Ерөнхий сайд ОХУ-г зорино | News.MN

Ерөнхий сайд ОХУ-г зорино

Ерөнхий сайд ОХУ-г зорино

Ерөнхий сайд ОХУ-г зорино

ОХУ-д зохион байгуулж буй "Дорнын эдийн засгийн форум"-ын ээлжит долдугаар чуулган өнөөдөр /2022.09.05/-өөс эхэлж, 8-ны өдөр хүртэл үргэлжилнэ. Энэ чуулганд Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ оролцохоор болжээ. Уг эдийн засгийн ОХУ-ын Владивосток хотноо зохион байгуулагдаж байгаа бөгөөд есдүгээр сарын 7-нд ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путин үг хэлэх аж.

Чуулганд Мьянмарын Ерөнхий командлагч бөгөөд Ерөнхий сайд Мин Аун Хлаинг, Арменийн Ерөнхий сайд Никол Пашинян, Бүх Хятадын Ардын Төлөөлөгчдийн Их Хурлын Байнгын хорооны дарга Ли Жаньшу нар оролцоно.

Энэтхэгийн Ерөнхий сайд Нарендра Моди, Малайзын Ерөнхий сайд Исмаил Сабри Якоб нар видео холбоосоор оролцогчдод хандан үг хэлэх төлөвтэй байна. Түүнчлэн Путин форумд уригдсан гадаадын удирдагчидтай хоёр талын уулзалт хийхээр төлөвлөжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-05 46.147.101.102

11009171 !!!!! Сайн уу!!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай))) СЕКС загвар өмсөгч 18+) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү __ https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-09-05 202.131.240.18

Чуулганд Мьянмарын Ерөнхий командлагч бөгөөд Ерөнхий сайд Мин Аун Хлаинг, Арменийн Ерөнхий сайд Никол Пашинян, Бүх Хятадын Ардын Төлөөлөгчдийн Их Хурлын Байнгын хорооны дарга Ли Жаньшу нар оролцоно.

хаха бөөн цэргийн хүчирхийлэлтэй улсуудтай хамт эдийн засгийн форум хийх нь дээ

Avatar

Зочин 2022-09-05 103.229.122.234

Тэнд нь чад хийгэчихээсэй

Avatar

Зочин 2022-09-05 192.82.74.218

Бэрхийн бутачаар л дутаад бждээ

Avatar

Зочин 2022-09-05 103.26.193.231

МОНГОЛ УЛС ТӨВИЙГ САХИСАН БОДЛОГОО БАРИМТАЛЖ БАЙГАА ЮУ?

Avatar

УЛААНГОМ 2022-09-05 103.26.193.231

Монголчуудын дунд орос л монголыг хятадаас аварга гэсэн тэнэг, сохор итгэл байдаг. Бүр нэг судлаач гэх хүүхэн ингэж зарлаж байсан.Горбачев 1987 онд монголоос цэргээ татахаа зарлаж, үүний хариуд Хятадтай харилцаагаа сайжруулсан. Өөрөөр хэлбэл монгол дахь нөлөөнөөсөө татгалзаж Бээжинд зарчихсан гэсэн үг. Путин энэ бодлогыг улам лавруулж, монголоос зай барьж боомилж байгаагаа Бээжинд харуулж, түүнийхээ хариуд улс төр,эдийн засгийн бенефитээ хүртэж ирсэн шүү.Оросын одоогийн удирдлага, одоогийн бодло

Avatar

Зочин 2022-09-05 103.212.119.138

orostoi ingej alcagnaj baij horig arga hemjeend oroh vii dee ene uls

Avatar

Зочин 2022-09-05 202.126.89.204

Бичсэн сэтгэгдэл яагаад оруулахгүй байнаа ?! Сөрөгдөөд бна уу !

Avatar

Зочин 2022-09-05 124.158.126.107

Путинаас зааварчилгаа, даалгавар авахаар явах нь дээ.

Avatar

Зочин 2022-09-05 202.126.89.204

За Оюук минь цаг чинь иржээ ! Сталин-Гэндэн, Сталин-Амар, Сталин-Чойбалсан нарын уулзалтыг санаж бна уу ?
Маш болгоомжтой яваарай ! Женко,Зика вирус нтр чинь ардчилагчид байснаа Путлертэй нэг нэг уулзаад л шал өөр болчих шиг болсымдаа. Наанадаж байр сууриа, цаана даж амь насаа алдах вий ?!

Avatar

Зочин 2022-09-05 64.119.18.9

Данх толгойт юу л бутээж гавив гэж, нааштай шийдсэн юу ч угуй гуяа ганзгалаад л ирэх биз, ядахдаа Эгийн голын УЦС1ын асуудлыг нааштай шийдчихээд ирвэл юу шиг байх билээ, даанч санаа нь байгаад ч сачий нь хурэхгуй гээч л болох биз дээ

Avatar

Зочин 2022-09-05 59.153.113.159

Оросууд эрчим хүчний асуудлаар нааштай хандахгүй ээ

Avatar

Зочин 2022-09-05 43.242.242.189

Эгийн голын усан цахилгаан станцын асуудлыг одоо л шийдэх хэрэгтэй Цаг НЬ БОЛЖ

Avatar

Vol 2022-09-05 202.131.254.206

Стратегийн түншлэлтэй улсад ийм уулзалт хийхээр явахад ойлгож болно. Цэргийн сургуулилалт болон дайны талаарх байр сууриа дээр шийдвэртэй байх нь зөв шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж