Ж.Соронзонг ажлаас чөлөөлөх саналыг ОХУ-д хүргүүлнэ гэв | News.MN

Ж.Соронзонг ажлаас чөлөөлөх саналыг ОХУ-д хүргүүлнэ гэв

Ж.Соронзонг ажлаас чөлөөлөх саналыг ОХУ-д хүргүүлнэ гэв

Ж.Соронзонг ажлаас чөлөөлөх саналыг ОХУ-д хүргүүлнэ гэв

Монгол, Оросын хамтарсан гуравдугаар сургуулийн захирал Ж.Соронзонг сурган хүмүүжүүлэгчийн ёс зүйгүй үйлдэл гаргасан талаар Боловсролын сайд цахим хуудастаа бичжээ. Иймд тус сургуулийн захирлын үүрэгт ажлаас чөлөөлөх саналыг Оросын талд хүргүүлнэ гэж мөн мэдэгдсэн байна.

Гэхдээ одоогоор тус саналыг хэзээ хүргүүлэх эсэх нь тодорхойгүй байгаа юм.

БШУ-ы сайд Л.Энх-Амгалан цахим хуудастаа “Сурган хүмүүжүүлэгч хүн хэвлэл мэдээллийн байгууллага, олон нийтэд яриа өгч байхдаа ёс зүйгүй, бүдүүлэг, дээрэнгүй байж болохгүй. Сайн менежертэй байж болно. Хууль хяналтынхны сайн хамгаалалттай байж болно. Одоо болно. Энэ хүний хөдөлмөрийн гэрээг цуцлах саналыг Оросын тал, удирдах зөвлөлд хүргэнэ" гэжээ.

Учир нь Монгол Оросын хамтарсан гуравдугаар сургуулийн захирал Ж.Соронзон олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслээр ёс зүйгүй үйлдэл гаргаж, бусдын нэр хүндийг гутаан доромжилсон мэдээлэл өгсөн гэж үзэж байгаа аж.

Л.Энх-Амгалан сайд 2022-2023 оны хичээлийн шинэ жилийн нээлтээр, хэвлэл мэдээллийнхэнд ярилцлага өгөх үеэрээ Орос гуравдугаар сургуулийн захирал Ж.Соронзонг ирэх аравдугаар сараас чөлөөлөх тухай мэдээлсэн. Гэвч энэ хугацааг наашлуулах хүсэлтийг албан ёсоор гаргах болсноо ийнхүү мэдэгдлээ.

Тэрбээр тухайн үед "Боловсрол өөрөө улс төр байж болохгүй. Хүүхдүүдийг албадан улс төрийн үйл ажиллагааг сургуулиуд хийхгүй байх ёстой. Иймэрхүү тохиолдол гаргасан багш, сурган хүмүүжүүлэгч, удирдлага байвал бид тодорхой хэмжээний хариуцлагын арга хэмжээ авна. Орос гуравдугаар сургуулийн захирал Ж.Соронзон ирэх 10 дугаар сараас тэтгэвэртээ гарах гэж байна. Мөн тус сургуулийн ой ирэх сард болох учир сургуулийн ойг өнгөрөөгөөд захирал Ж.Соронзонтой хөдөлмөрийн гэрээгээ цуцлах шийдвэр гаргасан" гэж байсан юм.

МСНЭ: СЭТГҮҮЛЧИЙН МЭРГЭЖЛИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНД ХЭН Ч СААД УЧРУУЛАХ ЁСГҮЙ

Монголын Сэтгүүлчдийн Нэгдсэн Эвлэл өчигдөр /2022.09.06/ мэдэгдэл гаргаж, сэтгүүлчид, хэвлэл мэдээллийн байгууллагуудын мэргэжлийн бүхий л эрх ашгийг хамгаалан ажиллах талаар мэдээллээ. ​Сэтгүүлчдийн эвлэлийн төлөөлөгчид Үндсэн хууль болон бусад хуулиар хамгаалагдсан төр, байгууллага, хувь хүний нууцтай холбоотойгоос бусад мэдээллийг хайх, хүлээн авах, цуглуулах, боловсруулах, нийтлэх ажиллагааг сэтгүүлчийн мэргэжлийн үйл ажиллагаа хэмээн үздэг. ​Сэтгүүлчийн үйл ажиллагааг хууль бусаар хязгаарлах, зогсоох, хяналт тогтоох, мэдээлэл олох боломжийг хаах, олсон мэдээллийг хууль бусаар хурааж авах, устгах, биед нь халдах хүч хэрэглэх, нэр төр, алдар хүндийг нь гутаасан мэдээ баримт тараах буюу эд хөрөнгийг нь устгахаар заналхийлэх, мэдээллийн хэрэгслийн үйл ажиллагааг зогсоох буюу хаах зэрэг сэтгүүлчийн мэргэжлийн үйл ажиллагаанд саад учруулах ёсгүй гэдгийг мэдээлсэн юм.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-07 46.147.101.102

25155067 —- Сайн уу!!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай)) СЕКС загвар өмсөгч 18+)) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү —> https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.160.63

Зааа мэдэндээ…. Соронзонг залуулаад , өөрийн хүнээ тавиад , шуугиан намдхаар хувьчилж авах л санаатай байгаа шдээ Өөр яадыы мэдийшдэээ….

Avatar

Зураач Лондон 2022-09-07 87.80.153.182

"Боловсрол өөрөө улс төр байж болохгүй. Хүүхдүүдийг албадан улс төрийн үйл ажиллагааг сургуулиуд хийхгүй байх ёстой.

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.160.118

Цаадуул нь үгүй гэвэл яахын?

Avatar

Зочин 2022-09-07 103.161.242.125

Бүх л улсаараа ЗГ, яамаараа үзээд ч ганц авгайг зайлуулж чадахгүй. Үнэн онигоо юм аа.

Avatar

Орос 3 төгсөгч 2022-09-07 103.10.23.202

Соронзон захирал шиг 10 эмэгтэй байхад Монголд бол хангалттай дөө. Сайн удирдагч сайн зохион байгуулагч. Хийсэн бүтээснийг нь хүндлээд хүндэтгэлтэйгээр тэтгэвэрт нь гаргах байсан юм.

Avatar

Зочин 2022-09-07 103.111.68.3

Яг үнэн. Одоо тэр олон хүүхдийн ирээдүй асуудалтай боллоо. Сургуулийн дирдлага мөнх биш солигдож бно тэр хэзээд цаг хугацааны асуудал байсан. Нийгэмд ингэж орос 3 ийг бохир муу муухайгаар ойлгуулж байгаа нь харамсалтай ба үүнийг хэдэн сэтгүүлч нар хэдэн халтар төгрөгний төлөө хийлээ.

Avatar

сонгогч 2022-09-07 192.82.88.209

энэ хүүхэн тэтгэвэртээ гараач ээ, оросын өмч гэж худлаа ярьж 30 жил суулаа, одоо хангалттай, өөрийгөө хэн гэдгийг харуулчихлаа, өөрийнхөө мэхэнд унасан, одоо зайгаа тавьж өгөөд 8 тэрбумаараа хувийн сургуулиа байгуул_ Улсын өмчөөр менежмент хийж мөнгө зуувчуулаад, одоо болно оо_ Баяртай

Avatar

Иргэн 2022-09-07 103.136.254.8

х****л ид гэж. Сандал суудал авилгалдаа яасан дуртай хүүрнүүд вэ

Avatar

Иргэний бодол 2022-09-07 202.21.104.234

Соронзонг үтэр түргэн солих хэрэгтэй, үнэхээр уйваагүй муухай сэтгэлтэй эмэгтэй юм. Шунал нь ихдээд шулам болжээ. Эцэг эхчүүд ч гэсэн тийм аймаар харгислалыг дэмжиж байна гэдэг, өөрсдийнх нь хүүхдүүд том болоод дарангуйлагч, хүнийг эд хөрөнгө, ээж аав, эмээ өвөө, гарал үүслээр нь доромжилдог хүмүүс болох юм бна. Монгол Улсын иргэн бүр тэгш эрхтэй байх ёстой, ямар ч хүүхдийг эцэгтэй эхтэй юу гэдгээр нь ялгаварлан гадуурхаж болохгүй, хүүхэд эцэг эхээ сонгож энэ дэлхийд ирдэггүй юм.

Avatar

иргэн 2022-09-07 124.158.94.9

Эцэг эхчүүдээр өөрийгөө хамгаалуулахаар гарын үсгийг нь хүчээр зуруулж яам руу өгч байна.

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.170.65.54

Орос 3 чинь 100% Монголын өмч байхад юун Оросуудаас асуух гээд байгаа юм бэ!!! Оросууд нь аль дээр үед манайд шилжүүлээд өгчихсөн шүү дээ. Дунд нь Соронзон авгай л харин Оросынх ч юм шиг, Монголын ч юм шиг жүжээд мөнгө хүүлээд яваа шүү. Татвар төлөгчдийн мөнгөнөөс татаас авч хувийн сургуульд 4 тэрбумын өртгөтгөл барьж авсан шийдцэн авгай даа. харин ч…,

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

Мэргэжлийн хяналтын хийсэн ажлыг өөрөө хийсэн болгоод их попорч байнаа. Монголчуудыг Хятадад уусгах бодлогыг их сайн хэрэгжүүлж байх шив дээ өмхий хужaa сайд чинь

Avatar

oogii 2022-09-07 66.181.190.185

ЭНЭ СОРОНЗОН ГЭДЭГ АВГАЙГ МОНГОЛ ХҮЧИРДЭГҮЙ БОЛТОЙ ЮМ ХӨӨРХИЙ. ККК

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.176.185

Хогийн авилгачин хөгшин ла.гаануудын үе солигдоход ийм тэмцэл гарч л таараа. Монголд юу ч болж байсан залуу хүнийхээ талд ор гэдэг үнэн үг шүү. Хөгшчүүлийн өмнө бууж өгч болохгүй. Энэмуу хөгшин ла.лрууд энэ нийгмийг бий болгосон шүү. Өөрсөдтэйгөө адилхан дараачийн лүүзер үеээ бэлддэг хэнд ч хэрэггүй соц сургуулийг хааж нураагаад хөрсөн дээр нь цэцэрлэгт хүрээлэн байгуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-09-07 103.111.68.3

Бүдрагчаа болон бусад сэтгүүлч нар Соронзон гэдэг хүнтэй тооцоо бодох гэж байгаа бол битгий сургууль дээр очиж лай болоод бай. Наад үйлдэл чинь хүүхдүүдэдэ нөлөөлөөд байна, хэрүүл уруулаа өөр газар очиж хиймээр байна шүү. Та нарын энэ заваан хэрүүлээс чинь болж хүүхэд хохирмооргүй байнаа. Үүнд л боловсролын яам анхаармаар байна, түүнээс сошиал сэвэнгүүд нь попорч гарч ирж хална солино гэчихээд баймааргүй байна. Бид хүүхдээ хамгаалах ёстой шүү!!!

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.176.185

Бяцхан социалист болгох гээгүй л юм бол хүүхдээ наад сургуулиасаа гаргаачээ. Гэрийн даалгавараа яс хийгээд суугаад байхаар нь ёстой зөв хүн болж байна даа гэж бодоод байдаг юм биш биздээ. Хүүхэд чинь дуртайдаа биш, айсандаа тэгж сууж байгаамаа. Орос 3 хүүхдийг тийм аймхай, хулчгар болгодог. Соц нийгмийн хүмүүжил олгох арга барилаар одоо болтол явж байгаа сургууль шүү дээ.

Avatar

Зочин 2022-09-07 103.111.68.3

Чиний хүүхэд сураагүй бол чи дут!!!

Avatar

зочин 2022-09-07 103.26.195.39

ЭНЭ СОРОНЗОНГИЙН СҮҮЛИЙНХ НЬ " НӨХӨР " НЬ " ХУУЛИЙН" ЛҮНДЭНДОРЖ ГЭЭД НЭГ СОПЛЯК БАЙДАГ. ХИАГТЫН ХЭДЭН ХАЛТАР БУРИАД АВГАЙ НАРЫГ АВЧРУУЛЖ БАГШЛУУЛДАГ НЭРТЭЙ БООЛ ТОЙГОО ХАРЬЦАЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ АВИРЛДАГ ДЕБИЛ АВГАЙ Л 7БАЙДАГ Ш ДЭЭ ЭНЭ СОРОНЗОН.

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.126.90.76

Хахаха солиорч байгаан шүү дипломатууд нь хар тамхи зөөнө, үндсэн хуулийн цэц нь онгоцны үйлчлэгчийн ө***г базна, шүүгч нар нь янхандна, УИХ гишүүд нь хүчингийн хэрэгт орооцолдоод ичих ч гүй бандааш засгийн газрын хэвлэлд яриад явж байх жишээний, төрийн түшээд нь авилгал луйврын хэрэгт байнга холбогдоод дахин дахин нэр дэвшээд сонгогдоод явж байдаг хогийн улсад ёс зүй яриад явж байх гэж хөх инээд хүрчлээ

Avatar

Зочин 2022-09-07 59.153.114.65

Энх -Амгалан сайд аа нэмж оростой хамтарсан ийм сургууль битгий байгуулаарай, сургуулийн захирлаа халж чадахгүйд хүрсэн байна.Таны дэд сайд Ганбаяр нэмж орос сургууль байгуулна гэж эргүүтээд байсан,түүнийгээ зогсоо.Ганц захирал дээр ийм байгаа юм 2 захирал нийлбэл сайд та хүүхэд нохойн доог болно. Жаахан алсыг харж бай,бид чинь тусгаар Улс юм байгаа биз дээ,ийм арчаагүй байж болохгүй

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.179.133

Соронзон муугаар хэлвэл ааштай сайнаар хэлвэл шаардлагатай хун байхаа Ямар ч байсан Соронзон Монголын боловсролын салбарт сайд Энхамгалангаас илуу хувь нэмэр. Оруулсан Тэтгэвэрт гарахдаа захын сэтгуулч Монгоолынтбаялгаар холжиж намдаа зандив оргосноороо сайд болсон Энщхамгаланд доромжлуулах учиргуй

Avatar

Зочин 2022-09-07 124.158.68.121

Очиж очиж Соронзонгоос дээр захирал олдохгүй байгаа гэнээ, Авилгажсан хуулийнхан Соронзон авгайг хамгаалаад байгаа юм. Аль эрт тэтгэвэрт нь гаргах байсым, 65 хүрчихсэн энэ авгайг давруулж байна. Орос 3 сургууль авилгал гаарсан. Авилгыг цэцэглүүлсэн захирал Соронзонг зайлуулаа. Оросууд хүртэл дургүй юм гэсэн.

Avatar

сэтгүүлчдийн нэгдсэн эвлэлээ!!!!!!!! 2022-09-07 202.131.244.66

Сэтгүүлчдийн нэгдсэн эвлэл шантаажны сэтгүүлзүйгээс хэзээ салах вэ.

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.179.133

Энхамгалан сайдын омоороод байгаа сэтгуулч Будрагчаа Соронзонг гутгэсэн байна Тэр Соронзонд зодуулсан гэж мэж мэтгуулчийн бичсэн уйлчлэгчийни охин тэр худал. Мэдээ ээж даралт ихтэй учраас харавсан гэж сэтгуулчид ярьжээ Сайд твитерт багш нарыг муулж попрохын оронд слбарынхаа бодлогыг анхаар ОЮУТНУУДПД ЗЭЭЛ ОЛДОХГУЙ ХЭЦУУ БАЙНА зарим сургуульд нэг ангид дочоос тавин хуухэд байсаар байна Ширжлэх ухааны салбарын эгэ сайд бур хаясан шуу

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

СОРОНЗОН АВГАЙ БОЛ СУПЕР ГЕНТЭЙ ЮМ БИШ ҮҮ ӨДИЙ НАСАНДАА ИЙМ БААВАР БАЙГАА ХҮНИЙГ ХҮНДЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ХҮНИЙГ ХҮНДЭТГЭВЭЛ ӨӨРӨӨ УЯРААД Л АЖИЛАА ӨГӨХ БАЙХ ШҮҮ! МОНГОЛЧУУД ХҮЧИРХЭГ НЭГНЭЭ МЭРЖ ЗУЛГААСААР БАЙГААД ҮГҮЙ ХИЙЖ САНАА АМАРЧ ТУХАЙН ХҮНЭЭСЭЭ ЯМАРЧ АШИГ ТУСЫГ НИЙГЭМДЭЭ ШИНГЭЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙСААР ОЮУН САНААНЫ ХООСРОЛД ОРЦОН АРД ТҮМЭН

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

Одооны монголчууд бол муу гентэй хогууд нь л үлдсэн байгаа юм. Хамаг сайн гентэй баатар эрс нь байлдан дагуулалтын үед гадаадад, Араб нутагт ууссан. Дараа нь хэлмэгдүүлэлтийн үед бүх сор болсон ген сайтай хүмүүсээ устгасан. Одоо үлдэгдэл нь л байна. Нэгнийгээ доош татсан, атаархуу жөтөөрхүү. Хувиа хичээсэн гэх мэт

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.160.69

Эзэн хаан маань дэлхийг эзлэх аян дайнд монголын аль л цовоо сэргэлэн, овжин ухаантай, хүч чадалтай, эрүүл чийрэг шилдэг эрчүүдээ цэрэгт дайчлан авч яваад дэлхийгээр тараачихсан учраас ар талд эмэгтэйчүүдийн гар үзүүрт туслахаар үлдсэн больхи мулгуу сул дорой эрчүүд нь хойшдын монгол эрчүүдийн эцэг удам болжээ!!! У-гаплогрупп буюу У-хромосом нь зөвхөн эцгээс хөвгүүдэд дамжин удамшдаг тул нэгэнт доройтсон удам өөр дотроо эргэлдээд сайжирдаггүй ажээ!!

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.160.69

Эзэн хаан маань дэлхийг эзлэх аян дайнд монголын аль л цовоо сэргэлэн, овжин ухаантай, хүч чадалтай шилдэг эрчүүдээ цэрэгт дайчлан авч яваад дэлхийгээр тараачихсан учраас ар талд эмэгтэйчүүдийн гар үзүүрт туслахаар үлдсэн больхи мулгуу сул дорой эрчүүд нь хойшдын монгол эрчүүдийн эцэг удам болжээ!!! У-гаплогрупп буюу У-хромосом нь зөвхөн эцгээс хөвгүүдэд дамжин удамшдаг тул нэгэнт доройтсон удам өөр дотроо эргэлдээд сайжирдаггүй ажээ!!

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

"Шинэ Монгол"-ын 🇺🇦 Слава Украйн Пүрэвсүрэнгийн Наранбаяр Орос-3г татан буулгах юм яриад эхэллээ. Цаад зорилго нь Соронзон биш Оросын соёл, боловсролыг шахан гаргах!!!

Avatar

Зочин 2022-09-07 103.111.68.3

Наад хүн чинь японы боловсролын системийг монголд нутагшуулж байгаа болохоор өрсөлдөгч юм даа одоо???!!! Адилхан гадны боловсролын системийг шүтдэг байж дуугай л байх байсан юм. Самурай зантай нөхөр вэ???!!!

Avatar

зочин 2022-09-07 103.212.116.41

Ё.Отгонбаяр сайд байхдаа нэг удаа Ж.Соронзонг хүүхдүүд хоолонд хордсон хэргээр ажлаас нь халах гэж оролдоод өөрөө огцорсон санагдах юм. Л.Энх-Амгалан сайдын бяр нь хүрэх болов уу харж л байядаа.

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

Л.ЭНХ-АМГАЛAН ИХ ХУРЛЫН ДЭД ДАРГА БАЙХДАА “ТЭР ШOЙГУ НЬ ИРЭЭД ЗЭВCЭГ ТАНК ӨГСӨН” ГЭЖ ИХ ХУРЛЫН ИНДЭР ДЭЭРЭЭС ХЭЛЖ БАЙСАН ЭВГҮЙ ЖУНГAA ДАА. МОНГОЛЫГ УРД ХӨРШИД ХУДАЛДАХ ДАЛД САНАА НЬ ҮРГЭЛЖ ЦУХАЛЗАЖ ЯВДАГ СЭЖГИЙН ЭТГЭЭД

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

Л.ЭНХ-АМГАЛАН ИХ ХУРЛЫН ДЭД ДАРГА БАЙХДАА “ТЭР ШОЙГУ НЬ ИРЭЭД ЗЭВCЭГ ТАНК ӨГСӨН” ГЭЖ ИХ ХУРЛЫН ИНДЭР ДЭЭРЭЭС ХЭЛЖ БАЙСАН ЭВГҮЙ ЖУНГАAДАА. МОНГОЛЫГ УРД ХӨРШИД ХУДАЛДАХ ДАЛД САНАА НЬ ҮРГЭЛЖ ЦУХАЛЗАЖ ЯВДАГ СЭЖГИЙН ЭТГЭЭД

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

Нөгөө мундаг Боловсролын сайд Энх-Амгалан, АПУ Батсайхан тэргүүтнүүд.. Ер нь энэ Шүгдэн гэдэг ном бол маш хориотой. Уншуулах юм бол тухайн хүн амьд бгаа хугацаандаа хахаж цадатлаа баян амьдардаг, харин түүнээс хойших үр удам нь 9 үеэрээ модоо барьдаг, ийм л ном юм билээ. Ийм хүн бүхэл бүтэн улсын Боловсролын системийг атгаж байна гэхээр л… Хммм

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

Ж.СОРОНЗОН САЙДЫГ ДЭМЖИЖ БАЙНА

Avatar

F 2022-09-07 66.181.179.133

F

Avatar

а 2022-09-07 64.119.27.169

зөв дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2022-09-07 124.158.107.35

арчаагүй сайд

Avatar

Зочин 2022-09-07 98.37.80.18

End said ooroo ogtsoroh heregtei Iim jijig asuudal shiidej chadahgui

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.170.65.54

Оросын тал ямар ч хамаагүй болсон гэсэн биздээ?! Тэгээд Монгол улсын төрөөс татаас авч шинэ барилга бариулаад байсан биздээ. Шууд шийдвэрээ гаргаад яваа.

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.183.56

Энэ Соронзон захирлын ур чадвар үнэхээр гайхалтай уим бол хувийн сургуулиа байгуулаад бурханчлан шүтээд байгаа хүмүүс хүүхдээ сургаач дээ. Гол нь төрийн өмчөөр ингэж баяжиж дураараа авирлах хэрэггүй л байхгүй даа. Одоо больчихооч дээ.

