Д.Сумъяабазарын захирамж С.Амарсайханыхныг тойрох уу, дайрах уу? | News.MN

Д.Сумъяабазарын захирамж С.Амарсайханыхныг тойрох уу, дайрах уу?

Д.Сумъяабазарын захирамж С.Амарсайханыхныг тойрох уу, дайрах уу?

Д.Сумъяабазарын захирамж С.Амарсайханыхныг тойрох уу, дайрах уу?

Хотын дарга Д.Сумъяабазарын А/740 тоот захирамжийн дагуу газар чөлөөлөв. Энэ удаад Ар Зайсангийн 49 шавар гэрийг албадан буулгалаа. “Аман хуур”-ын Соном өвгөн хуучин байшингаа хэрхэн нураахыг харах гэж жолооч залууг шамдуулдаг шиг шавар гэрийг трактороор түрэхийг нь бичиж, сэвээд сүйд. Дугуй цагаан руу алхагчдад таатай нь мэдээж. Гэхдээ…

Хэн нэгний хураасан, босгосон хувийн өмчийг ингээд албадан буулгачихлаа. Мэдээж нэг хүний эрх ашгаас илүү нийтийн эрх ашиг чухал. Бас л гэхдээ… Үүний тайлбар нь, өмнө нь удаа дараа шаардлага өгсөн ч шаардлагыг биелүүлээгүй аж. Мэдээж хотын даргын төсөвт суулгуулсан мөнгөнөөс нөхөн төлбөр олгох нь гарцаагүй. Энэ мэт 22 байршилд газар чөлөөлөх тухай албан мэдээнд дурджээ. Үлдсэн 21 байршилд Шадар сайдын хамааралтай этгээдийн Бага Тэнгэрийн амаас чанх хойш, Туул голын эрэгт тэмдэглэгдсэн 4 га газар багтсан уу?

Үе үеийн хотын дарга нарын “хашаа” гэх энэ ажил байсхийгээд болдог ч зөвшөөрөлгүй, нийтийн эрх ашгийг зөрчсөн бүтээн байгуулалтыг бас тэдний үед барьсан байх нь тохуурхалтай.

Өмнө ба дараа

Хотын дарга Су.Батболдын тооллын үед “Туушин” зочид буудлын өмнөх газрыг албадан чөлөөлж байв аа. Тухайн үед олны таашаалд нийцсэн энэхүү шийдвэр ихэд таалагдаж, Туулын бургасыг булгалж үнэтэй хаус барьж буй газрыг буцаан чөлөөлөх санал иргэдээс гарсан нь яван явсаар НИТХ-ын дарга С.Амарсайханы хамаарал бүхий этгээдтэй холбоотой болж таарсан. Хүсэвч хясна гэгчээр Су.Батболдын тоолол дуусав. Хотын цаг хугацааг С.Амарсайханыхаар тоолж эхэлснээр мөрөөдөл замхарсан билээ. Гэтэл одоо хэр нь энэ газрыг чөлөөлөөгүй…

Дээр нь Олимпийн гудамжнаас Нарны зам болон төмөр зам дээгүүр Их Монгол улсын гудамж руу буух гүүрийг НИТХ-ын дарга асан Ц.Сандуйгийн гэх бүтээн байгуулалтаас болоод бас хачин тахиралдсан, түгжрэл багасгах бус нэмэгдүүлэхээр түвэгтэй болгосон. Дээр нь энэ гүүр явган хүний замгүй дэлхийн дэвшилтэд бүтээн байгуулалт болохыг үгүйсгэхгүй.

Наанаа зөвшөөрөлгүй, хууль бус, иргэдийн эрх ашгийг хамгаалсан энэ мэт шийдвэрүүд байнга гарч буй мэт боловч эрх тэгш үйлчилдэггүйгээс эрх мэдэлтнүүд улайм цайм хууль зөрчсөөр байхад алагчилж үйлчилдэг явдал хэвийн үзэгдэл болоод байх шиг.

Сүүлдээ намгүй, эрх мэдэлгүй л бол хувийн өмч рүү хуулиар халддаг, эрх мэдэлтнүүд юу ч хийсэн хуулиар хаацайлдаг болох зам руу бид орох уу?

Хуучны дарга хийж байвал бүх зүйл зөв, ажилчин бол улсын өмчийг хумслагч, хулгайлагч гэсэн коммунист нийгэм рүүгээ бид гулсах уу? Нийтийн өмчийг шамшигдуулагч гээд хувийн өмчийг хураагаад, нураагаад байх хэрэг үү?

Шударга ёс яриад, ипотекийн зээлээр МИК ашиг олж байна гээд байгаа хүний хамаарал бүхий этгээд нь нийслэлчүүдийн ганц салхилж, зугаалдаг Туулын усыг хамгаалдаг бургасыг нь хядаад барьж эхэлсэн ч түр зогсоогоод, тохиромжтой цагийг нь хүлээж суугаа балгасыг хотын даргын А/740 захирамж тойрохгүй гэж найдъя.

Хүүхдийн паркийг буцаан авсан шигээ Туулын эргээ буцааж аваад, усгүй, усан оргилуургүй нийслэлийнхээ бяцхан багачуудыг баярлуулбал Д.Сумъяабазарыг уухайлан дэмжих нь гарцаагүй. Үе улираан сонгосон ч болж байна.

Л.ХАЛИУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zugeer l medeh gesiin 2022-05-31 66.181.161.79

Zamiin uulzvariin gold bdag Home plaza ch biluu barilga hot tuluvlultiin zuvshuurultei yu?

Avatar

Зочин 2022-05-31 122.201.31.135

Хорвоо бөөрөнхий гэдгийг мэдэж л байгаа даа.
Хэзээ нэгэн цагт МАН угшилтай баячуудын хөрөнгийн хураах цаг ирнэ. Тэр болтол таанууд АН угшилтайчуудын хөрөнгийг хурааж л бай.

Avatar

Зочин 2022-05-31 213.87.145.148

)))))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — http://Hot24.pw

Avatar

Зочин 2022-05-31 103.26.195.147

Халуун цуст мөнхгалчууд бүлэгт нэгд

Avatar

Зочин 2022-05-31 103.26.195.147

Дашбалбарын газар шороо номонд газрыг хэзээ ч хувьчилж болдоггүй гэх үг ортой. Яахав гадны улсыг сохроор дуурайж болохгүй. Шаварт суусан шарын эзэн хүчтэй гээд хэт зөөлдөж болохгүй

Avatar

Ахмад 2022-05-31 202.9.41.24

Д.Сумьяа даргаа зөв байна ! Аавын хүүг алагчлахгүй шүү , С.Амарсайханы угшилтай амбаар байвал хусаж хая ! Зуны эхэн сар гарлаа хүүхдийн амралт эхэллээ , Сүх жанжны талбай
дахь цуутай дуутай С.Амарсайханы Усан оргилуур яасан бэ Шадар сайд аа ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Avatar

Нямжав 2022-05-31 202.126.90.106

Нийтийн эзэмшлийн явган хүний зам, гэрлэн дохио, бут сөөгийг сүйтгэж байрлуулсан ТҮЦ нэртэй амбааруудыг зайлуулж иргэдийг чөлөөтэй явах нөхцөлийг бүрдүүлэх хэрэгтэй. БГД-ийн 20-р хороо, БАРС-2 -ын автобусны буудал, гэрлэн дохионы дэргэд ногоон бай- ламж таглаж тавьсан гэр хэлбэртэй төмөр амбаарыг зайлуулж гарцыг чөлөөлөх шаардлагатай байна. БгД-ийн Засаг даргаа..

Avatar

Зочин 2022-05-31 64.119.27.43

Амарсайханыг газрыг бас чолоолох хэрэгтэй шуу дээ туулын бургас хядаж барьсан барилга шуу дээ

Avatar

Зочин 2022-05-31 192.82.75.207

niitiin ezemshil ta nariin umch bishee hulgaichuudaa

Avatar

Зочин 2022-05-31 202.126.90.47

МИК ХХБны захиалгаар Амарсайханруу мөн ч их дайрч байнадаа
Тэгэх тусам МИК ХХбанк Эрдэнэбилэг мэтийн лаларуудад бүгдэд нь хариуцлага тооцох л хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-05-31 202.21.96.150

Энэ гэхдээ хэн нэгэн даргын үед хууль бусаар олж авсан өмч рүү нь халдаж байна гэж ойлгож байна. Ямар бөөрөхний нийтлэл вэ хэхэ

Avatar

Зочин 2022-05-31 202.9.46.242

Шавар тоосгоор байшин барьдаг болохоос гэр барьдаг гэж яаж санасан юм болоо эдгээр гэрийг барьсан мал.

Avatar

Зочин 2022-05-31 202.9.46.42

Хүний хөрөнгө болох гараашийг буулгаж байгаа юм чинь Зохих хэмжээний нөхөн төлбөр олгож байна уу?

Avatar

Зочин 2022-05-31 202.21.114.196

УНДУУ СУНДУУУ НООХОЙРСОН УЛААНБААТАР ХОТ, ЗАМ НЬ ӨДӨР ШӨНӨГҮЙ ПИГ ТҮГЖРЭЛ, АЛХАХ ГАЗАРГҮЙ АМЬСГАЛАХ АГААРГҮЙ УЛААНБААТАР….АРД ИРГЭД НЬ ӨӨРСДӨӨ БОСООД АМЬДРАХ ОРЧНОО ӨӨРЧЛӨХ ЗОХИОН БАЙГУУЛАХ УР ЧАДВАРГҮЙ СЭТГЭЛГҮЙ САНААЧЛАГАГҮЙ ХИРНЭЭ НЭЭХ ҮНЭТЭЙ ӨНДӨР ӨРТӨГТЭЙ АМЬДРАНА….

Avatar

Хоёр нүүр гаргахгүй гэдэгт иргэд итгэж байна хотын даргаа 2022-05-31 103.229.120.45

Улс төрийн хамгаалалтгүй нэгэн ингээд өмч хөрөнгөө нураалган хохирдог байж одоо хотын даргын дараагийн шударга хандахыг харах үлдлээ. С.Амарсайханы яах олон иргэд харж байна

Avatar

Зочин 2022-05-31 124.158.107.35

Самарсайхныг зөвхөн ийм хядлага хийснийх нь төлөө улс төр хотын ажилруу нэг алхамч ойртуулахгүй байх байсын

Avatar

-yatj,bainga ubchin,operats 2022-05-31 172.58.62.209

yjes oc?!

Avatar

Зочин 2022-05-31 172.58.62.209

-OB?

Avatar

hot?## 2022-05-31 172.58.62.209

delgyyrt galzuurj baigaag ni medej l baing beldetseer.

Avatar

ybitsa 2022-05-31 172.58.62.209

shaka?@¥

Avatar

duuriaj 2022-05-31 172.58.62.209

baliar yum xiine gej.yjes

0 0
Avatar

tsagdaa, wh robbing,xet davragch,xylgaichiig shorond xiix erxt 2022-05-31 172.58.62.209

notlogdvol bainga negeer uduj,zasagluulj.

Avatar

xeniig ashiglachaad shopond xiix gej bga bol,yat 2022-05-31 172.58.62.209

indkmsardsy+darxanidrxrts#+INDZASAGLALJ bna ubchin neg eer yabyylj,ajild opyylj.

Avatar

Гараашаа нураалгуулагч 2022-05-31 122.201.26.3

Энгийн иргэдийн машинаа агуулдаг гараашийг нураасан хурдаараа зөвшөөрөлгүй баригдсан барилгуудыг нураагаад өгвөл сайн байна.

Avatar

japani tub toolyyr cuctem,baiplylsanda,zopilg abtys baazaactn 2022-05-31 172.58.62.209

ux cyrgyyliin ezemshlin xashaand,Japan cyrguuli, zuuchlal, cuctemee tabisan BAIX,gadnii OC bariylaj, ux cyrgyylid oiptoj xylgailaj,-xoolnii gazar,cypgyyli ,allegiant mergejil xylgailj## nomiin San ajiluulj, xotiin darga,xeni yed xet davarsin taartsn

Avatar

myyxai xyntei syyval yjes bolno shy negee.toolyyraar dampyyryylj,buildings xuudug kafetai? 2022-05-31 172.58.62.209

gyilagchin mallagch,opon nutag,baipnaas xuux yum baix.

Avatar

yriin shingen bazaj xichneen ailiin xyyxdin nydry xaldv 2022-05-31 172.58.62.209

40 xyrtlee nyd,20 xyrtlee shyyd ubdsungyi, baliar xylgaich baliar yum xiigeed bna,s*****g myyxai yjes gej zamaar xog ovoolson baixiig xarsanda. m

Avatar

japani zalyychyydig marzan xybtsaslaad baisan 18. 2022-05-31 172.58.62.209

gadnii xymyys opyylj myyxai bolgoj,oirtoj xylgailgui. xot myyxai bolgoj,bna plita tegsh naaj, driverjo serves xiix muruuruu ajlaa xuuj chadgyi galzyy ubchin bna..
ix syrgyyliin ezemshlin bysed sym,zbyydal,,xylgaisan tsagigan boo you bainga zardg xeterxii baliar shynaltai. dagaad garaxgyi yu daa, taartsin zailuul demjij. xichneen baliar xyyxdin togloomins,xichneen olon daavyyg utun xee zyravak.

Avatar

ceremjlyyleg indj. 2022-05-31 172.58.62.209

ene gadni gyilagchin yanxan, SHUBUU BOLJ ODUUDAAR XUILRUULDG YUM BAIX BANZN TERMNTR, GOEJ XOLBODG UBJTEI ,YMAR CH XULGAICHIIN XYYXED XULGAILJ.

Avatar

asaad shynal tsirkiig byrees xiisen baij magad,doctor ni tyts zaraad baisan,gadnii bux opuulj yanxandsan umu,juumgansan umu,,xendee baidagin medeen deer ni governor gej baisan 2022-05-31 172.58.62.209

asag tolgoilogchiig ni ashigldg baij magad,syyld ni tsirkiig nyraaj davtagdashgyi byteeliig ataarxxaaraa yntraaj gyilagching dyrd xyyr togluulj baisan.targiin tend neg judger bysgyig negn xyntei bolzoj, cand homoysleg nariij gyidltei zaluutai ! @ neg bysgyitei d/t bas delgyyrlj.
enxmanlaigin ayiig xylgailj dyrd togluulj,odyydiig gyilagchin ajiltnixaj dyrd togluuldg,yum xelj baigaa yummy xaashas yum

Avatar

даш 2022-05-31 103.212.116.46

Сумъяабазар даргад баяр хүргье, энэ бол нийслэл хотыынхоо өнгө төрхийг өөд татах ажлыын эхлэл гэж үзэж байна. Үүний дараагаар Богд уулын ар, Туул голын дагуу байгаа амралт нэртэй хачин заваан гэр, муухай барилгуудыг нэгэн Адил буулгаж, орчин үеийн шаардлагад нийцсэн өнгөтэй, өөдтэй юм барих хэрэгтэй.

Avatar

ДАШ-Д 2022-05-31 192.82.71.53

ДАШ МИНЬ СУМЪЯАБАЗАРТ БАЯРЛААД БАЙХ ЮМ БАЙХГҮЙ,ШАВРАН ГЭРҮҮДИЙГ АЛБАДАН БУУЛГААД МАРГААШ НЬ ӨӨРӨӨ ХАУС ХОТХОНОО БАРЬЧИХНА, ШУНАЛТАЙ ХҮНИЙ ШУНАЛ ДУУСАХГҮЙ, ДҮҮТЭЙГЭЭ НИЙЛЖ ЦИРКИЙГ БАЛГАС БОЛГОХЫН ЗЭРЭГЦЭЭ ЦИРКИЙН ОЙР ОРЧМЫН ГАЗРУУД БҮГД СУМТАЙ ДАРГЫН ХАРЪЯАЛЛЫН БОЛЧИХСОН БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ? ИНГЭЖ ГАЗАР БУЛААЛДАЖ НОЦОЖ БАЙХЫН ОРОНД ЭМЭЭЛТИЙН ХЯТАДУУД РУУ ДАЙРААД ӨГӨӨЧ? СУМТАЙ ДАРГАА? ЦОГЦОС ХАДГАЛДАГ ХОР ШИНГЭСЭН МАХ ЧИНЬ ХЭДЭН ШАВРАН ГЭР НУРААХААС ИЛҮҮТЭЙ АМИНД ТУЛСАН ХЭРЭГЦЭЭТ АСУУДАЛ БАЙЛТАЙ БИЛЭЭ?

Avatar

Зочин 2022-05-31 202.21.114.196

БОЛЖ ЭНЭ БАЛИАР ШАВАР ГЭРНҮҮДИЙГ НУРААВАЛ ТААРНА, ХОТЫГ ТОЙРООД ХЭДЭН АМРАЛТЫНН БААЗУУД ГЭЖ БӨӨН АРХИДАЛТ, ЗАВХАЙРАЛ, ЭЛДЭВ 9 ШИДИЙН ЮМС БҮРДСЭН ГАЗРУУД

Avatar