Засаг дарга М.Батжаргалыг огцруулах саналыг дэмжжээ | News.MN

Засаг дарга М.Батжаргалыг огцруулах саналыг дэмжжээ

Засаг дарга М.Батжаргалыг огцруулах саналыг дэмжжээ

 

Архангай аймгийн Засаг дарга М.Батжаргалыг огцруулах саналыг дэмжжээ. Тодруулбал, тус аймгийн ИТХ-ын тов 2022 оны есдүгээр сарын 29-ний өдрийн 14:00 цагт товлогджээ. Гэвч АН-ын бүлэг хуралд орж ирээгүйн улмаас аймгийн ИТХ-ын ээлжит наймдугаар хуралдаан өчигдөр шөнийн 02:15 минутад 100 хувийн ирцтэйгээр эхэлсэн байна.

Хурлаар гурван асуудал хэлэлцэхээр товлосон ч нэмэлтээр аймгийн Засаг дарга М.Батжаргалд улс төрийн хариуцлага тооцож, огцруулах асуудлыг АН-ын хэсэг төлөөлөгчид хуралдаанд оруулжээ. Аймгийн ИТХ-ын төлөөлөгчдийн олонхын саналаар асуудал дэмжигдэж, аймгийн Засаг дарга М.Батжаргалыг огцруулах тухай хүсэлтийг Монгол Улсын Ерөнхий сайдад уламжлахаар болсон талаар тус аймгийн ИТХ-ын ажлын албанаас мэдээлэв.

М.Батжаргал нь өнгөрсөн оны наймдугаар сарын 31-нд Ерөнхий сайдын захирамжаар ажлаа хүлээн авч байжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-30 66.181.190.182

Sandal shireenii dain

Avatar

зочин 2022-09-30 66.181.160.2

архангай сайхан нутаг шүү дээ одоогоос дээхэн үеийн хүмүүс нь гүйх ухаан сайтай төв ноён нуруутай шудрага маш их хөдөлмөрч хүмүүс байсан даа одоогийн энэ улс төр албан тушаал эрх мэдэл хувийн ашиг сонирхолдоо хөтлөгдсөн нөхдүүд бол аль ч нам нь ялгаагүй нутаг орондоо өгөөжгүй нутаг нугийнхандаа сэтгэлгүй ёстой хогнууд

Avatar

Зочин 2022-09-30 202.55.191.130

bas neg ni dagaad unatsan uu

Avatar

Зочин 2022-09-30 192.82.71.61

хуурамч сайт

Avatar

Архангайн уугуул 2022-09-30 192.82.71.61

АН-ын хэдэн төлөөлөгч санаачилсан гэдэг нь Эби-Женко гэсэн дайсагнал уу, эсвэл баастай бөгсөө МАН-д худалдав уу? Нам гээч бузар тогтолцоогоор түрүүний хэдэн бөөс толгойд гарч, Арын Хангай нутгийг минь хөөдөж дуусахгүйнээ.

Avatar

Зочин 2022-09-30 66.181.182.19

Архангайхан хэзээний урвамтгай ш дээ ! Ээбий нтр гэж элийрээд яахав ! Өөрсөндөө л дүгнэлт хий !

Avatar

Зочин 2022-09-30 66.181.168.199

шөнөөөр огцруулах ажил хийдэг нь өөрөө зөв үйлдэл мөн үү? чоно борооноор гэдэг л болж дээ.
шөнөөөр огцруулах ажил хийдэг нь өөрөө зөв үйлдэл мөн үү? чоно борооноор гэдэг л болж дээ.
шөнөөөр огцруулах ажил хийдэг нь өөрөө зөв үйлдэл мөн үү? чоно борооноор гэдэг л болж дээ.
шөнөөөр огцруулах ажил хийдэг нь өөрөө зөв үйлдэл мөн үү? чоно борооноор гэдэг л болж дээ.
шөнөөөр огцруулах ажил хийдэг нь өөрөө зөв үйлдэл мөн үү? чоно борооноор гэдэг л болж дээ.

Avatar

Зочин 2022-09-30 66.181.161.75

итх дарга батжаргалыг тавих хэрэгтэй

Avatar

Зоч 2022-09-30 202.126.89.67

сандал ширээнээс өөр хийх ажилгүй, сэтгэлгүй энэ муу хар н овшнуудыг зад зад өшиглөөд, алган б**в амсуулаад хөөх ёстой шүү. хогийн муу булдруунууд. Хиймээр ажил зөндөө л байдаг. Ажил гацаасан хар хувхайнууддаа

Avatar

БӨ 2022-09-30 103.9.90.130

БӨХ ХҮНИЙГ ТААНУУС ХАМААГҮЙ ОРОЛДОХГҮЙ ШҮҮ ААН. АЛУУЛАВДАА

Avatar

зочин 2022-09-30 202.9.40.242

бөх хүн яадаг юм хүн алахаар төрсөн юм уу ингээд мангартаад байх юм даа

Avatar

Зочин 2022-09-30 66.181.182.19

Тийм ээ ! Монгол бөхчүүд аймаар шүү. Цол ахих тусмаа л хүнд хүнд рецедивүүд болдог. Олимпийн аварга нь хүн алдаг шүү дээ !

Avatar

Зочин 2022-09-30 59.153.113.174

За энэ нам огцруулах нь хэнд хамаатай юм вэ одоо бол ажиллаа хий

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж