БНХАУ-ын Гадаад хэргийн сайд Ван И Монголд айлчилж байна | News.MN

БНХАУ-ын Гадаад хэргийн сайд Ван И Монголд айлчилж байна

БНХАУ-ын Гадаад хэргийн сайд Ван И Монголд айлчилж байна

БНХАУ-ын Гадаад хэргийн сайд Ван И Монголд айлчилж байна

БНХАУ-ын Төрийн Зөвлөлийн гишүүн, Гадаад хэргийн сайд Ван И Монгол Улсад наймдугаар сарын 7-8-нд албан ёсны айлчлал хийнэ. Айлчлалын хүрээнд хоёр орны импорт, экспортыг тогтвортой нэмэгдүүлэх, хилийн боомтын хүчин чадлыг сайжруулах, хөнгөлөлттэй зээл, буцалтгүй тусламжаар хэрэгжүүлж буй төсөл, хөтөлбөрийг түргэтгэх, Монгол, Хятадын Замын-Үүд, Эрээний эдийн засгийн хамтын ажиллагааны бүсийн бүтээн байгуулалтын төлөвлөлтийг харилцан уялдуулах, гурван талын Эдийн засгийн коридорын хүрээнд хэрэгжүүлэх төслүүд зэрэг тодорхой асуудлуудаар санал солилцож, тохиролцоонд хүрэхээр зорьж буйг Гадаад харилцааны сайд Б.Батцэцэг онцолсон юм.

Айлчлалын үеэр Монгол, Хятадын уул уурхайн бүтээгдэхүүний экспорт-импортын гол гарц болох Гашуунсухайт-Ганцмод боомтыг төмөр замаар холбох төслийн хүрээнд хилийн төмөр замын техникийн нөхцөлийг тохиролцох санамж бичигт гарын үсэг зурна.

Ингэснээр хоёр улсын хилийн төмөр замын бүтээн байгуулалтыг эхлүүлэх эрх зүйн үндэс бүрдэх бөгөөд тус бүтээн байгуулалтад шаардлагатай хөрөнгө оруулалт татах асуудлыг Талуудын төмөр замын суурь бүтэц эзэмшигч аж ахуйн нэгжүүд хариуцаж, ойрын хугацаанд эхлүүлэхээр төлөвлөж буй аж.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2022-08-07 192.82.84.152

х***а нар Монголчуудын сүүлийн үеийн бодлого үйл ажиллагаанд нэлээд болгоомжтой хандаж байгаа бололтой. Учир нь өөрсдийнх нь гар хөл улс орны удирдлагаас аажим зайлж байгаа нь тэдэнд нэгийг бодогдуулж байгаа бололтой. Энэ завшааныг ашиглаж өөрсдөдөө ашигтай бодлогыг хэрэгжүүлж авах хэрэгтэй. Цэвэр Монгол бодлогоо бататгаж түмэн олон төр засгаа хүрээлж нэгдэж авах хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2022-08-07 64.119.16.104

Urd ni 1 irehdee ene guai tani chuham hamart ni b**s turhchihsen yum shig jigtei ni argagui baisan bazarvaani, durguid huchgui gej. Odoo yagaal durgui gazraa dahin ireh shaardlagatai bolaad odav aa? Aygatai suugee amsuulahaa martaj tort eosnii eosiig aldav aa ta hed!

Avatar

Зочин 2022-08-07 66.181.187.222

Нэгэнт зочин урьсан бол Хятад Монголын туг далбааг энд тэндгүй намируулаад сайхан хүлээж аваад нүүрс мүүрсээ сайн зарахаа бодоосой.Энэ Гадаад явдлын яамны ёслолын албаныхан. Хятадын туг огт харагдахгүй л юм.

Avatar

Мөнх 2022-08-07 202.126.88.75

Хятад Монголын туг далбааг энд тэндгүй намируулаад нэгэнт хүн ирсэн бол сайхан хүоэээж аваад нүүрс мүүрсээ сайн зарахаа бодоосой.

Avatar

НЭЭЛТТЭЙ ЗАХИДАЛ 2022-08-07 37.120.210.238

Хөдөлмөрийн тухай хуулийн 6, 7, 53, 56 дугаар зүйлийг эрх зүйн чадамжгүй луйврын ерөнхийлөгч нэртэй у.Хүрэлсүх хөгшин хоосон толгойгоо ажиллуулна уу. шагналын тамгийн эмэгтэй ажилтны амь нас чинийхээс үнэ цэнэтэй (FEMALE HARASSER-ABUSER

Avatar

Зочин 2022-08-07 213.87.160.178

Хамгийн сайн тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://clck.su/E2BXY

Avatar

Иргэн 2022-08-07 66.181.178.125

х***а чинь дайн дажин болонгуут монголчуудтай ёстой зүрхний андууд шиг маасайцан шааж байнаа. Лавров хулгайч ч гэсэн хэдэн жилийн өмнө жинсэн өмдтэй айлчилж доромжилж байсан тэгсэн сарын өмнө ирснээ бензинээ хямд өгөхөөр болсон доо. Парламентын гишүүд худлаа бурах чадвар нь тулцан байдаг бол гадаад хэргийн сайд байхад жүжиглэх скилл илүү шаарддаг юм байна гэдгийг ойлгож авлаа хаха.

Avatar

Зочин 2022-08-07 66.181.178.125

Тххх тэр бичлэгийг нь үзсэн чинь гар хөлөө яагаад ч байгаан

Avatar

НЭЭЛТТЭЙ ЗАХИДАЛ 2022-08-07 86.107.104.18

Хөдөлмөрийн тухай хуулийн 6, 7, 53, 56 дугаар зүйлийг эрх зүйн чадамжгүй луйврын ерөнхийлөгч нэртэй у.Хүрэлсүх хангаж ажиллана уу. шагналын тамгийн эмэгтэй ажилтны амь нас чинийхээс үнэ цэнэтэй (FEMALE HARASSER-ABUSER)

Avatar

Тайвань Хятадынх. Монголчуудын 90% дэмждэг. 2022-08-07 202.21.108.211

Эрхэм хүндэт Ван И Монголд тавтай морил. Хятадын Төр, ард түмний ядууралтай тэмцэж, Авлигач улстөрчид, албхн тушаалтнуудтай хийж буй тэмцлийг Монголын ард түмэн2 гүй сэтгэлээр үнэн бахдалтай хүлээж авдагаа. Одоо хүсэх зүйл манай авлигачдыг Танай зээл баяжуулж ард иргэдийг ядууруулсаар олон жилүүд өнгөрчээ, үүндээ дүгнэлт хийнэ үү. Манай авлигачдын дуртай үг "Бүтээн байгуулалт, эрчим хүч" болоод бна. Үүнээс үлдэх зүйл олон арван жилийн өрийн дарамт, Хятадыг үзэн ядах ард түмний уур хилэн, улстөрч

Avatar

Зочин 2022-08-07 64.119.17.153

ТЗ эхлүүлэх эрх зүйн үндэс бүрдэнэ гэх шиг. Күү, яасан бүрдэж өгдөггүй эрх зүйн үндэс вэ? хэдэн 10 жил ярьлаа, нэлээн олон нэр бүхий улс төрчдийг ТЗ бариулсангүй буруутгалаа. Тэднээс болоод ТЗ-аа барьж чадаагүй, МУ хохирлоо гэж өчнөөн уншлаа. Ойлгомжгүй юм. Гэтэл эцэст нь эрх зүйгээ бүрдүүгүй байсан хэрэг үүь айн?

Avatar

Зочин 2022-08-07 202.9.46.27

Та нарыг удахгүй залгинаа гэж бодоод дотороо хөх инээд. Манай хэд ч Хятад ах их сайхан сэтгэлтэй энэ тэр гээд шаачихсан. Надад ч мөнгө өгнө гэсэн тэгж яривал надаа бүүр илүү өгнө гэсэн гээд уралдчихсан. Баахан тэнэг дарга нарыг Ван И нь эд нар үнэхээр тэнэг хүмүүс шүү гээд дотороо шоолчихсон. ха ха ха

Avatar

Зочин 2022-08-07 202.9.40.231

Монгол улс хоёр хөрштэйгээ хамт хөгжих нь монголын хөгжилд нэн тустай юмаа. Айлчлалд амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2022-08-07 59.153.114.71

Amjilt bid urd horshtei nairsag baij ashiglah heregtei malnuudaa amaa medej heree medej amidar horig huseegui ym bol

Avatar

Зочин 2022-08-07 58.64.47.11

Манайхан хятадад муурхдаг зангаа одоо болих хэрэгтэй!!! Ковидын үеэр хил түр хаагдахад бид яаж бажгадаж байлаа даа?! Удахгүй дэлхийд тэргүүлэх том гүрэнтэй хил залгаа оршдог маш том давуу талаа бид ухаалгаар ашиглаж хурдацтай хөгжихөө бодох нь чухал байна!!! Хятадыг муулах нь мунхаг, тэнэг асуудал!! Тэглээ гээд хятадууд огтхон ч хохирохгүй, гагцхүү бид л хохирно!!! 21-р зуунд жаахан ч гэсэн ухаан гаргаж амьдармаар байна шүү!! Үгүй ядаж үр хүүхдийнхээ ирээдүйг бодмоор байна! Яг үнэндээ бол ЗХУ 19

Avatar

Зочин 2022-08-07 58.64.47.11

Яг үнэндээ бол ЗХУ 1960-аад оны сүүлээр Хятадтай муудсаны дараа хятадыг үзэн ядах үзлийг Оросын суртал нэвтрүүлгээр монголчуудын тархинд гүн бат суулгаж өгсөний үлдэгдэл нь мунхаг хүмүүсийн тархинд бүр сорвижоод эдгэчихжээ!? Хүнтэйгээ цуг л далд орох бололтой? Золигнууд чинь залуу үеэ хордуулаад байх юм?!

Avatar

Зочин 2022-08-07 192.82.81.172

ш** ш**, Монголыг дарлах гэж 1919 онд хүрээнд хятад цэргүүд ямар олон монголчуудыг алсан билээ. 1966 онд улаанбаатар вокзал дээр ямар аймаар зодоон болж олон монгол хүн тахир дутуу болсон түүхийг чи юу гэх үү.

Avatar

Хүчирхэг Монголын төлөө эдийн засгаа хөгжүүлэх гарц 2022-08-07 192.82.80.1

Түүхийн хар цагаан байдаг асуудал. Өнөөдөр газарзүйн хувьд мөн манай улсад ганц валют оруулж ирж байгаа гадаад худалдааны 90% Хятад улсад ноогдож байгаа тул ямар ч гар байхгүй. ОХУ 1.9 тэрбум доллар импорт хийж ердөө 100 сая доллар экспорт. Бидний амьдарч байгаа орон байр өмсөж зүүж байгаа ихэнх бүтээгдхүүн яах аргагүй өмнөд хөршийнх. Өмнөд хөрштэй арилжаа худалдаа сайн хийж хүчирхэг эдийн засагтай хүн ам 10 сая Монголыг бий болгохгүй бол Эрээний хил хаагдлаа гээд хэзүү болж байна.

Avatar

Зочин 2022-08-07 192.82.81.172

Тэгвэл хятадгүй амьдарч чадахгүй гэвэл чи өөрөө тархи толгойгоо угаалгасан хог байна. Хятадгүй амьдрах арга хайгаач. Хилийн худалдаа хийхгүй амьдрах өөр арга хайгаач. Энэтхэг шиг том улстай онгоцоор худалдаа хийгээч. Монголын хажууд орос байна. Оростой хамтарч энэтхэг шиг их гүрэнтэй худалдаа хий.

2 1
Avatar

Зочин 2022-08-07 103.57.92.17

SAYA TEGEED MAHAND HOR HIISEN NI TERRORISM BISH UU?

Avatar

Зочин 2022-08-07 66.181.161.84

э****з минь х***а руу гаа зайлаарай

Avatar

sukhbat 2022-08-07 103.10.22.68

irtsen yum uu

Avatar

Кса 2022-08-07 202.126.90.31

Манай нөгүүдүүл тааг чиг. Гайхах, инээд хүрэх 2 зэрэгцээд байх юм. Нээрээ яасан юм бол, яагаад ингэдэг юм бол. Их л Эх орончид гээд байсан даа. Явсных нь Үүл баатар шиг чулуу нүүлгэх байсан юм, даан ч хөдөө байлаа гэх юм биш биз?

Avatar

Зочин 2022-08-07 202.9.46.27

Бариад шоршнд хийчихсэн. Данх их л баяртайгаар таныг ирхэд саад хийх хүн үгүй болсон гэж илтгэж байгаа байх.

Avatar

Зочин 2022-08-07 122.201.31.73

батцэцэг гэхээр гол харлаад байх юм

Avatar