Хүнийг дайрч хөнөөгөөд зугтсан хүүхдэд хорих ял онооно | News.MN

Хүнийг дайрч хөнөөгөөд зугтсан хүүхдэд хорих ял онооно

Хүнийг дайрч хөнөөгөөд зугтсан хүүхдэд хорих ял онооно

Хүнийг дайрч хөнөөгөөд зугтсан хүүхдэд хорих ял онооно

Хан-Уул дүүргийн тавдугаар хороо Наадамчдын гудамж, Яармаг орчмын замд ачааны автомашины жолооч явган зорчигч, 40-45 орчим настай иргэнийг дайрч, амийг нь хохироосон осол энэ сарын 24-нд бүртгэгджээ.

Цагдаагийн байгууллагаас тухайн ослын газрын үзлэгийг хийн, шалгалтын ажиллагаа явуулахад осол гаргасан жолооч хэргийн газрыг орхиж явсан байв. Мөн тухайн автомашиныг насан хүрээгүй хүүхэд жолоодож байсныг илрүүлсэн байна.

Энэ талаар Цагдаагийн ерөнхий газраас тодруулахад “Эрэн сурвалжлах ажиллагааг шуурхай явуулж, тухайн тээврийн хэрэгслийг олж тогтооход иргэн Э нь согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ хүүхдүүдэд тээврийн хэрэгслээ өгч явуулсан байсан.

Машиныг жолоодсон хүүхэд зам хөндлөн гарч явсан иргэнийг мөргөж, ослын газрыг санаатай орхиж явсныг урьдчилсан байдлаар тогтоосон. Мөрдөх ажиллагаа дууссаны дараа шүүхээс Эрүүгийн хуулийн дагуу хорих ял онооно.

Тус зам тээврийн ослыг шалгаж байгаа. Хохирогч эрэгтэйг хэн болох, гэр бүл, садан төрлийг тогтоохоор ажиллаж байна” гэв.

Тиймээс жолооч, эцэг эхчүүдэд насанд хүрээгүй хүнд жолоо шилжүүлэхгүй байх, архи согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодохгүй байхад анхаарч өөрсдийн болон бусдпдын аюулгүй байдлыг хангаж, замын хөдөлгөөний дүрмийг баримтлан хөдөлгөөнд оролцохыг анхаарууллаа.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-05-27 202.21.98.238

ТӨРИЙН ОРДОНД ГАРСАН ХҮН АМЬНЫ ХЭРГЭЭ ХЭЗЭЭ ИЛРҮҮЛЭХ ГЭЖ БАЙГАА ВЭ ЦАГДАА НАРАА?!!!!! ТА НАР ХЯТАДУУДАД ҮЙЛЧИЛДЭГ ШИГЭЭ МОНГОЛЧУУДАД БАС ҮЙЛЧЛЭХГҮЙ ЮМУУ????

Avatar

Зочин 2022-05-27 202.21.98.238

НАСАНД ХҮРЭЭГҮЙ ХҮҮХДЭД ЖОЛОО ШИЛЖҮҮЛСЭН СОГТУУ н**ш "Э"-Д ХОРИХ ЯЛ ОНООХ ЁСТОЙ БИШҮҮ!!! ИЙМ ТЭНЭГ ХУУЛЬТАЙ УЛСАД ХҮҮХЭД Л ХОХИРЧ ҮЛДЭХ ЮМДАА. ДАЙРУУЛСАН ИРГЭН НЬ БАС ГАРЦААР ГАРЧ БАЙСАН УУ… ҮГҮЙ БОЛ ТЭР ХҮҮХДЭД ЯЛ ОНООХ НЬ БУРУУ ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА. МӨН ЦААШЛААД ХОРТОЙ МАХААР УЛСААР НЬ ХОРДУУЛЖ БАЙХАД БҮЛХ ЗАЛГИСАН МЭТ ЧИМЭЭГҮЙ БАЙГАА б**********ч ЦАГДААГИЙН БАЙГУУЛЛАГА ХҮҮХЭД ЯЛЛАХ БОЛХООР ЯАСАН ХУРДАН ХӨДӨЛЖ БАЙНАА!!! НОМТОЙБАЯР, АНАНДБАЗАР МЭТИЙН а******н, ХҮЧИРХИЙЛЭГЧИДЭЭ ХЭЗЭЭ ХОРИХ ВЭ?

Avatar

Зочин 2022-05-27 64.119.17.183

Эцэг, эхэд нь ял оноогоод. Хүүхэд энэнд ямар буруу байгаан

Avatar

Хүн дайрсан хүнийг бүх насаар нь жолоо барих эрхийг нь хасах хэрэгтэй байна. 2022-05-27 202.179.21.221

Хүн дайрсан хүнийг бүх насаар нь жолоо барих эрхийг нь хасах хэрэгтэй байна.
Хүн дайрсан хүнийг бүх насаар нь жолоо барих эрхийг нь хасах хэрэгтэй байна.
Хүн дайрсан хүнийг бүх насаар нь жолоо барих эрхийг нь хасах хэрэгтэй байна.
Хүн дайрсан хүнийг бүх насаар нь жолоо барих эрхийг нь хасах хэрэгтэй байна.
Хүн дайрсан хүнийг бүх насаар нь жолоо барих эрхийг нь хасах хэрэгтэй байна.
Хүн дайрсан хүнийг бүх насаар нь жолоо барих эрхийг нь хасах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2022-05-27 202.179.21.221

Хүн дайрсан хүнийг бүх насаар нь жолоо барих эрхийг нь хасах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2022-05-27 213.87.135.2

>>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — http://Hot24.pw

Avatar

Зочин 2022-05-27 202.131.245.34

цагдаа нь шүүхийн шийдвэрийг шууд хэлчихдэг юм уу.. шүүхийн хэрэг байна уу.. энэ цагдаа нар бүр даам гараа шаачлаа шүү..

Avatar

Зочин 2022-05-27 103.80.210.183

согтууд нь арга хэмжээ яаж авах бэ? 45 хоног баривчлаад 3 жил харгалзагчтай байлга.

Avatar

Зочин 2022-05-27 66.181.168.199

21 наснаас дээш жолооны курсэд сурах эрхтэй байхаар хуульчлах хэрэгтэй.
21 наснаас дээш жолооны курсэд сурах эрхтэй байхаар хуульчлах хэрэгтэй.
21 наснаас дээш жолооны курсэд сурах эрхтэй байхаар хуульчлах хэрэгтэй.
21 наснаас дээш жолооны курсэд сурах эрхтэй байхаар хуульчлах хэрэгтэй.
21 наснаас дээш жолооны курсэд сурах эрхтэй байхаар хуульчлах хэрэгтэй.
21 наснаас дээш жолооны курсэд сурах эрхтэй байхаар хуульчлах хэрэгтэй.

Avatar

21 nas hurehed n unemleh ugdug bolmoor ym 2022-05-27 103.212.118.214

21 nastaid n joloonii unemleh ugdug bolmoor ymaa yadaj ene tugjirel chjn buurana bas hariutslaga 21tei hun arai uur bno 21 nas hureegui huuhed mashin barih ym bl etseg ehiig n shiitegdeg bolmoor bna

Avatar

Зочин 2022-05-27 192.82.72.234

пицца хат гэсэн цагаан машин унасан 19-20 орчим насны залуу Жуков худалдааны төвийн урд талын нарийхан зам дээр хүн дайрч алахаа шахсан! Хүн гарч явааг харсаар байж хаазаа гишгээд л ороод ирдэг юм билээ. Амьд явах баталгаа алга!!! Замын цагдаа камераа сайн ажиллуулаачээ!!!!

Avatar

Зочин 2022-05-27 103.80.210.183

тэр дороо шууд 102 луу залгаад зам дээр зогсоолгоод арга хэмжээ авхуул.

Avatar

Зочин 2022-05-27 202.179.21.221

102 shuurhai arga hemjee avah uu?

Avatar

Зочин 2022-05-27 202.21.98.238

ХЭРЭГ БОЛХООР УТСАА АВДАГГҮЙ ЮМ БНЛЭЭ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж