Дахин 2 сууринг чөлөөлснийг Зеленский зарлав | News.MN

Дахин 2 сууринг чөлөөлснийг Зеленский зарлав

Дахин 2 сууринг чөлөөлснийг Зеленский зарлав

Дахин 2 сууринг чөлөөлснийг Зеленский зарлав

Херсон муж дахь Архангельск, Миролиубивка сууринг чөлөөлснийг Украины ерөнхийлөгч Зеленский албан ёсоор баталлаа. Тэрбээр “Миний төрөлх Кривой Рог хотын 129 дүгээр бригадын цэргүүд сайн үр дүн үзүүлж, Архангельск, Миролиубивка сууринг чөлөөлсөнд талархаж байна” гэж тэр өнгөрсөн шөнийн бичлэгтээ дурджээ. Херсон мужийн Цэргийн захиргааны дарга Ярослав Янушевич мөн дээрх хоёр сууринг чөлөөлснийг батлав.

Түүнчлэн Жимотырь мужийг хамгаалж байсан 115 дугаар бригад, Сумы мужид зүүн хойд фронтыг хамгаалж буй 117 дугаар бригад, Харьковыг хамгаалж буй 127 дугаар бригад, Запорожье дахь довтолгоог зоригтой няцааж буй 110 дугаар бригадийн цэргүүдэд тус тус талархал илэрхийллээ.

Оросын хэвлэл мэдээллээр өчигдөр Херсон дахь Украины сөрөг довтолгоо амжилттай болсон талаар мэдээлж эхэлсэн. Украины Үйл ажиллагааны командлалын хэвлэлийн албаны төлөөлөгч Наталья Хуменюк ч бас сөрөг довтолгоо амжилттай болж буйг мэдэгдлээ. Херсон мужийн Высокопиллиа, Нововознесенск, Билохирка, Сухи Ставок, Миролиубивка хотуудыг чөлөөлсөн тухай есдүгээр сарын 12-нд мэдэгдэж байсан бол энэ удаад Крещеновка тосгоныг чөлөөлсөн гэв.

Эх сурвалж: UKRAYINSKA PRAVDA

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2022-10-03 202.179.25.68

х** ХАР ТАМХИЧИН ХУЛГАЙЧАА!!

Avatar

зочин 2022-10-03 202.55.188.85

Оросын фашист түрэмгийлэгчид сөнөх тавьлантай. Слава украйне

Avatar

Зочин 2022-10-03 59.153.86.99

Украин ялна

Avatar

Зочин 2022-10-03 64.119.24.173

Дайнд багахан ухарч урагшлах нь ердийн зүйл. Юуг ч өөрчлөхгүй, шийдэхгүй.Хүмүүсийн сэтгэл санаанд нөлөөлөх хоосон сурталчилгаа,Зохих бэлтгэл хангаж том цохилтоор асуудлыг шийднэ.Үүнд улс орны нөөц хүч чухал үүрэгтэй.Гэтэл Украин 5-6 дэх дайчилгаа явуулж цэргийн нөөцөө дууссан байхад оросууд зөвхөн анхны цэрэг татлага явуулж тэр нь тулаанд ороогүй байна.Цэрэг татлагаас оросууд зугтав гэж саих сүржигнэв.. Гэтэл Украинд үүнээс хамаагүй олон залуус цэргийн албанаас зугтаж баруунд гарсан байдаг.

Avatar

ХАХА 2022-10-03 192.82.72.2

ҮХЭЭД ҮМХИЙРЭЭД ХЭВТЭЖ БАЙГАА ОРОС ЦОГЦОСНУУД НЭГИЙГ ХЭЛЭХ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ ХАХАХАХА

Avatar

Зочин 2022-10-03 64.119.24.173

Дайнд багахан ухарч урагшлах нь ердийн зүйл. Юуг ч өөрчлөхгүй, шийдэхгүй.Хүмүүсийн сэтгэл санаанд нөлөөлөх хоосон сурталчилгаа,Зохих бэлтгэл хангаж том цохилтоор асуудлыг шийднэ.Үүнд улс орны нөөц хүч чухал үүрэгтэй.Гэтэл Украин 5-6 дэх дайчилгаа явуулж цэргийн нөөцөө дууссан байхад оросууд зөвхөн анхны цэрэг татлага явуулж тэр нь тулаанд ороогүй байна.Цэрэг татлагаас оросууд зугтав гэж их сүржигнэв.. Гэтэл Украинд үүнээс хамаагүй олон залуус цэргийн албанаас зугтаж баруунд гарсан байдаг.

Avatar

ҮНЭН 2022-10-03 192.82.72.2

УКРАЙНЫ БААТАРЛАГ АРД ТҮМНИЙ АЛДАР БАДРАГ!!! УКРАЙНЧУУДАД ЗӨВХӨН ЯЛАЛТ, ОРОСЫН ЗЭВХИЙ НАРТ ЗӨВХӨН СҮЙРЭЛ!!

Avatar

Зочин 2022-10-03 203.23.49.49

Одоо 2 тосгоныг орхиж ухарч байгаад фашистуудыг уутандаа оруулаад бүслээд нэгийг ч үлдээлгүй устгана.

Avatar

ХАХАХА 2022-10-03 192.82.72.2

ХАХА ЧИ ЗӨНӨГ ӨВГӨН МИНЬ СҮҮЛИЙН 7 САР ИНГЭЖ БИЧЛЭЭ АААХАХАХА

Avatar

Зочин 2022-10-03 192.82.83.10

Оросуудын орхиод явчихсан 2 тосгонд Украиныхан орж ирж бөөн юм болж байх шиг. ..

Avatar

ХАХАХА 2022-10-03 192.82.72.2

ҮХЭЭД ҮМХИЙРЭЭД ХЭВТЭЖ БАЙГАА ОРОС ЦОГЦОСНУУД ГЭРЧЛЭХ БАЙХ Л ДАА ААХАХАХА

Avatar

ХАХАХА 2022-10-03 192.82.72.2

ХАХАХА

Avatar

Зочин 2022-10-03 166.0.230.1

Ууг нь бол Хаант Оросын үеэс л Оросын нутаг шүү дээ. Ельцин гэж согтуу толгой СССР-ын удирдагч болох гээд чадахгүй болохоороо СССР-ыг задлах хуйвалдаандаа Украиныг татах гэж өгчихсөн газрууд шүү дээ. Одоо яах вэ дээ өгсөн, хэлсэн ярьсандаа байж чадахгүй, дайн хийж байж үлдсэн Орос орноо задлаад унах вий дээ энэ Пуугий "АХ"!!!!! KKKK. Бид нарт л толгойд Орос ах найдвартай гээд суулгачихсан болохоос хамгийн их мурьдаг балиар новшнууд бол Архичин Иванууд шүү дээ

Avatar

Зочин 2022-10-03 202.126.90.40

Урьд хождын үүх түүх яриад л нүдүлдээд байвал энэ дэлхийд амар амгалан хэзээч тогтохгүй биздээ ..Энэ л цаг үед бүгдээр хүлээн зөвшөөрсөн дэг жаягаар л амьдарцгаах ёстой биздээ ..

Avatar

Зочин 2022-10-03 66.181.191.23

Тэрний чинь Путлер фашист сүйтгээд хаячихлаа ш дээ !

Avatar

Зочин 2022-10-03 64.119.24.173

НАТО, Украины тал ОХУ-д хэт дайсагнах нь өөрсдөд нь л аюултай.Тэд өөрсдийн хүчинд хэт эрдэж байна. 1,5 тэрбум хүн амтай 50 орны бүлэглэл гэж хэт томорч байна.ОХУ-ыг буулгаж авна гэдэгт хэт итгэжээ. НАТО ,ОХУ-ын хооронд дайн болж өрнөх шинжтэй боллоо.Дайнд барууны бараг бүх орны хөлсний цэргүүд ,бүр Польш Румын зэрэг орны байнгын армиас оролцоод эхлэв гэсэн мэдээ ч байна.Цөмийн сөргөлдөөнд улам түлхэж байна.Украин Польш Румын зэрэг орон эхний цохилтод өртөж усдах б**х.Тэгээд яахыг харж дээ.

Avatar

Зочин 2022-10-03 64.119.24.173

Оросууд хэзээ ч араатан дайсандаа бууж өхгүй. Нацистүүдийн хутганы ир дор ард иргэдийнхээ хоолойг тавьж өхгүй.Эх орондоо халдах дайсны эсрэг байгаа бүх боломжоо үүний дотор цөмийн зэвсгээ ч ашиглана гэсэн нь туйлын үнэн

Avatar

ХАХАХА 2022-10-03 192.82.72.2

ХЭРЭВ ЧИНИЙ ЯРЬЖ БАЙГАА ҮНЭН БОЛ ТЭР ӨГӨР ОРОСУУДАА ОРОСДОО БАЙЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ УКРАЙНЫ НУТАГТ ШУНАХ АВААС СӨНӨНӨ ГҮЙЦЭЭ

Avatar

Зочин 2022-10-03 64.119.23.10

Ельцин өгчихөө юу? Бүү балайр

Avatar

зочин 2022-10-03 202.126.88.188

Оросын бүх гхзар нутаг бас л эрээвэрхураавар

Avatar

Зочин 2022-10-03 202.126.90.5

оросууд ялагдаж явсан түүх үгүй ард түмэн шүү.Оросууд орчин үeийн зэвсэгээ гаргаагүй байгаа шүү.Польш, Румын ингэж далдганаж байгаад бага хэмжээний цөмийн цохилтонд өртөх байх.Яаая гэхэв. Украйныг дэмжээд байгаа САРАНД хуцдаг нохой шиг нөхөд Аугаа Их Орос хөвгүүдийн суут их ялалтыг харах болно.

Avatar

Зочин 2022-10-03 202.126.88.213

Эргүү орк нусаа арч!!!!

Avatar

Зочин 2022-10-03 103.161.242.86

Орсын нутгаас өм авч байна даа. Өчигдөр уржигдархан санал авч "баталсан"газар шүү. Путин ахын дургүйг хүргэж яах нь вэ. Олон "эх орончдын" амиа өгч олж авсан газар юм шүү дээ.. ха.. ха..

Avatar

Зочин 2022-10-03 202.126.90.40

Нохой зөнөхөөрөө , даахгүй байж булууны яс цуглуулаад л явдаг юм гэсэн …Путин бас тийм болж байгаа юм байна л даааа…

Avatar

Зочин 2022-10-03 66.181.191.23

Солиорсон коммунист орчин үед галзуурсан фашистууд болсоны нэг нь чи юм даа !

Avatar

зочих 2022-10-03 202.9.46.19

энэ хүн Троцкийг санагдуудаадл байх юмаа

Avatar

Бадарч тахар 2022-10-03 192.82.86.141

Амжилттай болоод л байвал укриануудад л муу да ! цөмийн бөмбөгний амтыг үзэх гээд л ингээд байна да !

Avatar

болдоо 2022-10-03 150.129.143.123

чи хулмас амтлаад байвал шангаа хүртэнэ дээ …. кккк алхаар толгойгоо хага цохиулж үхнэ … ккк

Avatar

Зочин 2022-10-03 66.181.160.94

Balai shahuu yum

Avatar

Зочин 2022-10-03 202.126.88.177

БИД Ч БАС АМСАНА
ХҮСЭХ ЮМ БИШ БАЙХАА ХЭНЭЭРХЭЛ ХИЙРХЭЛИЙН ӨВЧТҮҮДЭЭ !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж