М.Уранцэцэгтэй тулалдах Амбер Террель гэж хэн бэ? | News.MN

М.Уранцэцэгтэй тулалдах Амбер Террель гэж хэн бэ?

М.Уранцэцэгтэй тулалдах Амбер Террель гэж хэн бэ?

М.Уранцэцэгтэй тулалдах Амбер Террель гэж хэн бэ?

Жүдо бөхийн олимп, дэлхийн медальтан, гавьяат тамирчин М.Уранцэцэг анхны тулаанаа есдүгээр сарын 10-ны өдөр хийнэ. Түүний холимог тулааны замналын эхний өрсөлдөгч нь 25 настай Амбер Террель гэх америк бүсгүй.

Техас мужаас гаралтай Амбер Террельгийн хувьд нийт долоон тулаан хийснээс дөрвөн ялж, гурав ялагджээ. Тэрбээр хамгийн сүүлд өнгөрсөн 2022 оны долдугаар сарын 17-ны өдөр Хоп Холместэй тулалдаж, ялж байв.

“PFC 23” өдөрлөгийн хүрээнд нийт есөн тулаан болох бөгөөд М.Уранцэцэг үндсэн хөтөлбөрт багтжээ. Энэхүү тулаан нь сонирхогчийн түвшнийх учир М.Уранцэцэг хэрэв ялалт байгуулвал мэргэжлийн тулаан хийх эрхтэй болох гэнэ.

М.Уранцэцэг одоогийн байдлаар АНУ дахь “JacksonWink” холимог тулааны клубт бэлтгэлээ базааж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХөөрхөнХөөрхөн
7
ГайхмаарГайхмаар
3
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-09-01 46.147.101.102

25628948 >>>> Сайн уу! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай))) СЕКС загвар өмсөгч 18+) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай)) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү ___ https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-09-01 46.147.101.102

50282881 !!!! Сайн уу!!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай) СЕКС загвар өмсөгч 18+))) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай))) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү ___ https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-09-01 66.181.187.12

Сайн дасгалжуулагч болохгүй дээ

Avatar

Зочин 2022-09-01 192.82.91.31

Аймаар ч юм шиг бахархмаар юм шиг гэдэг шиг.спортоор олон жил явахаар хүнийг ер нь айхтар тэмцэгч тулалдаанч ердийн бид ойлгохгүй сэтгэхүйтэй болгох юмаа.

Avatar

Зочин 2022-09-01 202.21.99.51

Munkhbatyn geed ovgoor ni bichdeg sonin gazar shuu emegtei huniig firstname eer ni nerlechihgui

Avatar

Зочин 2022-09-01 103.80.210.183

сумка шиг зүгээр зогсож байгаад зодуулахгүй байлгүй. сумка эм хүнээс доор шаар шүү дээ

Avatar

Зочин 2022-09-01 202.9.40.90

Гар хөлийн цохилтоос сайн хамгаалж судалгаатай зодолдох байлгүй дээ. 2 жилийн хугацаанд Монголын нэрийг дэлхийд гаргах хэрэгтэй. Ер нь бол манай хүн дэлхийн аварга болох боломжтой гэж би хувьдаа боддог. Тийм өгөгдөл түүнд байдаг юмаа. Дүүдээ амжилт хүсье. Бүх Монголчууд дээлийнхээ захын мушгин үзэх болноо.

Avatar

Зочин 2022-09-01 202.126.89.122

НӨГӨӨХ НЬ МЭДЭЭЖ ЗУУРАЛДАХГҮЙ БАРИГДАХГҮЙ ЗАЙНААС ЦОХИЖ УНАГААХ ТАКТИК Л ХЭРЭГЛЭНЭ. БАРИУЛУУЛ АЛУУЛНА ГЭДГЭЭ МЭДЭХЭЭС ГАДНА ЯАЛТ Ч ҮГҮЙ БАРЬЦ АВАХУУЛЧУУЛ ТЭГЭЭЛ ДУУСАХАА АЛЬ ЭРТ МЭДЭЖ БАЙГАА ДЭМИЙ Л ӨЧИЖ ЭХЛЭХИЙГ НЬ ХҮЛЭЭГЭЭД ШУУД Л БУУЖ ӨГНӨ. ӨӨР АРГА БАЙХГҮЙ. МАНАЙ ХҮНД НЭГ БАРИАД ТЭВРЭЭД АВБАЛ ТЭРНЭЭС ЦААШИХЫГ НЬ МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ УНТААГААРАА Ч Ш ААЧИХНА. ДАЛД УХАМСАР НЬ ГҮЙЦЭЭЧИХ ТУЛ ЦОХИУЛЧИХГҮЙ ЯАЖ ИЙГЭЭД ЗУУРААД АВАХ ХҮРТЭЛ Л ТУЛААН ҮРГЭЛЖИЛНЭ. ХЭТЭРХИЙ ОЙЛГОМЖТОЙ ТАКТИК АРГА БАРИЛТАЙ ТУЛААН.

Avatar

Иргэн 2022-09-01 66.181.167.59

Боксоо сайн анхаарчихвал барилдаанд бол манай хүн дийлдэхгүй л дээ

Avatar

Зочин 2022-09-01 107.123.33.63

Yaanaa manai hun amid l garaasai bilee. Tulaanii sport mash ayultai

Avatar

Иргэн Д 2022-09-01 202.9.40.89

Эмэгтэй хүн болохоор тулалдаж хэрэггүй ээ.

Avatar

Зочин 2022-09-01 124.158.69.251

Энэ хүүхэн одоо сайхан бөх хүүхэд төрүүлээд сууж байхгүй юундаа ингэж утгагүй дэмийрнэ вэ?

Avatar

Уншигч 2022-09-01 192.82.93.13

Хүний амьдрал бидэнд түй ч хамаагүй.Монголчууд ер нь яахаараа хүний амьдралд хошуу дүрж, илүү харж олон долоон юм ярьж явдаг байнаа.

Avatar

Зочин 2022-09-01 202.126.89.204

Нэг нь нийтийн төлөө ….. байгаа нь тэр ….кх ка кх

Avatar

Зочин 2022-09-01 66.181.190.166

Тийм шүү

Avatar

Зочин 2022-09-01 202.126.88.152

Нэг их буруу ч юм байхгүй л байна даа, өнгөрсөн 7 сард л гэж ойлгогдож байна, 2022 он гэдэг нь л илүүдчихэж, за байсан гэсэн ялгаагүй ойлгогдож л байна

Avatar

Зочин 2022-09-01 202.9.46.93

Мөнгөнтамираа 2022 он өнгөрөөгүй байгаа шүү. Дуракаа. Би юү биччих вэ гэж эргэж харж бай. Чи Бэрсийг төгссөн үү.

Avatar

. 2022-09-01 64.119.23.110

Тийм агаа

Avatar