“Хүүхдийн мөнгийг зөвхөн зорилтот бүлгийнхэнд олгоно” | News.MN

“Хүүхдийн мөнгийг зөвхөн зорилтот бүлгийнхэнд олгоно”

“Хүүхдийн мөнгийг зөвхөн зорилтот бүлгийнхэнд олгоно”

“Хүүхдийн мөнгийг зөвхөн  зорилтот бүлгийнхэнд олгоно”

Нийгмийн бодлогын байнгын хорооноос өнөөдөр /2022.09.26/ “Халамжаас хөдөлмөрт” хэлэлцүүлэг хийж байна. Энэ үеэр УИХ-ын дарга Г.Занданшатар ирэх оны төсөвт хүүхдийн мөнгийг зөвхөн зорилтот бүлэг рүү шилжүүлнэ гэдгийг онцоллоо.

Тэрбээр “2021 оны байдлаар давхардсан тоогоор 2.5 сая иргэнд  нийт 72 төрлийн халамж үйлчилгээг үзүүлж байна. Үүнд 1.8 их наяд  төгрөг зарцуулжээ. Энэ нь 2021 оны улсын төсвийн нийт зарлагын 16 хувийг эзэлж байна. Энэ бол судалгаа муутай популист шийдвэрийн үр дүн. Манай нийт төсвийн зарлагын цалингаас бусад зарлага 2018 онд 5.4 их наяд төгрөг байсан бол 2021 оны дүнгээр 10.3 их наяд төгрөгт хүрсэн нь халамж нэмэгдсэн нь дийлэнх өсөлтийг эзэлж байна. Цаашид халамжийг зорилтот бүлэгт шилжүүлэх хэрэгтэй. Энэ удаагийн хэлэлцүүлгээр бодитой шийдэл гарна гэдэгт итгэж байна.

Удахгүй намрын чуулганаар 2023 төсвийг хэлэлцэнэ. Төсвийн хуульд цар тахлыг даван туулах зорилгоор хүүхдийн мөнгийг 100 мянган төгрөгөөр нэмэгдүүлсэн шийдвэрийг эргэж харах шаардлагатай.

Өнөөдрийн байдлаар 1.5 их наяд төгрөгийг хүүхдийн мөнгөнд олгож байна.  Энэ жилийн төсөв дээр хүүхдийн мөнгийг зорилтот бүлэг рүү шилжүүлэхээс өөр аргагүй болно.

Монгол Улсын өрийн таазын тухайд эрсдэл өндөртэй орнуудын тоонд орж байна. Нэг ёсондоо өрөөр халамжийг санхүүжүүлж ирсэн гэхэд хилсдэхгүй. Халамжийн мөнгө эцсийн дүндээ татвар төлөгчдийн мөнгөөр бүтэж байгаа. Уг мөнгөөр  24 цагийн цэцэрлэг байгуулах юм уу залуу эцэг эхчүүдийн ажиллах нөхцөлийг бий болгох, их дээд сургуульд сургах бус, МСҮТ-ийг өөрчилнө. Орчин үеийн их дээд боловсролын чиг хандлага заавал диплом гэхгүй ур чадварт шилжиж байна” гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2022-09-26 103.140.11.246

ерөнхий сайд сангийн сайд хуульзүйн сайд эдийн засгийн сайд тодруулбал оунэрдэнэ, жавхлан, хүрэлбаатар нямбаатар энхболд чойжилсүрэн бямбадорж нарыг нэн яааралтай ионголын төрөөс зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2022-09-26 103.140.11.246

МАН ард түмэнд сонгууль дөхөхөөр өчнөөн юм өсөрдөө амладаг сонгууль өнгөрөөд бүх бараа материалын үнэ нэмдэг одоо 2024 оны сонгуулийн мөнгөө цуглууж байна арай дэндэж байна энэ занданшатар ямар хариуцлага хүлээх вэ ард түмэн ядуу улс орон уруу дорой байгаа нь 2 сонгууль дамжин дангаар засгийн эрх барьсан нам түүний нөхөд төр барьж байгаа түүхий хөлдүү толгойтнуудын буруу одоо болио арай хэтэрлээ ард түмнээс өөр юу г нь авмаар байна болоо бишүү дайн хүсж байнауу бослого өдөөх гэж байнауу

Avatar

Судалгаагаа сайн хий шийдвэрээ зөв гарга 2022-09-26 122.201.23.122

Хүүхдийн мөнгө улс орны аюулгүй байдал хүн амын бодлоготой нягт уялдах ёстой. Өнөө цагт олон хүүхэд төрүүлж өсгөх хэцүү болсон тийм болохоор судалгаа тооцоогоо сайн хийж байж шийдвэрээ гаргаарай. Эргэж буцаад байваа

Avatar

Zochin 2022-09-26 139.5.218.24

Huuhdiin munguur oroldoh hereggui, ter mungu chin naad zahn tsetserleg.n tulburtn jiirgevch bdg, hunsee avchihdag mungu shu!!!. Covidiin ueiin hundrelee davj garahd hetsuu, tsalin nenegdehgui, bairnii zeelteii ger buluuded hund tsag ue bhd bnga l hasna, tanana gh yum. Uursdiinhuu heregleeg tanaachee!!!!

Avatar

Зочин 2022-09-26 202.126.89.200

хүүхдийн мөнгийг халамж гэж харахаа болих хэрэгтэй. энэ бол халамж биш. төрөөс хүүхдийн ирээдүйд оруулж буй хөрөнгө оруулалт юм даа. одонгийн мөнгө ч ялгаагүй халамж биш юм. үүнийг халамжаас зааглах хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2022-09-26 103.80.210.183

тийм шүү. сохор доголон тархины тал хүмүүс төр ороод хуцаад байхаар яаж дээшлэх бэ. алаад хаях нь илүү шударга зүйл мөн

Avatar

Зочин 2022-09-26 202.126.93.90

МАН -ын гишүүдэд өгнө

Avatar

Зочин 2022-09-26 124.158.107.35

бүх хүүхдэд олгох ёстой гэхдээ заавал эцэг эх нь мөнгө авах хүсэлт гаргасан тохиолдолд

Avatar

Зочин 2022-09-26 202.9.47.143

Ih yum ugdug ch yum shg, budaa agshaagchtai bol huuhdiin mungu uguhgui geh biz

Avatar

Зочин 2022-09-26 202.21.126.214

Хүүхдийн мөнгөөс илүү хүүхдийг сургах орчин, амьдрах орчин л чухал байна. Өөрийн орлоготой амьдралаа болгож байгаа хүмүүс бол төрөөс 20,000 100,000 төгрөг гуйгаад байгаа юм байхгүй.

Avatar

уншигчч 2022-09-26 203.98.76.9

Улс бүрд хүүхдийн мөнгө олгож, хүн амаа өсгөх бодлого баримталдаг. Монголд улстөрчдийн идэж, ууж, эдэлдэг халамжаас хүүхдийн мөнгө маш бага гэж бодож байна. Гишүүд өөрсдөө унаа, бензин, утасны төлбөр болон бусад халамжаасаа эхлээд татгалзаад, дараа нь хүүхдийн мөнгөний талаар яримаар юм.

Avatar

DR. ADITYA 2022-09-26 197.211.52.76

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган долла

Avatar

Зочин 2022-09-26 192.82.70.198

тэгж ялгаж болохгүй ш дээ!!!!! хүүхдийг ялгаж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2022-09-26 192.82.65.168

хүүхдүүдэд мөнгө өгсөнөөр өрөнд ороод байгаа зүйл байхгүй байх. өөрсдийнхөө идэж уух зорилгоо юу бодох вэ. Авилга хээл хахуул чинь өрөнд оруулж байгаа болохоос хүүхдийн мөнгө чинь хүн амаа өсгөх зорилгоор Ковидоос өмнө хэрэгжиж байсан ажил шүү.

Avatar

Зочин 2022-09-26 202.9.46.158

Чадахгүйгээ ил тод хэлээд зогсоосон нь дээр. Зээл авч халамж тарааснаас төгрөг чинь цаас боллоо

Avatar

Зочин 2022-09-26 66.181.176.142

Дэвшүүлсэн бодлогоо хэрэгжүүлж чадахгүй бол чаддаг хүмүүс, намд нь зайгаа тавьж өгөх нь зөв. Чадвар чинь дутаж бна . Намын бодлогоосоо ухарч бна. !!!! Хүүхдийн мөнгийг халамжийн категорт оруулдагаа боль ! Энэ чинь хүн амаа өсгөх бодлого шүү!!!!!

Avatar

Зочин 2022-09-26 203.91.115.47

Зорилтод бүлэг гэдгээ сайн тодорхой хэлээд өгөөч Бүдэг бадаг зүйл яриад байна МАН амлалтаасаа дандаа буцаж байхийм

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж