Б.Чойжилсүрэн өвлийг аргалах уу, аргаа барах уу? | News.MN

Б.Чойжилсүрэн өвлийг аргалах уу, аргаа барах уу?

Б.Чойжилсүрэн өвлийг аргалах уу, аргаа барах уу?

Б.Чойжилсүрэн өвлийг аргалах уу, аргаа барах уу?

Нийслэлчүүд энэ өвөл тог цахилгаангүй болж, гал алдах эрсдэлтэй гэдгийг салбарын сайд асан Н.Тавинбэх хэдхэн хоногийн өмнө мэдэгдсэн. Тодруулбал, төрөөс эрчим хүчний төлбөрийг даасантай холбоотой хэрэглээний ачаалал 20 хувиар өсч, цахилгаан эрчим хүчний хэрэглээний хувьд дээд цэгтээ тулаад буй. Тэгвэл нөхцөл байдал хүндрэх эрсдэлтэй хүндхэн давааг шинэ сайд Б.Чойжилсүрэн хэрхэн давах бол.

Тэрбээр өчигдөр сайдын үүрэгт ажлаа авахдаа "Би мэдээллийн технологийн инженер, цахилгааны инженер мэргэжилтэй. Энэ салбарт ажиллаж байгаагүй ч мэргэшиж таван жил сурсан. Юун түрүүнд гурван ажлыг хийх зорилготой байна.  Хамгийн эхэнд манай салбар дэд бүтцийг хөгжүүлдэг чухал салбар тул аюулгүй ажиллагаа, техникийн бэлэн байдал нэн тэргүүний эгнээнд тавигдана.

Өвөл хаяанд ирж байгаа болохоор өвөлжилтийн бэлтгэл ажлын системээр бүрэн хангуулах ажлыг зорилго болгож байна. Хоёрдугаарт, эрчим хүчний салбар 2019 оноос эхэлсэн Covid-19-ийн нөхцөл байдалтай холбоотой хүндрэл, энэ жил ОХУ, Украины дайны нөхцөл байдалтай холбоотой санхүүгийн хувьд хүнд нөхцөлтэй байна.

Гуравдугаарт, төвийн эрчим хүчний систем төвдөө  дулаан болон цахилгаан эрчим хүчний дутагдалд орж эхэлсэн. Иймээс “ТЭЦ III” цахилгаан станцын өргөтгөлийг энэ ондоо багтаж эхлүүлэх ажлыг шуурхай хөөцөлдөхөөр зэхэж байна. Мөн Таван толгойн цахилгаан станцыг засварлан шинэчлэх ажил хийхээр төлөвлөж байгаа. Түүнчлэн, “Эгийн гол”-ын  цахилгаан станцын ажлыг эхлүүлэх, эс үүсвэрийг олохоор ажиллана" гэдгээ мэдэгдсэн.

Сайд болохоос өмнөх жилүүдэд түүний хөрөнгө орлогын мэдүүлэгт өөрийн жилийн орлого нь таван тэрбумаар хэмжигдэж байсан бол өнгөрсөн жил 43 сая төгрөг болж буурчээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-08-31 103.10.21.234

2 хон жилийг яаж ийж байгаад хугацаа нь дуусна чойжоогийн сүүлчийн шагнал байхаа албан тушаалын шагнал бол сайн луйвардаад ав гэсэн үгшд

Avatar

Жалайр 2022-08-31 202.21.100.210

Чамтай чамгүй бид өвөлөө даваад гарна

Avatar

Зочин 2022-08-31 202.126.89.55

2-ээлж хоолондоо

Avatar

А. Гэрэл 2022-08-31 124.158.65.154

100 жилийн түүхтэй МАН энэ өвөл хотыг хөлдөөвөл 2024 онд олон түмнээр дүнгээ тавиулна. Яаралтай 5-р цах.станцаа бариулж байж амсхийнэ биз. 6-р цах станц ч хэрэгтэй байгаа биз дээ.

Avatar

Ард 2022-08-31 59.153.112.133

Бизнесмэн төрд ороод юу ч хийхгүй. Тэд зөвхөн халаасан дахь мөнгөө арвижуулахыг л бодно…А. Линкольн.
Энэ чойжилсүрэн яг улс орны төлөө юу?!
Төсөв санхүү мөнгө хөрөнгө…хаана ашигтай цавчаатай юм байна Хаана амар хялбар юм байна тэнд увсууд очих сонирхолтой байдаг нь ямар нэгэн гаргалгаа байдагтай л холбоотой шүү.
Маш их хөрөнгө зардалтай салбар Маш хатуу хяналт хэрэгтэй !!!!
Шударга эх оронч сэтгэлтэй ёс зүйтэй шуналгүй төлөв төвшин нэгэн толгойлох л хэрэгтэй салбар юм ш дээ.

Avatar

Зочин 2022-08-31 213.87.133.204

>>>>> Халуун охид таныг хүлээж байна – – https://ok.me/JuZ31

Avatar

Зочин 2022-08-31 202.126.93.90

сангийн сайд байхдаа оорийн компанидаа монго шилжуулж авсан одоо зондоо ДОЛЛАР абах байхдаа

Avatar

ИРГЭН 2022-08-31 103.229.122.148

ШУНАЛ ТАЧААЛАА Л ДАРЖ АМЬДРААРАЙ ҮЙЛИЙН ҮР ОЛНЫ ХЭЛ АМ ИРЭЭДҮЙД ХӨМӨРЧ МАГАДГҮЙ ШҮҮ!!! ҮЙЛЭЭ ХИЧЭЭГЭЭРЭЙ ТҮҮНЭЭС ЛАМ, БӨӨ ШИГ ХУДАЛ ХУУРМАГ ЮМ БАЙХГҮЙ!!

Avatar

Зочин 2022-08-31 192.82.81.17

Хэ хэ зүгээр Аргалаж торгоох гэж л сайд болж байгаа юм байх даа

Avatar

Зочин 2022-08-31 66.181.170.118

Ойрдын яс. гүйлгээ ухаантай хүн чадна аа.

Avatar

Зочин 2022-08-31 202.21.108.61

Чойжилсүрэн гүйлгээ ухаантай хүн удирдаж юм хийлгээд сурчихсан, доорх хүмүүс нь туршлагатай, харин ч найдвар төрж байна, сайн бизнесмэн одоо төрд хүчээ өгөх болсон,

Avatar

Zochin 2022-08-31 64.119.23.29

Идэхдээ л сайн байх

Avatar

ЗОЧИН 2022-08-31 202.70.44.46

Эрчим хүчний салбарынхан энэнээс хүндийг даваад гардаг юм аа. Санаа зоволтгүй.

Avatar

ЗОЧИН 2022-08-31 202.70.44.46

Шинэ сайддаа ажлын амэилт хүсье

Avatar

Зочин 2022-08-31 172.58.61.77

##-?

Avatar

Зочин 2022-08-31 103.80.210.183

энэ хүн хог дандаа л сүйрүүлж ирсэн. түүхий нүүрсээ базаах зөвшөөрөл өг

Avatar

ko ardsyg+INS 2022-08-31 172.58.61.77

os

Avatar

xet 2022-08-31 172.58.61.77

10?

Avatar

Б.Чойжилсүрэн сайд шинэ эрчим хүчний төслүүдээ анхаарч эхлүүл 2022-08-31 192.82.72.153

2024 оны сонгууль дөхөж байна шинэ сайд үнэндээ юу ч хийж амжихгүй . ЭХЯ сайд Тавинбэх эсвэл Б.Чойжилсүрэн хэн байхаас шалтгаалж цахилгаан дулааны үйлдвэрлэл ажилдаг горимоор явна. Аваарь сааал ганц биш удаа гарахыг үгүйсгэхгүй. Мэргэшсэн хамт олон тэнд ажилдаг өмнө ажилсаар ирсэн. Харин МАН+АН сонгуулийн цүнх баригч нар захиргаа хангамжийн хэлтэсийн орон тоог дүүргэж сайдын нутаг усны бөхчүүдээ орон тооны бус ажилтангаар бүү дүүргээсэй. Тавинбэх сайд ярьсаар байгаад 2 жил өнгөрсөн

Avatar

Зочин 2022-08-31 202.70.44.46

Эрчим хүчний салбарынхан энэнээс хүндийг даваад гардаг юм аа. Санаа зоволтгүй.

Avatar

Зочин 2022-08-31 202.126.88.152

Өвөл болж байдаг, дээр нь салбараа мэдэхгүй шинэ сайд, энэ өвөл ч хэцүүдэх нь дээ

Avatar

Зочин 2022-08-31 202.126.89.201

Энэ хүн бидний төлөө ажил хийх
хүн бишээ. Та нар мартаагүй бол
тэр салаа замыг нь олон нийтий
хэрэгцээнд ашигласаны төлөө
яаж өлөн царайтай зан гаргалаа.
Новшийн шунал нь цусанд нь
шингэсэн хүн шүү дээ.
Тэнэг Данхаар их л тоглох бх даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж