Монголын хөлбөмбөгт тоглолт наймаалцах, мөрий тавих зөрчил гаарчээ | News.MN

Монголын хөлбөмбөгт тоглолт наймаалцах, мөрий тавих зөрчил гаарчээ

Монголын хөлбөмбөгт тоглолт наймаалцах, мөрий тавих зөрчил гаарчээ

Монголын хөлбөмбөгт тоглолт наймаалцах, мөрий тавих зөрчил гаарчээ

Сүүлийн үед “sports betting” буюу спортын тэмцээн уралдаанд бооцоо тавих үзэгдэл залуусын дунд гаарч буй. Одоо бүр Монголын хөлбөмбөгийн нэр бүхий багийн тамирчид, дасгалжуулагчид, албаны хүмүүс үүнд оролцдог болов. Өөрөөр хэлбэл, тоглолтын дүнг тохиролцож, хууль бус аргаар мөнгө олдог байжээ. Энэ талаарх Монголын хөлбөмбөгийн холбоо /МХБХ/-ны мэдэгдэлд "Монголын хөлбөмбөгийн холбооноос зохион байгуулж буй тэмцээнд тоглолт наймаалцаж, тоглолтын дүнд хууль бусаар нөлөөлсөн, мөрий тавьсан зөрчлийг тогтоож, зөрчил гаргасан талуудад МХБХ-ны ёс зүйн хороо шийтгэл оногдууллаа.

Хөлбөмбөгийн спортод оролцогч бүхий л талуудад хөлбөмбөгт мөрий тавих, тоглолтын дүнд хууль бусаар нөлөөлж тоглолт наймаалцах үйл ажиллагааг хориглосон байдаг бөгөөд хэрэв дээрх үйл ажиллагааг зохион байгуулсан, оролцсон, хамтарсан, зуучилсан тохиолдолд МХБХ-ны эрх зүйн байгууллагаас шийтгэл оногдуулах дүрмийн зохицуулалт үйлчилж байна" гэжээ.

МХБХ-ны Ёс зүйн хорооны шийтгэл ногдуулсан шийдвэрийг гаргажээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-08-04 202.55.188.97

Эрчүүд нь б**********ч болж дээ. Энэ Монголд

Avatar

Зочин 2022-08-04 202.55.188.97

Муу юмандаа сайн гэж. Балай юмнууд хоолны савнууд

Avatar

зочин 2022-08-04 103.111.68.3

Муу дээрээ муу муухай дээрээ улцан гэж юм болж байна даа.

Avatar

Зочин 2022-08-04 202.72.245.125

бөмбөг өө өшиглөж чадахгүй байж муу юмандаа л сайн юм даа

Avatar

Зочин 2022-08-04 213.87.139.118

!!!!!!!!!! Хамгийн сайн тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://clck.su/E2BXY

Avatar

Зочин 2022-08-04 202.9.46.8

Бөмбөгөө ч олигтой өшиглөж чаддаггүй байж тоглолт наймаалцах нтр гээд муу юмандаа их гаргуун.

Avatar

Irgen 2022-08-04 202.9.46.193

Avilgiin esreg tur zasag anhaarch baigaa ne ene shyydee
Buh shatand avilgaa l hugjyylj baina.zasgiin gazar hooson syr yzyylj avilgatai temcene.geeed hooson am bolj baina.yim byhend l hoshgoruulah yum daa.bid ard olnooroo tyynd ne huurtaad l munch huurtah hanahgyi uls yumdaa

Avatar

Зочин 2022-08-04 64.119.23.200

Хөгжөөгүй шахуу байж муу юмаа л х йх юм даа

Avatar

Зочин 2022-08-04 192.82.69.35

Шалихгүй нусгайнууд ингээд байвал Монголд хөл бөмбөг хөгжих үндэс суурийг тасална гэсэн үг. Бага дээр нь булай үйлдлүүдийг нам дарж авах хэрэгтэй. Бусад спортод ч халдварлана шүү. Цар тахал л гэсэн үг.

Avatar

иргэн 2022-08-04 43.242.241.151

мөнхзул ганбаа 2 байгаан мэдээж

Avatar

Иргэн 2022-08-04 202.21.104.234

Манай эрчүүд бараг дийлэнхи нь мөнгөний төлөө болжэээээ

Avatar

Зочин 2022-08-04 202.131.248.166

Монгол хүн оролцсон бүх зүйлээ завхруулдаг сайхан уламжлалтай. Шүүмжлээд ариун амьтан болж харагдах гэсэн новшнууд өөрсдөө оролцсон юм бүхэндээ завхрал хийгээд л явж байгаа.

Avatar

Зочин 2022-08-04 188.162.254.100

Дээдэх нь суудалаа олохгуй бол доодох нь гуйдэлээ олохгуй гэж УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

Бадарч тахар 2022-08-04 103.57.94.61

Найчны айраа шиг юм болох нь бага дээр нь чихдэж байх хэрэгтэй !!

Avatar

зочин 2022-08-04 202.9.46.41

Төсөвгүй биеэ даасан холбоо болго

Avatar

Зочин 2022-08-04 192.82.87.128

Монголд холбоо болоод ирэхээрээ л мөнгө гусдаг арга болжээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж