НМХГ:Эмээлт дэх махны үйлдвэрт хугацаа нь дууссан нунтаг ашигласан | News.MN

НМХГ:Эмээлт дэх махны үйлдвэрт хугацаа нь дууссан нунтаг ашигласан

НМХГ:Эмээлт дэх махны үйлдвэрт хугацаа нь дууссан нунтаг ашигласан

НМХГ:Эмээлт дэх махны үйлдвэрт хугацаа нь дууссан нунтаг ашигласан

Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас өнөөдөр /2022.05.17/ цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ.


НМХГ-ын Эрүүл мэнд, боловсрол, соёлын хяналтын хэлтсийн дарга Д.Цэнд-Аюуш:

-Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газар найман дүүрэгт архины чанар, аюулгүй байдлын хяналт шалгалт хийсэн. Дотоодын нийт 12 үйлдвэрлэгчийн бүтээгдэхүүнд шалгалт хийж, шинжлүүлсэн. Нийт 63 дээжийн гурван архины сорьцод зөрчил илэрсэн. Үүнд Зөрчлийн тухай торгууль тавьж, хугацаат үүрэг өгсөн байгаа, Мөн импортын архины шошгын мэдээлэл орос, монгол хэл дээр заавал хэвлэгдсэн байх ёстой. Энэ тал дээр мэдээллийг хэвлээгүй зөрчил мөн илэрсэн.

НМХГ-ын Хүнсний аюулгүй байдлын хэлтсийн дарга н.Нямбаатар:

-Сонгинохайрхан дүүргийн 32 дугаар хороонд байрлах Эмээлт дэх Хятадын хөрөнгө оруулалттай “Эм Ди Си Пи” ХХК-ийн эзэмшлийн махны үйлдвэрт МХЕГ шалгалт хийсэн. Энэ үеэр “Мах импэкс” болон “ХКҮ” ХХК-ийн бүтээгдэхүүний шошго барааны тэмдэгт их хэмжээгээр олдсон.

Мөн хятад шошготой, гарал үүсэл нь тодорхойгүй, хадгалах хугацаа нь дууссан цагаан нунтаг бүтээгдэхүүнийг үйлдвэрлэлд ашиглаж байгааг илрүүлсэн.

Эдгээрийг лабораторит шинжлүүлэхээр өгсөн байгаа. Тус хэргийг прокурорын байгууллагад шилжүүлж, шалгах ажил үргэлжилж байна. Мөн "Витафит" үйлдвэрийн 900 грамм савлагаатай тарагнаас гадны биет илэрсэн гэх иргэний гомдол ирсэн. Тиймээс технологийн шат дамжлагад хяналт шалгалт хийсэн. Гомдол гаргагч иргэн 2022 оны дөрөвдүгээр сарын 22-нд худалдан авч, тухайн сарын 28-нд таргийг хэрэглэсэн учраас хадгалтын горим зөрчсөн байж болзошгүй гэж дүгнэж байна.

Эдгээр нөхцөл байдлыг харгалзаж иргэд худалдан авч буй бүтээгдэхүүний хадгалах хугацаа, зөвлөмжийг сайтар ажиглахыг хүсч байна.

НМХГ-ын лабораторит 2022 оны нэгдүгээр улиралд 4200 гаруй сорьцыг шинжилсэн. Алдаа, дутагдал, зөрчлийг тухай бүрд нь шаардлага өгч залруулаад явж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
БурууБуруу
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2022-05-17 202.131.245.69

Нарансупермаркет, Ханбүргэдэй, Номингийн хүнсний тасгаар ороход л үйлдвэрлэснээс хойш сар гаруй эсвэл 3-аас дээш хоног болсон талх, б**в, боорцог, тараг, чанамал хиам гээд хурдан мууддаг хадгалах хугацаа хэтэрсэн бараа лангуу дүүрэн байдаг. Ийм том нэр хүндтэй дэлгүүрт ингэж зааварч байгаа тул ойр орчмын бусад дэлгүүр, мухлаг бүр ойлгомжтой. Хий дэмий ингэж шуугиж байхаар МХЕГ санаачлаад ШӨХТГ, стандарт хэмжил зүйн газар хамтраад хүнсний бараа бүтээгдэхүүнийг дэлгүүрт хадгалах хугацааг тогтоох

Avatar

Зочин 2022-05-17 150.129.142.72

Нунтаг гэдэг юмныхаа нэрийг ч мэдэхгүй, өрөвдөлтэй хяналтынхан.

Avatar

Зочин 2022-05-17 213.87.161.168

!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — http://Hot24.pw

Avatar

Зочин 2022-05-17 103.229.123.70

Базуулж дээ янз нь сүртэй газар нь хугацаа нь дууссан нунтаг гэж юу байх вэ дээ нэртэй нунтаг баймаар юм

Avatar

Зочин 2022-05-17 59.153.115.117

Хаагаагүй байвал босно шүү

Avatar

уугуул 2022-05-17 202.72.245.125

мах импексийн шошго нааж зардийм биш үү? борлуулдаг сүлжээ мэдээж бгаа…

Avatar

Оюук 2022-05-17 124.158.66.158

МХЕГ сүлжээнд байгаа юу

Avatar

иргэн 2022-05-17 59.153.115.55

Энэ мэргэжлийн хяналтынхан гэж үнэн хийх ажлаа мэддэггүй өнгөрсөн борооны хойноос цув нөмөрдөг байгууллага байх юм. Монголын ард түмний хэрэглэх хоол хүнсний аюулгүй байдлыг эд л хариуцах ёстой Химийн хороор хордуулсан мах, бүтээгдэхүүнийг ард олон хэдэн арван жил хэрэглэсэн байхад эд одоо мэдэж байгаа юм байх.ЭНэ байгууллагыг татан буулгах хэрэгтэй. Дотоодын махан дээрээ чадахгүй байж юун импортын бүтээгдэхүүнд хяналт тавих.

Avatar

7896 2022-05-17 202.179.24.123

ЖОНХУУ н**ш монголчуудаа бас хордуулж дуусгаж байнаа. Энэ тагжагар ыг цааш нь хийхгүй бол ГАЙ болох нээ.

Avatar

Батбаяр 2022-05-17 202.9.40.109

Бохир заваан, бузрын сэжгийн энэ махны үйлдвэрээ хаах ёстой шүү нөхөд дарга нараа. Үндэсний аюулгүй байдалд заналхийлсэн үйлдэл гэж үзэж болно шүүдээ.. Юуны чинь үйлдвэр вэ бурхан минь… УБ хотоор дүүрэн байгаа Хятад, Солонгос хоолны газрууд, хагас бэлэн бүтээгдэхүүн, хуушуур, буузны газрууд гээд тарсан байхыг хэн үгүйсгээд байгаа юм бэ.. Гадагш мах гаргах асуудал байхгүй байхад тэгээд хаана энэ их мах борлогддог болж таарч байна. Олон жилийн өмнө нэг ийм асуудал зурагтаар гараад л байсан шүүдэ

Avatar

Зочин 2022-05-17 66.181.178.182

хүнсний үйлдвэрлэл, худалдаа эрхэлдэг бүх газарт хяналт шалгалт хиймээр байна! одоо урин дулаан болж бна. Хөөрхий хүүхдүүд битгий хэл том хүмүүс хордлого авбал яана! хоолны хордлого маш богино хугацаанд л аваад зална шүү дээ!

Avatar

Зочин 2022-05-17 202.72.245.125

Ингээд балайраад мэргэжлийн бус юмнууд айдас төрүүлж аюулгүй байдал алдлаа гээд л сүрчигнээд байхаар хүмүүс дургүй дэмжихгүй байгаа юм.Эхлээд сайн судлаад тогтоогоод буруу зөвийг ялгаад тэгээд ингэж хэвлэл олон нийтээр ярьж байх хэрэгтэй

Avatar

Доржнамжим 2022-05-17 124.158.66.158

Эрүүл ахуйн мэргэжилтэн л ярих ёстой мал эмнэлэг хамаагүй л дээ

Avatar

mgl 2022-05-17 202.179.11.230

Hyatad uildveruud muudsan mahiig himiin bodisond dureed unergui bolgood manai hoolnii gazruudad ugdug gej ih yarij baina.

Avatar

чогсом 2022-05-17 124.158.64.16

үйлдвэрийн мастер залуу монголд грамм ч мах өгдөггүй гэж мэтгээд байсан чиньгадаадад грамм ч мах сүүлийн 3 жилд гараагүй болж таарлаа.тэгээд энэ угаасан мах хаашаа далд оровоо.мах зөөлрүүлдэг хамгийн дэвшилттэй технологи манайхан ер нь ойлгодоггүй гэж биднийгээ басамжлаад авав. хятад эзний л үг дамжуулаад байгаа хэрэг.Тэр махыг идэх нь битгий хэл харж чадахааргүй байгаа биздээ Ийм байдлаар энэ үйлдвэр 10 гаруй жил ажиллажээ Нөгөө сүр төгөлдөр МХГ, ШӨХЭХГ-ын нөхдүүд хаана байваа.Хахууль авч байж

Avatar

иргэн 2022-05-17 64.119.27.234

Та нар хүнээр хэлүүлээд байлгүй үүрэгт ажилаа хийлдээ. Та нар ажилаа хийгээгүйгээс чинь болж олон зуугаараа хордож, өвдөж үхмээргүй байна шүү. Хамгийн чухал ажил хийж байж хамгийн гол хүнсний бүтээгдэхүүнээ ч хянаж чадахгүй байхаар яах юм болж байна. Хүнлэг хүмүүс, юм мэддэг хүмүүсээр энэ ажлыг хийлгэвэл ямар вэ.

Avatar

Зочин 2022-05-17 202.21.98.238

ФААК МАХ ИМПЕКС! ХОРДОЖ ҮХМЭЭРГҮЙ БОЛ МАХ ИМПЕКСЭЭС ХОЛ БАЙ!!!

Avatar

Зочин 2022-05-17 66.181.184.200

МОНГОЛ АРЧААГҮЙ ЮМ БЭ. НААД ҮЙЛДВЭРЭЭ ХААГААД ТЭР ХУТАД ЦАГААН НУНТАГ ЗҮЙЛИЙГ НЬ ХУРДАН ШИНЖЛЭЭД ЮУ ХААНААС ХИЙГЭЭД БАЙГААГ ТОГТООЖ ЙМ ШОШГОТОЙ МАХЫГ ХААГУУР ЗАРЖ БОРЛУУЛЖ БАЙГАА БОЛОН ЗАРСАНЫГ НЬ ИЛЧЛЭЭЧ! ЭНЭ ТА НАРЫН АЖИЛ БИЗ ДЭ. ОЛОН НИЙТЭЭС БАС ЛЭМЖЛЭГ АВ! УДААН БӨӨГСТӨЙ БИТГИЙ БАЙ!

Avatar

Зочин 2022-05-17 43.228.129.109

Гомдол гаргагч иргэн 2022 оны дөрөвдүгээр сарын 22-нд худалдан авч, тухайн сарын 28-нд таргийг хэрэглэсэн учраас хадгалтын горим зөрчсөн байж болзошгүй гэж дүгнэж байна. – Үйлдвэрлэгч буруугүй, хэрэглэгч буруутай гээд дүгнэсэн!!!!

Avatar

Зочин 2022-05-17 103.9.90.100

аймшигтай, бидний хүнсний аюулгүй байдал маш том гарз, гамшиг шүү

Avatar

зочин 2022-05-17 103.111.68.3

Энэ Цэнд-Аюуш гэж авилгалчин нөхөр одоо болтол МХ д байгаа юм уу. Заваан хувийн сонирхолтой хулгайч даа.

Avatar

Зочин 2022-05-17 202.21.98.238

ЖИЛ БҮР ХОРТ ХАВДАРААР НАС БАРДАГ 4000 ХҮНИЙ ХЭДИЙГ ЖЕНКО ХӨНӨӨЖ БАЙГАА БОЛ… ЭХЛЭЭД 17 ЧИНГЭЛЭГ ХЯТАД СПИРТЭЭР ҮЙЛ ОЛНООР НЬ ХӨНӨӨСӨН, ОДОО ХОРТОЙ МАХААР ХОРДУУЛЖ БАЙНА! ҮҮНИЙГ ТЕРРОРИЗМ ГЭЖ НЭРЛЭВЭЛ ЗОХИЛТОЙ!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж