ЦЕГ: Эмэгтэйчүүдийг хүчирхийлсэн гадаад улсын иргэнийг баривчиллаа | News.MN

ЦЕГ: Эмэгтэйчүүдийг хүчирхийлсэн гадаад улсын иргэнийг баривчиллаа

ЦЕГ: Эмэгтэйчүүдийг хүчирхийлсэн гадаад улсын иргэнийг баривчиллаа

ЦЕГ: Эмэгтэйчүүдийг хүчирхийлсэн гадаад улсын иргэнийг баривчиллаа

Эрүүгийн цагдаагийн албаны Кибер гэмт хэрэгтэй тэмцэх хэлтэс, Зохион байгуулалттай гэмт хэрэгтэй тэмцэх хэлтсийн алба хаагчид Монгол Улсын охид, эмэгтэйчүүдтэй бэлгийн харьцаанд орж хүн худалдаалах гэмт хэрэг үйлдсэн байж болзошгүй Сингапур улсын иргэнийг Баянгол дүүрэг дэх  зочид буудлаас өнөөдөр /2022.09.29/ баривчиллаа.

Тодруулбал, 64 настай Сингапур Улсын иргэн нь 2013 оноос эхлэн Монгол Улс, Сингапур Улсын хооронд аялал жуулчлалын визээр зорчдог байсан ба энэ хугацаанд эмэгтэйчүүдтэй  зуучлуулж танилцан бэлгийн хүчирхийлэлд оруулах, хувь хүний нууцтай холбоотой дүрс бичлэг, гэрэл зургийг нь авч, хохирогчдыг айлган сүрдүүлж, гадаад улсын иргэнтэй үгсэн тохиролцож бэлгийн харьцаанд орсон зэрэг, охид эмэгтэйчүүдийн биеийг нь үнэлүүлэх, бэлгийн мөлжлөгийн хохирогч болгон хүн худалдаалах гэмт хэрэг үйлдсэн  нөхцөл байдал тогтоогдсон байна.

Одоогийн байдлаар 130 гаруй охид, эмэгтэйчүүдтэй фэйсбүүк инстаграммаар харилцаж, гадаад улс руу зохион байгуулалттайгаар хил дамнуулан  таван эмэгтэйг худалдаалсан байж болзошгүй нөхцөл урьдчилсан байдлаар тогтоогджээ.

Иймд хилээр гарч байгаа иргэд ажлын гэрээ заавал байгуулах, өөрийн паспорт бичиг баримтаа хэнд ч өгөхгүй өөртөө хадгалах, Монгол Улсаас тухайн оронд суугаа Элчин сайдын яам, Консулын газарт бүртгүүлэх, Монголд байгаа гэр бүл, хамаатан садан, найз нөхдөдөө очсоноо мэдэгдэж, холбоотой байхыг цагдаагийн байгууллагаас сэрэмжлүүллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-29 66.181.166.91

овоо гар вэ?Овоохон ял өг.

Avatar

Зочин 2022-09-29 153.181.81.168

Гэхдээ одооны охид хүүхнүүд үнэн айлгүй алцагар юм билээ.жоохон мөнгөтэй гэж харагдсан хүний өмнө өөрөө л хамаг юмаа дэлгээд хэвтээд өгнө!!!
Үнэн заваан балир болцон блээ!!!

Avatar

БГД -ын иргэн Х.Батсайхан 2022-09-29 202.131.244.210

Шууд бууд цаазаар ав

Avatar

зочин 2022-09-29 192.82.91.41

Цагдаа сайн ажиллажээ.

Avatar

Зочин 2022-09-29 202.9.47.23

Үхсэнээрээ сайн байдгийн, 2013 оноос хойш бараг 10 жил энэ хүнийг барихгүй юугаа хийж байв?

Avatar

мгл 2022-09-29 192.82.68.150

хуулиин авилгачид суллаад явуулчих вии,зарагдсан хуухнууд бугд иртэл хатуу чангаар харгислах хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2022-09-29 202.55.188.115

Монгол хүүхнүүд сайн дураараа хохирогч болж жүжиглэж байгаа хэн л хүчирхийлэв гэж хуулиартбат хамгаалагдсан амьтад

Avatar

Зочин 2022-09-29 192.82.83.111

Жонхуугийн буудалд болж байгаа энийг жонхуу мэдэхгүй байна гэж байхгүй. Аягүй бол өөрөө оролцсон, зохион байгуулсан байгаа. Ер нь бүх л зохион байгуулалттай хэрэгт гар нь дүрэгдсэг байх юм. Мөнгө олж болох бүх хууль бус хэрэгт байнга оролцох юм. Яасан ч их шуналтай юм

Avatar

зочин 2022-09-29 64.119.29.217

Баянгол дүүрэг дэх зочид буудал гэсэн бна

Avatar

Зочин 2022-09-29 202.126.89.229

Ийм явдал монголд мянга мянгаараа цэцэглэж байгаа.

Avatar

Зочин 2022-09-29 202.131.245.34

жэнкогийн байнга хийдэг юмшд..

Avatar

Зоч 2022-09-29 66.181.190.32

хууль гэж нэг юм бий,монгол талын хамсаатнуудыг нь хорьж ясыг нь цайлгаад өг,гаршсан хулгайчууд байгаа нь лавтай

Avatar

ghdghdghghhgsd 2022-09-29 66.181.165.89

Ийм юмнуудыг нэр, зурагтай нь олон нийтэд мэдээлэх хэрэгтэй

Avatar

zochin 2022-09-29 103.229.120.27

Цагдаагийнхандаа баяр хүргэе! Иймэрхүү хогийн новшнуудыг олныг барихыг хүсье. Хэн ч монгол эмэгтэйчүүдийг бэлгийн дур хүслээ хангах хэрэгсэл болгож болохгүй

Avatar

Onoch 2022-09-29 66.181.160.22

цагдаа ажлаа хийж бна. амжилт

Avatar

Зочин 2022-09-29 66.181.161.56

gohi chin umhii yan hanuud

Avatar

Зочин 2022-09-29 107.116.89.110

Manai emegteichuudiin baiguullaguud iim emegtei huniig muu nudeer uzsen iim commentuud handlagiin talaar hevleliin hural hiiimeer yum. Gadaad ulsuudad ogt iim gaj handlaga bdaggui. Eregtei hun hohironguut l hohi chn muu umhii yan hanuud gj bichdeg bol uu?

Avatar

Зочин 2022-09-29 203.91.115.56

За одоо үүнд хэн буруутай вэ? Мөнөөх эрчүүд үү? Энэ сингапур эр нэг ч хүүхнийг татаж чангааж хүчээр авч явсан гэж бодохгүй байна.

Avatar

Зочин 2022-09-29 107.116.89.110

Hohirogch emegteichuud “namaig belgiin muljlugiin hohirogch bolgooch” gj hussen gj uu?

Avatar

Зочин 2022-09-29 142.79.202.93

Өнгөнд шунахлаар ингэж байгаа юм даа

Avatar

Зочин 2022-09-29 202.55.188.107

Дээдэх нь суудалаа олохгуй бол доодох нь гуйдэлээ олохгуй гэж УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

Зочин 2022-09-29 64.119.24.173

Чи энгэж туйлширахаа боль. Юм л бол УИХ,Засгийн газрын гишүүд рүү дайрч давшилдгаа зогсоо.Эд нар манай хамгийн шилдэг сэхээтнүүд, тал бүрийн авьяастай, ёс зүйтэй хүмүүс. Ард иргэд ёс зүйгүй үл бүтэх этгээдийг төрийн манлайд залдаггүй,намууд ч хамгийн чадварлах хүмүүсээ төрийн чухал албанд дэвшүүлдэг юм.Харин чй л мэдрэлийн гажигтай эрүүл биш мэт санагдаж байна.

Avatar

Зочин 2022-09-29 192.82.75.211

ХАА ХАА ХАА НАМ ДАГСАН ХУЛГАЙЧ НАР ТӨРД ҮҮРЭЛСЭН ШҮҮ ЧИ МЭДЭХГҮЙ Л ГЭЖ БҮҮ ДОНГОСООРОЙ ДОЛДОЙ БӨХС ДОЛООГЧ МИНЬ НАМ ДАГСАН ДОЛДОЙ ШИЛДЭГ ХУЛГАЙЧ НАР ГЭВЭЛ ҮНЭНД ОЙРХОН ОЧНО

Avatar

Зочин 2022-09-29 192.82.75.211

ХҮҮХЭНҮҮДЭД ЗОРИУЛСАН ХУУЛЬ ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖЭЭ ЗАВХАЙРСАН БОЛ ЯЛ ОНООДОГ БОЛИЙ
МЯНГАН БАЯР МЭТ НЬ ШУНГАЙ ОХИДООР ТОГОЛДОГ ДОО

Avatar

Зочин 2022-09-29 66.181.160.94

muusain malaiz s** nar manai ohid huuhnuudiig alj buzarlaj duuslaa haana malaiz nosh bna ochij alii zodii!

Avatar

Зочин 2022-09-29 66.181.160.20

Эцэг, эхчүүд охид хүүхдүүдээ их л анхаарч байхгүй бол одоо ч дотоод, гадаад гэлтгүй хэцүү болж шүү!!!

Avatar

Даварсан 2022-09-29 66.181.161.117

н**ш вэ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж