SpaceX: Монгол Улстай эрчим хүч, тээврийн салбарт хамтарч ажиллана | News.MN

SpaceX: Монгол Улстай эрчим хүч, тээврийн салбарт хамтарч ажиллана

SpaceX: Монгол Улстай эрчим хүч, тээврийн салбарт хамтарч ажиллана

SpaceX: Монгол Улстай эрчим хүч, тээврийн салбарт хамтарч ажиллана

Элон Маскийн “Starlink” төсөл Монголд хэрэгжих гэж буйтай холбогдуулан "SpaceX" компани Улаанбаатар хотын эрчим хүчний хэрэглээ, замын түгжрэлийг бууруулах төслүүдэд хамтран ажиллах болжээ.

“Starlink”  интернэтийн талаар өнгөрсөн тавдугаар сард Монгол Улсад яригдаж эхэлсэн.  Тэгвэл Монгол Улсын Дижитал хөгжил, харилцаа холбооны яам, “SpaceX” компанийн ерөнхийлөгч Гвин Шотвелл болон Элон Маскийн баг цахимаар хэлэлцээ хийжээ. Энэ үеэр “SpaceX” компани “Starlink”  төслөөс гадна сэргээгдэх эрчим хүчний эх үүсвэрийг ашиглаж “SolarCity” болон “Hyperloop” төслүүдийг Монголд  хэрэгжүүлэх боломжтойг мэдэгдсэн байна.  Яамны зүгээс холбогдох албаныхантай холбогдож, хэрэгжилтэд анхаарч ажиллахаа мэдэгдлээ.

"SolarCity" бол Калифорниа мужийн Сан Матео хотод байрладаг "Тесла"-ийн охин компани юм.  Тус компанийн үндсэн үйлчилгээнд нарны эрчим хүчний системийн зураг төсөл, санхүүжилт, суурилуулалт багтдаг. Одоогийн байдлаар тус компанид 13 мянга  гаруй хүн ажилладаг.

Эх сурвалж: AKIPRESS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
55
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-08-18 192.82.85.2

ш**, монгол улсад ямарч ашиггүй зөвхөн монголыг золионд хаяж, монголын нутгаас оросыг хянах шаардлага үүснэ.

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.9.46.15

Оросыг чинь хянасан ч яадаг юм. Чи Орос юм уу. Иваны төлөө санаа чилээгээд.

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.126.89.72

Nanad yamar ashigtai bilee? Geed darga nar n huvi heraad suuhchina da yanaa

Avatar

Зочин 2022-08-18 192.82.73.238

залгих бодол

Avatar

Зочин 2022-08-18 66.181.183.231

Илан Макс залгих юм гэнэ. Монголоос юу залгих юм бол? Орос Хятад хоёр л биш бол хэн ч Монголыг залгих боломжгүй. Тэр тусмаа тээр далайн чанадаас ямар нэгэн Маск ирээд залгах юм гэнэ. Элэг авмаар юм донгосоод байх.

Avatar

Зочин 2022-08-18 192.82.78.68

Tsagtaa US Mongold mash olon tusul, xutulburuudgiig amjilttai xeregjuulsen, mash ixiig Mongold ugsun boloxoos mongoloos yu ch avaagui shuu, avax ch ugui.

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.9.46.15

Space X -Т залгиулах юмсан.

Avatar

Зочин 2022-08-18 142.79.202.93

За битгий хөөрөөд үлээгээд байгаарай

Avatar

Tr 2022-08-18 66.181.179.215

Жэнокийн өмхий троллуд энд ч бөөнөөрөө. Та нар ажиглаад байгаарай, эд нар орос, хятадаас бусад хөрөнгө оруулагчидыг үргэлж муу хэлж, хөөж тууж байдаг. Ялангуяа FB дээр тод харагддаг. Жэнког Оростой нь хамт магтан дуулна, барууныхныг үргэлж харааж зүхнэ. Нэг тролль хэдэн ч нэртэй байдаг юм бэ бүү мэд. Тэгэхдээ тэд тэнэг учраас тэднийг барих маш амархан. Ямар ч гэсэн 2-3 троллийг олсон, жинхэн нэрийг нь ч тодруулсан.

Avatar

Зочин 2022-08-18 142.79.202.93

Хааарин дхх. Орос хятадыг муулсан бас хэдэн нөхөд бхшиг бгаан тээ

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.21.126.30

Манай улс Илоны саналыг эргэлзэлгүй шууд хамтраад ажиллаад явах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-08-18 213.87.136.245

>> Халуун охид таныг хүлээж байна – – https://ok.me/JuZ31

Avatar

Зочин 2022-08-18 66.181.189.150

Зөв л бна. Старлинкийг Монголд байгуулья::::

Avatar

Зочин 2022-08-18 1.230.76.219

Энэ завшааныг далимдуулж ану аас нар салхины станц барих технологи гуйх хэрэгтэй тархиа ажиллуулаад ээ яасан тархигүй хөл гарнууд вэ

Avatar

Зочин 2022-08-18 103.57.95.219

Илон гэж дууддаг. юм

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.131.247.58

орчуулсан мэдээ гэдгийг нь ойлгож байна гэхдээ зарим нэр томьёог шалгаж зөв хэрэглэх хэрэгтэй ш дээ. Жишээ нь: Монгол Улсын Дижитал хөгжил, харилцаа холбооны яам гэж байхгүй харин "Цахим хөгжил, харилцаа холбооны яам" гэж байгаа. Жижигхэн юм шиг боловч анхаарах асуудал мөн гэж бодож байна – ядаж монгол нэр томьёогоо зөв байлгах хэрэгтэй. Энэ зэргийг интернэтээс хайгаад үзэхэд нээх их цаг орохгүйгээс гадна заавал орчуулга гэхээрээ шууд буулгана гэсэн үг бас биш шүү дээ.

Avatar

Nara 2022-08-18 103.26.193.10

Orchuulagchiin ajliig unelehgui zugeer googleddeg bolj dee

Avatar

Зочин 2022-08-18 103.10.22.122

ISUU шүү дээ. Гайхахаа больсон. Урьд нь Ш.Мягмар гэж бас нэг бантан зуурдаг нөхөр байсан. news.mn энэ тал дээр алдаагаа давтаад л байх юм. НАРАНЖАРГАЛ МАНДАХ нь ISUU-ээсээ арай дээр…

Avatar

Уншигч 2022-08-18 91.20.61.232

Америк Оросыг ёстой өдөөн хатгаж байна аа. Украйныг золиосолсон. Одоо монголыг золиослоход бэлэн байна. Оросоосоо л эрчим хүчээ авсан нь дээр байх шүү. Орос бол мөнхийн хөрш. Америк бол мөнхийн эд баялаг руу шунасан, бусдын хэрэгт хошуу, гараа дүрдэг хорон санаат улс шүү. Толгой сайн ажиллуулж, сайн эргэцүүлэн бодож буурь суурьтай байхыг хүсмээр байна.

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.126.88.78

Ийм тэнэг байхаар үхээч изда минь.. энэ орос ялначууд яагаад ийм тархины тураалтай хөгжих хүсэлгүй нэг гүрэн улсын хараат байх ёстой гэсэн арчаагүй сэтгэхүйтэй байдаг юм бол орос л сөнөвөл монгол нэг өдөр ч байж чадахгүй сөнөчих юм шиг бодож сэтгэж санаж явдаг эргүү малнууд.. бидэнд дэд бүтэц бүтээн байгуулалт хэрэгтэй мэдрэл новшнуудаа!! Болдог бол орос ялначуудыг эцэг эх үр хүүхэдтэй нь цуг дэлбэлээд алчих юмсан.. тэртээ тэргүй эд нар эх орны дайснууд!!!

Avatar

Зочин 2022-08-18 91.20.62.222

Өөрөө үг!

Avatar

Уншигч 2022-08-18 91.20.62.222

Америк гэдэг дагадаг толгойгүй хоосон хүмүүсийг бас хамтад нь дэлбэлчихвэл нөгөө монгол нь хөгжих байх даа. Хамтдаа үзэцгээе.

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.55.188.98

Ah mongol uls neg tom gurnii haraat bdld bn ghr icj uhle. Elon Musk bidnees yug ni shunaad avhu? Harvaas 50+ boomer bnshd xD

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.9.46.15

Оросууд гүрэн ч биш. Удахгүй улс ч биш болно биз бараг.

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.126.88.78

Бүхэл бүтэн эх орныхоо тусгаар тогтнолыг харь үндэстэнд даатгадаг та нар шиг малнууд энэ дэлхийд байх уу ай!!?? Та нар муусайн орос амьтай лалрууд эхнээсээ үхээд эхэлчихсэн!! Ирээдүй хойчдоо гай болж байхаар та нар амиа хорлоод үхчиж болдоггүй юмуу тэртээ тэргүй та нарт үсрээл 30жил байгаа шт сэжгийн изда нар.. оросын үлгэр монгол битгий хэл дэлхийд дуусаж байна!! Та нар үхээл бол доод үе чинь шал өөр сэтгэхүйтэй хүмүүс байгаа шүү!! Юун орос ах орос тархи угаалт тийм юм юу ч мэдэхгүй!

Avatar

Зочин 2022-08-18 202.126.88.78

Орос ах гэсэн балай сэтгэхүй, оросын чинь тархи угаалт өдөр бүр цаг минут тутамд та нарын үхлээр эх оронд минь хумигдаж байгаа орос үзэлтнүүд үхээд ч эхэлчихсэн хөөрхийлөлтэй хувь тавилантайгаа эвлэрээд үх!! Монголоор хохь чинь гэдэг юм!! Ахиад хэлэе!! Бидэнд дэд бүтэц бүтээн байгуулалт эрүүл нийгэм орос ядначуудын үхэл хөгжил хэрэгтэй болхоос танай орос биш!!!!

Avatar

Зочин 2022-08-18 124.158.94.88

хайрт оросдоо очоод амьдраад үз дээ. чамтай нохойноосоо ч доор харьцахаар нэг юм ойлгох байлгүй

Avatar

Зочин 2022-08-18 1.230.76.219

Орос монголоор юугаа хийхийн. Хэрэггүй каспаров нь хая гээд хаяа биз дээ

Avatar

Монгол 2022-08-18 66.181.183.231

Монгол Америкийн харилцааны түүхээс Америк Монголд ямар хор хүрэгсэнийг хэлээд орхи доо. Ядаж ганцыг.

Avatar

зочин 2022-08-18 202.126.90.138

ГАЗПРОМ мэтийн сэжиг бүхий кампануудтай орооцолдож байхаар хүн төрөлхөтний ирээдүй болсон ийм капануудтай хамтарч байсан нь ухаалаг алхам болно доо

Avatar

уншигч 2022-08-18 31.10.153.37

тусгаар тогтнолын гол сүлжээгээ америкад өгөх нь, ингээд дээрэнгүй америкын хараат болж дээ

Avatar

зочин 2022-08-18 202.126.90.138

Угаасаа л бүх дэлхий Америкийн хараат шдэ … Мэдэдгүй юм уу

Avatar

Уншигч 2022-08-18 91.20.61.232

Мэдээд л тэгээд анхааруулж байгаа юм биш үү? Хараат болохгүй байхын төлөө бодож бодлого явуулмаар байна. Монголд америкийн энэ саналд үгүй гээд хэлчих зориг бий юу? Зориг байхгүй, харин ч суу гэсэн газар нь сууж, яв гэсэн газар нь явж байгаа бус уу?

Avatar

Зочин 2022-08-18 66.181.160.60

орос хятадын тролууд ямар их байна аа! Монгол АНУ, тэргүүтэй барууны хөрөнгө оруулөгч их хэрэгтэй. энэ янзараа байвал наад орос чинь манай улсыг дампууруулж байгаад хятадад зарчих гээд байгааг харахгүй байна уу? жаахан ч атугай эх оронч бай. бас ном унш

Avatar

Colour😳 2022-08-18 202.55.188.98

Ah ta ystoi zuv yrij hedc bolov mongol ulsiinha ireeduig hrdg humuus hrgte bn. Oros iin Tuluu uhcihgeed bdg humuusiig hrngut bugd 50+ boomer uud. Oros huucnar ZHU mnai ulsiin anhnii yronhii said A.Amar agsan iig tsaazalsan shude.

2 0
Avatar

ZOCHIN 2022-08-18 58.87.6.221

AMERIK BIDNIIG YAJ DEERLEHSEN YUM? HAMTARCH AJILLAYA GEJ BAINA. HARIN USAN TSAHILGAAN STANTSAA CH BARIH ERHGUI OROSUUDAD DEERLEHUULEED SUUJ BAIGAA BIZDE.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж