"Байгалийн хийн хоолойг Монголоор дамжуулахыг дэмжинэ" | News.MN

"Байгалийн хийн хоолойг Монголоор дамжуулахыг дэмжинэ"

"Байгалийн хийн хоолойг Монголоор дамжуулахыг дэмжинэ"

"Байгалийн хийн хоолойг Монголоор дамжуулахыг дэмжинэ"

Шанхайн хамтын ажиллагааны байгууллагын дээд хэмжээний уулзалт Узбекистаны нийслэл Самарканд хотноо болж байна. Уулзалтын хүрээнд Монгол Улсын ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх, ОХУ-ын ерөнхийлөгч Владимир Путин, БНХАУ-ын дарга Ши Жиньпин нар гурван талт уулзалт хийлээ. Энэ үеэр Монгол Улсын ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх ОХУ-аас Хятад руу чиглэсэн нефть, байгалийн хийн хоолойг Монголын нутгаар дайруулан барихыг дэмжиж байна гэжээ.

Баруун Сибирийн ордуудаас Хятадад анх удаа хий нийлүүлж буй “Сибирийн хүч 2” хоолой 2030 онд ашиглалтад орох төлөвтэй байна. Барилгын ажил 2024 оноос эхлэнэ “The Moscow times” цахим хуудас долдугаар сард нийтэлжээ. Украин дахь дайны улмаас Москва барууны орнуудтай харилцаа муудаж, Европ дахь зах зээл хумигдаж буй тул энэ хугацаа наашилж магадгүй гэж эрчим хүчний салбарын мэргэжилтнүүд үзэж байна. 2600 км урт үргэлжлэх “Сибирийн хүч-2” хийн хоолойн хүчин чадал нь 50 тэрбум шоо метр аж.

Монгол, Орос улс 2019 онд уг хоолойг Монголын нутаг дэвсгэрээр нэвтрүүлэх боломжийг судлах тухай харилцан ойлголцлын санамж бичигт гарын үсэг зурсан.

Эх сурвалж: REUTERS, THE MOSCOW TIMES

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-16 66.181.176.229

ТУРЭМГИЙ ДАЙНЫ ЭЗЭН ОРОСЫН ЭРЧИМ ХУЧНИЙ ЭСРЭГ ТОМ ХОРИГ ТАВЬЧИХААД БАЙХАД ХЭРЭГЖИХ МАГАДЛАЛ МАШ БАГА ХЯТАД ОРОС ХОЕР ТАЛ ГЭРЭЭГЭЭ Ч БАЙГУУЛААГУЙ ХИЙН ХООЛОЙН АСУУДЛЫГ ОГТ ШИЙДЭЭГУЙ БАЙХАД Л МАНАЙ ТОМЧУУД Л ХООРЦОГЛООД БАЙХ ЮМ ДАА

Avatar

Үхэр монголчуудаа 2022-09-16 103.26.194.50

Эргүү хүүрнүүд юмны учир ойлгохгүй юм. Хийн хоолой бариад тухайн хийн хоолойн нийт уртаас гадна хааш хаашаагаа хэдэн километр замыг орос цэргүүд хамгаална. Өөрөөр хэлбэл тусгаар тогтносон монгол улсыг Оросын цэрэг арми хоёр хуваанаа гэсэн үг. Энэ юуг хэлж байна вэ гэвэл Улаанбаатараас хөвсгөл орохдоо оросын цэргийн шалган нэвтрүүлэхээр бичиг баримтаа шалгуулж орно гэсэн үг. Тун удахгүй баруун аймгууд салан тусгаарлах хүсэлт олон улсын шүүхэд гаргаад эхэлбэл яах вэ? бодоод үзээрэй. Бодох ёстой.

Avatar

Зочин 2022-09-16 116.37.36.14

ХИЙН ХООЛОЙГ ЦЭРЭГ ХАМГААЛНА ГЭВ ҮҮ ХАХАХАХАХАХАХА. ИХ ЮМ МЭДДЭГ ЮМ ШИГ ХУЦАХ ЮМ АА. ОРОС ИРГЭДИЙГ ХАМГААЛАХААР ЦЭРЭГ ОРУУЛЛАА ГЭВЭЛ ИЛҮҮ ҮНЭМШИЛТЭЙ БАЙХСАН. ДАЙНААС ӨМНӨ НАТО-ГИЙН ГИШҮҮН ОРНУУД РУУ БАЙГАЛИЙН ХИЙ НИЙЛҮҮЛЖ БАЙСАН. ТЭГЭХЭЭР НАТО-ГИЙН ГИШҮҮН ОРНУУД ХҮРТЭЛ ХИЙН ХООЛОЙГ ХАМГААЛАХ ОРОС ЦЭРГИЙГ НУТАГТАА ОРУУЛААД ОРОС ЦЭРГИЙГ НАТО-ГИЙН ГИШҮҮН ОРНЫ НУТАГ ДЭВСГЭР ДЭЭР ЗҮГЭЭР Л БАЙЛГААД БАЙСАН ГЭСЭН ҮГ ҮҮ ХАХА. НАТО-ГИЙН ГИШҮҮН ОРНУУД ШҮҮ ХАХА.

Avatar

Зочин 2022-09-16 116.37.36.14

АА БАС НЭГ ЮМ НЭМЖ ХЭЛЬЕ. БИ ЭРГҮҮ ТЭНЭГ ПУТИНЫ ДАЙН ХИЙЖ БАЙГААГ ЭСЭРГҮҮЦЭЖ БАЙГАА. ЧИНИЙ ТЭНЭГИЙГ ГАЙХААД ХАРИУ БИЧИЖ БАЙГАА ЮМ.
ХҮНИЙГ БИШ, ЗҮГЭЭР НЭГ ХИЙ ШАХАХ ХООЛОЙ ТРУБАГ ХАМГААЛАХ ЦЭРГИЙГ МОНГОЛЫН ЗАСГИЙН ГАЗРААС ЯМАР Ч ЗӨВШӨӨРӨЛ АВАХГҮЙГЭЭР МОНГОЛ РУУ ОРУУЛНА ГЭЖ.. ТИЙМ ЮМ БАЙДАГГҮЙ ЮМ АА ХАХА. ТЭГЭЭД Л ХИЙН ХООЛОЙ ХАМГААЛАХ ЦЭРГИЙГ ДУРААРАА ГАДААД УЛСЫН НУТАГ РУУ ЗҮГЭЭР ОРУУЛЧИХДАГ БАЙСАН БОЛ НАТО-ГИЙН ГИШҮҮН ОРНУУДАД ТЭР ЧИГТЭЭ ОРОС ЦЭРГҮҮДЭЭР ДҮҮРЭХ БАЙХ БАЙСАН БИЗ ХАХА.

Avatar

Зочин 2022-09-16 64.119.23.23

Хийн хоолой хэрэгтэй… Туйлшрах хэрэггүй…

Avatar

Иргэн 2022-09-16 202.126.90.26

Өмнийн говьд өнөөдрийн байдлаар тодорхойлсон байгалийн хийн ордын нөөц 7 их наяд м3. Үүнийгээ Хятад хөрш рүү экспортолъё.
Хийгээр ажилладаг цахилгаан станц барьж оюу-толгойг эрчим хүчээр хангая.

Avatar

иргэн 2022-09-16 66.181.160.37

хийн хоолойг хятад улс дэмжихгүй нь, иймээс энэ төсөл хэрэгжихгүй, харин өмний говьд илэрсэн 7 их наяд м3 байгалийн хийг урд хөрш рүүгээ нийлүүлье, тэнд хийгээр ажилладаг цахилгаан станц байгуулж оюу-толгойг эрчим хүчээр хангая, олборлох, дамжуулах, цэвэршүүлэх байгууламжуудыг барьж монголын станцуудыг хийгээр ажилладаг болгоё, мөн гэр хороололыг шахмал түлш биш, хийгээр хангая

Avatar

Зочин 2022-09-16 150.129.143.132

ХЯТАД АЖ АХУЙН ТҮВШИНД ДЭМЖИНЭ ГЭДЭГ НЬ ТӨР ОРОЛЦОХГҮЙ ГЭЖ ОЙЛГОЛОО. ҮҮНИЙ АРД БАРУУНЫ УЛСУУДЫН КОМПАНИУДЫГ Л ОРУУЛАХ ЮМ БАЙНА ГЭЖ ОЙЛГОЖ БАЙНА. ОЮУ-ТЛГОЙ ШИГ Л ЮМ БОЛЧИХ ВИЙ ДЭЭ… БАРУУНЫХАН ОРОЛЦОХООР Л МӨНГӨ НЬ МОНГОЛД ОГТ ОРЖ ИРДЭГГҮЙ???

Avatar

Зочин 2022-09-16 157.131.117.247

Хятад дэмжинэ гэж хэлээгүй байна шдээ. Хүрэлсүх л хэлсэн байна

Avatar

Оюун 2022-09-16 202.9.46.6

АНУ, Энэтхэг олон жлсын сургуулилтад оролцож бгаад гайхаж бна гэх юм.Харин АНУ чагаад Украйныг бүр ДАЙНД турхираад олон хүний амь нас бүрэлгээд бгааг гайхах юм.Эсрэгээрээ дайныг зогсоох тал дээр зогсмоор юм

Avatar

Зочин 2022-09-16 66.181.160.115

Ши Жинпин "Аж ахуйн нэгжүүдийн түвшинд дэмжүүлэхийг бодъё" гэх ухааны юм хэлсэн нь Хятадын төр засаг үүнд оролцохгүй шүү гэсэн үг!! Өөрөөр хэлбэл, БНХАУ энэ төслийг дэмжихгүй гэдгээ боловсон дипломат үгээр илэрхийлжээ!!! Тэгээд ч Монгол Улс Оросоос нефть болон цахилгаан эрчим хүчээрт хараат атлаа дээр нь бас нэг том салбараар хараат болох гэж оролдох хэрэггүй ээ!!! Гаазтай гаазгүй болох л байх!! Харин нефть боловсруулах үйлдвэр, Усан цах.станцаа л бодит ажил болгож үз, та минь!!!

Avatar

Зочин 2022-09-16 103.10.20.218

Ц.Элбэгдорж ерөнхийлөгч байх даа Монголын газраар газрын хийн хоолой явуулъя гээд бас л явж л байсан даг

Avatar

Зочин 2022-09-16 202.9.41.11

Яаж ч бодсон манай нутаг дээгүүр явах нь бидэнд маш их хөрөнгө олох боломж олгоно.Зүгээр байж байгаад мөэнгө олно гэсэн үг. Бидэнд ч гэсэн хямд газ хэрэгтэй. Бүх европ Оросын газыг хэрэглэж байсан байна шүү дээ. Гэтэл манайх огтхэрэглэдэггүй байж.Сэжтгэгдэл бичсэн хүмүүсийг уншаад тэнэгийг нь гайхаж байна. Хятад хүртэл газыг нь авч байхад шүү. гэтэл манайд ямар хүйтэн өвөл болдог билээ. Хорлон сүйтгэгч нар гэрээг эсэргүүцдэг бололтой

Avatar

Зочин 2022-09-16 103.26.195.23

Тэнэг Мяа минь монголд маш их хий бий. тэгээд ч энэ хоолой 2030 онд ашиглалтад орно.

Avatar

Зочин 2022-09-16 66.181.187.120

өө тэнэг ээ. тэрүүгээр явсан гайг энүүгээр битгий дуудаад байна.

Avatar

Зочин 2022-09-16 103.26.195.23

Хятад дэмжинэ гээгүй байхад л МАНгарууд тархи угаалтаа эхлэх юм.

Avatar

Зочин 2022-09-16 103.57.93.175

Яг тийм !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж