"ОХУ руу монгол хүүхэд явуулна гэх мэдээллийг нягталж байна" | News.MN

"ОХУ руу монгол хүүхэд явуулна гэх мэдээллийг нягталж байна"

"ОХУ руу монгол хүүхэд явуулна гэх мэдээллийг нягталж байна"

"ОХУ руу монгол хүүхэд явуулна гэх мэдээллийг нягталж байна"

Монгол Улс дахь ОХУ-ын төлөөлөгчийн газар, "Монгол хүүхдүүд" төрийн бус байгууллага болон Монголд байнга оршин суудаг орос иргэдийн нийгэмлэг хамтран "Бид Артект очно-2022" тэмцээний шилдэг 20 оролцогч энэ оны сүүлчээр ОХУ-руу явуулахаар санамж бичигт гарын үсэг зурсан байна.

Энэ талаар БШУЯ-ны Боловсролын ерөнхий газрын дарга Т.Ням-Очироос тодрууллаа. Тэрбээр "Одоогийн байдлаар салбар яаманд ОХУ-руу хүүхдүүдийг авч явна гэсэн албан мэдээлэл  ирээгүй байна. Манай мэргэжилтнүүд энэ талаар холбогдох хүмүүсээс асууж, тодруулж байгаа. Боловсрол, шинжлэх ухааны яамнаас зохион байгуулалтын ажилд оролцоогүй" гэв.

Тэгвэл Монголд тогтмол оршин суудаг орос хүүхдүүд болон монгол хүүхдүүдийг Артек олон улсын зусланд амраахаар болсон тухай РЦНК төвийн цахим хуудаснаа нийтэлжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-22 66.181.170.73

Оросууд их хөөрхөн хүүхдийн санаатай улс шүү. Биднийг тэнэг гэж боддог юм шиг байгаа юм.

Avatar

Баги 2022-09-22 202.126.90.50

хойтон зун гхд тэр Крим-н Артэкт дайн болж бх блгүй ккккк үхсний чинь амрах ккккк

Avatar

Иргэн 2022-09-22 202.126.89.220

Хүүхдүүдийг Крым рүү илгээж болохгүй ээ, Крым бол Украинаас булааж авсан нутаг.

Avatar

Зочин 2022-09-22 172.56.104.65

Artek zuslangaa oorsdoo nirgechiheed ukrain banderuud olon ulsiin huuhdiig ingelee gej pPR hiij medne . Oros ops yu h garna

Avatar

Зочин 2022-09-22 202.126.89.46

БОЛГООМЖИЛ!!!

Avatar

Зочин 2022-09-22 202.55.188.33

Orosuud ni uursduu tseregtee yavahgui Mongol huuhduudiig tatah ni dee. Umhii Oros sunutugei!!!

Avatar

зочин 2022-09-22 202.21.115.118

Эцэг эх нь тэнэг л юм биш бол Орос руу хүүхдүүдээ сургах,амраах гэж бүү явуул.

Avatar

hm 2022-09-22 192.82.67.100

Крым чинь Украин улсын нэг, хэсэг дайн болж байгаа газар. Оросууд яахаараа Монгол хүүхдүүдийг тийшээ явуулна гээд байж байдаг юм бэ? Дуртай юм бол Орос хүүхдүүдээ явуул. Монгол хүүхдүүдээс савраа тат!

Avatar

Зочин 2022-09-22 103.26.195.23

Артек зуслан Крымын Сочид. болохгүй шүү.

Avatar

Зочин 2022-09-22 202.126.90.129

Одоо Орос руу тэнэг хүн л хүүхдээ явуулна

Avatar

Зочин 2022-09-22 139.5.217.119

монголчууд чинь бүгдээрээ т1 ш дээ

Avatar

Зочин 2022-09-22 202.179.21.206

дайн болж байгаа газар луу очоод хэрэггүй

Avatar

Уншигч 2022-09-22 103.212.117.171

Хүүхдүүдийг урина, 1000 малчныг бас урина, яах гээд л байна вэ.

Avatar

Зочин 2022-09-22 89.38.99.93

хүүхдүүдийг маань амиар энэ оросууд бамбай болгох нь. Соц нийгмийн үеийнх шигээ 1 адууг 2 молоко 1 хонийг бас 2 молокогоор сольж авдаг шигээ санаж молигодож авах санаатай байх нь муу өлөн чөтгөрүүд. одоо тэгж молигодуулах амьтан хаанаас олдох вэ дэ горьдчихсон хошногонууд вэ. Одоо л Монголын малыг санаж гэнэ. Их өлсөж дээ

Avatar

Иргэн 2022-09-22 202.55.188.102

яасан зальтай оросууд вэ. монголыг дайндаа татан оролцуулах нь.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж