Нийтийн тээвэрт шинээр 32 автобус орж ирлээ | News.MN

Нийтийн тээвэрт шинээр 32 автобус орж ирлээ

Нийтийн тээвэрт шинээр 32 автобус орж ирлээ

Нийтийн тээвэрт шинээр 32 автобус орж ирлээ

Өнгөрсөн 2021 оны улсын төсөвт 60 орчим автобус шинээр оруулж ирэх хөрөнгийг тусгасан. Гэсэн хэдий ч цар тахлын үеийн болон дараах эдийн засгийн нөхцөл байдал, тээвэр логистикийн гацалтаас шалтгаалан автобуснуудыг оруулж ирэх ажил саатсан юм. Тэгвэл тус 60 автобусыг Улаанбаатар хот руу авчрах ажил эхэлжээ. Өчигдрийн байдлаар эхний ээлжийн 32 автобусыг нийслэлд авчирсан аж.

Бүх автобусыг авчирсны дараа ажлын хэсэг гарч, аль чиглэлд явуулах зэргийг хуваарилах гэнэ.

Улаанбаатар хотын нийтийн тээврийн үйлчилгээнд шинээр явж эхлэх уг автобуснуудын гол онцлог нь тусгай хэрэгцээт иргэдийг тээвэрлэхэд зориулсан шат, тэргэнцрийн бэхэлгээтэй учраас тэргэнцэр болон бусад дугуйт хэрэгсэлтэй иргэд нийтийн тээврээр үйлчлүүлэх боломж нэмэгдэж буй. Мөн зорчигч болон жолоочийн аюулгүй байдалд зориулсан тоноглолтой, жолоочийн суудал нь аюулгүйн гурван цэгийн бүстэй, Монгол орны цаг уурт тохирохуйц, -45 хэмийн хүйтэнд тэсвэртэй тул өвөл цонх цантахгүй зэрэг давуу талтайг Нийслэлийн Нийтийн тээврийн газраас онцоллоо.

Засгийн газрын энэ долоо хоногийн хуралдаанаар нийтийн тээврийн парк шинэчлэлийг 2024 он хүртэл хоёр үет шаттай хэрэгжүүлэхээр болсон. Энэ хүрээнд 591 автобусыг наймдугаар сарын 20-ны дотор авчирч, үйлчилгээнд нэвтрүүлэхийг хотын дарга холбогдох албаныханд үүрэг болгоод буй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Нохойн оцгоруудаа 2022-05-21 202.9.46.241

Хотын нохой толгойт дарга нараа наад автобус чинь мэдээж донсолгоогүй цэвэрхэн тэгш замд зориулагдсан эмзэг дэлбээ бна. Манай хотын тачигнасан.нүх сүв ихтэй овгор товгор.хагархай замд тохирохгүй. Удахгүй амаржин нь будаа блоод эвдрээд эхлэнэ. Замаа эхлээд олон улсын стандартад зориулж өөрчилөөчээ..

Avatar

Зочин 2022-05-21 172.58.56.60

– dollar americ?

Avatar

xyychnu tugsg gyitsene gj yu bx,tenegin serves zalxla, zupchij 2022-05-21 172.58.59.52

– #### video?! l da brekny? crick, drg? zasaglalj,blkgstblr.
panaaltai.

Avatar

Зочин 2022-05-21 172.58.56.60

marcello arrambide,

Avatar

Зочин 2022-05-21 202.9.40.58

Цэвэр гоё автобусыг хотын төв маршрутаар явуулсан нь дээрээ. Хуучныг нь заын маршрутанд явуулаарай

Avatar

Зочин 2022-05-21 213.87.133.245

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — http://Hot24.pw

Avatar

DR. ADITYA 2022-05-21 197.211.52.39

Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг
зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл
Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган

Avatar

DR. ADITYA 2022-05-21 197.211.58.14

Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг
зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл

Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган

Avatar

Зочин 2022-05-21 172.58.146.92

ali ulsad uildverlesen yamar brand n todorhoigui shine huhchin n medegdehgui, une urtug n nuutskag.Iimerhuu naimaa golduu darga nar hiisen shahaa baidagdaa. budmal huuchin seg tsohison baih magadlsl undur

Avatar

ҮНЭН 2022-05-21 64.119.17.208

ЭНЭ ЭЛДЭВ ХӨНГӨЛӨЛТҮҮДЭЭ БОЛИОД АВТОБУСНЫХАА ҮНИЙГ НЭМ ЭЭ НИЙТИЙН ТЭЭВЭР СӨНӨЛӨӨ

Avatar

Зочин 2022-05-21 202.55.188.116

Чи өөрөө автобусанд илүү мөнгө өг

Avatar

Зочин 2022-05-21 202.55.188.102

Uuriinkhuu munguur avsan bol bitgii helee ymar hamaa bna buyntai hun shuu sumka udahgui 3-n usegtees salahgui suganii is chin

Avatar

Зочин 2022-05-21 202.55.188.102

Jijig bus bna ymar unetei heleerei tanii mungu bish shuu.

Avatar

mgl 2022-05-21 202.126.88.132

tsahilgaan avtobus avah baisan yum.

Avatar

Зочин 2022-05-21 64.119.18.204

Би байнга автобусаар явдаг хүн. Зуслангийн чиглэлийн автобус хэцүү дээ. Тачигнаад л юу нь дуугараад байгаа юм бүү мэд.Шинэ автобусуудаа хурдан шугамд гаргах хэрэгтэй.

Avatar
Avatar

Зочин 2022-05-21 192.82.69.11

ДИЗАЙН НЬ ХЯТАД БНА. ГАНЦ ЖИЛИЙН НАСТАЙ Л БАЙХ

Avatar

Автобус 2022-05-21 192.82.69.48

Нэгжийн үнэ нь хэд вэ? Энэ дээр сэтгүүлчид судалгаа хийвэл бас том шаалт олж гаргана даа.
Хэдэн хүний багтаамжтай?
Моторын чадал, шатахуун зарцуулалт?
Аюулгүй байдлын тоноглол?
Дундаж насалгаа?
Олон улсын ямар стандарт хангасан?

Avatar

Зочин 2022-05-21 103.57.95.90

Дээр нь нэмээд: аль улсынх,хуучин,шинэ,хэдэн онд үйлдвэрлэгдсэн,ямар компани,ямар гэрээгээр оруулж ирж байгаа нь сонин бнаа.

Avatar

Хог хог 2022-05-21 192.82.69.48

Хуучин автобус будчихсан л харагдаад байна даа1. Бас аль нэг улсын акталсан автобус шаачихсан юм бишүү ?

Avatar

Зочин 2022-05-21 120.17.217.237

Баруун европын орнуудад үйлдвэрлэсэн Volvo Scania Mersedes Benz үйлдвэрийн автобуснууд оруулж ирж болдоггүй юм байх даа. Эдэлгээ сайтай тохилог автобуснууд байдаг

Avatar

Зочин 2022-05-21 202.126.89.124

Сайхан Хятад автобус байна даа, муусайн солонгос автобусыг хэд нугалсан үнэтэй, мундаг эд байгаа даа, кк

Avatar

Зочин 2022-05-21 202.70.47.186

Болио хятад автобус 3 сах яваад л муухай утаа хаяаад тачигнаад л эвдэрнэ дээ. Бид татвар төлөөд зарим жижиг чулуугуур том чулуу цохиж дундаас нь цус гаргаад. ҮХОБ-ны өрийг дарж байгаа юм байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2022-05-21 202.21.108.245

Kkk

Avatar

DR. PRADHAN 2022-05-21 197.211.58.14

Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг
зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл
Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган

Avatar

Зочин 2022-05-21 192.82.72.164

Тэнгэрийн унэтэй х***а автобус нэг их удахгуй дээ, 24 оны сонгууль хургэж дийлэх уу угуй юу л салаад унах биз дээ, МАН, Сумьяабузарын хийж буй тесвийн менге идэлтийн сонгодог жишээ

Avatar

Зочин 2022-05-21 192.82.70.164

ХЯМДХААН ХЯТАД АВТОБУС БНА.. ХЯТАДЫН ТОМ ХОТУУДАД БИШ ЖИЖИГ ХОТУУДАД ЯВДАГ НЬ БНА АРАЙ Ч ДЭЭ

Avatar

зочин 2022-05-21 66.181.177.194

татварын мөнгийг зарж авчирсан тул шугаманд нь гаргах хэрэгтэй хүлээх ямар шаардлага байна , ажлаа шуурхай оновчтой сайн хий л дээ

Avatar

Зочин 2022-05-21 202.9.46.46

яагаад маяглаад удаад бгаа юм бэ? хурдхан шугаманд гаргаач. одоо болтол төлөвлөгөө хийгээгүй бгаа лалрууд руу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж