ТЦА: Дүрэм зөрчин журамлагдвал торгуулиа төлж, машинаа авна | News.MN

ТЦА: Дүрэм зөрчин журамлагдвал торгуулиа төлж, машинаа авна

ТЦА: Дүрэм зөрчин журамлагдвал торгуулиа төлж, машинаа авна

ТЦА: Дүрэм зөрчин журамлагдвал торгуулиа төлж, машинаа авна

Нийслэлийн Авто замын түгжрэлийг бууруулах нэгдсэн төслийн захирал Ч.Батзориг түгжрэлийг бууруулах ажлын хүрээнд тээврийн хэрэгслийн гэрчилгээг цахим болгох ажлыг 2023 оны нэгдүгээр сарын 1-ний өдөр гэхэд дуусгахаар төлөвлөн ажиллажг байгаагаа танилцуулсан. Энэ цахимжилтын үр дүнд торгуулийг дараах байдлаар шийдэх юм байна.

Дүрэм зөрчсөн жолоочид:

  1. Хугацаатай сануулга өгнө
  2. Торгох арга хэмжээ авна
  3. Автомашиныг нь ачна

Гурав дахь шатны хариуцлага тооцуулсан буюу автомашинаа ачуулсан жолооч машинаа журмын хашаанаас гаргаж авахын тулд өөрийн нэр дээрх бүх торгуулийг төлж, машины үзлэг оношлогоонд орж, тээврийн хэрэгслийн ямар нэг зөрчилгүй болсон байх шаардлага тавих нь.

ТЦА: Их хэмжээний торгуультай эсэхийг автомашиныг зогсоож мэдэх боломжгүй тул зөрчил гарган журамлагдсан тохиолдолд (3-аас дээш торгуультай) торгуулиа төлснөөр машинаа гаргах эрхтэй болох юм. Энэхүү төсөл нь одоогоор албажаагүй бөгөөд удахгүй хэлэлцэх юм байна.

М.АРИУНБОЛД

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-07 46.147.101.102

46830784 ___ Сайн уу!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай))) СЕКС загвар өмсөгч 18+)) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай)) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү ->>> https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-09-07 46.147.101.102

11944512 > Сайн уу!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай)) СЕКС загвар өмсөгч 18+))) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай)) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү ~~~ https://cutt.ly/girl01646

Avatar

ДБаярсайхан 2022-09-07 202.9.46.58

Зөрчил гаргахыг хүсвэл мөнгө. өө бэлд!Эсвэл зөрчил битгий гарга,таныг хэн ч торгохгүй Хүмүүсээ!

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.40.182

ТЦА ажлаа торгуулийн төлөө биш хүний төлөө хийх хэрэгтэй.Юун түрүүн жолооч нар хаана хэрхэн торгуульд өртөж б.гаад дүн шинжилгээ хийгээд түүнийг арилгахад анхаар.Замын ачааллыг бууруулахад анхаарч засаг яамтайгаа хамтран ажилла.Замыг сайжруул,тэмдэг зураасаа сайжруул,уулзваруудын баруун эргэлтийг зөвшөөр\төв замд зам тавьж өгөөд\,давхар эргэх боломжтой замуудыг зөвшөөр,хурд сааруулалтыг багасгаж тэмдгээр анхааруулж өг.Утсаар хов живээр ирсэн торгуулийг боль.Утсаар ярьж хөдөлгөөнөө сааруулж буй.

Avatar

Т 2022-09-07 202.55.188.82

Цагдаагүй газар дүрэм зөрчдөг тул иргэдээс ирсэн мэдээллээр хариуцлага тооцох нь зөв!!!

Avatar

Зориг 2022-09-07 124.158.69.150

Эрх зүйт төртэй ардчилсан оронд дүрэм зөрчсөн гэж торгууль төлдөггүй. Харин хууль зөрчсний төлөө хариуцлага хүлээдэг. Манай цагдаагийнхан болон хууль сахиулах үүрэгтэй бусад байгууллага үүнийг удирдлага бодглх хэрэгтэй шүү.

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.178.129

гуцан солиоров. 60000 төг өөрөө их мөнгө дээр нь бүх торгуулийг төлүүлнэ бас техникийн үзлэгт оруулна гэжугаа.тэгж байж толгойгоо тасдуулах вий дээ.

Avatar

Дүрмээр явагч. 2022-09-07 202.55.188.82

Торгуулахгүй, ачуулахгүй гэж байгаа бол дүрэм зөрчихөө л больчих!!!!

Avatar

Зочин 2022-09-07 103.9.90.100

нэг шийдвэр гаргах болохоороо яаж ард түмнийг мөлжих вэ гэсэн зүйл бодох юм. Энэ залуучууд яаж монголд амьдрах хүсэлтэй байх юм бэ. Худал үнэн нь мэдэгдэхгүй өчнөөн торгууль байдаг. Улсын хилээр 2019 онд орж ирсэн машин дээр 2015, 2016, 2017 оны торгууль бичигдсэн л байна. Улаанбаатараас огт гарч байгаагүй машинд хөдөө орон нутгийн цагдаа нар торгууль бичсэн ч байх шиг. Ёстой бүтэхгүй нөхдүүд юмаа

Avatar

Зочин 2022-09-07 192.82.81.52

тэгээд өөр ямар санаа байгаа юм чамд

Avatar

Баатар 2022-09-07 202.9.40.237

хот ДАРГААА №1 Автобусаа үнэгүй болго, Ард түмнээсээ гуй 1 жил болж өгвөл хувийн машинаа зогсоогоо ч энэ хугацаанд замаа нэмэх 420 тэр бумаа зөв цогцуулаад гүүр замаа өргөтгөх туслах замаа +…БОЛЖ өгвөл ард иргэдийнхээ хармаа хотийг бүү ухаад байх бодлого БҮҮ ХИЙГЭЭД БАЙ.Хотоо тэлэх бодлого үлдэж буй 1жил хагас хугацаанд зоригтой зөв зүйл хийгээд өгөө ч

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.55.188.82

Автобус одоо ч хямд байгаа !

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.126.93.90

данхар толгойтийн торгоод бай торгойд бай …..

Avatar

Зочин 2022-09-07 45.117.32.6

Гоё журам гарч дээ, гадаадад торгуулиа долоо хоногийн дотор төлөхгүй бол дараагийн долоо хоногт торгууль нь хоёр дахин өсдөг гэсэн, хатуу журамтай байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.126.89.124

Монгол хүн угаасаа бүтэхгүй

Avatar