"Орос тамирчидгүй тэмцээн уйтгартай, хоосон" | News.MN

"Орос тамирчидгүй тэмцээн уйтгартай, хоосон"

"Орос тамирчидгүй тэмцээн уйтгартай, хоосон"

"Орос тамирчидгүй тэмцээн уйтгартай, хоосон"

Олон улсын олимпийн хорооны зүгээс спорт холбоодод хандан Орос, Беларусийн тамирчдыг тэмцээнд оролцуулахгүй байх зөвлөмж хүргүүлсэн билээ. Тэгвэл энэхүү шийдвэр нь олон улсын спортын өрсөлдөөнийг уйтгартай, хоосон болгож байна гэж уран гулгалтын домогт дасгалжуулагч Татьяна Тарасова ТАСС агентлагт ярьжээ.

Спортын томоохон дуулиант хэргүүдийг мөрддөг, канад хуульч Ричард Макларен Германы “Sportschau” сэтгүүлд өгсөн ярилцлагадаа Оросын тамирчдын олон улсын тэмцээнд оролцох эрхийг хассан нь шударга бус үйлдэл гэв.

Энэ талаар Татьяна Тарасова “Ийм хүн манай тамирчдыг дэмжиж буйгаа илэрхийлсэн нь үнэхээр сайн хэрэг. Магадгүй түүний хэлсэн үг биднийг дэлхийн тавцанд буцаж ирэхэд тодорхой хэмжээгээр нөлөөлөх байх. Оросын тамирчдын оролцоогүй тэмцээн уйтгартай, хоосон гэдгийг барууны орнууд ойлгоно гэдэгт би итгэж байна” хэмээжээ.

Өнгөрөгч хоёрдугаар сарын сүүлээр олимпийн хорооны зөвлөмжийн дагуу ихэнхи олон улсын спорт холбоод Орос, Беларусийн тамирчдыг олон улсын тэмцээнд оролцуулахыг хориглосон. Мөн тус хоёр улсад зохион байгуулахаар төлөвлөж байсан арга хэмжээнүүдийг цуцалж эсвэл байршлыг нь өөрчилсөн юм.

Оросын допингийн хэрэг, Риогийн олимпийн боксын луйврыг ил болгон шуугиан тарьж байсан Ричард Макларен Оросын талаар ярихдаа “Тэдэнд ингэж хандсан нь шударга бус үйлдэл. Тамирчид энэ дайныг эхлүүлээгүй мөн хариуцлага үүрэх ёсгүй. Энэ бол Орос, Беларусийн тамирчдыг тэмцээнд оролцуулах хангалттай хоёр шалтгаан. Мэдээж дайн үргэлжилж байгаа учир спорт холбоод шийдвэрээ өөрчлөхгүй байх. Хэрэв спортын арбитрын шүүх Оросын талд шийдвэр гаргавал тус улсын тамирчид тэмцээнд оролцох боломжтой болно. Энэ бол бүрэн нээлттэй" гэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
17
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ҮНЭН 2022-08-16 43.242.243.226

Оросууд шудрага өрсөлдөгчид биш тонил цаашаа

Avatar

Зочин 2022-08-16 150.129.141.66

Үнээн

Avatar

Зоч 2022-08-16 192.82.75.135

Орос хүний онцгой чадвар бол бусдад атаархах,бусдыг хорлох энэ тал дээрээ хэнтэй ч эгнэшгүй. Түй Түй холуур холуур

Avatar

Зочин 2022-08-16 202.126.88.211

Оросууд ч уран гулгалтыг балладаг даа, луйвардана ч гэж нөхцөлгүй, бусдыг дээш гаргана гэж байхгүй, холбоог нь бүрэн эзэгнэчихсэн, хаан шиг л л аашилна

Avatar

Иргэн 2022-08-16 202.55.188.39

Оросууд ямар ч бодлого ухаангүй тэнэг дайн хийж байгаа учраас өөрсдийгөө боомилоод байгаа юм. Үндсэндээ дэлхий даяараа оросын эсрэг хандчихаад байхад яагаад заавал тэмцээнд орох ёстой гэж?!!

Avatar

Мөнхжаргал 2022-08-16 66.181.181.68

Зарим төрөл дээр болохоос бүх төрөл дээр биш шүү

Avatar

Зочин 2022-08-16 192.82.78.68

Orosuud baix shaardlagagui.

Avatar

Зочин 2022-08-16 172.58.63.172

shitc baliar chadgyi materialnsxt

Avatar

Зочин 2022-08-16 202.179.27.17

оросууд гүй бол харин ч гоё ш дэ

Avatar

Зочин 2022-08-16 202.179.27.17

Чи харин оросуудын өмнөөс олон юм гуцаад л … Неонацист гэж байхгүй энэ чинь оросуудын өгсөн нэр . Тэд чинь эх орончид . Чамшиг хүмүүсийн эсрэг тэмцэж байгаа хүмүүсийг оросууд неонацист гэж нэрлэсэн юм Чам шиг нь Украйнд харин хаа очиж цөөн юм байна .

Avatar

zochin 2022-08-16 185.183.147.92

cham shig mongoloos oor hel medehgui nusan taglaa olon eh survaljaas medeelel olj avch chadahgui l dee chaavaas …kkk

Avatar

zochin 2022-08-16 185.183.147.92

ENE UKRAINIIG DEMJEED BGAA GARUUD UKRAINII NEONAZIST AZOV , AIDAR ,TORNADO , C14 , KRAKEN , DNEPR 1,2 RIGHT SECTOR , WHITESUPREMACY NATIONALIST DEEREMCHID TEDNII NAZI EMBLEM ,SULD , HAS TEMDEG , SS INSIGNIA , BLACKSUN , DEADHEADIIN TALAAR MEDEELEL OLJ UNSHCHAAD OLON YUM HUTSAARAI . UKRAINII BOKSCHIN MEDALIIN TAVZAN DEER NAZI EMBLEM BUHII UKRAINII DALBAA BARISAN BAISNIIG , YAJ TUUNIIG BOLIULJ BGAAG OLJ UZCHEED OLON YUM GUTSAARAI ZA …

Avatar

Зочин 2022-08-16 103.57.92.14

Эхлээд.өөрсдийгөө.сайн.харах.хэрэгтэй.монголчууд.наадмаач.олигтой.хийж.чадахгүй.байж.хүн.муулаад.яахав.ддэ

Avatar

зочин 2022-08-16 59.153.113.254

ОЛОН УЛСЫН ОЛИМПИЙН ХОРООНЫ ТОМЧУУД НЬ АВЛИГЫН ХЭРЭГТ ХУТГАЛДАЖ БААХАН НҮДНИЙ БУЛАЙ БОЛЦГООГООД БАЙСАН. ТЭГЭЭД ХОРОО НЬ ЦЭВЭРЛЭГДЭЖ ЧАДСИЙН БОЛОВ УУ ДАА ЗАЙЛУУЛ. ОДОО ТЭГЭЭД ОРОС, БЕЛАРУСЫГ ГАДУУРХАХ ТЭНХЭЭТЭЙ БОЛЦИЙМУУ.

Avatar

зочин 2022-08-16 103.111.68.3

Гол өрсөлдөгчдийг далимдуулж зайлуулнаа гэдэг чинь энэ шүү дээ.

Avatar

зочин 2022-08-16 103.111.68.3

Мэдээж уйтгартай. Өрсөлдөөн байхгүй сул муу тэмцээн болно.

Avatar

Зочин 2022-08-16 66.181.176.233

Оросгуй тэмцээн ямар ч байсан шударга, элдэв луйваргуй болох нь ойлгомжтой, чанрын хувьд бол мэдээж асуудалтай нь унэн, гэхдээ шударга, элдэв луйваргуй байхад л болно ш дээ, чанарыг бол бодлогоор сайжруулаад л явна ш дээ

Avatar

ЗОЧИН 2022-08-16 103.57.95.219

ОЛИМПЫН

Avatar

Зочин 2022-08-16 202.126.89.34

Дэлхий тэр чигээрээ л Оросуудаас айдаг болохоор Оросуудгүй тэмцээнд түрүүлэх нь амар хялбар байдаг байхаа.

Avatar

Зочин 2022-08-16 103.229.123.71

Оросгүй бол тайван шударга үзэсгэлэнтэй

Avatar

зочин 2022-08-16 66.181.160.48

Хүн гэдэг амьтан бүгд адил боловч Оросуудад онцгой нэг зан чанар байдаг. Тэр нь , өөрөөс нь илүү болгонд атаархна, хорлоно.

Avatar

ХАХА 2022-08-16 43.242.243.226

хаха ОРОСУУД ҮНЭН ш*** ЮМ АА 100 САЯ ХҮНТЭЙ Л УЛС Ш ДЭЭ с** ТОМРООД Ш ААГААД БАЙХЫН ХАХА

Avatar

Ёстой гайгүй байлгүй 2022-08-16 103.26.193.113

Нохой долоо. Ёстой гайгүй байлгүй. Харин оросууд үгүй бол тэр тэмцээн шударга өрсөлдөөн болдог. Оросууд аль Зөвлөлтийн үеэс допингийг төрийн албан ёсны хэмжээнд нууцаар тамирчиддаа хэрэглүүлж ирсэн. Зөвлөлтийн үеийн тамичрид ч энэ тухай ярьж ирсэн. Дандаа хуйвалдаан, булхайдаж байдаг балай улсууд.

Avatar

GUZEET BUBBLE 2022-08-16 202.21.110.94

ХҮСЭЭ ГЭЖҮҮ ОРСУУД !!!!!!!!!!!!!ХҮСЭЭ ГЭЖҮҮ ОРСУУД,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ХҮСЭЭ ГЭЖҮҮ ОРСУУД !!!!!!!!!!!!!!!!!!……………….ДАЙНЫГ

Avatar

Зочин 2022-08-16 192.82.91.44

Оросууд хэрэггүй ээ

Avatar

Зочин 2022-08-16 103.57.92.118

orsuud baihgui bol harin ch saihan heruul daruulgui, nahal buduuleg yavdalgui, hulmasnii unergui saihan temceen bolno shu dee

Avatar

Зочин 2022-08-16 66.181.161.5

Тийм шүү дээ Олон улсын тэмцээнд Оросуудыг л харж дэмждэг байлаа шүү дээ оросгүй тэмцээн амтгүй хоолтой адил

Avatar

ҮНЭН 2022-08-16 43.242.243.226

ОРКУУД Л ДЭМЖДЭГ БАЙХДАА

Avatar

Зочин 2022-08-16 202.126.90.138

Орос тамирчиД допинггүй бол юуч чададгүй л юм байна лээ шд…
Оросууд эхлээд ёс суртхуунтай шудрага амьдарч сурах хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2022-08-16 64.119.23.175

нэг л хонзон.шзэн ядалт.өс

Avatar

Зочин 2022-08-16 103.126.107.254

orosuudgui sport iluu shudarga ursulduuntei bolno. orosuudorj ireheer l nairaa, avilga, dopingiin asuudluud tsetsegleed eheldeg. tamirchid n ch humuujilgui, ulun setgehuitei

Avatar

Зочин 2022-08-16 124.158.65.45

Путин энэ тэнэг дайнаа зогсоох ёстой. Манайд ч муугаар нөлөөлж байна.

Avatar

yjec? 2022-08-16 172.58.61.1

baliart

Avatar

Зочин 2022-08-16 103.212.119.140

Олон юм гоншигнох хэрэггүй. В.Путинд ард түмэн нь шахалт үзүүлж хэнд ч хэрэггүй дайнаа л зогсоочих. Украинд түрэмгийлснээр Оросын аюулгүй байдал баталгаажиж сайжирсан уу. Ёстой харагдаач

Avatar

Зочин 2022-08-16 103.161.242.160

Энэ бол оросын тамирчдыг буруутгаж гадуурхасан асуудал биш төр засаг нь олон мянган энгийн иргэд,хүүхэд , хөгшидийг алж устгасан дайныг өдөөсөн орос улсыг буруутгаж байгаа явдал. Энэ бол тусгаар тогтносон дэлхийд хүлээн зөвшөөрөгдсөн улсыг хүч түрэмгийлсэн увайгүй дээрэнгүй явдлыг эсргүүцсэн хэрэг юм. Аль ч тохиолд зөвтгөх,хамгаалах аргагүй хэрэг. Тамирчид тусдаа энэ тэр, оросгүй хоол амтгүй зэргээр худлаа гоншгонох хэрэггүй. Тамирчид ч гэсэн оросууд учир дайныг эсэргүүцэх эрх нь нээлттэй….

Avatar

-2022 2022-08-16 172.58.61.1

xyypmags

Avatar

Зочин 2022-08-16 202.180.218.37

Спорт бол спорт шүү дээ, дайн тулаантай байсан ч улс орнуудын эв найрамдлыг хангахад спорт чухал үүрэг гүйцэтгэдэг

Avatar

Спорт 2022-08-16 193.57.67.241

Хаха. Үнэн л дээ. Орос тамирчид энэ дайнаас болж хохирч байгөө

Avatar

нэр 2022-08-16 202.179.31.242

дайн болоогүй байхад ч оросыг хавьчин гадуурхаад гүтгээд байдаг байсан биздээ.шаал худалаа допинг гэх мэтээр.допинг нь түр зуур хүч нэмдэг ч сөрөг нөлөө ихтэй,эрүүл мэндэд хортой.

Avatar

Ямар ард түмэн байна, тийм төр засаг байна 2022-08-16 59.153.86.99

Путины түрэмгий дайнд оросын жирийн иргэд ч буруутай. Тэд төр засагтаа санал бодплоо хэлэхгүй байгаа, тэд дайныг дэмжиж байгаа. Тамирчид ч гэсэн олон улсын тэмцээн дээр фашист Z үсгээ гарагж байсан удаатай. Украины тамирчдыг доромжилж ч байсан.

Avatar

Зочин 2022-08-16 202.21.108.52

Оросгүй тэмцээн давсгүй бантан. Уйтгартай, өрсөлдөөнгүй болхоор үзэгчгүй ч боллоо. Үзэгчгүй болхоор санхүүжилтгүй, тухайн спортын төрөл уналтад орно.

Avatar

Zochin 2022-08-16 103.14.37.4

Америкийг түрэмгийлэл үйлдэж байхад олон улс юу хийсэн юм бэ. хөөрөөд л алгаа ташаад л байж байсан биздээ. Одоо эвлэрэх гарцгүй болсон. Одоо украйнийг нэг мөсөн арчих хэрэгтэй. Хэн саад болно бүгдийг нь арчих хэрэгтэй.

Avatar

ДОРЖ 2022-08-16 150.129.141.110

ОРОСООС ИРЖ БАЙГАА ТАМИРЧИД НЬ АЛБАН ЁСНЫ ДОПИНГТОЙ ИРЭЭД ХАМАГ ТЭМЦЭЭНИЙГ БУДЛИУЛЖ ХАЯАД ТУХАЙН ТЭМЦЭЭНИЙ НЭР ХҮНДИЙГ УНАГААДАГ БОЛОХООР ДУРГҮЙ БАЙДАГ СҮҮЛИЙН 7-8 ЖИЛЭЭС ОРОСУУДЫГ ТЭМЦЭЭНД ОРУУЛАХАА АЛЬ Ч УЛС БОЛЬСОН ТЭР НЬ Ч ДЭЭР

Avatar