ФОТО: Хар өдөр (долдугаар сарын 1) | News.MN

ФОТО: Хар өдөр (долдугаар сарын 1)

ФОТО: Хар өдөр (долдугаар сарын 1)

ФОТО: Хар өдөр (долдугаар сарын 1)

2008 оны долдугаар сарын 1-нд саналыг нь луйвардаж, сонголтод нь нөлөөллөө гэж үзсэн иргэд Сүхбаатарын талбайд тайван жагсаал хийж эхэлсэн ч бухимдал ширүүсч улмаар МАХН /МАН/-ын байрны гадаа намын удирдлагуудыг тайлбар хийхийг шаардан эцэстээ чулуу нүүлгэж, намын байрыг шатаасан юм. Энэ хар өдөр Монголын түүхэнд "Долдугаар сарын 1" гэж тэмдэглэгдсэн. Эл өдөр жагсаалд оролцсон дөрвөн иргэн цагдаагийн суманд өртөж, нэг иргэн шатсан байранд гавлуулан угаартаж, нийт таван хүн амь үрэгдэж, олон зуун иргэн, цагдаагийн албан хаагчид эрүүл мэнд, эд хөрөнгөөрөө хохирсон юм. "Ньюс" агентлаг энэ гэрэл зургийн архиваасаа эл өдрийг эргэн сануулж байна.

Гэрэл зургийг Н.Нямсайхан

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ухнаагийн Хүрэлсүх дараа нь Намаа аварсан даа. 2022-07-01 66.181.161.97

Дараа нь Хүрэлсүх намаа хамгаалаад гишүүдээ цуглуулаад явж байсан санагдана.

Avatar

Зочин 2022-07-01 202.21.98.238

ХЯТАДУУДЫН ГАР ХӨЛ БОЛСОН ЦАГДАА НАРЫГ х****л ИДЭГ. ХОРТОЙ МАХ, ДАЧИН ТАМСАГИЙН ХЯТАДУУДАА ЯАДАГ Ч ҮГҮЙ МӨРТЛӨӨ МОНГОЛ ИРГЭДИЙГ ХУУЛИЙН ДАГУУ ДАРАМТАЛЖ, 60 ТАЙ ГАЗАР 62 ТОЙ ЯВЛАА ГЭЖ ТОРГОН ЭРХ ХАСДАГ ЛАЛАРУУДЫГ ХҮНДЛЭХ СЭТГЭЛ АЛГА. МОНГОЛД МОНГОЛ ЦАГДАА БАЙХГҮЙ, ХЯТАД ЦАГДАА Л БН

Avatar

Зочин 2022-07-01 66.181.191.208

Ardchilsan namiin lalruudiin sanaatgaarzohion baiguulj turhirsan jagsaal

Avatar

Зочин 2022-07-01 202.9.41.26

Жагсаалаар талбайд ирсэн хүмүүсийг Элбэгдорж хүлээж аваад МАХН-ын байр руу явуулсан гэж би харддаг.Өдөөн турхирсан зохион байгуулсан хүмүүс нь ямар ч ял авалгүй зүгээр л явцгааж байна. Шудрага бус байна. АНУ-ын тусгай алба саяхан яг манайд болсон үйлдлийг Казахстан улсад давтсан. АН-ынхан дахиад долоон сарын нэгнийх шиг үйл явдал болохыг мөрөөсч байгаа байхдаа

Avatar

Зочин 2022-07-01 103.26.194.74

Энэ үймээнийг доллараар санхүүжүүлсэн шүү дээ. Лав л энэ шатдаг байрны гадаа монголын бүх христийн сүмийн номлогч нар цугласан байсан гэхэд алдахгүй.

Avatar

Зочин 2022-07-01 64.119.23.187

МАН-ын байрыг төсвийн мөнгөөр босгосон. Уг байрыг ард түмэн хураан авч эмнэлэг сургууль байгуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-07-01 64.119.23.187

БУУДАХ ТУШААЛ ӨГСӨН С.БАЯР, МӨНХ-ОРГИЛ НАР ШИЙТГЭЛ ХҮЛЭЭЛГҮЙ ЯВСААР Л…

Avatar

Зочин 2022-07-01 213.87.163.29

!!!!!!!!! Хамгийн сайн тавтай морилно уу секс болзоо сайт — http://gg.gg/11f5ax

Avatar

Зочин 2022-07-01 64.119.20.68

ОЙР ОРЧИМД НЬ БАЙЖ БАЙГААД ШАТСАН ХЭД ХЭДЭН МАШИНИЙ ЭЗЭД ЦАГДААД ЯАГААД ХАНДААГҮЙ ВЭ? ТЭДНИЙ ХОХИРОЛЫГ ХЭН ТӨЛЖ БАРАГДУУЛСАН БЭ?

Avatar

BAT 2022-07-01 102.89.38.155

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг
зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл
Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган доллар)

Avatar

Зочин 2022-07-01 103.57.94.113

Энэ жагсаал үймээн түймрийн дараа МАХН-ын төв байрыг шинэчлэн барьж Тусгаар тогтнолын өргөө гэж нэрлэсэн. Хуучин байрны подвал нь усанд автаж засахад бэрх болсон байсан нь аян шалтаг болж шатсан байшинг нурааж шинэ байшин барьжээ. Түймэр гарах шалтгаан нь намын байранд одоогийн их хурлын гишүүн Бямбацогтын Татваргүй барааны дэлгүүр ажиллаж хэдэн зуун мянган төгрөгний виски ч байсныг хагалан шидэж гал өрджээ. Харин Бямбацогт хохирлоо галдан шатаасан шүүгдэгч нараас нэхэмжлээгүй өөрөө хохирчээ.

Avatar

Зочин 2022-07-01 64.119.20.68

Бямбацогт Баярт амаа үдүүлсэн

Avatar

ЗОЧИН 2022-07-01 202.9.46.12

7-р сарын 1- ны үймээнийг санаатайгаар өдөөн турхирч, талбай дээр олон удаа гарч ирж бусдыг түрэмгийлэлд уриалан дуудаж 5 хүний аминд хүргэсэн хүмүүс өнөөг хүртэл ял аваагүй, дэлхийгээр нэг аялаад жаргаад явж байх юм. !!!!!

Avatar

Зочин 2022-07-01 150.129.140.9

Элбэгдоржид бууны сум яагаад очсон байх уу? Элбэгдорж мэтийг гэр бүлээр нь шалгавал таарна.

Avatar

Зочин 2022-07-01 103.57.94.113

Ял аваагүй нь үнэн. Эхлээд залуусын хэргийг бүрдүүлж шийтгээд дараа нь зохион байгуулсан хүнийг шийтгэнэ гэсэн боловч эцэстээ шийтгээгүй. Ардчилсан намын халамжид орж намд элсээд зарим нь өршөөл уучлал гээд замхарсан. Анх жагсаалд оролцож үг хэлж залуусын цөсийг хөөргөсөн хүмүүсээс Ц.Элбэгдорж ямар ч хариуцлага хүлээгээгүй. Бусад нь цөөхөн ч гэсэн хоног ганц худагт сууж байцаагдсан байх.

Avatar

Egshiglen 2022-07-01 66.181.189.193

Dahiad iim jagsaal hiih heregtei

Avatar

Зочин 2022-07-01 64.119.17.84

Модон чавх нударган зодоон орсон гал гарсан кино

Avatar

Бадарч тахар 2022-07-01 66.181.181.136

Ёстой цагаан өдөр байсан да ! Манангийн хулгайчуудад хар өдөр байсан байх !

Avatar

Зочин 2022-07-01 59.153.115.16

АН-аар овоглосон танхайчууд урьдаас талөвлөж эмх замбараагүй байдлыг бий болгосон ба ялт хэргээ цагдаа руу түлхэж өөрсдөө мултрахын гэж шанө хүмүүсийг зориуд буудаж алсан талаар тухайн үед олон хүн ярьсан гэжигаа. Үүнийг сүүлийн нэг сар АН их дурсаж байгаа нь муу ёр биш биз

Avatar

Зочин 2022-07-01 150.129.140.9

Америк санхүүжүүлсэн. Америктай шууд дипломат харилцаагаа таслах цаг болсон.

Avatar

Зочин 2022-07-01 202.126.90.4

Солиор малаа

Avatar

Зочин 2022-07-01 103.239.57.117

Зарим чухал гэмээр зураг огт алга!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж