Б.Бат-Эрдэнэ хоцорч, таслаагүй гишүүдэд талархав | News.MN

Б.Бат-Эрдэнэ хоцорч, таслаагүй гишүүдэд талархав

Б.Бат-Эрдэнэ хоцорч, таслаагүй гишүүдэд талархав

Б.Бат-Эрдэнэ хоцорч, таслаагүй гишүүдэд талархав

Улсын Их Хурлын Ёс зүй, сахилга хариуцлагын байнгын хорооны дарга Б.Бат-Эрдэнэ өнөөдөр /2022.05.27/  мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр Улсын Их Хурлын гишүүдийн дөрөвдүгээр сарын ирцийн талаар мэдээлэх үеэрээ чуулганы нэгдсэн хуралдаанд хоцроогүй, таслаагүй гишүүддээ талархал илэрхийлж байгаагаа хэлэв. Мөн тэрбээр талархлыг таслаагүй гишүүдэд хүргүүлсэн гэв. УИХ-ын гишүүд чуулганы хуралдаандаа тасалж, хоцролгүй оролцож, хуулийн төслүүдийг хэлэлцэж, батлах чухал үүрэгтэй атал тэдний хоцорч, таслах нь хэвийн үзэгдэл мэт болсноос ийнхүү талархал илэрхийлэх хэмжээнд хүрчээ.

Хамгийн олон  цаг буюу 13-15 цаг чуулганы хуралдаанаас хоцорч, тасалсан хэд хэдэн гишүүнийг УИХ-ын Ёс зүй, сахилга хариуцлагын байнгын хороогоор хэлэлцэж, хариуцлагын асуудал ярина гэж тус хорооны дарга Б.Бат-Эрдэнэ мэдэгдэв. Ингэхдээ тэдэнд анхааруулга өгөх, эсхүл олон нийтээс уучлал гуйлгах арга хэмжээ авна гэв.

Тэрбээр чуулганы өчигдрийн хуралдаанаар "УИХ дахь дархлагдсан гишүүдийн нэрсийг олон нийтэд зарлана" гэсэн юм. Ингэхдээ "Том толгойтой агентлагийн дарга нартай яаж хариуцлага тооцох вэ. УИХ-ын гишүүний ёс зүйн дүрмээ баталсан. Өмнөх жилүүдэд гишүүд хуралдаа ирдэггүй, тасалдаг, хоцордог байсан бол энэ асуудал цэгцэрсэн. Хоцрогдол нэг цаг байдаг байсан бол долоон минут болсон. Энэ бол багагүй амжилт. Гэхдээ УИХ-д дархлагдсан хэсэг нөхөд бий. Би хуульд заасны дагуу мэдээлэл хийж, намын бүлгийн дарга нарт албан бичиг хүргүүлнэ" гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-05-27 213.87.135.2

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — http://Hot24.pw

Avatar

Зочин 2022-05-27 192.82.83.162

Эргүү тэнэг боловсролгүй бөхчин . . .

Avatar

Зочин 2022-05-27 202.126.94.99

Ийм л арчаагуй болсон УИХ даа!!!

Avatar

Зочин 2022-05-27 192.82.69.213

ЖИЖҮҮРИЙН АЖИЛААР НҮҮР ХУУРААД

Avatar

Зочин 2022-05-27 64.119.19.65

Энэ нөхөр наанаа их шударга хүн цаана авилгалч. Сая Рио Тинтогоос хэдийг авч амаа таглуулсан бэ ? Олон жил надад өчүүхэн бага оногдуулсан гэж гомдолсоор байгаад, сая нэг юм санаа нь амарч, бараг уйлан хайлан мэдэгдэл хийж байсан…

Avatar

Bidon 2022-05-27 66.181.161.71

Iimerhuu dunhuu buh uls orniig hugjuulj chadah uu haha nusan suga chandganiig duusgasan lal ar

Avatar

Зочин 2022-05-27 192.82.71.11

Тасалдаг гишүүдийг нэрлээч бөхчин гуай.

Avatar

Зочин 2022-05-27 103.80.210.183

хулгайчуудад талархаад байх юм байхгүй ээ. наадуулаа байх ёстой газарт нь шоронд нь байлга

Avatar

Зочин 2022-05-27 202.126.89.98

БАТЭРДЭНЭ ЕР НЬ ИХ ПОП АЬТАН ЮМАА ААР СААР ЮМААР ӨРИЙГӨӨ БАЙНГА РЕКЛАМДАХ ЮМ ҮНЭНДЭЭ БАТЭРДЭНЭ МЭТ БОЛ УЛС ОРНД ХЭРЭГБОЛООД БГАА ЮМ АЛГА

Avatar

Зочин 2022-05-27 192.82.71.11

Тэнэг бөхчин их зальтай н**ш байгаа юм

Avatar

Зочин 2022-05-27 103.80.211.207

Албан байгууллага, ААНэгж, хөдөлмөрийн хамт олон та бүхэн энэ жилдээ ажлын цагаар ажлаа таслаагүй ажилдаа ирсэнд хувийн зүгээс та бүхэндээ талархаснаа илэрхийлэе.

Avatar

Зочин 2022-05-27 188.162.254.1

УИХ гэж хулгайч худалчаар дуурсэн байгууллагыг тараая!

Avatar

Зочин 2022-05-27 192.82.70.155

ХУРАЛ ТАСЛААГҮЙ ГИШҮҮДЭД ТАЛАРХАЛ ГЭНЭ ҮҮ. ӨӨР ТАЛАРХАХ ЮМ ОЛДОХГҮЙ БАЙНА УУ. УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН Л ЮМ БОЛ УЛС ОРНЫ ХЭМЖЭЭНД СЭТГЭЭЧ. НЭРТЭЙГЭЭР НЬ ЦЭЦЭРЛЭГ СУРГУУЛЬ ТАСЛААГҮЙ ХҮҮХДҮҮДЭД ТАЛАРХААЧ. ЦААШИД ИЙМ ЭЛЭГ АВСАН ЮМ ЯРИХАА БОЛЬ. ӨМНӨӨС НЬ ИЧИЖ НҮҮР УЛАЙХ ЮМ. БӨХ ХҮН БӨХӨӨРӨӨ Л БАЙХ ЮМ ДАА. ТОЛГОЙН СЭТГЭХ ЧАДАЛГҮЙ Л ДЭЭ.

Avatar

Zochin 2022-05-27 202.21.111.170

Бас муугүй жүжигчээн, шудрга, ёс зүйтэй шигүүн болж байгаа дүрт тоглож байна. Хэдэн удаа сонгогдсон билээ энэ нөхөр, одоо л ухаарч УИХ дах балай , булайг ярьж гэнэ. Тийм л сүрхий юм бол хурал тасалдаг гишүүдээ нэрлээч…

Avatar