Avatar

Зочин 2022-09-07 124.158.68.75

Энхамгалан сайд авилга авахгүй сайд. Тийм учраас зоригтой байна. Урдах бүх сайд авилга айдас хоёроор барьцаалагдсан байсан. С. Бүдрагчаа сэтгүүлчид эр зоригийн одон өгөх хэрэгтэй. Сэтгүүлчдын Холбоо ийм одон санаачлаад өгөх нь зүйтэй. Нийгмийн шааруудыг ингэж л зайлуулж болно.

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.190.104

Сайд нь хүртэл сургаар л шааж бна. Хуулийн байгууллагаа р шалгуулаад, үнэн байдлыг нь олж тогтоолгоод, дараа нь шийдвэрээ гаргаач !

Avatar

зочин 2022-09-07 103.26.195.39

НААД ОРОС 3 ГЭЭД БАЙГАА СУРГУУЛЬ ЧИНЬ ОРОСОД ЯМАРЧ ХАМААГҮЙ Ш ДЭЭ. НЭЛЭЭД ХЭДЭН ЖИЛИЙН ӨМНӨ ЯГ ИЙМ ХЭРҮҮЛ БОЛЖ БАЙХАД ОРОСООС БИЧИГ ИРЖ Л БАЙСАН Ш ДЭЭ. ЗАСГИЙН ГАЗРИЙН ТҮВШИНД. 15 ХОРООЛЛЫН ХЭДЭН БАЙРНЫ ХЭРҮҮЛТЭЙ ХАМТАД НЬ ОРОСУУД НЭГ МӨР ШИЙДСЭН. НААД СОРОНЗОН АВГАЙ ХУДЛАА СОЛИОРЧ БАЙГАА ЮМ. НЭГТЭЭГЭЭРНЬ ОРОСООС ТАНК ОРУУЛЖ ИРЖ ХАМГААЛЛУУЛНА ГЭХ НЬ Л ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2022-09-07 192.82.80.14

Neg muu dund surguuliin zahirliig ajlaas chuluuluhiin tuld bas orosoos zuvshuurul avah yam uu,mongoliin tur zasag gej uneheer archaagui yam aa

Avatar

дугараа 2022-09-07 64.119.24.111

Учрыг нь олж, ухааныг нь гаргаж байж дөвчигнөөрэй сайдаа. .Будрагчааг өөрөө хэлээгүй. Хүний хэлснийг л дамжуулсан бна ш дээ. Энэ хүн шиг ажлаа хийж байгаа улс ховор шүү. Болж бүтэж байгааг дуугай л өнгөрөөж сурвал яасан юм бэ.

Avatar

Зочин 2022-09-07 66.181.183.56

Сайн ажилладаг байж болноо. Гэхдээ арай л даам гарчихсан бишүү. Энэ сургуулийн байр эд хөрөнгө бол төрийн хөрөнгө. Энэ хүнийг баяжуулах дураара дургих хэрэгсэл биш шүү дээ.

Avatar

Зочин 2022-09-07 188.162.254.22

Дээдэх нь суудалаа олохгуй бол доодох нь гуйдэлээ олохгуй гэж УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

Зочин 2022-09-07 202.9.46.36

Л.ЭНХ-АМГАЛАН ИХ ХУРЛЫН ДЭД ДАРГА БАЙХДАА “ТЭР ШОЙГУ НЬ ИРЭЭД з****г ТАНК ӨГСӨН” ГЭЖ ИХ ХУРЛЫН ИНДЭР ДЭЭРЭЭС ХЭЛЖ БАЙСАН ЭВГҮЙ ж****а ДАА. МОНГОЛЫГ УРД ХӨРШИД ХУДАЛДАХ ДАЛД САНАА НЬ ҮРГЭЛЖ ЦУХАЛЗАЖ ЯВДАГ СЭЖГИЙН ЭТГЭЭД

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж