг л хэлэх байх да …Том утгаараа МОНГОЛЫН ЭЗЭНТ ГҮРЭН ий задрал үргэлжилсээр л байна л даа…..

Avatar

Onoch 2022-10-07 66.181.161.77

украйн ялж бвал сайн л биз. гол юм бид сагсагнаад хэрэггүй. орос ялна уу бна уу хамаагүй. ялах магадлал өндөр тийм учраас эвдрэхгүй байсан дээр. ялагдвал хохино л биз. бүр сайн л болно. гэхдээ далдагагахгүй ээ.

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.21.114.139

ойлгомжтой шүү дээ тэр халзан өвгөний төлөө үхнэ гэдэг дэндүү хайран амь, та нар ч гэсэн хүзүүгүй тарвагдоржийн төлөө үхэх үү түүнтэй л адил

Avatar

Zochin 2022-10-07 64.119.21.8

Badarchin bayarlah boloogui,Oros yalagdahguie b** gord..

Avatar

зочин 2022-10-07 192.82.81.36

УКРАЙНД ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ ТӨМРИЙН ХОГ БӨӨГНӨРСӨН, ОРОС ЦЭРГҮҮД з****г ТЕХНИКЭЭ ЦӨӨХӨН ДОЛЛАРААР ЗАРЧИХААД ЗУГТААСАН ЗЭРЭГ ӨӨРСДИЙНХ НЬ ХЭВЭЛЭЛ ДЭЭР БИЭЭД БАЙНА ДАА. ЕРӨӨСӨӨ УТГАГҮЙ ДАЙН ГЭДЭГ НЬ АНХНААСАА МЭДЭГДЭЭД БАЙСАН ЮМ .

Avatar

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путины нэг ангийн сурагч... 2022-10-07 202.179.27.214

Нус.мн сайтад дэлхийн улс төр гео политикийн наад захын мэдлэггүй оркууд ямар ч их байдаг юм. Утсан хүүхэлдэй Украиныг өмгөөлсөн хамгаалсан троллууд нь ч ямар их юм. Улаан Оросыг дийлэх хүч дарах ухаан одоохондоо дэлхийн аль ч улсад байхгүй гэдгийг тэр тусмаа Путиныг устгана гэж хэзээ ч байхгүй гэдгийг 20 н жил болъё 50 н жилээр ч мөрийцөхөд бэлэн..! Цөмийн дайн гарахгүй удахгүй бүх зүйл дипломат яриа хэлэлцээрээр намжиж энх тайван тогтоно.

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.126.89.238

Уваа нохой долоо,,,б ө г с путин та хоер ч нохойн замаар гүйсэн 2 хулгайчилдөө,,,,

Avatar

Зочин 2022-10-07 185.177.124.214

өө үхсэн нохойн оцгор . оросын троллууд нэрээ ч нуухгүй явж байдаг болоо юу. удахгүй оросын задрал ирнэ. алинд нь багтаад шингэх вэ гээд бодоод сууж бай. Оросын улирсан баларсан агуу орос орон гээд дэмийрээд байх юм бол аль ч улсад нь багтах шингэх зайгүй болно шүү чи. Эсвэл тожгор путин чинь цөмийн бөмбөг хаяж орос улс байтугай орос үндэстэн ч үлдэхгүй байх шүү

Avatar

Зочин 2022-10-07 66.181.160.59

Balai shahuu yum

Avatar

Зочин 2022-10-07 59.153.86.99

Орос ялагдах нь ойлгомжтой болсон шүү. Цэргүүдийн царай баргар байгаа. тэд юуны төлөө амиа өргөхөө мэдчихсэн.

Avatar

Иргэн 2022-10-07 66.181.176.130

Оросын цэргийн техникүүд бүгд Z, V үсэгтэй. Украинчууд америкчуудаас з****г нэмж авах гэж ингэж худлаа мэдээлэл сошиалд тавьдаг. Наранжаргал Мандах тэрий нь дагаад шуурчихаж.

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.126.89.70

Энэ зураг украины хуягтбнх. Оросынх 4 талдаа ZVO 3 үсгиын аль нэгиыг бичсэн байдаг. Бичсэнээс ойлговол баылдаж баыгаа бус цэрэгт татагдах хүмүүс бууж өгөх тухаыгаа асуусан бна. Тэртээ тэргүы зугтааж байгаа аймхаысууд хаана ч байдаг. Крымиыг авна гэвэл цөмиын дайн дэгдэж бид бүгд сүйрэх нь. Бачрлах хэрэггүы.

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.126.88.172

ОРЧИН ЦАГТ БАЙЛДААНТАЙ КИНОНД ТОГЛОЖ БАЙСНААС БУУЖ ӨГӨӨД АМЬДАРЛАА БОДОЖ УЛС ОРНОО ӨӨД НЬ ТАТСАН НЬ ДЭЭР ДЭЭ ОРОСУУД.

Avatar

Зочин 2022-10-07 66.181.170.73

Одоо улс төр геополитикийн хувьд маш эгзэгтэй үе эхэлж байна. Манай ҮАБЗ орос задарсан тохиолдолд яах ёстой талаар бодлого боловсруулсан байх ёстой. Гэвч манай еөкд тийм ухаан би эсэх нь эргэлзээтэй. тэр зөвхөн төрийн эрх мэдлийг өөрийн улс төрийн өрсөлдөгч сөрөг хүчнээ нухчин дарахад ашиглахаас өөр ухаан би гэж найдъя. Орос задарсан тохиолдолд буриад тагна тувад буриад монголын ардчилсан нам, тагна урианхай ардчилсан нам гэсэн улс төрийн хүчнийг би болгох хэрэгтэй. монголын далд дэмжлэгтэй.

Avatar

РАВДАН 2022-10-07 66.181.160.116

ТЭР ЁСТОЙ ЗӨВ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2022-10-07 185.177.124.214

з****г техникээ ч гэсэн бэлдэх хэрэгтэй. багахан эсэргүүцэл гарахыг үгүйсгэхгүй. Монгол хэл заах багш нарыг сайн бэлдэж шинэ үеийг нь Монголоор ярьдаг болгох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.55.188.38

УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

Зочин 2022-10-07 103.161.242.185

Тэр нь дээрдээ. Дахиад хэдэн хүний амь үрэгдэхээс өмнө бүгд бууж өгөөд газар нутгий нь бүрэн чөлөөлөөд өгвөл баярлах улс олон байна уу гэхээс доромжлох улс бараг байхгүй шүү дээ…

Avatar

Зочин 2022-10-07 124.158.68.44

Путин тэнэг. Слава Украине.

Avatar

Зочин 2022-10-07 64.119.16.35

Путлеру ПИЗДЕЦ!!!! – КИРДЫК!!!

Avatar

Бадарч тахар 2022-10-07 192.82.86.141

Харьков мужийг өгчих хэрэгтэй ! Нэгтгэсэн 4 мужаа л сайн хамгаал тактикийн цөмийн зэвсэгээ хэрэглэ ! өөр арга байхгүй Путинээ !!

Avatar

Зочин 2022-10-07 185.177.124.214

оросын шээс минь путин цөмийн з****г хэрэглэх юм бол НАТО оросын бүх хотуудыг бөмбөгдөнө гэж мэдэж байгаа юу. тэнэг юм бол дуугайхан явж бай гэж хэлээд л байгаа шүү. Их сүгсэлзээд байвал бавдаг дулмаа ч үгүй болно шүү бадарчин минь

Avatar

hollywood pictures and pentagon actors 2022-10-07 202.21.108.212

Ойрноос иймэрхүү сурталчилгааны зориулалттай кино олноор нь гаргах шинжтэй, нилээд олон кино хийж байгаа ч мэдээтэй байна. Уйдсан, ялагдсан хүмүүс яахав дээ гоё киногоо үзээл хэзээ нэг өдөр Оросыг ялна гээл мөрөөдөөл бж байхад ялагдал нь хүртэл амттай байдгын байна ш дээ. Мэлхийг буцалсан усанд шууд хийчвэл үсрээд гарчина, хүйтэн усанд хийн буцалтал нь халаавал чанагдаж үхдэгтэй ижил юм. Украйн бол гал дээр чанагдаж бгаа мэлхий юм.

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.21.124.159

Эргүү ац юмдаа. Толгой гэж олгой чам дээр тэр олон хүний зовлон ирэх болтугай

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.126.90.124

Оросууд дотроо хүчтэй эсэргүүцэлтэй тулгарсан

Цэргүүд нь хуучин зэвсэгтэй, хоол хүнсгүй, эм тариагүй хэцүүдэж бна
Олзлогдсон нь дээр шүү

Avatar

өвгөн 2022-10-07 192.82.65.103

Монголыг байнга дарамталдаг өөрсдийн боол босгоны шороо болгох зорилготай новшийн путин дүүжлүүлэх болтугай. Хойноос ирээд хот манайх хотонд ороод хонь манайх гэдэг шиг байгаль нуур буриадыг манайхаас хулгайлж авчаад одоо ганц усан цахилгаан станц барих гэхээр байгль нуураар түрийн бариад дарамтлаад байгаа новшийн орос задарч сөнөх болтугай. удахгүй чингисийн үр сад соёо ууланд ан хийж байгаль нуурын хөвөөнд загасчлах болно. фашист орос улс сөнөтүгэй. задартугай.

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.131.244.210

Фашист Орос нэгмөсөн задарч, туйлдаг. Эцэг өвгөдийн газар нутгаа эргүүлж авах минь.

Avatar

Эх оронч 2022-10-07 202.21.108.189

яг үнэн бид алдсан газар нутгаа буцааж авах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-10-07 185.177.124.214

Удахгүй орос задарна. Алс дорнодыг Япон Америк 2 авна. хар мөрний хойгуурхийг хятадууд авна. Манайхан жаахан сүйхэйтэй байж байгаль нуураа авах хэрэгтэй. 2 хон хөрштэй биш 20 хөрштэй болж магадгүй. одооноос үндэсний аюулгүйн зөвлөл юм бодож тунгаах хэрэгтэй байх шүү. 90онд ардчилал гарч манайхан хөдөлж оросын нөлөөнөөс гарсан. одоо элэг нэгтнүүдээ эргүүлж авах цаг ирж

Avatar

Уншигч 2022-10-07 66.181.161.56

Эх орноо хамгаалагчийн сэтгэл зүй, хүчээр дайнд татагдсан булаан эзлэгч улсын цэргүүдийн сэтгэл зүй өөр байх нь ойлгомжтой, оросын хил рүү цэрэг ороогүй цагт орос цэргүүдийн хүчирхэг дайчин чанар бараг гарахгүй ээ,

Avatar

Зочин 2022-10-07 202.21.108.212

энэ киноны зураг авалтыг нилээн өндөр түвшинд Холливудын зураглаач авсан бх магадлал өндөр гж бна лээ шд. Оролцон тоглосон жүжигчид ч сайн тоглосон гж байна лээ. Гэвч пропоганда л бол тэгээд ямарч утгаа алдчихаж байгаам л даа.

Avatar

Зочин 2022-10-07 66.181.191.119

Чиний ухаан самуурчээ !

Avatar

Zochin 2022-10-07 202.126.89.19

Угаасаа хүн биш байна штэ

Avatar

өвгөн 2022-10-07 192.82.65.103

ха ха ха сайхан илжил байна да чи

Avatar

Зочин 2022-10-07 66.181.170.73

Монголыг байнга дарамталдаг өөрсдийн боол босгоны шороо болгох зорилготай новшийн путин дүүжлүүлэх болтугай. Хойноор ирээд хот манайх хотонд ороод х** манайх гэж байгаль нуур буриадыг манайхаас авчаад манайхаас ч гэждээ манжаас салгаж авчаад одоо ганц усан цахилгаан станц барих гэхээр байгль нуураар түрийн бариад дарамтлаад байгаа новшийн орос задрах болтугай. удахгүй чингисийн үр сад соёо ууланд ан хийж байгаль нуурын хөвөөнд загасчлах болно. орос улс сөнөтүгэй. задартугай

Avatar

Отгооо. 2022-10-07 121.128.31.227

зөв зөв .залхахаар бнашдээ.хшний нутагт Путины төлөө гадуур хонож бие биенээ алж хүйтэнд даарч хоол хүнсгүй ингэж бхаар эхнэр хүүхэд эцэг эхдээрээ оч нутагтаа оч.
хддүгээр зуун бэ??? ийм тархигүй хөгийн шар өвгөний үзэл санааг дагаж хувь заяагаа дэнслэх ямарч шаардлагагүй.
ямарч бсн гүрийж явсан хдэн рубль орж ирнэ хурдан харь.
хогийн өлбөн өвгөнийг татан буулга.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж