Марина Овсянникова: Намайг биш Путинг нийгмээс тусгаарла | News.MN

Марина Овсянникова: Намайг биш Путинг нийгмээс тусгаарла

Марина Овсянникова: Намайг биш Путинг нийгмээс тусгаарла

Марина Овсянникова: Намайг биш Путинг нийгмээс тусгаарла

Шууд нэвтрүүлгийн дундуур дайныг эсэргүүцсэн сэтгүүлч Марина Овсянникова гэрийн хорионд байсан боловч зугтаж алга болсон тухай бид өмнө нь мэдээлсэн. Тэгвэл Овсянникова олон нийтийн сүлжээ телеграм сувгаараа дамжуулан мэдэгдэл хийжээ.

“Би өөрийгөө ямар ч гэм буруугүй гэж үзэж байна. Орос улс өөрийн хууль дүрэмээ мөрдөхгүй байгаа учир би ч бас надад авсан таслан сэргийлэх арга хэмжээг мөрдөхөөс татгалзаж, есдүгээр сарын 30-наас эхлээд өөрийгөө чөлөөлж байна” гэж Овсянникова бичив. Мөн тэрбээр хаана гэдэг нь үл мэдэгдэх газраас богино бичлэг хийжээ. Бичлэгийнхээ үеэр тэр хөлийн шагай дахь гэрийн хорионы шошгыг заагаад “Үүнийг Путинд зүү. Би биш тэр л Украинд геноцид үйлдсэнийхээ төлөө шүүхээр шийтгүүлж, нийгмээс тусгаарлагдах ёстой” гэв.

Овсянникова яаж гэрээсээ гарсан нь, хаашаа явсан нь тодорхойгүй байна. Түүний салсан нөхөр Овсянниковагийн талаар мэдээлэл өгснөөс хойш тэр эрэн сурвалжлагдаж буй хүмүүсийн жагсаалтад орсон. Тэр Оросын армийн талаар худал мэдээлэл тараасан нь нотлогдвол 10 хүртэлх жилийн хорих ялаар шийтгүүлнэ. Гэтэл гэрийн хорионоос зугтсан хэрэг ахиад нэмэгдэж болзошгүй болоод байна.

Эх сурвалж: THE GUARDIAN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-10-06 192.82.82.167

Барууны хөрөнгөтнүүд Украины нацистүүд эх орныг нь устгах ард иргэдийг нь хүйс тэмтрэх гэж дайрч байна…гэж бичиж байгаа хүн эрүүл үү!Агаа чинь хүний нутаг руу дайрч ороод газар нутгийг нь эзлэх гээд байнаа Одоо болтол ойлгоогүй яваа юм уу! Путиныг өмөөрч байгаа хүнийг улаан орк гэхээс өөрөөр юу ч гэхэв Ганц хүүхэн Пу агааг нь эсэргүүцсэн биш өмөөрөөд өмдөндөө шээж байх шив Пу агаа чинь өөрийгөө төрийн толгойд залчихаад бүх насаараа байх хууль өөртөө зориулж гаргачихаад сууж байгаа шү

Avatar

Зочин 2022-10-06 103.229.123.33

наад хүүхэн чинь бүх монгол эрчүүдээс зоригтой юм хорооллын бааруудад оросууд эх орондоо байгаа монгол залуучуудыг мөрлөж түлхээд муухай хараад хэдэн хүүхэн нь дагаж гүйгээд манай залуучууд айцан хөгжмийн аянд зөвхөн толгойгоо хөдөлгөөд номхон сууж байна гэж байна ийм аймхай хулчгар эрчүүдтэй өөр улс орон байна уу хэлээд өгөөч

Avatar

Зочин 2022-10-06 64.119.24.173

Барууны хөрөнгөтнүүд Украины нацистүүд эх орныг нь устгах ард иргэдийг нь хүйс тэмтрэх гэж дайрч байна.Энэ хүнд үед дайсны талд орж. эх орон ард иргэдийнхээ эрх ашгаас урвагч адгийн этгээдүүдийн нэг байна. Ийм этгээдүүд л монголын ардчилагч гэх зарм луйварчдад таалагддаг.

Avatar

Зочин 2022-10-06 64.119.24.173

В.Путин түүний нам эх орон ард иргэддээ хортой буруу муу зүйл, үйл ажиллагаа явуулаад байгаа бол ард иргэд нь энгэж олуулаа илт дэмжиж ,олон жил төрийн толгойд залах уу. 20 гаруй жил улс орноо удирдаж ардчилагч гэх луйварчдын сүйрүүлсэн эх орноо сэргээлээ.Батлан хамгаалах чадвараа эрс сайжрууллаа. Украины нацистүүдийн дарамт хавчлагад орсон эх орон нэгт иргэдээ өмгөөлж хамгаалж байна.Ард иргэдийн нь дэмжлэг хэвээр байгаа нь сая явагдсан орон нутгийн болон нөхөн сонгуулиар ил харагдаж байна

Avatar

Зочин 2022-10-06 64.119.24.173

Гэтэл энэ хүүхэн мэт урвагчид олонх нь болдог ОХУ-ын барууны намууд энэ орны нийт иргэдийн 2 хувийн ч дэмжлэг авч чадахгүй,төрийн ДУМ-д ганц ч суудалгүй байна. Луганск,Донецк.Запорож,Херсоныг ОХУ-д нэгтгэх В.Путины саналыг төрийн Думын 5 намын гишүүдээс бүрдэх нийт депутат 100 хувь нэгэн дуугаар дэмжиж байна.В.Путин түүний нам жинхэнэ эх орончдыг толгойлж байна.Нийт ард иргэд түүнийг дэмжиж улам бүр нягтран хүрээж байна

Avatar

Зочин 2022-10-06 66.181.191.119

Найз минь чи хамгийн сүүлчийн л "улаан комму нист" байгаасай ! Дэлхийн 200 гаруй орноос ер 4-хөн орон Оросыг дэмжиж байхад, чи ч бас юүчивдээ !!!

3 0
Avatar

Зочин 2022-10-06 202.21.124.159

Үнэхээр өөрийн сэтгэн бодох чадвар, асуудалд дүн шинэжилгээ хийх чадвар алга даа. Хөөрхий минь үхэх хүртэлээ Путинг дэмжих болов уу

1 0
Avatar

Зочин 2022-10-06 202.55.188.41

Дээдэх нь суудалаа олохгуй бол доодох нь гуйдэлээ олохгуй гэж УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

Зочин 2022-10-06 202.21.124.69

украйны нутагт өөрсдөө гүйж очоод Оросыг хамгаалах гээд байдаг Их л орк логик юм да . Бас НАТО , АНУ -тай байлдаад байгаа гээд байгаа . Атамануудад уур нь хүрэхлээрээ дүүгээ алаад байгаа гэсэн үг

Avatar

зочин 2022-10-06 202.126.90.129

ПУТЛЁР АВИЛГАЧИН олнархиуд тайгаа л дайн зарлах бсан юм тэгсэн бол дайнд ялах бсан гэтэл олгархи сайд дарга намнэгтэнгүүд нь авилгаллаар бүх цэргийн з****г хэрэгсэл ядаж эмнэлгийн боолт ч байхгүй авилгачид нь хуваажидсэн яг манай улс төрчид Саран авха мэт

Avatar

Зочин 2022-10-06 202.21.124.69

Манай оркууд энэ хүүхнээс долоон дор юм аа . Доогуур бичээд байгаа оркууд манайд дайн гараагүй мөртлөө л аль хэдийнээ эх орноосоо урвачихаад мөнгө аваад иймэрхүү юм бичээд сууж байгаа шүү дээ . Энэ хүүхэн эх орныхоо тухай юу хүссэнээ хэлэх эрхтэй , манай оркууд өмнөөс нь ярих эрхгүй

Avatar

Зочин 2022-10-06 103.57.95.175

Мундаг бна

Avatar

Гадныханд асар их мөнгөөр худалдагдсан г и ч и й байна 2022-10-06 192.82.74.86

Үхсэн ацны зоригтой гэж ??

Эх орныхоо эсрэг хичнээн их х у ц н а төдий чинээ их мөнгө авсан урвагч гэсэн үг!!!

Avatar

зочин зочин 2022-10-06 202.126.90.129

энэ эмэгтэй Эх Оронч бнаа чам шиг биш

Avatar

Б 2022-10-06 202.55.191.130

ЁСТОЙ ЗОРИГТОЙ БҮСГҮЙ БАЙНА. ЭНЭ ЧИНЬ Л ЭХ ОРОН Ч ИРГЭН ШҮҮ ДЭЭ.
"…ЭХ ОРОН ГЭДЭГ БОЛ ҮРГЭЛЖ ҮНСЭЖ БАЙДАГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН Б Ө Г С БИШ, ЭХ ОРОН ГЭДЭГ БОЛ ВОКЗАЛ ДЭЭР ТӨМС ЗАРЖ СУУГАА ЭМЭЭ ЮМ ШҮҮ…"

Avatar

Зочин 2022-10-06 202.72.245.125

мөнхөд дурсагдах хүүхэн бна даа

Avatar

Зочин 2022-10-06 202.179.26.181

хатан зоригт хүүхэн

Avatar

Зочин 2022-10-06 66.181.160.127

янханууд улс үймүүлдэг

Avatar

Зочин 2022-10-06 192.82.82.95

үнэнийг хэлжээ…орос эрчүүд энэ бүсгүйгээс үлгэр абвал таарнашдээ

Avatar

Зочин 2022-10-06 66.181.186.146

эх орноо боддоггүй юм уу? Оросыг хамгаалах гэж л Путин хөдөлж бна ш дээ.

Avatar

тэнэглэл 2022-10-06 202.131.239.166

Ямар агуу амьтны толгойнд Путин Эх орноо хамгаалж байна гэж ордог байна. Та Сэтгэцийн эмчид үзүүлж тусламж зөвлөгөө аваачээ.

Avatar

Зочин 2022-10-06 66.181.160.127

балай шахуу юм

Avatar