Ц.Нямдорж хоёр сарын дараа Цэцийн гишүүн болно | News.MN

Ц.Нямдорж хоёр сарын дараа Цэцийн гишүүн болно

Ц.Нямдорж хоёр сарын дараа Цэцийн гишүүн болно

Ц.Нямдорж хоёр сарын дараа Цэцийн гишүүн болно

Үндсэн хуулийн Цэцийн гишүүн Д.Одбаярыг 2016 оны арваннэгдүгээр сарын 17-ны өдөр УИХ-аас санал болгосноор томилж байв. Цэцийн гишүүний бүрэн эрхийн хугацаа зургаан жил байдаг бөгөөд хоёр сарын Д.Одбаярын бүрэн эрхийн хугацаа дуусгавар болно гэсэн үг. Тиймээс Үндсэн хуулийн Цэцийн шинэ гишүүнийг УИХ-аас санал болгосноор томилох учиртай.

Тэгвэл улс төрийн хүрээнд “тэтгэвэрт” гарсан Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга асан Ц.Нямдоржийг Цэцийн гишүүнээр томилохоор тохирсон нь баталгаажиж, тодорхой хугацааны дараа Цэцийн дарга болгох асуудал ч яригджээ.

Л.Оюун-Эрдэнийн Засгийн газар “давхар дээл”-ийн асуудлаар Засгийн газраа огцруулж, Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын даргаар ажиллаж байсан Ц.Нямдоржийг явуулсан. Ингэхдээ түүнийг Цэцийн гишүүн болгох тохироотой байсан гэдгийг бид өмнө нь мэдээлж байсан.

Холбоотой мэдээ

Ц.Нямдоржийг тэтгэвэрт гаргах уу, шагнах уу?

Ц.Нямдоржийг тэтгэвэрт гаргах уу, шагнах уу?

Монголын парламентад хамгийн олон удаа сонгогдсон, Хууль зүйн сайдаар хамгийн олон удаа ажилласан гээд Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга Ц.Нямдорж цол гуншин ихтэй нэгэн. Тасралтгүй УИХ-д сонгогдож, сайд дарга хийсэн Ц.Нямдоржийн хувьд 2020 оны сонгуулиар өвдөг шороодож, Л.Оюун-Эрдэнийн гал тогоог сахих болсон. Өөрөө бол хуулийн салбарт гавьяатай нэгэн гэж бахархах дуртай эрхэм. Гэхдээ Ц.Нямдоржийг сайд байх хугацаанд хуулийн байгууллага өндөр, сүрлэг барилгуудаар дүүрснээс өөрөөр хуулийн салбарт хийсэн гавьяа тун цөөн гэдэг. Л.Оюун-Эрдэнийн хэлснээр амаргүй цаг үеийг туулж яваа Засгийн газрынх нь гал тогоог хамгийн сайн хамгаалагч нь Ц.Нямдорж байсан. Гэхдээ эцсийн дүндээ зөвхөн өөрийн, хувь эрх ашгийн төлөө улс төр хийдэг Ц.Нямдоржийг явуулж байна. Ингэхдээ түүнийг Цэцийн гишүүн болгон дэвшүүлэв, МАН.

Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Н.Чинбатын бүрэн эрхийн хугацаа ирэх жил буюу 2023 оны зургадугаар сард дуусгавар болно. Тиймээс Ц.Нямдорж Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга болох "тохироо"-той гэх яриа ч улс төрийн хүрээнд гараад буй.

Үндсэн хуулийн Цэц нь нийт есөн гишүүнтэй. Цэцийн есөн гишүүний гурвыг УИХ, гурвыг Ерөнхийлөгч, гурвыг Улсын Дээд шүүхийн санал болгосноор УИХ зургаан жилийн хугацаагаар томилох хуулийн зохицуулалттай.

УИХ САНАЛ БОЛГОСОН:

  • Цэцийн дарга Д.Одбаяр-2016.11.17-ны өдөр томилогдсон.
  • Цэцийн гишүүн Ш.Солонго-2018.05.24-ний өдөр томилогдсон.
  • Цэцийн гишүүн Г.Баясгалан-2019.06.06-ны өдөр томилогдсон.

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ САНАЛ БОЛГОСОН:

  • Цэцийн гишүүн Б.Буяндэлгэр-2018.05.24-ний өдөр томилогдсон.
  • Цэцийн гишүүн Ц.Нанзаддорж-2018.05.24-ний өдөр томилогдсон.
  • Цэцийн гишүүн Г.Туулхүү-2018.05.24-ний өдөр томилогдсон.

УЛСЫН ДЭЭД ШҮҮХИЙН САНАЛ БОЛГОСОН:

  • Цэцийн гишүүн Н.Чинбат-2017.06.09-ний өдөр томилогдсон. 2019 оны арваннэгдүгээр сарын 28-нд Цэцийн даргаар сонгогдсон.
  • Цэцийн гишүүн Д.Гангабаатар-2021.10.07-ны өдөр томилогдсон
  • Цэцийн гишүүн Х.Эрдэнэбулган-2021.03.26-ны өдөр томилогдсон

Цэцийн гишүүний бүрэн эрхийн хугацаа дуусгавар болсон үед санал болгосон байгууллагаас нь дараагийн хүнийг нэр дэвшүүлж УИХ-аар томилдог.

3 дугаар зүйл. Цэцийг байгуулах журам:

  • Цэцийн гишүүнийг нөхөн томилохдоо орон гарсан гишүүнийг урьд томилох санал болгосон эрх бүхий байгууллага, албан тушаалтан саналаа арван дөрвөн хоногийн дотор гаргах бөгөөд түүнийг Улсын Их Хурал гуч хоногийн дотор шийдвэрлэнэ.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-14 46.147.101.102

67334502 ___ Сайн уу!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай)) СЕКС загвар өмсөгч 18+) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү ~~~~~~ https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-09-14 122.201.21.29

Нямдорж АН-ыг хоёр зүйлээр нам цохисондоо. Нэг нь Эрдэнэтийн 49 хувь. Нөгөө нь Зоригийн хэрэг.АН-ын сонгуульд ялагдахад энэ хоёр хэрэг түлхэц өгсөн нь дамжиггүй.ТЭГЭХЭЭР АН-ЫНХАН НЯМДОРЖИЙГ ҮЗЭН ЯДАХ НЬ АРГАГҮЙ. Яг нарийндаа бол АН-нхны алдаан дээр тэрээр сайн тоглолт хийсэн.

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

АН бол Африк, Ойрхи Дорнодын бүх улсуудын нийгмийн ядуу эмзэг хэсгийг хөлслөн дайн гарган сүйрүүлж сайн удирдагч нарыг нь өөрсдийнхөөр нь алуулж авч бгаад баялгийг нь хулгайлж дуусгасан дэлхийн дээрэмчин улсын Монгод дахь салбар гээд ойлгочих. Залуус хол бай.

Avatar

Нямдорж 2022-09-14 202.126.88.165

"Би эх орноосоо урваагүй" номын зохиогч энэ нөхөрт их буян болсон. Намынх нь хүрээлэлд түүнийг хятадын тагнуулын биш гэдгийг баталж, Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга зэрэг албан тушаалд дахин томилогдоход их дэм хүргэсэн. Нямдоржийг хятадын тагнуул биш гэдгийг батлах бол эрсдэлтэй хүнд хэцүү ажил. Ямар байсан энэ нөхөр хятад тагнуул биш гэдгээ номоороо баталгаажуулахад том хувь нэмэр болсон.

Avatar

Зочин 2022-09-14 124.158.66.255

зайлаачээ хөгшин хог новшоо тооноор гаргаж хаяад хаяагаар ороод ирлээ

Avatar

/*-*/ 2022-09-14 202.9.46.93

Энэ нэг балай өвгөнийг устгаачээ

Avatar

Мэнгэтийн нууц амрагууд 2022-09-14 66.181.183.154

Мэнгэт Ц.Нямдоржийн жинхэнэ эхнэрийг Долгормаа гэдэг. Нэг нууц амраг нь бас Долгормаа гэдэг. Мэнгэт нууц амраг Долгормаагаа Улсын бүртгэлийн газрын дарга болгож байсан. Бас нэг нууц амраг жоохон охинд Замын цагдаад хэлж жолоонийн үнэмлэх гаргаж өгч байсан. Тэр охинтойгоо хээр очиж жолооны дадлага хийхдээ жолоочгүй явдаг байсан гэнэлээ. Тэр охинтойгоо утсаар ярихдаа "намайг чи санаж байна уу" гэж асуудаг байсан гээд хүмүүс ярьж байхыг сонсож байлаа.

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

Ulger yarih gees ooriigoo. kkk

Avatar

Мээгэтийн нууц амрагууд 2022-09-14 66.181.183.154

Мэнгэт Ц.Нямдоржийн жинхэнэ эхнэрийг Долгормаа гэдэг. Нэг нууц амраг нь бас Долгормаа гэдэг. Мэнгэт нууц амраг Долгормаагаа Улсын бүртгэлийн газрын дарга болгож байсан. Бас нэг нууц амраг жоохон охинд Замын цагдаад хэлж жолоонийн үнэмлэх гаргаж өгч байсан. Тэр охинтойгоо хээр очиж жолооны дадлага хийхдээ жолоочгүй явдаг байсан гэнэлээ. Тэр охинтойгоо утсаар ярихдаа "намайг чи санаж байна уу" гэж асуудаг байсан гээд хүмүүс ярьж байхыг сонсож байлаа.

Avatar

Зочин 2022-09-14 103.80.210.183

төрд хэрэггүй гэдгээ харуулсан биш үү.

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

Юун энэ хотоор дүүрэн хужаанууд болчихов оо? Дэлгүүр хоршоо, худалдааны газар, сафе өнгөтэй өөдтэй юу л бна хаа сайгүй хөлхөлдөөд, чанга чанга яриж шаагилдаад 1 сонин болчихлоо. Одоо бүр эхнэр хүүхэд, авгай хүүхнүүд гэр бүлээ авчирч суурьшдаг болж. Энэ Дотоодын сайд бгаамуу?

Avatar

Zochin 2022-09-14 66.181.161.29

VX , VX, VX

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.85.65

Нямканаас айх шалтгаан байн аа хүзүүгүйд

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

Энэ хүнийг гарч ирнэ гэхээр л бажигадаад эхэлдэг 1 групп байды. Эх орныг чинь чимээгүй эздийг нь унтуулж бгаад зардаг, газар нутгийг ухдаг, хамаг баялгийг нь чимээгүй зөөдөг, ой модыг хиаруулдаг, малчдыг амьдрах газаргүй, хотынхныг алхах газаргүй болгодог. Хэдэн тролл хөлсөлж аваад нийгмийн оюун ухааны эмзэг хэсгийг Дөрвөд гээд л өдөөхөд хамаг анхаарал, хамаг энергээ энэ хүн рүү төвлөрүүлээд жинхэнэ худгайчуудаа анзаарах ч үгүй. Уйлсан хэдэн малчид харахаараа дэмий л гайхна.

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.81.180

Нямдорж одоо тэтгэвэртээ гарч амар тайван суух нь зөв. Хийдгээ хийчихсэн хүн.

Avatar

Зочин 2022-09-14 188.162.254.7

УИХ гэж худалч хулгайч луйварчидаар дуурсэн байгууллагыг тараая эсвэл баян олгийд ажиллуулж Улаанбаатар хотын тугжрэлийг бууруулахад нэмэр болгое!

Avatar

Irgen 2022-09-14 202.9.47.5

bagabandi.nyamdorj gesen mongoliin turd gai bolson uvguchyydiig zailuulaachee.shudarga es yarihaas ajil bolgoochee.erh barigchdaa

Avatar

зочин 2022-09-14 103.87.255.77

Нямдорж гэж яхийсан өвгөнөөс өөр хуульч Монголд алга уу, хууль зүйн сайд олон хийсэн хэдий ч гавьтай зүйл юу ч хийгээгүй, нэг л их нууц мэдсэн, яхийсан хүн, энэ хүнд ардын намынхан өртэй юмуу эсвэл барьцаалагдсан зүйл байдаг юмуу, яахаараа бас цэцийн дарга гишүүн болгодог байна аа, болиочээ, гадаад дотоодод төгссөн олон арван сайн хуульч залуучууд олон байна.

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

Байхгүй штэ үнэндээ. Ганц ямбий машин, ганц хашаа, 3 жоохон хүүхэдтэй гэр бүл салахад салалтыг нь шийдэж өгч чадахгүй, хүүхдүүдийг нь гудамжинд гаргаад 2 жил болж бгаа шүүгчтэй дүүргүүд Сонгинохайрханаас эхлээд зөндөө бна.

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

Тэд чинь тэгээд Нямдоржийг засгийн газарт байх
хугацаанд энэ улсыг чинь чухам хөгжүүлэх нь яасы?
2хон ширхэг дундын хөрөнгөтэй айлын салалтыг нөхрийнх нь талд шийдээд 3 жоохон хүүхэд тоохгүй гудамжинд нүцгэн хөөж гаргаж бна. Гадаадад ямар балдуушаа сурсы тэд?

Avatar

Халх 2022-09-14 202.9.47.56

Энэ дөрвөд өвгөн монголын төрөөс салахгүй нь ээ. Аргагүй л дөрвөд зан. Нямдорж өшөрхүү. Хувийн эрх ашгийн төлөө юу ч хийж мэдэх нөхөр. Төрөөс одоо л зайлуулахгүй бол үхэхээс нааш холдохгүй дээ.
.

Avatar

Иргед 2022-09-14 202.126.89.102

ЦЭНДИЙН НЯМДОРЖОО ТА ТЭС СУМЫН БАЯД ХҮН ШҮҮД ЭЭ ЯАГААД ӨӨРИЙГӨӨ ДӨРВӨД ЯСТАН БОЛГОЖ УДАА ДАРАА УЛС ОРНООР ЗАРЛУУЛАН ТУНХАГЛААД БАЙНА МУДАК ЮМ УУ ДАА ЧИ ТАЙЛБАР ХИЙГЭЭЧ ЭЭ

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

Ene hun duudaad og gesiimuu? Chaddiim bol duudaj bgaa humuust ni ochood heleech!

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

Hun oshirtol ter hund muu yim hiij yavsiim bol oortoo l gomd! oodoo shidsen chuluu urgelj ooriin chini tolgoi deer unadii medej av!

Avatar

Б.Батсуурь 2022-09-14 66.181.161.44

Сайн байна нэг ч гэсэн шударга хүн орох нь улс эх оронд маань хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-09-14 172.58.4.151

MAH TApaa

Avatar

аа 2022-09-14 43.242.242.165

яана даа энэ өвөгөнийг харж маниус 40 гараад явсан одоо бидний хүүхдүүд хүртэл дээд сургуулиа тгөсөхөд энэ өвгөн мтонголын төрд орон тоо бөглөөд байж байх нь байна ш дээ. залуус ач зээ нар чинь бүгд монголоос дөрвөж байна ш дээ. дөрвөд өвгөөн

Avatar

Зочин 2022-09-14 203.98.77.51

Үхэл л энэ хүнийг өөрчлөх юмуу. Олигтойхон засаг гарч чадахгүй учир давраад байгаа юм.

Avatar

Кенд 2022-09-14 66.181.165.189

Цааш нь харуул

Avatar

Зочин 2022-09-14 212.227.226.103

Энэ нөхрийн үед Монголд шударга ёс алдагдаж, улс орон сүйрээд дууссан, яагаад энэ нөхөр одоо ҮХЦ-д суудаг юм бэ, хогийн авилгалч МАН-ынхаааааан!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2022-09-14 103.142.76.38

Ene muu shantaajchin uvgun zailj boldoggui horvoo ym bhdaa

Avatar

Зочин 2022-09-14 103.26.195.85

Хүн хэлмэгдүүлэгч нарын троллуудах хохь нь

Avatar

Зочин 2022-09-14 103.26.195.85

mundag .

Avatar

Зочин 2022-09-14 202.21.125.230

Үхээд өгөөч

Avatar

Зочин 2022-09-14 202.21.125.230

Арай ч үгүй байлгүйдэ энэ хүн үхэж байж л монголын төрөөс зайлах юм гэж үү

Avatar

Зочин 2022-09-14 122.201.23.158

baklavar zeregtei tsetsiin gishuun gej arai bolohgui bhoo. bas ene hun barag 70 hurj bga bizdee

Avatar

Мэнгэт шоронд орох ёстой шүү 2022-09-14 66.181.187.202

Үндсэн хуцль зөрчиж албан тушаалаас огцорч байсан төрийн хутгуур зөнөг өвгөн мэнгэтийг хэрэв цэцэд томилох юм бол ард түмэн маань ёстой алалцах байх даа. Ц.Нямдорж олон нууц амраг тэжээдэг болохоор хэцүү л байдаг байх дөө.

Avatar

зочин 2022-09-14 202.70.46.20

Тэгнээ тэр, нээх амархан ЗГХЭГ-аас буучихсан юм. Их сонирхолтой хувь заяатай хүн байна. Нямдорж сайд өндөр наслахаараа өөрийнхөө туулж өнгөрүүлсэн амьдралынхаа тухай яг үнэн мөнөөр нь ном бичвэл, их сонирхолтой, С.Баярын номыг ч бут цохихоор сонирхолтой ном гарна шүү. Харин гол зангилаануудаа нууж хаагаад, элдэв романтик, эх орон ч үзлээр дүүргэчихвэл Лүндээжанцангийн ном шиг мөлгөр юм л болно. Гоё ном бичээрэй. Монголын төрийн түшмэлийн сонирхолтой түүх гарна шүү. Юуг нууж хаалгүйгээр бичээрэй

Avatar

Зочин 2022-09-14 203.91.118.249

МАН-ыг төмсгийг базчихсан энэ өвгөн өө одоо зайлуулаач ээ. Энэ чинь лав ухамсараараа зайлахгүй

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.84.164

энэ н**ш үхэж байж л монгол төрөөс зайлна дөө, зоригийн алуурчдаа наранд байлгах гэж байдгаараа тийчилж бгаа захиалагч даа

Avatar

Зочин 2022-09-14 66.181.160.110

Цэцийн гишүүн хууль зүйн онолын өндөр мэдлэгтэй, моральтай хүн байх ёстой!! Нямдорж их сургууль төгссөнөөс хойш мэргэжлээ дээшлүүлэх ямар ч юм хийгээгүй хүн шүү дээ!!

Avatar

зочин 2022-09-14 103.26.195.39

ОРОСОД СОЦ ҮЕД ЛЕНИНГРАДЫН ХУУЛИЙН ДЭЭД СУРГУУЛЬ ТӨГССӨН МӨРТЛӨӨ ОРОСООР ЯРЬЖ ЧАДДАГГҮЙ НЭГ Ч ӨГҮҮЛБЭР ХЭЛЖ ҮЗЭЭГҮЙ АМЬТАН Ш ДЭЭ. ТЭГЭЭД ӨӨРИЙГӨӨ МОНГОЛЫН НЭГ НОМЕРИЙН ХУУЛЬЧ ГЭЭД БОДДОГ ӨВГӨН ДӨӨ.

Avatar

Түмэнгийн Батбаяр 2022-09-14 202.9.40.112

ЗХУ – д сургууль төгсөөд орос хэлээр ярьж чадахгүй хүн гэж байдаггүй л юм даа

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.80.175

Haha, tegj heleed olj tavisan hun ni Solongosiin ongotsond yadag bilee? Unendee l ene hunii chigchii huruu ni ch bolj chadahgui dee

Avatar

Зочин 2022-09-14 202.70.34.2

heden uyeeree nyamdorjiin nuuriig uzdeg shaasan

Avatar

ЗОЧИН 2022-09-14 103.26.195.31

НЯМДОРЖ МЭНГЭТ ТАГНУУЛ ТӨРӨӨС ЗАЙЛААЧЭЭ?ЭНЭ ДӨРВӨД ӨВГӨН ЯМАР ДУУСАШГҮЙ ШУНАЛТАЙ БЭРД ВЭ? ОДОО АЛТАН АВС БЭЛДЭХ ГЭЭД ШУНААД БАЙНА УУ? ХУРДАН ҮХЭЖ ДАЛД ОРООЧ ??? НЭГЭНТ ҮХЭЭД ШОРООНД БУЛУУЛАХААС ХОЙШ АЛТАН АВСАНД ОРСОН МОДОН АВСАНД ОРСОН ЯЛГААГҮЙ БИЗ ДЭЭ, ШУНАЛ ИХТ БЭРДЭЭ???МЭНГЭТ ДӨРВӨД ҮТЭР ТҮРГЭН ҮХЭЖ ДАЛД ОРОХ БОЛТУГАЙ? ӨӨРӨӨ БОЛЧИХООЧ ДЭЭ? АРД ТҮМНИЙ ДУРГҮЙЦЭЛ МЭНГЭТ ТАГНУУЛ ДЭЭРХАРААЛ БОЛЖ ОЧИНО ДОО , ДИЙЛЭХ ҮҮ? БЭРД ЭЭ???

Avatar

Увс хүн 2022-09-14 202.126.89.102

Нямдррж дөрвөд ястан биш ээ увс аймгийн тэс сумын иргэн БАЯД ястан

Avatar

Зочин 2022-09-14 66.181.189.206

МОГОЛЫН ТӨРӨӨС ДОЛООН УУЛЫН ЦААГУУР ДАЛД ОРЖ ЗАЙЛАХ БОЛТУГАЙ ХУРАЙ.

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.75.241

Энэ муухай амьсгааг зайлуулаач ээ. МАН энэ новшдоо төож барагдашгүй их өртэй юм уу? МАН ингэж даварч байж 24 оны сонгуульд навс ялагдах нээ

Avatar

Зочин 2022-09-14 66.181.189.206

Төрийн шимэгч хорт могой далд ороосой.

Avatar

Зочин 2022-09-14 66.181.190.104

Зоригийн үхлийг МАН зохион байгуулсан, тэр аюултай нууцыг хаацайлдаг хүн нь Нямдорж, тэгээд ч ХЗДХЯ-ны сайдыг ээлж халаагүй хийдэг. Энэ бол хэний ч мэдээж энгийн үнэн !!!

Avatar

Зочин 2022-09-14 192.82.65.56

65 ХҮРВЭЛ ЦЭЦЭЭС ЧӨЛӨӨЛӨГДӨХ ЁСТОЙ ШҮҮ МАНГАРУУД ХУУЛИЙГ УЛАНДАА ГИШГЭЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2022-09-14 43.228.129.119

Энэ өвгөн зүгээр зайлж болдгүйн байхдаа.

Avatar

Зочин 2022-09-14 124.158.107.35

хэдэн үхэр мал авч өгөөд явуулчихаач яадаг хачиг вэ

Avatar

Зочин 2022-09-14 103.14.37.125

ҮҮний оронд Хөдөлмөрийн баатар өгөөд явуулчихаж болоогүй юм уу малнуудаа!!!

Avatar

Зочин 2022-09-14 202.72.245.125

Монголд ганц сайн хуульч шударга хүн бол Нямдорж гуай байлаа Бусад нь аймхай хувиа бодсон хулчгар Гишүүд байсан шүү

Avatar

ii 2022-09-14 166.48.51.231

Ul doloogch gej chamaig helne.

Avatar

Hamag gadaad dotood deeduudiig duurgej tsunheeree duuren huuramch diplom suurgesen nusan buunuudaas 1000 huvi deer 2022-09-14 192.82.80.175

Hulgaoch gej chamaig helne

Avatar

Зочин 2022-09-14 202.21.100.210

Үхэж байж төрөөс салах нь дээ. Хурдан үхээсээ. Ум маани бадми хум

Avatar

QQ 2022-09-14 166.48.51.231

Uhej dald ordoggui hachig, byasaa shig amitan shuu ene Nyamdorj. Nasaaraa toriin hool idej, toriin bantan hutgaj yavaa hun. Baiguulsan gavya, hiisen ajil gevel uzeed ogye gesen ch baihgui. Muu muuhai bolgonii toloolol.

Avatar

Зочин 2022-09-14 64.119.18.27

Яаж ийж байгаад гэрт хариулчиж болддогүй юмуу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж