"Монгол Улсад Оюутолгой, Эрдэнэттэй дүйцэхүйц уул уурхайн олон шинэ төсөл хэрэгтэй" | News.MN

"Монгол Улсад Оюутолгой, Эрдэнэттэй дүйцэхүйц уул уурхайн олон шинэ төсөл хэрэгтэй"

"Монгол Улсад Оюутолгой, Эрдэнэттэй дүйцэхүйц уул уурхайн олон шинэ төсөл хэрэгтэй"

"Монгол Улсад Оюутолгой, Эрдэнэттэй дүйцэхүйц уул уурхайн олон шинэ төсөл хэрэгтэй"

Уул уурхайн салбарын 100 жилийн ойн хүрээнд УУХҮЯ, Оюутолгой компани хамтран зохион байгуулж буй “Монголын уул уурхайн долоо хоног-2022” арга хэмжээний хаалтын ажиллагаанд Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ оролцож тус  салбарынханд баяр хүргэлээ.

Эрдэс баялгийн салбарын нийт баялаг бүтээгчид, уурхайчид, хөрөнгө оруулагчдад уул уурхайн салбарын түүхт ойн мэндийг Ерөнхий сайд хүргээд өнгөрсөн 100 жилийн хугацаанд Налайх, Шарын гол, Багануур, Адуунчулуун, Шивээ-Овоогийн нүүрсний уурхайнууд, Эрдэнэт, Бор-Өндөр, Бороо, Оюутолгой зэрэг металлургийн бүтээн байгуулалтуудыг хийж Монгол Улсын эдийн засаг үсрэнгүй хөгжсөн гэдгийг тэмдэглэв.

Мөн Монгол Улсын Засгийн газраас уул уурхайн салбарын хөгжлийг шинэ шатанд гаргах, стратегийн бүтээн байгуулалтуудыг эрчимжүүлж, эдийн засаг, бусад салбарыг өргөжүүлэн хөгжүүлэх зорилт тавьж байгааг онцолсон юм. Тухайлбал, "Төмөр замын экспортын дөрвөн шинэ гарцтай болох том зорилт тавьснаас эхнийх нь ашиглалтад орсон. Монгол Улсын бүх боомтуудыг төмөр болон авто замаар холбох ажлыг эхлүүлсэн. Ингэснээр  экспортын хүчин чадлыг 2-3 дахин нэмэх боломж бүрдэж, уул уурхайн салбарын тээвэр логистик сайжирна. Шинэ сэргэлтийн бодлогын хүрээнд аж үйлдвэржилтийг сэргээх томоохон төслүүдийг хэрэгжүүлж, уул уурхайн бүтээгдэхүүнд нэмүү өртөг шингээн экспортлох зарчим баримтална. Монгол Улс бол уул уурхайн орон. Дотоодын нийт бүтээгдэхүүний 25 хувь, экспортын орлогын 90 хувь, төсвийн орлогын 30 гаруй хувийг бүрдүүлж, Монголд эргэлдэж буй дөрвөн төгрөг тутмын нэг, олон улсад экспортолдог 10 барааны ес нь уул уурхайн бүтээгдэхүүн байна. Цаашид Монгол Улсад Оюутолгой, Эрдэнэттэй дүйцэхүйц уул уурхайн олон шинэ төсөл хэрэгтэй. Тиймээс хайгуулын лицензтэй холбоотой тогтолцоог бүхэлд нь өөрчлөх шаардлага үүсч байна. Иймд Засгийн газраас бодлогоор дэмжиж ажиллана” гэлээ.

Түүнчлэн Шинэ сэргэлтийн бодлого, Оюу толгойн хэлэлцээрийн бодит үр дүнд  Монгол Улсын эдийн засаг сэргэж, уул уурхайн салбарын өсөлт 2012 оныхтой дүйцэхэд ойрхон байгаад итгэлтэй байгаагаа илэрхийллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.131.230.218

Худалдаа хөгжлийн банкнаас зээл авчаад зээлээ төлөхгүй байгаа компаниудад хариуцлага тооцоочээ Алтайн хүдэр компани гэхэд 300 тэрбумын зээлээ төлөхгүй байна гэсэн

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.131.230.218

Монгол улс уул уурхай ихээр нээснээс болоод тусгаар тогтнолоо алдах вийдээ бусад нь яахуу

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.131.230.218

монгол улс уул уурхай ухаад хөгжих нь юу л бол гадна дотны хэдэн хулгайч нөхдийн гараар ороол дуусна биз эцэст нь монголын газар шороо байгаль орчин хүн амьдрах эцэсгүй болоол дуусна биз оюунэрдэнэ мэтийн лалрууд эх орноор бага шиг тоглоод байгаарай

Avatar

Зочин 2022-09-24 192.82.80.175

Урдныхдаа эзэн болж чадаагүй байж бас юу юу гэнэ ээ? Соц үед ганц Эрдэнэтийн хагас нь Монголчуудыг хангалттай тэжээгээд илүү гараад данагар сайхан Аж Үйлдвэр, Хөдөө Аж Ахуй, Мал Аж Ахуйтай өр бөөсгүй улс шиг улс болоход хангалттай хүрч байлаа. Одоо Эрдэнэт бүтнээрээ дээр нь ОТ өөр юу юу ч гэнэв өчнөөн нэмээд ч байхгүй, үстэй толгойноосоо илүү өртэй дандаа доошоо чиглэсэн уртрагаар "хөгжсөн", "ардчилалыг чухам дээдлэгч" манкурт боолуудын орон болсон.

Avatar

Зочин 2022-09-24 139.5.216.186

Чадах уу?

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.126.90.76

Хэзээ нэгэн цагт баялаг дуусан шүүдээ. Цөөн хэдэн дарга тэдний хүүхдүүд баяжин тэгээд хөрөнгөө гадагшаа гарган

Avatar

Монголоос Явцгаая, өөр улсруу цагаачилъя ‼️ 2022-09-24 202.126.89.200

Хамаг төслүүдэд МАН-ын Намчидаа чихэж ажиллуулчихаад л худлаа Попроод Ард Иргэдийг Хулхидаад суухын … Энэ янзаараа Монголд Амьдрах арга алга, Монголоос Өөр Улсруу цагаачилж амьдармаар бна 1

Avatar

Зочин 2022-09-24 43.242.243.113

Бороо зэрэг металлургийн салбар Монгол улсыг үсрэнгүй хөгжүүлсэн

Avatar

Зочин 2022-09-24 66.181.161.74

chaadag ulun sheesh

Avatar

Зочин 2022-09-24 192.82.90.70

odoo l zuv yarij ehelj bainadaa

Avatar

Ts 2022-09-24 72.205.48.188

Zugeer baigaarai ouylzaganaa

Avatar

Sanaa 2022-09-24 24.15.5.204

Mongol.humuusiin.amidral.deeshlehgui.bol.myngan..
uurhaigaar.yahavdee.odoo.soliorohoo.bolichihooch

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.126.90.141

Улс орныг ёстой баллаж байгаа эхэ есайд.Хэзээ ч улс,хувид олигтой ажил хииж байгаагүй иим хүнээр есайд тавидаг аа яа яа цүнх баригч л байсан залуу шдээ,одоо болиочээ

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.126.89.78

ЕРОНХИЙ САЙД 30 ЖИЛД ХЭН Ч АЖИЛЛАЖ БАЙГААГУЙГЭЭР МАШ САЙН АЖИЛЛАЖ БАЙГАА ХАРИН БАТТУЛГА ГЭДЭГ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИН МОНГОЛ УЛСЫГ МААНЬ АН -тай НИЙЛЭЭД ХУЛГАЙ ЛУЙВАР ХИЙЖ ХАРИЙН ХУЛГАЙЧИЙН ЗААВРААР МОНГОЛОО САМАРСАН ДАА

Avatar

Зочин 2022-09-24 43.242.243.113

гохь чинь

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.126.90.141

Энэ ямар мулгуу хог вэ,олон төсөл гэх шиг,үр ашигаа дээшлүүлнэ гээч малаа

Avatar

Muugii 2022-09-24 172.58.165.41

Yu we????
Odoo boloo shd !!!
Uhaj bayjdag hugjdug bol delhiid #1 boloh blast…
Shunalaa diilehgui hanaj tsadahgui uls turiin huursnuud bolchih heregtei.
Bidend uur hugjuuleh exportod gargah zuil alga uu???
Zaluuchuudiin medleg yamar undur tuvshind hurseniig hardag ch boloodoi…
Baigaa heden uurhaigaa etsest ni tultal yavuul. Daraagiin nuutsiig hoich uedee uldee

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.126.90.103

Энэ нөхдүүд улс орон ард иргэдийн төлөө явдаг нь бол биш зөвхөн нам

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.55.191.130

yasan ch hanaj tsaddagui ulsuud ve

Avatar

Иргэн 2022-09-24 108.162.188.2

Металлургийн бүтээн байгуулалт хийсэн гэж худал яриад яах вэ. Жаахан мэдлэгтэй судалгаатай дуугарч баймаар юм. Монгол улсын бодлого ярьж байгаа биз дээ. Хөрсөн дээрээ буух болсон баймаар.

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.126.88.216

Одоо газар ухаж, ирээдуйгээ хоослох, хордуулах биш мэдлэг, боловсролоор хегжих естой!!!

Avatar

Зочин 2022-09-24 203.91.115.56

Тэгээд яах юм? Чи мөнгө хэвлээд л үзээд байх уу? 10 трилион хэвлэсний чинь балгийг иргэд хуйгаараа үүрч байна. Чи зүгээр л мөнгө хэвлэсэн шүү дээ. Яг л хоосон койн гаргаж иргэдийг хуурдаг Ганхуяг шиг. Хоосон цаас хэвлээд нийгмийн хамаг баялагийг нь ах дүүс, намын хүрээллээрээ хуу хамна гэж…

Avatar

Иргэн 2022-09-24 66.181.191.223

Зөв дөө . Үйлдвэрлэнэ гэж худлаа яриад яахав . Орон бүр өөрсдийн боломжоороо л эдийн засгаа хөгжүүлнэ . Баялгаа зөв ашигладаг улс орон олон шүү дээ. Уул уурхайн ажилд саад болоод байдаг хөдөөний малчид , хөдөлгөөнүүдийг цэгцлэх хэрэгтэй байна . Хуулийн дагуу эхэлсэн бол ажлыг нь хийлгэх хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.9.46.147

Данх тэнэг байсан чинь одоо галзуурчихаж яанаа.

Avatar

Зочин 2022-09-24 178.176.72.221

Одоо Хармагтай ордоо ш**. Дараа нь үлдсэнийг нь. Оюу толгой шиг гэрээ үзгэлэхээ мармаа. Эрдэнэт гок шиг хийнэ гэж тэнэгтвээ. Монгол хүнд хамгийн лалрын гэрээг нь хийнэ шүү. Новшнууд тэгж бхдаа таарсан. Жон.

Avatar

Зочин 2022-09-24 192.82.67.57

Салан баавгайн үлгэр шиг сүр бадруулж бадруулж нэг төсөл эхлүүлнэ. Тэгээд нөгөөдөх нь үр ашиг байхгүй харийнханы идэш болдог. ОТ бол луйварын шилдэг жишээ. Бага шиг хэмжээний дотоодын ханган нийлүүлэлт, доод зэрэглэл бүхий ажлын байрнаас өөрөөр Монголд үр ашиг өгдөггүй бүр Монголыг элдэв өрөнд оруулж шулахаас өөр юу хийж байгаа юм ??? Хагархай данх минь хоосон бурахаа боль !!!!

Avatar

Түмэнгийн Батбаяр 2022-09-24 202.9.40.217

Мал аж ахуйдаа ихээхэн анхаарал хандуулах ёстой доо.. Малын гаралтай түүхий эд, бүтээгдэхүүнээ дэлхийн зах зээлд гаргах, биотехнологийг хөгжүүлэх, нүүдлийн соёл иргэншилдээ тулгууралсан аялал жуулчлал хөгжүүлэх асуудлыг тун эрчимтэй хөгжүүлэх ёстой.. Нөхөн сэргээгдэх үнэт баялаг шүүдээ.. Малнаас хаях вм гэж үгүй… Монголчуудын язгуур эрх ашигт нийцсэн ажил болох байхдаа

Avatar

Зочин 2022-09-24 202.55.188.43

Уул уурхай ухахаас өөр юм толгойд нь ордоггүй энэ дагз эртхэн шиг "миний мэдэх орос хэл дууслаа" гээд суудлаасаа буусан нь дээр.

Avatar

Зочин 2022-09-24 139.5.216.154

Энэ данх ч овоо гар юм аа ккк Улсын санг барга л гөвчихөө биздээ.Одоо болоогүй ээ газар доорхийг нь цөм гөвөх санаа байна шүү ккк

Avatar

Иргэн 2022-09-24 192.82.74.161

Мухар төмөр зам тавичихаад байгаа үе үеийн УИХ , засгийн газар хариуцлага хүлээх ёстой.

Avatar

Irgen 2022-09-24 66.181.161.72

Noyon uulaa uhah n

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж