Охины буруу гэж үзэн, цагдаагийн байгууллага хэргийг хаажээ | News.MN

Охины буруу гэж үзэн, цагдаагийн байгууллага хэргийг хаажээ

Охины буруу гэж үзэн, цагдаагийн байгууллага хэргийг хаажээ

Охины буруу гэж үзэн, цагдаагийн байгууллага хэргийг хаажээ

Олон нийтийн сүлжээнд хичээлдээ явахаар автобус даган гүйж байгаад авто осолд орсон охины бичлэг цацагдсан. Энэ хэрэг энэ оны тавдугаар сарын 5-нд гарчээ.

Ослын улмаас хүүхдийн гар хугарч, гэмтэл авсан учраас хэргийг Эрүүгийн цагдаагийн газар шалгасан байна. Гэвч цагдаагийн байгууллага "Зорчигчийн буруутай үйлдлийн улмаас осол гарсан" гэж үзэн, хэргийг хаажээ. "Нийтийн тээврийн "Blue bus" компани осол гаргасан жолоочийн цалинг 30 хувиар бууруулж, гурван сарын хугацаанд ажлыг нь хийлгээгүй" гэсэн мэдээллийг албаныхан өгөв.

Хэргийг тодруулбал, 2022 оны тавдугаар сарын 5-ны өдөр Чингэлтэй дүүргийн 18 дугаар хороо Зүрх уулын замд "Блю Скай" компанийн автобусны жолооч есөн настай явган зорчигчийг автобусны араас гүйж яваад гэмтэхэд ТЦА-ны Мөрдөн шалгах хэлтэс шалгажээ.

Хэргийг Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7.51-д зааснаар жолооч хөдөлгөөн эхлэхдээ аюулгүй байдлаа хангаагүй үндэслэлээр 100 мянган төгрөгөөр торгож, таван оноо хасч, хохирогч хүүхдэд 2.6 сая төгрөгийн эмчилгээний зардал төлж шийдвэрлэжээ.

Хотын түгжрэлийг бууруулах төлөвлөгөөний дагуу нийслэл төсөвтөө 420 тэрбум төгрөг суулгасан. Түүний дийлэнх хэсгийг нийтийн тээврийн парк шинэчлэлтэд зарцуулна гэж хотын дарга Д.Сумъяабазар ам гарсан билээ. Хугацаа нь дууссан нийтийн тээврээ шинэчлэхээс илүү жолооч нарын харилцаа хандлага, соёлд анхаарал хандуулах цаг болсныг иргэд хэлж байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ХарамсалтайХарамсалтай
10
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол иргэн 2022-10-05 103.57.94.250

Нийтийн тээвэрт "микро"-ноос "том автобус"-ны жолооч болсон "хөлдүү"-нүүд эгнээ байр эзлэх, хөдөлгөөнд оролцохдоо огт "дохио"-гоо өгөхгүй шахах, жижиг тэрэгний толь хугалах, шүргэх явдал их байгааг тээврийн цагдаагийнхан анхааралдаа авах хэрэгтэй байна. Урдаа "улаан гэрэл"-тэй, "дугаар" нь мэдэгдэхгүй болтлоо халцарсан, бүр "цагаан" дугаартай машин хүртэл байх юм арай арай…

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.21.109.54

Хог новшийн нийгэм юмаа. Бүгд л мөнгө өгөхгүй л бол өчүүхэн ч сэтгэл, зүтгэл битгий хэл хөдөлгөөн ч гаргахгүй.

Avatar

Зочин 2022-10-05 66.181.191.173

АВТОБУСНЫ ЖОЛООЧ НАР БАЙНГА УТСААР ЧАЛЧИЖ ЗАГНАЖ ЗАНДАРЧ БАЙДАГ

Avatar

Agii 2022-10-05 192.82.67.192

Hun chanar muutai l yum. Huuhed dagaad guij bhad. Yag jolooch tald yag tolindoo haraad ordog ursgal shdee. Huuhed harahgui bna gej bhuu? Arai l yumaa tegeed emegtei jolooch bnalee.

Avatar

Оноч 2022-10-05 66.181.161.40

Ер нь энэ нийтийн тээврийн ажилтнууд ийм байгаагүй юм гэтэл сүүлийн үед харсан хүнийг гэхээ байсан, зорчигчидтой хэрүүл хийсэн нэг л их ялархсан хүмүүс болсон байна лээ. Цалин бага гэж сонсогдох юм. Өөр ажил олдохгүй, яаядаа байз гэсэн байдлаар ажлаа хийдэг, баазийн удирдлага үг хэл тоохоо ч больж, автобус дүүрэн хүнийг б**, дараагийн автобусд суу би цайндаа орлоо гээл буугаад явчихдаг, зорчигчийн оруулахгүй дотроо утсаа оролдоод сууж байдаг, буудал асуувал урдаас би чиний лавлах товчоо юу гээд

Avatar

зочин 2022-10-05 192.82.85.193

Нийслэлийн засаг дарга энэ талаар юу ч дуугарахгүй байхыг бодоход "МАНГАР" байхаа Түүнээс тэр компаний нийтийн тээвэр хийх эрхийг хасмаарсан. Ингэж л цочроохгүй бол "Сохор" жолооч нар хүүхэд гэмтээсээр л байна. Замын цагдаагийнхан хахуулд идэгдэж хэргийн хаасаар л байна.

Avatar

зочин 2022-10-05 192.82.85.193

ЭЭ чааваас УИХ-ын гишүүн нь "б**в" Засгийн газрын гишүүн нь "УЛ" автобусны жолооч нь сохор цэг "СОХОР" Замын цагдаагийн сэргийлэгч нь хуулиа мэдэхгүй "ТЭНЭГ" за иймэрхүү нийгэм байх шив. Есөн настай жоохон охин урдуур нь гүйгээд байхад үзэхгүй жолооч авгайг сохор гэхээс яахав.

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.9.47.1

Эрхийг нь хасдаггүй юмуу. юун оноо вэ. тэмцээнд орж байгаа тамирчин уу энэ. Арай л юмаа. Хүүхэд а**х шахсан байнашд. Машин барьж яваа гэдгээ мэддэгүй малаар нийтийн тээвэр бариулж л байдаг

Avatar

Зочин 2022-10-05 150.129.140.89

Жолооч хүн чанаргүй байсан . дүрэмээр бол 10 доош насны хүүхэд харгалзах хүнтэй замын халалгөөнд оролцоно гэдэг . Энэ хүүхдийн эцэг эх багш нь хоёр талаас нь хавчиж шахаж маш буруу сурагсан байна .

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.126.89.225

Яагаад гэвэл хүүхэдэд ₮ алга!!

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.9.46.40

Автобусны жолооч нар хүн, хүүхэд суулгачаад уралдаанд оролцож байгаа юм шиг хурдалдаг. Үүнийг журамлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-10-05 192.82.77.58

zailoo s**.hangaltt harahar gvij bn.enemuu jolooch gulug gaigvi unguruud heniihn shees yum.muu p***a hvvhedgvi yum bhda.uuriihn hvvhdiig ingj dairhiinsan

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.126.89.187

Хэдэн настай хүүхэд вэ, яахаараа автобус цохиж гүйдэг юм бэ? Хичээл дээр нь, эцэг эх нь замын дүрэм журам зааж өгөөгүй юм уу? Жолооч гэмтээе гэж хүүхэд гэмтээгээгүй нь лавтай.

Avatar

Зочин 2022-10-05 122.201.24.139

Бичлэгийг үзвэл хүүхэд автобус хөдлөхөөс өмнө нь л гүйж гараараа дохиж байсан. Автобусны жолооч толиндоо ч харж мэддэггүй бол халагдаж шийтгүүлэх ёстой. Бид нарын приус шиг тольтой зүйл биш энэ чинь. 60см сандал шиг том тольтой байдаг юм.

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.9.40.2

Тэр муу новшийн жолоочийг хон хэрээ 2 нүдийг нь ухаг !!!!!!!!
Хэргийг хаасан новшийн мөрдөгч тамын тогоонд шатаг !!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Made in mongolia 2022-10-05 202.126.89.235

Made in mongolia huulin yag mongol style-ra uilchilj de s d a

Avatar

Хог 2022-10-05 103.26.193.9

500 500 гаар саасаар бгаад бүр цадсан хулгайчид Харилцаа гэж ёстой хог хуучны кондуктороос долоон дор шүү

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.9.46.199

Хүүхэд автобусыг цохиод гүйж байгаа нь илт харагдаж байхад харсаар байж дайрч байгаа нь санаатай хүний амь насанд халдах гэсэн илт оролдлого нь харагдаж байхад явган зорчигичйн буруутай үйлдэл гэж хааж байгаа цагдаад дахиж итгэх итгэл гүй боллоо. Жолоочид хүндрүүлэх шалтгаантай хүний амь насанд халдах гэсэн зүйлчлэлээр ял өгөх ёстой. комичдоо дэмжээрэй.

Avatar

pizdaag taarval a**** 2022-10-05 43.242.241.151

utasaar yariad tamhi s******n tolindoo harj medehgui harsan ch mongo ogoh bish gj hogiin setgelgui lalaruudiig yaliig ni ogooch buur hun dairchaad zogsoh ch ugui yavaad ogdog archaagui pizdaag shorond ni hataagaach hunii ur nyalh huuhed dairchaad yaj ichihgui tsagdaataigaa idej uugaad tsuslaad yavj bgaa boldoo bodohoor horsol torood ali duurgiin hen gedeg tsagdaa hergiig mordoj hen gedeg avilaga chin porkoroor haasan yum? niited zarlaach lalaruudaa !!! hereggui yumiig uchirgui delgeed l soliorod

Avatar

зочин 2022-10-05 59.153.113.148

НИЙТИЙН ТЭЭВЭР ЯАХ ВЭ. МУУ ХЭЛҮҮЛЭЭД ХӨЛ ДҮҮЖЛЭЭД БАЙГААН.
ХАРИН НИЙТИЙН ТЭЭВЭР, ЖИЖИГ МАШИНУУДТАЙ ЗЭРЭГЦЭЭД "ГАЛЫН АЮУЛТАЙ" ГЭСЭН ЧИРГҮҮЛТЭЙ
ШАТАХУУН ТЭЭВЭРЛЭСЭН ТОМ ОВРЫН МАШИНУУД, БАС ЦЕМЕНТЫН ТОМ МАШИНУУД ХӨДӨЛГӨӨНД ЗЭРЭГ ОРООД ЗЭРЭГЦЭЭД
ДАВХИЛДААД БАЙХИЙН. ЗУНЫ ХАЛУУНД БЕНЗИНТЭЙ МАШИН ДЭЛБЭРВЭЛ ЯАНАА ГЭЖ ЗОРЧИГЧИД ЯРИХЫГ СОНСОЖ БАЙЛАА.
ӨӨР ЗАМААР ЯВУУЛЖ БОЛОХГҮЙ ЮҮ. ЭД НАР ЧИНЬ ЗАМ ЭВДЭЭД, ТҮГЖРЭЛ ҮҮСГЭЭД БАЙДИЙН БИШ ҮҮ?

Avatar

иргэн 2022-10-05 192.82.85.193

наадахыг чинь УИХ гишүүн сайд сайн мэдэж байгаа өөрсдийнх нь бизнес учраас арга хэмжээ авахгүй.

Avatar

Зочин 2022-10-05 86.111.136.247

хамгийн харгис хүн хүүхэд хайрладаггүй…ядаж өөрийн үр хүүхэдгүй хүн бсан уу? адилтгаж бодох өр зүрхгүй ийм хар амиа л болгосон өөдгүй хүмүүсийг хүүхдийн автобусны жолооч болгосон вэ? ядаж бхад ямар аймшигийн том ланхайсан автобус вээ? нялх амьтан зогсоно гэж итгэж гүйсээр бгаад л …шүүхээр оруулаач энэ комранийг !!!

Avatar

Irgen 2022-10-05 202.126.89.35

Ymar davarsan yum ve. Tolgoigiin ileed ongorooson bna sh tee

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.55.188.121

Дээдэх нь суудалаа олохгуй бол доодох нь гуйдэлээ олохгуй гэж УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

өйыбө 2022-10-05 202.55.184.18

Дундаас нь идэж уулгүйгээр аятайхан автобуснууд олноор авчраад нийтийн тээврээ шийдээчээ хотын сэтгэлгүй дарга нараа. б

Avatar

Харамсалтай 2022-10-05 202.55.184.18

Пиз да болсон систем, нийтийн тээвэр шүү . Автобусны буудлаар дүүрэн хүүхэд, хөгшчүүд, автобус нь цаг хүлээгээд ирэхгүй, ирсэн битүү багтах зайгүй, өрөвдмөөр байдалд ард түмнээ амьдруулж байгаа нов шын төр засаг

Avatar

Хро 2022-10-05 202.126.88.229

Үнэн ла ларын өрөвдөх сэтгэлгүй араатан байна үр хүүхэдгүй пс да юм байхдаа

Avatar

Зорчигч 2022-10-05 192.82.86.6

Яаг зөв хэллээ, автобус уначихаад нэгнийгээ урд орох гэж уралдадаг, магины урдуур дээрэлхэн ордог, эгнээгээрээ явдаггүй сүлжиж явдаг жолооч нарт хариуцлага гэж огт алга!!!! Замын цагдаа эгнээ буруу эзлээд эргэж байгаа автобусыг огт тоохгүй юм!!! Цагдаад бас их учир бнаа

Avatar

zochin 2022-10-05 150.129.142.38

hun chanar es surthuunii asuudal huitend olon tsag abtobus huleeh zoblong medeh uchiraas tegej guij bg shuu dee

Avatar

Зочин 2022-10-05 66.181.170.73

Новшийн орк ёс зүйгүй улны писдаа наад л***р царайлсан жолоочийнхоо эрхийг хас. ажлаас нь хүний нялх охин хүүхэд байдаг чадлаараа гүйгээд очиж байхад наад л***р чинь албаар шүргэж унагаачаад зугтсан шүү. наад халтар оркын чинь нуруун дээр суух гэж байгаа биш дээ. дүрэм журмаас гадна нийтээр дагаж мөрдөх заншлын хэм хэмжээ гэж байдаг юм шүү. өвгөдөө өргөж нялхасаа хайрлах нь хүний ёсон биш шүү. өрвийсөн халтар орк автобусны жолооч нар зэвүүн улны зантай байдаг ш дээ.

Avatar

Aroma 2022-10-05 202.179.26.147

Юугаа солиороод байгаан бэээ? Жолооч харсан л байж таараа ш дээ…, харсан хэрнээ санаатайгаар ийм үйлдэл гаргасан бол эрүүгийн хариуцлага тооцох хэмжээний шийтгэл авах ёстой, энэ хүүхэд үхсэн бол яах байсын…?

Avatar

Зочин 2022-10-05 192.82.83.203

novshiin luivarchid neg iimerhuu arisaa hamgaalsan l yam hiideg,uursdiin ni huuhed ingej gemtsen bol yaaj surjignej er chadlaa uzuulj bh bol doo,uchuuhen joohon amitnii buruu gej yu baihav dee,adgiin luivarchid

Avatar

Зочин 2022-10-05 103.9.90.100

насанд хүрээгүй, бага насны хүүхдийг замын хөдөлгөөнд оролцуулахдаа эцэг эх өөрсдөө хөтөлж явах үүргээ биелүүлээгүйн улмаас хүүхэд нь хохирч, ажлаа хийж явсан жолооч 30 хувь цалингаа хасуулж, 3 сар ажилгүй болсон байна. Хаасан нь зөв. Алийн болгон жолооч буруутаж байдаг юм. Хуулиа л дагах нь зөв

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.179.26.147

өөрийн чинь хүүхдэд ийм зүйл тохиолдсон бол ингэж хэлж чадах байсан уу? жолооч харсан л байж таараа, энэ бол санаатай үйлдэл

Avatar

ss 2022-10-05 202.131.243.186

tom tergend soxor gej bus baidag baigaa shuu. medexgui yum aa meddeg yum shig yarixaa bolioroi.

Avatar

Зочин 2022-10-05 66.181.161.29

Дүлий хүн автобус жолооддоггүй л байх шүү их мэдэж бага х** мал минь

Avatar

Зочин 2022-10-05 202.126.90.135

Гар утсаараа зогсоо зайгүй ярьдаг тамхиа татдаг автобусны жолооч нар бүгдээрээ дүлий байдаг юм.

0 0
NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж