Улсад орлого бүрдүүлдэггүй төрийн өмчит компаниудад хариуцлага тооцно | News.MN

Улсад орлого бүрдүүлдэггүй төрийн өмчит компаниудад хариуцлага тооцно

Улсад орлого бүрдүүлдэггүй төрийн өмчит компаниудад хариуцлага тооцно

Улсад орлого бүрдүүлдэггүй төрийн өмчит компаниудад хариуцлага тооцно

МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга, ЗГХЭГ-ын дарга Д.Амарбаясгалан өнөөдөр /2022.09.26/ “Хувийн хэвшил, төрийн бус байгууллагаар гүйцэтгүүлэх ажил үйлчилгээний талаар авах зарим арга хэмжээний тухай” Засгийн газрын тогтоолын хэрэгжилтийг хангах ажлын хэсгийн бүрэлдэхүүнтэй уулзсан байна.

Энэ үеэр тэрбээр улсын төсөвт орлого бүрдүүлдэггүй, ашигтай ажилладаггүй төрийн өмчийн компани, төрийн өмчит үйлдвэрийн газруудын жагсаалтыг гаргаж хариуцлага тооцно гэдгийг анхааруулжээ.

Тэрбээр энэ талаар цахим хуудастаа "Төр үдийн хоол хийдэг, амралтын газар ажиллуулдаг, цайны газарт оролцдог байж болохгүй. Өөрөөр хэлбэл хувийн хэвшил хийх боломжтой ажлуудад төр оролцдог, ажил булаацалддаг байх ёсгүй. Өнөөдөр “Хувийн хэвшил, төрийн бус байгууллагаар гүйцэтгүүлэх ажил үйлчилгээний талаар авах зарим арга хэмжээний тухай” Засгийн газрын тогтоолын хэрэгжилтийг хангах ажлын хэсгийн бүрэлдэхүүнтэй уулзлаа.

Цаашид улсын төсөвт орлого бүрдүүлдэггүй, ашигтай ажилладаггүй төрийн өмчийн компаниудын жагсаалтыг гаргана.

Мөн төрийн өмчит үйлдвэрийн газруудын жагсаалтыг гаргаж холбогдох арга хэмжээг авна. Хувийн хэвшилд даатгах боломжтой ажлуудад төр хутгалдахгүй байх, ажил авсан хувийн компаниуд ажлаа чанартай гүйцэтгэх ёстой гэдгийг аль аль талдаа анхаарах нь зүйтэй" гэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-26 59.153.113.174

Засг йн газар гаргасан журамаа мордоод яваачээ торийн омчит комрани захиралуудыг 4—5 жил ажиллуулаад зайлуулаач тэд чинь бур догшироод хамаатан садан намын цунх баригчид аваад шал дэмий тендер нэртэй хуувилдаан зохиогоод алдагдалтай ажиллууаад л одор хоногийг онгорооч бна шуу дээ тэгээд бас аваарь осол саатал маш их гаргаж бна ямарч хариуцлага алга даа

Avatar

Доко 2022-09-26 202.126.89.127

хахахаа ш****г хулгайчууд.

Avatar

Зайлцгаа лалрууд 2022-09-26 66.181.179.232

Зайлаа зайл, Дарханы арьс ширний дээрэмээ яах гэж байгаан, хувийн хэвшлийг хуулын дагуу дээрэмддэг. Одоо улруулаад хуцаад, бүгдээрээ зайлаарай!

Avatar

Зочин 2022-09-26 202.126.90.7

сүү гаргасангүй гээд үнээгээ зоддог шиг ха ха аймаар коммунист юмаа. аль ч хэлбэрийн компани гэдэг чинь бизнeсийн байгууллага тул зохицуулах нь бас бизнeсийн л зарчмаар явна хөөe

Avatar

Zochin 2022-09-26 203.91.115.51

Dornodiin zasag dargiin tamgiin gazriin darga batulzii muu l*****a chi ter awgai deeree ochij tsug ajillaarai muu n****. Turiin bvh baiguullaguudiig zuwhun petrovisoos benzin aw gej daramtaldag n****. Ahig sonirholiin zuchiltei hulgaich. Bas boloogui bugsnii dontoi gej baigaa muu l***r

Avatar

Зочин 2022-09-26 192.82.81.62

Чадах болов уу даа.Бүгд танай намын цүнх баригчид .Ерөнхийлөгч ерөнхий сайд авилгал , албан тушаалын хэрэгт холбогдсон намын нөхдөөч хайрлахгүй гээд байсан сан.Харамсалтай нь бүр тушаал дэвшээд явчихдаг болсон шүү

Avatar

Zochin 2022-09-26 203.91.115.51

Tanai namiin nohod biznes hiij uls dampuuruulj baina. Jishee ni dornodiin awilgalch gazriin naimaachin badamsuren hulgaich aimgiin tuw zam daguu olon undur mod tairch irgediin hurliin gerelbaatar geh hulgaichtai niilj emnelegiin bvsed zochid buudal barij baina. Irgediin hurliin darga Munkhtur gej chenj hulgaich end tend ungutei uudtei gazruudiig husaj barilga barij baina. Irgediin hurliinh ni bvgd aris mahnii chenj hulgaichuud

Avatar

Эрдэнэбилэг 2022-09-26 192.82.64.212

Зарим эрчим хүчний үйлдвэр, байгууллагууд өөрсдөө засвар хийх хэсэг, салбартай болоод байгаа гэсэн шүү. үүнийг зогсоох ёстой шүү

Avatar

Зочин 2022-09-26 66.181.160.109

Энэ хүн төрийн албан тушаалтан болсноос хойш шинэ соргог зүйл нэлээд ярьж байна. Гагцхүү ярьснаа боди ажил болгох нь чухал шүү!!! Төрийн өмчит компаниудыг нэн даруй хувьчлах хэрэгтэй. Зөв хувьчлах арга хэлбэр зөндөө бий, гагцхүү түүнийг та нар зөв хэрэглэх үү, үгүй юу гэдэгт асуудал нь байна!!!!!!

Avatar

иргэн 2022-09-26 202.131.227.82

Хувьд очсон үйлдвэрүүдийг төрийн өмчид авчихаад ашигтай ажиллуулж чадахгүй байна шүү дээ. ингэж зүгээр ажиллаж байсан үйлдвэрүүдийг төрд авч алдагдлаа нэмэх хэрэг бн уу.

Avatar

Zochin 2022-09-26 202.126.90.105

Sankhyygiin tal deer bodit dygnelt khiij chaddag gazar 1 ch baikhgyi bolson um shig bna lee. Ulsaa dampuuruulakh khemjeenii ur tavichichaad baikhad bolj bna. Sain bna, mundag bna l gdg bolson um bishyy. Urt khugatsaandaa balrana daa.

Avatar

Зочин 2022-09-26 66.181.170.73

Их хэмжээний зээлээр орлого бүрдүүлж байгаа газруудыг яах уу? Сайн байна гэж худлаа магтаад л байх уу?

Avatar

зочин 2022-09-26 122.201.21.69

Нийслэлийн өмчит орон сууцны удирдах газар , ус суваг…. мэтийн байнга л нам дагасан мэтгэжлийн бус нөхдүүдийн мэтийн ашиггүй ажилдаг байгууллагуудад арга хэмжээ авч мэргэжил тал уруу нь чиглүүүлэх хэрэгтэй дээ. Бөөн хүнд суртал, авилга.аймшиг.!!!

Avatar

Зочин 2022-09-26 150.129.142.114

Za zailaa bandia

Avatar

Зураач Лондон 2022-09-26 87.80.153.182

Ашиггүй ТӨК-иуд одоо хүртэл байсаар л байгаа юм уу? Мөн хачин капитализм аа, ккк

Avatar

Зочин 2022-09-26 66.181.189.123

Цалин цаас болж амьдрахап үнэхээр хэцүү болж бна. Төгрөгийн ханш шалдаа буулаа. Арга хэмжээ аваач МАН – ын новшнуудаа

Avatar

Зочин 2022-09-26 165.227.2.19

30 жилийн өмнө шилжсэн зах зээлийн эдийн засаг. МАНгарууд энэ тогтолцоог одоо зах зухаас нь ойлгож эхэлж байна гэхээр дэндүү хайран цаг хугацаа. Энэ улсын иргэдийг зүгээр л хуурсан, хулхидсан он жилүүд. Ийм хугацаанд Солонгос иргэдийнхээ орлогыг 50 дахин өсгөсөн байдаг. МАНгаруудын дарга нарын орлого энэ хугацаанд 500 дахин өссөн, амарбаясгалан хэмээх хөдөөний хүүхдийн орлого 5000 дахин өссөн. Бод бод гэнэн тэнэг монголчуудаа

Avatar

Хэлэхээс нааш... 2022-09-26 202.21.108.232

Гатан ижий, Түгжрэлийн дебиль, Ерөнхий Данк, Эрүүл мэндийн зүүлэг эд нарт семинар орж болдгүй юмуу. Арай л хэтэрхий дебиль юмаа яаахуу. Муухай др улцан гж Соёлынх нь Сайдын царай, үнэн царай муутай хүүхэн юмаа тээ.

Avatar

Зочин 2022-09-26 202.55.188.85

УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

Иргэн 2022-09-26 103.57.93.50

Намдаа хандив өргөсөн. Авлага өгсөн. Харин татвар төлөх мөнгө үлдээгүй.

Avatar

mgl 2022-09-26 103.57.92.144

Hudlaa tegne ingene geed baih yum hiij baigaa chini haana baina ve?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж