“Х.Баттулга Путины түрэмгийллийг улайран дэмжиж байна” | News.MN

“Х.Баттулга Путины түрэмгийллийг улайран дэмжиж байна”

“Х.Баттулга Путины түрэмгийллийг улайран дэмжиж байна”

“Х.Баттулга Путины түрэмгийллийг улайран дэмжиж байна”

Нийслэлийн Ардчилсан намаас хэвлэлийн бага хурал хийж, "Монголоо Беларусь болгохгүй" сонордуулга гаргаснаа мэдэгдлээ. Нийслэлийн Ардчилсан намын дарга Э.Бат-Үүл сонордуулгыг уншиж танилцуулаад, Путины эсрэг тэмцэхийг уриалав.

Тус сонордуулгад "Монголын Ардчилсан намын эрхэм үнэт зүйлийн суурь нь үндэсний эх оронч үзэл юм гэдгийг сануулах түүхийн эгзэгтэй цаг мөч ирснийг ард түмэндээ хандан Нийслэлийн Ардчилсан нам сонордуулж байна.

Путины Украин улс руу халдсан түрэмгийлэл дэлхийн ардчилалд зарласан дайн, ингэхдээ өөрийн хөрш ардчилсан жижиг улсуудын ардчиллыг устгах зорилготой дайн болох нь өдгөө улам бүр тодорхой болсоор байна.

Орос улсын хөрш жижиг улсуудад дарангуйллын дэглэм тогтвол өөрт нь дуулгавартай захирагдах дагуул тоглоомын улс болно гэдгийг Беларусийн туршлагаас Путин олж харсан юм. Тэгээд ардчилсан Украиныг Беларусь мэт болгохын тулд тус улс руу халдан түрэмгийлсэн билээ.

Үүгээр ч зогсохгүй Путин хөрш Монголын ардчиллыг "шүдэндээ зуун", чадвал устгах хүсэл зорилготой байна. Энэ зорилгоо манай улсад сууж байгаа Элчин сайдаараа дамжуулан эрээ цээргүй илэрхийлэв.

Монголд биологийн зэвсэг үйлдвэрлэж байгаа мэтээр гүжирдсэн цуурхал тараав. Боломж гарвал биологийн зэвсгийг нь устгах нэрийдлээр "цэргийн ажиллагаа" гээчээрээ манайд халдах гэсэн алсын санаа агуулсан юм биш биз хэмээн хардахаар балмад загнав.

Путины санаархлыг хэрэгжүүлэхэд бэлэн байгаа Оросын Элчин сайд ганцаараа биш ээ. Түүнийг дэмжиж, Путины "тавдугаар цуваа" болон хөдлөхөд бэлэн монгол хүн цөөнгүй байна. Гадаад харилцааны сайд асан Л.Эрдэнэчулуунаас авахуулаад Ардчилсан намын нэрийг барин, улс төрийн үйл ажиллагаа явуулж буй ерөнхийлөгч асан Х.Баттулга нарын нөлөө бүхий хүмүүс уг тавдугаар цувааны манлайд зогсож байна. Дэлхийн ардчилсан үзэлтэй хүн бүхэн Путины түрэмгийллийг эсэргүүцэж байхад Х.Баттулга, Л.Эрдэнэчулуун нар харин уг түрэмгийллийг улайран дэмжиж байна.

Х.Баттулга Путины "тавдугаар цуваа"-г манлайлаад зогсохгүй путинчүүдээ манай намд их хэмжээгээр шургуулж, Ардчилсан намын жирийн олон гишүүнийг төөрөлдүүлэн, намын үйл хэргийг гажуудуулж байна. Тэрбээр ардчилсан намыг бүхэлд нь Путины "тавдугаар цуваа" болгон ашиглах замаар Монголыг Беларусь болгох даалгаврыг эздээсээ авсан бололтой.

Монголыг Беларусь болгох Х.Баттулгын үйл хэргийг гүйцэлдүүлэхэд бэлэн төрийн тусгай албан хаагчид прокурорын болон цагдаагийн байгууллагын удирдлагад ажиллаж байгаа нь Путины түрэмгийллийг эсэргүүцсэн залуусын үйл ажиллагааг мөрдөн мөшгиж, байцаан дарамтлаж байгаагаас бас харагдлаа.

Монголын прокурор, цагдаа Путины хүчний байгууллага шиг увайгүй загнан, улсынхаа Үндсэн хууль, хуулийг уландаа гишгэсэн нь Монгол Улсын бүрэн эрхт байдал руу халдсан тэвчиж болшгүй жигүүртэй хэрэг. Ийм хүмүүс манай төрийн албыг хаших эрхгүй билээ.

Иргэд ээ! Ардчилсан намын гишүүд ээ!

Монголын Ардчилсан нам бол улс орноо Зөвлөлтийн колоничлолоос чөлөөлөх түүхийн дуудлагаар бий болсон нам билээ. Тийм болохоор үндэсний эх оронч үзэл манай намын тулгуур үзэл байсаар ирсэн юм. Бидний энэ үзэл санаа өнөөдөр дахин түүхэн сорилттой тулгарлаа.

Хэрэвзээ Х.Баттулга, Элчин сайд И.К.Азизов нарын хүсч байгаачлан Монголын Ардчилсан нам Путины тавдугаар цуваа болох аваас ардчилал устаж, улмаар Монгол Улс бүрэн эрхт байдлаа алдан, Беларусь шиг тоглоомын дагуул улс болно. Монгол Улс, монгол хүн эрх чөлөөгүй, харийн хамжлагууд болно. Үүнийг эрүүл саруул ухаантай ямар ч монгол хүн зөвшөөрөхгүй. Тэр тусмаа үндэсний эх оронч үзэлтэй жинхэнэ Ардчилсан намын гишүүд огтоос зөвшөөрөхгүй.

Тийм болохоор цаг алдалгүй тэмцэцгээе. Монголоо Беларусь болгохыг эсэргүүцэн тэмцэцгээе. Путины Баттулгад тусгаар тогтнолоо алдахгүйн төлөө тэмцэцгээе. Монголчууд украинчууд шиг эрэлхэг ард түмэн гэдгийг путинчүүдэд харуулъя. Сүхбаатарын талбай дээрээ эрх чөлөөгөө хамгаалахаар тавдугаар сарын 11-нд цуглацгаая. Харь гүрний олигархиудын гар, хөл болсон олигархи Баттулгад сануулан цуглацгаая" гэжээ.

Нийслэлийн Ардчилсан намын дарга Э.БАТ-ҮҮЛ:

-Путинчүүд сөнөтүгэй. Путины түрэмгийлэл сөнөтүгэй. Путины гар, хөл болсон Х.Баттулгыг Ардчилсан намаас зайлахыг бид шаардах болно. Би Ардчилсан намын зарим гишүүддээ нэг зүйлийг хэлмээр байна. Монгол Улсад ОХУ-аас сууж байгаа бүрэн эрхт Элчин сайд И.К.Азизов Ардчилсан намыг доромжилж байхад энэ хүмүүс дуугараагүй ээ. Монголын Ардчилсан намыг Оросын Элчин сайд доромжилж байхад эсэргүүцэж хэн ч дуугараагүй. Би дахин нэг зүйлийг хэлье. Ардчилсан намаас Монголын путинчүүдийг, гар хөлүүдийг зайлуулах болно.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ЗөвЗөв
22
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

73 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Бөө 2022-05-06 66.181.160.90

Аймхай хулчгаруудын шээс нь савирч байх шив. Орсоос айх айдас чинь та нарыг сэтгэл мэдрэлийн өвчтөн болгожээ. Ухаан санаа нь манкурт боол. Эр зоригтонгууд ,саруул ухаантнууд баатартай хамт тэмцэнэ

Avatar

Зүүдээ ярих гээд хулгайгаа илчилэх хэрэггүй 2022-05-06 66.181.181.53

Хувийнхаа асуудлыг нийтийнх мэтээр хийрхэж хүмүүсийг талцуулах хээггүй. Бат-Үүл,Сосорурам 2 тийн сайхан ариун цагаан нөхөд биш ээ

Avatar

Европчууд барга сарын өмнө хий авахаа больсон биз кккингэж худлаа ярьдаг юм 2022-05-06 66.181.181.53

Оросын цагаан хааны үлдэгдэл сөнөтүгэй.Пүтен мандтугай

Avatar

Зочин 2022-05-06 64.119.23.240

СОЦИАЛИЗМЫН ҮЕД ТЭТГЭВРИЙН ХӨГШИНӨӨС АМЬДРАЛ ЯМАРШУУХАН БАЙНА ДАА ГЭЖ АСУУХАД МИНИЙ АМЬДРАЛ ЯАХАВ ВЭ. АНЖЕЛА ДЭВИСИЙН ХЭРЭГ ЮУ БОЛЖ БАЙНАА. ТҮҮНД Л САНАА ИХ ЗОВЖ БАЙНА ГЭЖ УЛС ТӨРЖИЖ БАЙСАН ЮМ ДАГ. Э.БАТ-ҮҮЛ ГЭГЧ ЭНЭ ЗӨНӨГ ПАРТИЗАН ХУЛИГАН, АРХИЧИН, НАХЯ-НЫ НУУЦ МЭДЭЭЛЭГЧ ДАВ ЗААЛДАХ ШАТНЫ ХУРАЛДАА Л АНХААРЛАА ТӨВЛӨРҮҮЛМЭЭР БАЙГАА ЮМ ДАА УГ НЬ

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.126.89.104

Gai zailaa

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.21.108.32

Бид жижигхэн хараат улс.Том орныг өдөх хэрэггүй л байх!! Өнөөдөртөө дуугүй явбал мянган лангийн үнэтэй байх шүү!!!

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.9.41.100

Үүл одоо зөв зөнөнө шүү!!! Хүүхэд нохойн доог ч юу ч биш боллоо!!!! Хаха!

Avatar

Зочин 2022-05-06 103.57.94.228

Ингэж хоосон сүржигнэхийг чинь цаад зорилгыг ард түмэн мэддэг болсон. 1990-ээд онд социалист лагерь нэгэн зэрэг нуран унасан. Бат-Үүл болон ардчилагч болж хийрхэгчид үүнийг хийгээгүй, асуудал шийдэгдэж байхад хэдэн хулгайчууд Гитлер шиг сүржигнэж жагсаал хийж ардчиллыг өмчилж, бусдыг ардчилагч биш болгож жүжиглэсэн байдаг, Орос руу дайрч бүү гай дууд луйварчид

Avatar

Нэргүй 2022-05-06 103.212.117.89

АН өөрсдийнхөө увайгүй хэрүүлийг Олон улсын хүрээнд хүртэл тэлэх хэрэг байхгүйшдээ?! Орос орон тэр дундаа Путин та хоёрыг тоолоо юу?! Богд уулыг бойтогтой хөлөөр өшиглөх гэгч шиг л сонсогдож байнаа?! Их дургүйг нь хүргэвэл хохино л болох байх шүү?! Ард түмэн та нарт чирэгдмээргүй байнаа?! дотоод хэрүүлээ дотроо л хийж тэнэгтэцгээ?! Та нарын тарьсан балаг багадаагүйдээ?!

Avatar

Зочин 2022-05-06 103.212.117.89

АН өөрсдийнхөө увайгүй хэрүүлийг Олон улсын хүрээнд хүртэл тэлэх хэрэг байхгүйшдээ?! Орос орон тэр дундаа Путин та хоёрыг тоолоо юу?! Богд уулыг бойтогтой хөлөөр өшиглөх гэгч шиг л сонсогдож байнаа?! Их дургүйг нь хүргэвэл хохино л болох байх шүү?! Ард түмэн та нарт чирэгдмээргүй байнаа?! дотоод хэрүүлээ дотроо л хийж тэнэгтэцгээ?! Та нарын тарьсан балаг багадаагүйдээ?!

Avatar

Иргэн 2022-05-06 103.212.117.89

АН өөрсдийнхөө увайгүй хэрүүлийг Олон улсын хүрээнд хүртэл тэлэх хэрэг байхгүйшдээ?! Орос орон тэр дундаа Путин та хоёрыг тоолоо юу?! Богд уулыг бойтогтой хөлөөр өшиглөх гэгч шиг л сонсогдож байнаа?! Их дургүйг нь хүргэвэл хохино л болох байх шүү?! Ард түмэн та нарт чирэгдмээргүй байнаа?! дотоод хэрүүлээ дотроо л хийж тэнэгтэцгээ?! Та нарын тарьсан балаг багадаагүйдээ?!

Avatar

Зочин 2022-05-06 103.212.118.25

бас ногооноо улсаа хорлогч

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.126.90.45

Монгол цуст хүн бүр дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2022-05-06 124.158.65.56

баас батүүлээ улс орныг хямраах гэж бүү оролд чяи бол зүгээр шуналтай ховдог өвгөн.

Avatar

Зочин 2022-05-06 150.129.141.157

Батүүл 1990 онд тэмцэж Оросоос хараат бус улс орон болгосон нь үнэн .Одоо эргээд Баттулга оросын хараа болгохыг бид хүлээн зөвшөөрөхгүй.

Avatar

Зочин 2022-05-06 124.158.65.56

шаасан хүүр вэ чи?

Avatar

Зочин 2022-05-06 122.201.31.30

Монгол улсын үндэсний эрх ашигт хохирол учруулсан мэдэгдэл хийж байгаа Бат-Үүлийн үйл ажиллагааг таслан зогсоох талаар төрийн зохих байгууллагууд анхаармаар байна шүү. Жирийн иргэд түүний энэ солиоролыг дэмжихгүй. Барууны орнудын гар хөл бологч үндэсний эрх ашгаасаа урвагч.

Avatar

ЗОЧИН 2022-05-06 202.9.47.60

өвгөөн… нам доторх жижгхэн бузар хэрүүлээ Орос Монголын асуудал болгон томруулж солиорох хэрэггүй. Чи хэтэрхий том хашгирч бна …….

Avatar

Зочин 2022-05-06 122.201.21.58

Бат-Үүл гуай Монголд цөөн үлдсэн зоригтой хүмүүсийн нэг байнаа. Үнэхээр хэлье гэснээ айх зүйлгүйгээр олон нийтэд хэлж байгаа нь сайхан байна. Энэ компьютерийн цаанаас троллдоод байгаа хүмүүс бол цагаа тулахаар хүний өөдөөс эгцэлж харж чаддаггүй гарууд байгаа биз. Яг үнэндээ өнөөгийн нийгэм өмнөх коммунист нийгмээс нээх ялгарах юм алга. Үг хэлэхээс бүгд л байж байна шүү дээ. Ийм цаг үед Бат-үүл үгээ хэлж байгаад баяртай байна.

Avatar

Зочин 2022-05-06 203.91.115.52

За Бат-Үүлийг ямар ч байсан шоронд суулгасан нь тун цагаа олсон хэрэг боллоо. Преступление и наказание гээд байгаа чинь энэ. Харин одоо Ан-г, залгуулаад Монголыг аврах хөдөлгөөнд нэгдэнэ ээ. Одоо бол Бат-Үүлийг дэмжиж байна.

Avatar

зочин 2022-05-06 202.9.46.255

ийт хүн долд орвол зүгээр дээ. ардчилал ярьсаар дуусах тавилантай юм байна хөөрхий дөө

Avatar

зочин 2022-05-06 66.181.182.252

Оросууд Украиныг үнс нурам болгож бна шүү

Avatar

Зочин 2022-05-06 103.57.94.114

Шоронгоос оргочиж

Avatar

Зочин 2022-05-06 66.181.160.97

энэ тэнэг өвгөнийг буцааж хориоод тэнд нь дуусгасан дээр дээ эргүү ац хүүн гэж бөөн бактер

Avatar

Зочин 2022-05-06 192.82.91.221

Aн-ынхан л харин Барууны хөрөнгөтнүүд ,түүний цэргийн эвсэл НАТО, Украины нацистүүдийн, ОХУ-ын тусгаар тогтнолд учруулж буй аюул занал, түрэмгийллийг улайран дэмжигчид болж хувираад байна.. НАТО Украины нацистүүдийн аюулаас ОХУ-өөрийн эх орноо хамгаалж дайтаж байна.Оросууд өөрсдийгөө үзэн ядагч эвлэрэшгүй улайрсан дайсан нацистүүдтэй зэрэгцэн орших боломжгүй, Украины нутагт НАТО-гийн ойр дунд тусгалын пуужин зоолгоод хэдээ харвах бол гээд хараад суух бас боломжгүй.

Avatar

болдоо 2022-05-06 122.201.31.251

батүүлийн зөв, хулмас оросуудыг таарсан газар нь тонилгох хэрэгтэй …… кккк

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.126.89.33

Тэгээд Хятадын Шинжаан шиг хятадруу явахуу

Avatar

Зочин 2022-05-06 43.228.130.188

Путин мандтугай ялалтын төлөө ,Бат-үүл шорондоо очиж х** а******н

Avatar

Зочин 2022-05-06 139.5.216.34

Дахиад үсдүүлж зодуулах гээд гээд байгаамуудаа.Сүхийн талбайгаас чацга царайлаад хөөгдөж байснаа санаарай муу ануусын 5р цуваа минь,эргээд шорон луугаа марш муу монголыг хорлогч гөлөг минь,чиний ануус онгоцоор бензин зөөлөө юү,яадаг шаар вэ!!!

Avatar

Зочин 2022-05-06 172.58.56.190

chyj

Avatar

at_ 2022-05-06 172.58.56.190

cupux,oymib,new##-

Avatar

c 2022-05-06 172.58.56.190

gecm?!;

Avatar

yhes 2022-05-06 172.58.56.190

#!

Avatar

Иргэн 2022-05-06 103.57.93.229

Энэ Бат-Үүл чинь шоронд л байж байх ёстой хүн биз дээ???

Avatar

болдоо 2022-05-06 122.201.31.251

чи шоронд байх ёстой … кккк

Avatar

Зочин 2022-05-06 61.228.155.163

Жэнкогийн байх ёстой газар бол АН биш, Төрийн ордон бүр биш, зөвхөн шорон шүү!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.9.40.117

Яллагдагч хүн ингэж олон юм ярьж гадуур тэнэж болдог юм уу гэж шүүхийн нөхдөөс асуумаар байна. Бусад хүмүүс дандаа хохриотой байдаг. Харин улсад 13 тэрбум төгрөгийн хохирол учруулсан Бат-Үүл зүгээр л гадуур явж байна. Жинхэнэ эх оронч хүн хэзээ ч ингэж ярьж ард түмнээ үхэл рүү түлхэж уриалахгүй. Бусдын төлөө оростой муудалцах нь Монголд ямар ч ашиггүй. Харин Э.Бат-Үүлд болон АН-д ашигтай. Учир нь тэд АНУ-ын виз авч тэнд цагаачилж амьдрах хүсэлтэй бөгөөд АНУ-д таалагдах чинхүү хүсэлтэй юм.

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.9.41.100

Ялтан шүү! Шүүхээр гэм буруу нь бүрэн тогтоогдсон! Албан ёсоор ялтан!

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.21.108.54

Анууус тавиул 5р цувааны тэргүүн а******н, луйварчин Батүүлийг яагаад сул чөлөөтэй явуулаад байгааг ойлгох ухаан хайрла. Бодвол Батүүл чөлөөтэй солиорох нь АН ын унасан рейтенгийг улам байхгүй болгож буй МАН ын бодлого яваад байх шиг.

Avatar

Зочин 2022-05-06 192.82.76.222

Uul baatariigaa demjij bnaa, Putinchuud dald or!!!

Avatar

болдоо 2022-05-06 122.201.31.251

яг яг путлерын хулмас долоогчдыг тонилгох хэрэгтэй …. кккк

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.21.113.66

Баттулгын ачаар Монголын нүүрсний тээвэр анхнаасаа гацаж, одоо Орос өрсөлдөгчгүй ялж байна дөө. Үнэндээ Орос эхнэртэй тэр нөхрийн хувьд Монгол биш харин Орос ялах л эцсийн зорилго нь бололтой.

Avatar

борис 2022-05-06 192.82.76.161

батүүлд доллар хэрэгтэй болжээ

Avatar

Зочин 2022-05-06 172.58.56.190

– ##

Avatar

Зочин 2022-05-06 107.150.94.92

Энэ нэг цагаан толгойтой нөхөр, Европын холбооны ерөнхийлөгч Урсила хоёрыг харахаас уйдаж байна шүү!

Avatar

Ха 2022-05-06 64.119.29.144

Хогийн Бат-Уул далд ор. Чиний ардчилал гэж юу байдаг юм. Тухайн уеийн НАХЯ-ны хов зеегч л чи байсан шуу дээ. ШУА-д ч тэр, Ардчилалын уед ч тэр чи хогийн н**ш л байсан. Уунийг чинь би сайн мэднэ. Чи еерийнхее шугамаар намйаг ол. Тэгээд нуурэн дээр чинь би хэлье. Дорлигжав та 2 НАХЯ-ны гелег хог шуу дээ

Avatar

aagii 2022-05-06 139.5.219.119

ялаагаа а**х гээд гэрээ шатаав гэдэг шиг энэ өвгөн одоо улсаа хөлдөө чирэх вий дээ, хоорондоо л хэрэлдэнэ биз дээ, хөрш рүүгээ элдэв зүйл хэлээд яахав дээ, ер нь эд нар маш бодлоггүй, болчимгүй хүмүүс юм аа даа, гадаад бодлогоороо улс төр хийгээд байх юм, 24 онд эд сонгуулиар ахиад л арчигдахнээ дээ

Avatar

Зочин 2022-05-06 59.153.114.219

ПУТИНЫГ ЗҮРХ СЭТГЭЛЭЭРЭЭ ДЭМЖДЭГ МОНГОЛЧУУД МОНГОЛ ХҮНИЙГ ЗОДОЖ НҮДЭЖ а**х НЬ ТУН ОЙРХОН БАЙХ ШИГ БАЙНШҮҮ,,,

Avatar

Ха 2022-05-06 64.119.29.144

Баттулга 30000 хонь егч Монголын ЭЗ-гиг ковидын суйрлээс ангижруулсан. Енеегийн тер юу хийв. Бух ачаа бараа гацлаа. Уунийг шийдэх талаар енеегийн хогнууд юу хийж бна. Амаараа баахаас еер юу ч алга. Хувийнхан дотоодоо хангах гэж зутгэж байхад банк санхуугийнхэн тертэй нийлээд бух ажлыг боож бна. Наад зах нь телбер тооцоог хийлгэхгуй. Хогнууд минь зайлаад егееч. Ард тумэн еерсдее асуудлыг шийдэж чадна. 1990 оны дампуурлын уед ардууд маань гахай зеегеед энэ орны ЭЗ-ийг босгосон. Тер юу хийсэн?

Avatar

Irgen 2022-05-06 192.82.70.36

Ene ovgon shorond oroogui muu laitai yum bee demii Reed yavj bhiin

Avatar

Зочин 2022-05-06 66.181.178.55

Путин нарийн төмөр замаа тавиад Орос ялчихсан одоо жонхуугаар бөгсөө л арчихгүй бол Путин энэ малаар яах вэ

Avatar

Ха 2022-05-06 64.119.29.144

Энэ хог одоо болтол далд ороогуй юмуу. н**ш минь ШУ-д гай болж байсан, одоо терд лай болох нь арай л илуудсэн байлгуй дээ. Хуцаад байвал балайг чинь дэлгэж чадна шуу.

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.9.41.100

Энэ ялтан одоо булайгаа дэлгэгдэхээс айхаа болисон биз! Ямар ч нэр нүүр байхгүй!

Avatar

Зочин 2022-05-06 122.201.21.197

ene zonog ovgon Amerikdaa ochij xuz muu Amerikiin buuni noxoi

Avatar

Зочин 2022-05-06 103.87.255.28

Bi Orosiig 1000 huvi demjinee

Avatar

болдоо 2022-05-06 122.201.31.251

чи оросын үмхий хулмасаа ганцаараа долоо сдаа …

Avatar

Зочин 2022-05-06 66.181.160.12

маниасаа дор балай шахуу юм төр барина гээд солиороод байхын

Avatar

Зочин 2022-05-06 66.181.160.12

лалрын гичийг буудчих юмсан

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.126.89.106

Энэ пяздукийг буцаагаад шоронд нь хийгээч ээ. Мэдрэлийн өвчтэй хүн

Avatar

настан...... 2022-05-06 64.119.18.172

Путинчүүд сөнөтүгэй. Путины түрэмгийлэл сөнөтүгэй.

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.126.90.27

Тролл сайтыг хаана гэж өчигдөр хэлсэн дээ, сайд.

Avatar

Зочин 2022-05-06 66.181.160.67

Монголын төр засаг Путины эсрэг хатуу байр суурь илэрхийлбэл ОХУ-ын зүгээс эрчим хүчний хараат улсын хувьд хориг хавчлагад орно гэж болгоомжилж байгааг ойлгож байна! Харин Бат-Үүл бол төрийн нэрийн өмнөөс дуугарах эрх мэдэлтэн биш учраас түүний энэ байр суурь бол жирийн нэг монгол иргэний л баримтлал!! Хэрэв манай улс ОХУ-аас хараат биш байсан бол төр засаг ч Путины түрэмгийллийг эсэргүүцэх байсан гэдэгт эргэлзэхгүй байна!!

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.21.108.171

нөгөөх нь а гэж ганц үсэг ч дуугараагүй байхад л эд эндээс орилолцоод л байх бололтой хэ хэ

Avatar

Ард түмэн улам л АН-д харшилтай болсоор л... 2022-05-06 202.21.108.233

СЭМҮТ д байх ёстой хүн дээ. Энэ хүний өвчин хөгшрөх тусмаа өөртөө болон хүмүүст халтай болно. Тиймээс өвчтэй хүнийг хөөргөдөж олны өмнө гаргах, яриа авах зэргээс татгалзахыг news.mn д уриалж байна.

Avatar

Монгол зан араншин 2022-05-06 192.82.68.193

Э.Бат-Үүл түүний найз нөхөд хамтран тэмцэгчийн эхлүүлсэн ардчилсан хувьсгалын дэмээр гадаад паспортой болж хилийн дээс алхаж хувийн машин унаатай болж эх орныхаа үзэсгэлэнт газраар явж үзлээ. Орон сууц малаа нийгэмжлэн авлаа хамгийн гол чухал миний олж авсан эрх мэдэл бол: Буурал толгойтой Э.Бат-Үүл Л.Оюун-Эрдэнэ нарыг хэнээс айхгүй шүүмжлэх үг хэлэх эрхийг минь олж өгөхөд дусал нэмэр болсон буурал толгойт тэнэг хувьсалч өвгөн чамайгдаа

Avatar

Зочин 2022-05-06 66.181.160.4

Зөв хэлж бна
Путин одоо баярлаж монгол руу халдаж өөрийн төлөөний хүнээ тавих санаа их бгаа
Гэвч украынд ялагдсан путин монголд гишгэж чадахгүй ээ

Avatar

Зочин 2022-05-06 103.229.122.69

kkk. ёстой эргүү юмаа та нар. сэтгэц зүгээр үү

Avatar

Зочин 2022-05-06 66.181.189.166

eh oronch yum bol bodoltoi bur Ene nuhtsul baidliig dalimduulan 2 hurshiin hariltsaand yas hayah gsn balmad garuud todorsoor baina Ene hun shorond orson ch mungu idsen ch ardchilal gsn ugeer halhavchildag Bugd medne

Avatar

Зочин 2022-05-06 66.181.160.21

энэ баалай юмыг буцаагахд хорь эргүү мал

Avatar

Zochin 2022-05-06 103.68.107.114

Энэ хүн солиотой хүн байна

Avatar

РАВДАН 2022-05-06 66.181.160.13

ҮНЭЭР ЁО ЁОТОЙ ГАР ШҮҮ!

Avatar

Зочин 2022-05-06 202.131.225.197

Энд нэг л ёоёотой гар байгаа нь чи өөрөө..

Avatar