Оросууд дайнаас хойш хаашаа аялж байна вэ? | News.MN

Оросууд дайнаас хойш хаашаа аялж байна вэ?

Оросууд дайнаас хойш хаашаа аялж байна вэ?

Оросууд дайнаас хойш хаашаа аялж байна вэ?

Европын холбооны агаарын орон зай хоёрдугаар сараас хойш Оросын агаарын тээврийн компаниудад хаалттай болсон. Тиймээс Оросын аялагчид хаашаа явж буй нь сонин. Макс нэртэй нэгэн аялагч хэлэхдээ, “Хамгийн инээдтэй нь би дайн болон Путиныг эсэргүүцдэг атлаа аялж чадахгүй байна. Ирээдүйд Путин үгүй болж, бид хэвийн амьдралдаа дахин ороход би Европ руу аялах боломжтой болно гэж найдаж байна. Би Италид маш их хайртай” гэж тэр хэлжээ.

Дайн эхлэхээс өмнө Оросын аялагчид Итали, Испани, Кипр, Грек зэрэг орон руу аялахаар хамгийн их тийз захиалсан байв. Энэ тухай аялал жуулчлалын мэдээлэл өгдөг “ForwardKeys” компани мэдээллээ.

Тус компаниас мэдээлснээр 6, 7, 8 дугаар саруудад хэд хэдэн чиглэл рүү Орос жуулчдын тоо нэмэгджээ. Тухайлбал, Мальдив руу явах жуулчид таван хувь, Сейшелийн арлууд руу дөрвөн хувь, Турк руу дөрвөн хувь, Арабын нэгдсэн Эмират руу хоёр хувиар тус тус нэмэгдсэн. Мальдив нь Оросын чинээлэг хүмүүсийн хувьд виз авахад хамгийн хялбар, очих дуртай газар нь аж. Туркт валютын ханш таатай нөхцөлд байгаа тул тус улсыг зоригсдын тоо улам өсөх хандлагатайг шинжээчид мэдээлэв.

Эх сурвалж: CNBC

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-10 46.147.101.102

83167345 ~ Сайн уу! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай)) СЕКС загвар өмсөгч 18+)) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү —-> https://cutt.ly/girl01646

Avatar

ҮНЭН 2022-09-10 122.201.21.230

ӨГӨР ОРОСУУД ОДОО ГЭРТЭЭ СУУГААД ЦӨМДҮҮЛЭХ МӨЧӨӨ ХҮЛЭЭЖ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2022-09-10 202.126.90.139

Оросууд олон улсын аялал жуулчлалыг хегжуулдэг шуу. Дэлхийг хямд амьдруулахад чухал уурэгтэй нь енеедер тод харагдаж бна.

Avatar

Зочин 2022-09-10 1.230.76.219

300 сая хүн путиний дайныг эсэргүүцэхгүй чимээгүй байна бүгд фашист юм байна хэдхэн хүн эсэргүүцсэн лав украйнууд байх

Avatar

ДБаярсайхан 2022-09-10 202.9.46.45

Иргэд хаа ч аялж болно. Энгийн иргэд хохирох ёсгүй Орос ,Украйны энгийн иргэд буруугүй. Баячууд ,ядуучууд гэж ялгах болж дээ. Хилийн дүрэм ,журмыг аль ч орон сайжруулж ажиллах нь зөв

Avatar

Зочин 2022-09-10 202.55.188.126

Оросын жирийн иргэд фашист Путиныг сонгосныхоо төлөө эрхээ хязгаарлуулах нь зөв

Avatar

Зочин 2022-09-10 64.119.22.99

Жириин иргэд гэнэ шүү пздчин Фашист путинаа үхтлээ лэмжиж сонгоцгоомон малнууд

Avatar

Зочин 2022-09-10 64.119.23.133

hulmasnuudiig opuulah oron odoo delhii deer tootoi cuun bolj baina doo. iim medee er ni mongold yamar hamaatai umbee.

Avatar

Зочин 2022-09-10 192.82.89.69

Барууны хөрөнгөтнүүд ОХУ-ын эсрэг хориг тавьснаас болж өөрийн эдийн засгаа сүйрүүлж байна.ОХУ-аас хямд авч байсан байгалийн хий газрын тос,нүүрс өөр олон нэрийн түүхий эд бараагаар тасалдаж үйлдвэрүүд нь зогсож дампуурч ажилгүйдэл эрс өсөв.Бараа таваарын үнэ өсч ,имфляц гаарч,энэ өвлийг яаж давахаа ч мэдэхгүй сандарч байна. Үймээн самуун дэгдэж байна.Оросуудын тийшээ аялах хүсэл унтарсан. ОХУ-ыг харлуулах зорилготой худал цуурхал гүтгэлэг хэрэггүй.Бусдыг мал гэж бүү бод..

Avatar

Зочин 2022-09-10 202.126.90.68

Оросуудын өмнөөс худалаа их мэдэгч болж сүржигнэхээ болимоор юмаа. Аялах хүсэл унтарсан ч гэх шиг тэнэгтэж өгөх юмаа. Ха ха Өөриигөө л хичээ

Avatar

зочин 2022-09-10 192.82.89.69

Барууны хөрөнгөтөн оронд очвол чи өлсөж үхнэ.Чамаас сэжиглээд тоож ажилд ч авахгүй. Чи тэнд сармагчин. Сармагчин үхрүүдэд тэд дургүй үзэн яддаг.. Одоо монголчууд орос рүү ч явах хэрэггүй биз. Оросуудыг харааж доромжилсоор байгаад биднийг үзэн яддаг болгосон б**х. Оросууд биднээр дутахгүй.Ардчилагч гэх хэдэн үл бүтэх нөхөд хоёр хөршийг харааж занаж доромжилж байж манай орнуудын харилцаа холбоог таслах.ард иргэдээ хохироох л санаатай биздээ.

Avatar

Зочин 2022-09-10 66.181.160.35

"Барууны хөрөнгөтнүүд" ??? Монгол хөрөнгөтөн улс биш юм уу? Тэгвэл энхрий хайрт СССР минь гэх нь ээ??

Avatar

Зочин 2022-09-10 202.126.88.123

пропагандад тархиа угаалгасан хэвээр үхэх пяхлуунууд бх юм аа.

Avatar

Бадарч тахар 2022-09-10 66.181.183.37

Улс нь дайн хийгээд хүнд байхад аялаад байхдаа яахав дэ ! ийнхүү даапаалж аялаж байгаа хүмүүсээ оросууд буудчихад яанаа !

Avatar

иргэн 2022-09-10 66.181.160.37

даапаалж байгаа хүмүүсээ буудчихвал орост путин ганцаараа үлдэхээр байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж