Путин цөмийн шумбагч онгоц байршууллаа | News.MN

Путин цөмийн шумбагч онгоц байршууллаа

Путин цөмийн шумбагч онгоц байршууллаа

Путин цөмийн шумбагч онгоц байршууллаа

ОХУ-ын ерөнхийлөгч Путин бүхэл бүтэн хотыг тэр чигээр нь цацраг идэвхит цунамид живүүлэх чадалтай цөмийн шумбагч онгоцоо байршуулсныг НАТО анхаарууллаа. НАТО-ийн тагнуулын мэдээлэлд дурдсанаар Орос К-329 Белгород цөмийн шумбагчийг Арктикийн далайд байрлуулсан бөгөөд энэ онгоцны дээр Посейдон нисгэгчгүй онгоцыг байрлуулсан гэжээ.

Посейдон нь эрэг орчмын хотуудад цацраг идэвхит цунами үүсгэх чадвартай, цөмийн хүчин чадалтай. Аль нэг хот, улсын дээгүүр Посейдон нисгэгчгүй онгоц нислээ гэхэд тухайн бүс нутгаа цацраг идэвхит цөл болгох хор уршигтай юм. Посейдон нь 500 метр орчим зайд цацраг идэвхит цунами давалгаа үүсгэж болзошгүй аж. “Посейдон системийн өвөрмөц онцлог нь нисэх онгоц тээгч хөлөг онгоцтой тэмцэж, эргийн дэд бүтцийн байгууламжуудыг устгах чадвартай” гэж цэргийн шинжээч Игорь Катасонов хэлсэн. Тэгвэл өөр нэг шинжээчийн хэлснээр “Энэ бол барууны тэнгисийн цэргийн флотуудыг төлөвлөгөөгөө өөрчлөхөд хүргэх шинэ төрлийн зэвсэг” гэв.

“Посейдон нисгэгчгүй онгоцыг зогсоох ямар ч боломжгүй. Энэ нь 100 мегатонн хүртэл хүчин чадалтай байлдааны хошуутай” гэж суртал ухаалагч Киселев хэллээ.

Арктикийн далайд байрлуулсан гэх Белгород нь 185 орчим метр урттай. Уг цөмийн шумбагчийг Хойд урсгал хийн хоолойн хорлон сүйтгэх ажиллагаанд оролцсон байж болзошгүй гэж сэжиглэж байна. Белгород нь 120 хоногийн турш усан доор байх чадвартай.

Эх сурвалж: DAILY STAR

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ЗөвЗөв
19
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
5
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

56 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Оноч 2022-10-04 103.229.123.244

Монголчууд оросыг хэзээ ч шүтэж байгаагүй. Харин айдаг нь үнэн. Учир нь өнгөрсөн хугацаанд монголчуудыг алж хядаж геноцид хийсэн нь үнэн. Гэхдээ, дороо бодолтой хөмхий зуугаастай тэсдэг юм. Украйн гэж солиороод байгаа улсыг би. нэг их зоригтой, ухамсартай, ухаантай гэж бодохгүй бна. Иймэрхүү сагсалзуурууд түүхийн бүх үед байсан. Монгол улсыг хорлочоод юу ч болоогүй юм шиг харх шиг зугтах улс ингэж аягладаг юм.

Avatar

Бас болоогүй, үнэгүй баялгаа өгчөөд нөгөөдүүл нь яасан их хуваалцдаг юм гарах зардлыг хуваалц гэхэд ЖАА гээд хуваасан бдаг... 2022-10-04 103.229.123.244

Бидний өнөөгийн байдал 37 он шиг биш. Гээд сагсалзаад байх хэмжээнд хүрээгүй бна. Монголчууд асар дороо суурьтай ард түмэн гэдгийг сагсалзуурууд одоо мэдэж бгаа биз. АН ч яахавдээ, жирэмсэн эмийн шээсний газраас хол сэтгэхгүй улс, тэдэнд энэ улс яаж ядрах сонин биш, эрх баригчид фейльдээсээ, оростой муудалцаасай, бензин нь тасраасай л гэсэн шүү юм боддог байх. Монголын тусгаар тогтнолд барууны хөрөнгө оруулалт авчирч бна гээд газрын доорхи баялгаа үнэгүй харийнханд өгчихдөг улс шүү дээ.

Avatar

Оноч 2022-10-04 103.229.123.244

энэ орчуулгаа хянадаг болоосой. Посейдон нь дрон биш юмаа. шумбагчид байдаг Торпед гэдэг юм.Нисдэг биш, усан доогуур шумбаж явдаг эд. эрэгрүү шууд цөмийн бөмбөг тээж очдог учир цунами үүсгэдэг. Порт хотыг уснаас довтолно

Avatar

Зочин 2022-10-04 142.79.202.93

Жингийн цуваа явж л байдаг, жингэр нохой хуцаж л байдаг. Бидэнтэй бидэнгүй учираа олно. Эрт орой нэг өдөр наймаа тохирох нь гарцаагүй. Их гүрнүүдийн тоглоом энэ. Хэдхэн жил ч бололгүй мартагдна. Хөөрхий украйн л тоглоомын золиосонд явлаа

Avatar

Зочин 2022-10-04 192.82.81.162

Украйн хэнд ч дийлдэхгүй армитай болохоо баталлаа. Дэлхийн 2 дахь армийг ялж байгаа юм чинь 1, биш гэхэд 1.5 дахь арми гэсэн үг биз дээ

Avatar

Оноч 2022-10-04 103.229.123.244

хөөрөөд яахав, дүгнэлт хийх хэмжээнд хараахан очоогүй байна. юм боддог бол дараа нь амаа таглуулахаа бодоод дуугай л бна. Би ингэж хэлэхдээ, украйн муу, орос сайн гэж ер хэлээгүй шүү. Мушгиад оросын төрийг шүтлээ гээд солиороод байв. Нөхцөл байдал дүгнэлт хийх хэмжээнд биш бнаа л гэж хэлж бна. Дүгнээд л солиород л өдөөн хатгаж л бгаа царай нь.

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.9.46.40

Өөрсдийгөө орчлон дээр хамгийн ухаантай нь гээд биеэ магтаад тэнэг авгай нарын байж байгааг. Шумбагч завинаас ямар ч дрон хөөрөхгүй ээ. Усан доогуур мэдэгдэхгүй шахам явна, торпедо харвана, торпедо нь шумбагч завинаас харвадаг пуужин гэж ойлго.

Avatar

Ok 2022-10-04 103.57.95.195

Tsumiin dainiig yamarch shaltgaantai bsan hiij blohgui, eniig yamarch shaltgaantai bsan zuvshuurch ul bolnoo

Avatar

Зочин 2022-10-04 192.82.89.118

Одоо тэгээд ,,,путины том том чанга чанга хуцаад байсан цэргийн тусгай ажилгаа нь дампуураад,,,, аргаа барсандаа цөмийн зэвсэгтээ найдмаглаад байна гэсэн үг байх нь байншдээ,,,путин тэнэг л а л а р шүү,,,

Avatar

ҮНЭН 2022-10-04 192.82.72.2

ЁСТОЙ ЁСТОЙ СҮР СҮР ЮМ Ш А А Г А А Д Л ФАШИСТУУДЫГ А Л А А Д БУСДЫГ НЬ ҮЛДЭЭНЭ ЭНЭ ТЭР ГЭЖ ШААСАН ЯАСАН П И З Д А . ӨӨРСНӨӨ ХЯДУУЛААД Ш А А С А Н. ХАХАХА

Avatar

Оршуулагч 2022-10-04 103.212.117.143

Согтуу оршуулагч Мандах ….сайтыг ул болголоо…

Avatar

Иргэн 2022-10-04 185.209.177.133

Энэ хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүд улс төрчид, намаа дагаад намирах юм. Наад шумбагчийг чинь тэр хоёр хоолойг дэлбэлснээс хойш алга боллоо гээд танай сайт дээр орчуулга гэх мэдээлэл гарсан. Харин тэр АНУ онгоц тээгч, нисдэг тэрэг нь бүр хоолойг дэлбэлэхийн нэг өдрийн өмнө нь дээгүүр нисээд эргэлдээд байсан бичлэгийг нь Европын гэсэн нэг суваг гаргаж байсан, бас НАТО-ийн сургалт явагдсан талаар гаргал даа. Орос нь гол нь биш, мэдээллийг үнэн бодитой, бүрэн дүүрэн өгч байл даа!

Avatar

Зочин 2022-10-04 103.229.120.54

demjdeg orkyyd oros axiinxaa bombogond adilxan yxex bh l da xeden malnyyd haha. oros bombog zarimd n yilchlexgyi um bolob yy.

Avatar

Зочин 2022-10-04 64.119.24.173

Бидний чаддаг юм орос хятад хоёроо хараах,тэгээд хятадад жаахан нүүрс зэс егч,оросоос шатах тослох материал авч амиа аргацаах. Юу ч хийж чадахгүй байж бусдад томорч алцаганах.

Avatar

зочинзочин 2022-10-04 202.126.90.144

ххххххххххорон хүнээс хорон бодол төрнө Путлёр чёрт тринадцать

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.21.108.21

ОРОСЫН ТРОЛЛУУДЫН КОММЕНТ ДҮҮРЭН! ТРОЛЛ БОЛ ХҮН БИШ ШҮҮ! ЭРҮҮЛ САРУУЛ СЭТГЭХҮЙТЭЙ ЯМАР Ч ХҮН ҮҮНИЙГ БУРУУТГАНА!!! ПУТИН БОЛ ХАРГИС ДАРАНГУЙЛАГЧ, ЦУС ДАЙНЫГ ӨДӨӨГЧ!!! ПУТИН БОЛ ФАШИСТ, НАЦИСТ!!!! ЦӨМИЙН ДАЙН ГАРСАН Ч ЭРХ ЧӨЛӨӨТ УКРАЙНЧУУД БУУЖ ӨГӨХГҮЙ, ДЭЛХИЙ НИЙТ ПУТИНД БУУЖ ӨГӨХГҮЙ. ПУТИН ЧИ ЦӨМИЙН ЗЭВСЭГЭЭ ХЭРЭГЛЭ!!! ЧАМАЙГ 1 ЦАГИЙН ДОТОР УСТГАНА!!! ДЭЛХИЙ НИЙТ Ч УСТСАН ХАМААГҮЙ!!! ДАРАНГУЙЛАГЧИД БУУЖ ӨГСӨНӨӨС УСТСАН НЬ ДЭЭР!!! ПУТИН ЭЭ, НААДХАА ХЭРЭГЛЭ ХЭРЭГЛЭ!!!!!!!! ЧАМААС ХЭН Ч АЙХГҮЙ!!!

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.55.188.99

Тархиа зад угаалгасан хүн бас л яг шүү.хаха

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.179.26.185

uru Baiden boljihson baij

Avatar

Зочин 2022-10-04 192.82.89.118

БАС НЭГ КУРСК ДАЛАЙН ЁРООЛД ХӨШӨӨ БОЛОХНЭЭ,,,,

Avatar

Зочин 2022-10-04 43.242.242.57

английг живүүлэхээр шийджээ,,,,,

Avatar

ХАХАХА 2022-10-04 192.82.72.2

ААХАХАХА

Avatar

ХАХАХА 2022-10-04 192.82.72.2

ОРОСЫН ПУУЖИНГУУД СҮҮЛИЙН ҮЕД ӨӨРСДИЙГ НЬ ДЭЛБЭЛЭЭД БАЙГАА ШҮҮ ХАХАХА

Avatar

Зочин 2022-10-04 203.91.118.254

монгол ч гэсэн сүйрнэ малуудаа

Avatar

Зочин 2022-10-04 192.82.87.123

сүйрч л байг. үй олон оркуудаар дүүрсэн монгол заавал байх албагүй. байвал тэр байхгүй бол тэр л биз.

Avatar

PUTIN T-1 2022-10-04 192.82.77.120

PUTINII ovoo LENINII togoogch baisan gesen .PUTIN d naiddag orosiin ard tumnii tom aldaa.odoo buur delhiig sonooh yum bodood hevtej baina l daa

Avatar

ҮНЭН 2022-10-04 192.82.72.2

ДЭЛХИЙ Ч ЯАХ Ч ҮГҮЙ Л ДЭЭ ХАРИН ОРОС ГЭДЭГ НЭР СУРАХ БИЧИГТ ҮЛДЭХ НЬ ГАРЦААГҮЙ

Avatar

Зочин 2022-10-04 103.68.107.106

Юу ч мэдэхгүй тахианууд цэрэг зэвсгийн талаар бичээд. Орчуулга нь Гүүглдсэн. Галзуу хүний өдрийн тэмдэглэл.

Avatar

ХАХАХА 2022-10-04 192.82.72.2

ЧИНИЙ ЮМ МЭДДЭГ ГЭДЭГ НОХОЙН БААС БАЙЛГҮЙ ДЭЭ ААХАХАХА

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.131.243.186

Тэгээл нэг их а**х хядахаараа айлгах юм. Өөр хийж чадах юмгүйн шинж л дээ. Тэрэнд нь манай энд хөөрсөн улсууд зөндөөг яана.. Муу эр дайнд хөөрнө гэдэгсэн дээ. Оросууд нь өөрсдөө дайныг эсэргүүцээд ах дүү шахуу хүмүүстэйгээ байлдахгүйээ гээд бхад манай хэдэн далдага ч бас юув дээ.

Avatar

Иргэн 2022-10-04 202.126.89.220

бид хичнээн мууллаа гээд путин өөрийнхөө замаар явж бна.бид өөрсдөө дайн үзэхгүй амьдралаа аваад явах в хэрэгтэй бна.эх орондоо хайртай ард түмнээ гэж боддог бол зүгээр өөрсдийгөө бодоод явах цаг болжээ.энэ гудамжаар явж бгаа орос залуусыг хараад өрөвдөж байна.тэд өвдөж бна сэтгэл гутарсан буцаад эх орон руугаа явахад ямар зүйл хүлээж байгааг мэдэхгүй бна гэж бна.бид 2 хажуу 2их гүрэнг мууллаа гээд юуч хожихгүй өөрсдөө юуч хийж чадахгүй 2уулаа хилээ хаалаа юуч оруулахгүй гэвэл бид хаашаа яаж а

Avatar

ХАХАХА 2022-10-04 192.82.72.2

ЯВЖ БАЙГААД Л ХАД МӨРГӨЖ ҮХЭГ ХАХАХАХА

Avatar

Дуулгавар 2022-10-04 109.5.252.122

удахгүй дэлхий дээр аймшигт зүйл болно гэхдээ дэлхий сөнөхгүй.дор бүрнээ өөрчлөгдөж хүнд тусалж бай хүнд хор битгий хүргэ.тэгсэн хүн аврагдана.энэ дэлхий дээр цөөхөөн хүн үлдэх болно шүү.хэдхэн жил үлдлээ.инээх нэг нь байж магадгүй харин үхэл нь ирэх тэр цагт энийг санаарай

Avatar

Зочин 2022-10-04 192.82.89.118

ГУЯ ДАГАЖ ХҮЗҮҮ ГЭДЭГ ШИГ ОРОС ХЯТАД ХОЁР ГЭЖ ИРЭЭЛ АЙЛГАДАГ ЮМ,,,ХЯТАДУУД НЬ ОРОСЫГ ТООЖ БАЙГАА ЮМ АЛГА,,,,путин АГАА ЧИНЬ УДАХГҮЙ ҮХЭЭД ӨГӨХӨӨР НЭГ ХЭСЭГ АМАР АМГАЛАН БАЙХ БАЙЛГҮЙДЭЭ,,,,

Avatar

зочин 2022-10-04 202.9.46.248

НАТО бол АНУ тэргүүтэй барууны фашист засаглалтай Англи, Франц, Герман мэтийн хэдэн орны нохойд барьдаг мод нь юм. Энэ бузрууд байгаа цагт энх тайван гэж байхгүй. Эднийг ганцаараа сөрөн зогсч чадаж байгаа нь аугаа их Орос улс юм. Тэд Оросоос асар ихээр айж байгаа. Учир тэдэнд байхгүй хүчтэй хөнөөлт зэвсэгийг оросууд зохион бүтээсэн учраас тэр

Avatar

Оноч 2022-10-04 66.181.161.40

мэдрэлтээд хэрэггүй дээ. Ихэнх хүн эрүүл ухаантай. Харин чи энд албаар ингэж бичиж суугааг ихэнх нь ойлгож байгаа. Манайд тэртэй тэрэнгүй асар олон талуудын санхүүжилттэй бүлэглэлүүд ажилдаг. Оросын санхүүжилттэй бүлэглэл ч байгаа гэдэг нь тодорхой.

Avatar

Зочин 2022-10-04 103.212.119.103

Юу үнэн тэр үнэн гэдэг шиг хүн төрөлхтөн дээр цөмийн бөмбөг ашигласан ганцхан улс л энэ дэлхий дээр байдаг. Бүр нэгийг хаяад хүмүүс хэрхэн үхэж байгаа, ямар хор уршигтайг нь харж мэдсээр байж хоёрдахийг нь хаясан байдаг.

Avatar

Оноч 2022-10-04 66.181.161.40

Анхны л юмдаа. Тэр үеийн бөмбөг харьцангуй жижиг байж. Жижигтээ тэр тэр үедээ дэлбэрэлт нь аймаар том байсан хэрэг. Рузвельт нас барж, Трумен ЗГ-ийн эрхийг авангуутаа Японы дайныг үтэр түргэн дуусгах зорилгоор ашигласан гэдэг. Үр дүнд нь Японыг яг Герман шиг хуваахыг шаардаж байсан ЗХУ буюу Сталины санаа талаар болсон. Сталин бол 2 талаас нь дайрч ороод Японы талыг ЗХУ-ын эзэмшлийн бүс болгох санал тавьчихсан байсан юм билээ. Трумен харин тэр талаар ярихгүй цөмдөхөөр шийдсэн. Японд ашигтай блсн

Avatar

ХАХАХА 2022-10-04 192.82.72.2

ПУТИН ҮХЭХДЭЭ ҮХЭР БУУГАА ТАВИХ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ БИЗДЭЭ ААХАХАХА

Avatar

Зочин 2022-10-04 192.82.92.234

Ажилдаг юм байдын болуу доо Путлер гай чинь үхэхдээ үхэр буугаа гэх гээл бнуу

Avatar

Зочин 2022-10-04 66.181.160.41

балай шахуу юм

Avatar

Зочин 2022-10-04 66.181.161.97

Бид нар эндээс танай манай гээд далдаганаад яах вэ дээ..пиз.да..Гэхдээ л СЛАВА УКРАЙН

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.179.15.114

АНУСЫН НАЦИСТ ЗАСГИЙН ГАЗАР ДЭЛХИЙН ХАА САЙГҮЙ ДАЙН ӨДӨӨЖ АШИГ ХИЙЖ ЯВАХ ЮМ ХИРОШИМА, НАГАСАКИ, СОЛОНГСЫН ХОЙГ, КУБА, НИКАРАГУА, ВЕТЬНАМ, АФГАН, ИРАК, СИРИ, ЛИВИ, КОССОВА, … ОДОО УКРАЙНЫГ АШИГЛАЖ БАЙНА. НАТО НЭРТЭЙ АНУСЫН НАЦИСТ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН БАЙГУУЛЛАГА

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.126.90.52

Сэтгэц мэдрэлээ эмчлүүл.

Avatar

Зочин 2022-10-04 192.82.81.74

наад чин найдваргүй болсон этгээд бна. байнга энийгээ бичнэ ккк

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.126.90.52

АНУ дайн хийхээр энхийн болчихдог.Бусад нь дайн хийхээр путлер болчихдог юм гэж хаана байсан юм.Одоо хүртэл СИРИ, Иракийг бөмбөгдсөөр.Цагаач америк ,англичууд сөнөвөл энэ дэлхийд энэ амгалан тогтоно доо

Avatar

Оноч 2022-10-04 66.181.161.40

энэ орчуулгаа хянадаг болоосой. Посейдон нь дрон биш юмаа. шумбагчид байдаг Торпед гэдэг юм.Нисдэг биш, усан доогуур шумбаж явдаг эд. эрэгрүү шууд цөмийн бөмбөг тээж очдог учир цунами үүсгэдэг. Порт хотыг уснаас довтолно.

Avatar

Зочин 2022-10-04 202.126.90.122

ганц онгоц байршуулсан нато гфлфг болчихсон уу.

Avatar

ХАХАХА 2022-10-04 192.82.72.2

ТЭГЖ ОЙЛГОЖ БАЙГАА БОЛ ҮХЭР Л БАЙНА ДАА АААХАХАХА

Avatar

yu be 2022-10-04 27.123.213.50

Аль нэг хот, улсын дээгүүр Посейдон нисгэгчгүй онгоц нислээ гэхэд тухайн бүс нутгаа цацраг идэвхит цөл болгох хор уршигтай юм.

Avatar

Зочин 2022-10-04 103.57.94.83

Энэ муу өгөр өвгөн үхэж далд ороосой. Кабаева гэдэг татвар эмээ тэврээд хэвтэж байхгүй фсда вэ

Avatar

Зочин 2022-10-04 66.181.178.172

чи бол хоёр хөлтэймал

Avatar

путин 2022-10-04 139.5.219.17

танай натог газрын хөрстөй тэгшилэх хэрэгтэй тэрний дараа бид нар та нарыг тэгшлэнэ

Avatar

ХАХАХА 2022-10-04 192.82.72.2

ХАХА БИД НАР ГЭЖ ХЭН ЮМ ХЭДЭН СҮРЭГ ҮХЭР ҮҮ АААХАХАХА

Avatar

зочин 2022-10-04 202.9.46.248

НАТО бол АНУ тэргүүтэй фашист засаглалтай барууны орнуудын нохойд барьдаг бузрын мод нь юм. Энэ бузрууд арилсан цагт манай дэлхий даяараа амар амгалан амьдрах болно. Энэ бузрын эсрэг ганцхан Орос улс л сөрөн зогсч чадаж байна. Учир нь Оросын з****г бүхнээс хүчтэй байгаа болохоор тэд айж байна.

Avatar

ҮНЭН 2022-10-04 192.82.72.2

ӨГӨР ӨВГӨНИЙ Ч ХОНОГИЙН ТОО ГҮЙЦЭХ НЬ ГҮЙЦСЭЭН

Avatar