VS: С.Эрдэнэ & Х.Баттулга | News.MN

VS: С.Эрдэнэ & Х.Баттулга

VS: С.Эрдэнэ & Х.Баттулга

Ерөнхийлөгч асан Х.Баттулга өнгөрөгч сард Ардчилсан намын даргын сонгуульд өөрийн нэрийг дэвшүүлж, ганцаараа санал хураалтад оролцсон. Тодруулбал, Ерөнхийлөгч асан Х.Баттулга АН-ын даргын сонгуульд 96.3 хувиар ялалт байгуулж, Их хурлаар батламжилсан. Ийнхүү түүнийг Ардчилсан намын даргаар батлуулахаар Улсын Дээд шүүхэд хандаад буй.

Улсын Дээд шүүх Х.Баттулгыг Ардчилсан намын даргаар батлахгүй бол 21 аймаг 330 сум даяар эсэргүүцлийн жагсаал зохион байгуулна гэж мэдэгдээд буй. Тэгвэл С.Эрдэнэ даргатай АН-ын хувьд Х.Баттулгыг намын даргаар бүртгэх үндэслэл байхгүй гэж хэлж буй. Энэ удаагийн VS буландаа АН-ын дарга нарын эсрэг байр суурийг хүргэж байна.

Х.БАТТУЛГА
ЕРӨНХИЙЛӨГЧ АСАН:

Улсын дээд шүүхийн 38 дугаар тогтоолын дагуу АН дүрмийнхээ дагуу сунгаа зарлаж, 21 аймаг, есөн дүүргийн саналт хурааж, АН-ын гишүүдийн саналаар дарга тордорсон. Ингээд өдрийн сайныг харж байгаад дээд шүүх дээр АН-ынхан ирсэн байна. Бүртгэх, бүртгэхгүй нь дээд шүүхийн асуудал. Бүртгэх ёстой. Энэ бол зүгээр бүртгэлийн байгууллага. Эв нэгдлээ хэрхэн яаж хамгаалж цааш ажиллах талаар шийдвэр гаргана. Энэ талаар уулзалтууд хийгээд явж байна.

С.ЭРДЭНЭ
АН-ЫН ДАРГА:

-Дөрөвдүгээр сарын 30-ны өдрийн хурлаар нийт 100 гаруй хүн л цугласан юм билээ. Улсын дээд шүүх ч бас хуралдаандаа хамаагүй хүмүүс оролцуулдаггүй. Мөн хуралдаанаар Х.Баттулгыг ямар асуудлаар авч хэлэлцэх юм. Түүнийг Ардчилсан намын даргад дэвшүүлсэн гэх этгээдүүдэд намыг төлөөлөх эрх бүхий ямар итгэмжлэл төлөөлөл байгаа юм бэ.

Жишээ нь, Улсын дээд шүүхийн тогтоол шийдвэр бий юу, улсын бүртгэлийн гэрчилгээ байгаа юу. Хууль ёсны тамгатай юу. Тэдэнд юу ч байхгүй. Хүчингүй болсон тамгатай, эрх бүхий байгууллагын тогтоол шийдвэргүй хэсэг бүлэг хүмүүсийн гарын үсэгтэй цаасыг Улсын дээд шүүх авч хэлэлцэх нь Улс төрийн намын тухай хууль, түүнийг дагаж баталсан Улсын дээд шүүхийн журамд бүрдүүлбэр хангах гэсэн шаардлага бий.

Дахиад хэлэхэд, улсын бүртгэлийн гэрчилгээ, хүчин төгөлдөр тамга зэрэг аль нь ч байхгүй. Тиймээс бүрдүүлбэр хангахгүй материалыг Улсын дээд шүүх авч хэлэлцэх үү. Хэрэв ийм материалыг хэлэлцдэг бол хууль гэж байгаад яах вэ. Ийм бол ширэнгийн хуулиараа л яв.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХахаХаха
4
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батый 2022-05-04 43.228.130.57

Эрдэнэ гэдэг улс төрийн бохирдлын цооног бахаас салахад л булингар тунгалагшиж АН цэвэр үйл ажиллагаанд орж төр төлөвшихөд хувь нэмэр өгч эхлэх буй бөлгөө.

Avatar

Зочин 2022-05-04 66.181.161.103

АРДЧИЛСАН НАМЫГ АВРАХ ГАРЦ БОЛ НЭГДЭХ ХҮЧТЭЙ БОЛОХ. ДУРТАЙ Ч ДУРГҮЙ АРД ТҮМНИЙ МАССЫГ ТАТАЖ ЧАДАХ УДИРДАГЧ БАТТУЛГААС ӨӨР ХАРАГДАХГҮЙ БНА. ЭРДЭНЭ ҮНЭНДЭЭ ЦАГААН ЦААСАНД ЯЛАГДСАН ХҮН.БАТҮҮЛ ЭЛБЭГДОРЖ ГАНБОЛД ЭНХСАЙХАН НАР БОЛ ҮЕ ӨНГӨРЧӨӨ ҮЗЭГЧИД ТА БҮХНИЙГ МАРТСАН ҮЗЭН ЯДСАН ГЭДЭГТ САНАЛ НЭГДЭХ БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.131.227.30

Монголын хөгжлийг сүүлийн 15 жил гацаасан буруутан бол БАТТУЛГА өөрөө ч үүнийгээ мэдэж байгаа байх баригдаж шоронд орохоос айгаад яваа хөөрхий боловсролгүй бөх мафи сэтгэлгээтэй хүнээр төр удирдуулаад Монголчууд бүгдээрээ хохирч байна
Ардчилсан намын нэр хүнд гэж юу байхгүй

Avatar

Зочин 2022-05-04 212.227.200.149

ХҮССЭН ХҮСЭЭГҮЙ АРДЧИЛСАН НАМЫГ ДАРААГИЙН СОНГУУЛЬД АМЖИЛТТАЙ АВЧ ОРОХ ХҮН БОЛ БАТТУЛГА. ЭРДЭНЭ БОЛ МАНАН, ТАХАЛТАЙ МӨНДӨЛ.
БАТТУЛГААС ХАМАГ ЧАЦГАНУУД ҮХЭТЛЭЭ АЙЖ БАЙГААГ ХАРЖ БАЙНА…

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.179.21.196

Баттулга нээх удахгүй ялаа үүрнэ.Эх орноо худалдсан эх орноосоо урвасан том ялтай.

Avatar

ИРГЭН 2022-05-04 103.212.119.169

Эрдэнэ л биш бол хэнч байсан яах вэ,Эрдэнэ Ардчилсан намыг шавартай хутгаад хаячихлаадаа

Avatar

Нараа 2022-05-04 114.30.17.19

Эрдэнэ дарга мундаг улс төрч шударга сайхан хүн билээ
Эрдэнэ дарга намаа удирдах хэрэгтэй.
Эрдэнэ даргадаа амжилт сайн сайхныг хүсэн ерөөе

Avatar

Зочин 2022-05-04 87.138.222.242

С.ЭРДЭНИЙН 100% ЗӨВ….100% ЗӨВ…….100% ЗӨВ…..УЛС МОНГОЛЫГ НҮД ХАЛЬТИРТАЛ ТОНОН ДЭЭРЭМДСЭН ЖЕНКО ГАХАЙЧИНГ ШОРОНД ХИЙЖ ШОЭД ӨЛГӨХ ЁСТОЙ БАЙТАЛ ЮУН НАМЫН ДАРГА ВЭ!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-05-04 103.57.94.228

Женко, Эби, Эрдэн нарын шоронд орохгүйн төлөөх тэмцэл явж байна

Avatar

АНд дургүй 2022-05-04 66.181.164.211

Хууль дүрмээрээ Эрдэнийн ярьж байгаа зөв байна.

Avatar

ИРГЭН 2022-05-04 192.82.64.190

УЛС ТӨРИЙН НАМД ХҮНИЙ ОЛОНООР ТҮРИЙ БАРЬЖ СОНГУУЛЬДАДГҮЙ ЮМ ,,,,ТЭГЭЭД Ч ТӨР ЗАСГИЙН ЭРХ АВАХ ГЭЖ БОЛДОГҮЙ Л ДЭЭ ,,,,ХАМГИЙН ГОЛ НЬ АРДЧИЛАЛЫН ҮНЭТ ЗҮЙЛЭЭ ОЙЛГОЖ ЗАРЧИМ БАРЬЖ АРДЧИЛАЛТАЙ ДАРГА БОЛОХЫН ТУЛД ДАРГА БОЛДОГ Л ДОО ,,,ХАЯГАА ХАДАРЧ ӨӨРИЙН ХАРЫГ ХАРАГҮЙ БАЙЖ БУСДЫГ ШОРОНДОДОГ ДАРГА СТАЛИНЫ ҮРГЭЛЖИЛЭЛ БОЛЖ МОНГОЛЫН НИЙГЭМД ХУУЧНЫГ СЭРГЭЭХЭЭР ЗОРЬДОГ ЮМ

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.179.26.248

БАТТУЛГА ШОРОНД ОРОХГҮЙ ГЭЖ ИХ ҮЗЭЖ БАЙНАА

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.179.27.77

Энэ Баттулга гэдэг хүнд манай улсын түүхэнд байхгүй маш аймаар хүн. Луйварчин, хулгайч, шуналын дэв. Одоо АН төдийгүй улсаар тоглож дууслаа. Шүүх прокурор гэж байна уу.: Оюун Эрдпэнийг зайлуулахгүй бол ийм байдал үргэилсэн хэюээр байх болно. Энэ хүн хамтраад байна. АН – ыг босгох гээд Эрдэнэ ээ нь зүтгээд байдаг. Баттулга, З. Энхболд хоёр эсрэг байгаад байдаг. Яана даа.

Avatar

баргушин 2022-05-04 66.181.191.99

эрдэнийг ялтан гэж байгаа нөхөр бол өөрөө а******н . эрдэнийг м.а.тамын гөлөг байгаа бол тэр өөрөө чангатай хошногыг нь долоож цэвэрлэдэг цэвэрлэгч байж таарна.

Avatar

РАВДАН 2022-05-04 66.181.160.94

Х.БАТТУЛГА ӨӨРТЭЙГӨӨ ӨРСӨЛДӨӨД 96.3%-ИАР ЯЛАЛТ БАЙГУУЛСАН ГЭЖЭЭНЛЭЭ! БӨХӨӨР БОЛ ӨӨРТЭЙГӨӨ БАРИЛДААД ДАВСАН ЮМ УУ ДАА!

Avatar

Зочин 2022-05-04 103.57.94.136

Ялтан Эрдэнээ

Avatar

иргэн 2022-05-04 202.131.227.82

ЭНЭ НАМ ИЙМ БАЙДАЛД ОРСОН НЬ ЭНДЭНЭЭС Л БОЛСОН ШҮҮ ДЭЭ. ЭНЭ ХҮН БАЙГАА ЦАГТ АН ДЭЭШЛЭХ ЮМ УУ,

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.21.124.133

Anhnaasaa l Jonhuug Erenhiilegch bolgodog mordohiin hazgai boljee. Ene jiluuded bainga doroitov. Araas ni bas neg adilhan bulchin tolgoi zalgamjlav.

Avatar

Зочин 2022-05-04 64.119.20.160

С.Эрдэнэ МАН-ын угаадасны гөлөг болсон. Ажлаа сайн хийж байна гэж багагүй цалин пүнлүү хүртэж байгаа …

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.179.21.230

Дээд Шүүхийн Дээр ЭРДЭНЭЭ байдаг юм уу? Xүрэлсүхийн дээр Эрдэнээ байгаа юм уу.

Avatar

Zochin 2022-05-04 66.181.161.91

Battulga uneheerel olon zan gargaj baina zaluustaa baigaa tawij ogooch

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.126.90.35

Махан толгой бөх зураач баагийд улс орны чухал салбараа даатгасан төр засаг нь арчаагүй.Хүүжгий одоо ганц үг дуугарахгүй,мод тариад одон тараагаад бултаад л гүйгээд байна.20 жил энэнтэйгээ цуг улстөр хийж юугаа мэдэхгүй хийрхэж поопорж явсан учраас одоо дуугарах нүүргүй.

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.9.40.115

Нарийн цагираг дээр АН-ынхан зөвлөлдөж ийм шийдвэр гаргаж Х.Баттулгаар яриулж өөрсдөө УИХ-р олонх байхдаа батлуулчихаад одоо болохоор үг хэлсэн Х.Баттулгад бурууг тохож болохгүй. Х.Баттулга шиг АН-ыг зангидаад авч явах өөр хүн энэ намд байхгүй. Энэ нам цаашид оршин тогтнох хүсэлтэй байгаа юм бол Х.Баттулгыг яаралтай даргаа болгоод бусад асуудлаа цэгцлэх нь зөв. Намынхаа асуудалд санаа зов. Украйнд санаа зовж, Оросыг шүүмжилж жагсах, Монголтой муудалцуулах, хил хаалгах тухай бодохоо больцгоо

Avatar

Зочин 2022-05-04 64.119.21.90

зайлаа

Avatar

del 2022-05-04 202.55.188.125

эрдэнэ намын дарга хийвэл ардчилсан нам нар үзэхгүй

Avatar

БНМАУ 2022-05-04 66.181.170.73

ЖЕНКО БОЛ МОНГОЛ УЛСЫН ХОРТ ХАВДАР! Монгол улсыг сүйрүүлэх бүх ажиллаагааг зохион байгуулсан. БАТТУЛГЫГ ДЭМЖИГЧ цус нь ойртсон бааснууд дуракууд хар л даа – Оросууд өөрсдийн нутагтаа нарийн цагирагаар нүүрсийг сая саяаар зөөж байна. Энэ нүүрс чинь 2025 оноос худалдан авалт буурч байгаа 2030 онд одоогийхоос 60% буурна. Ерөнхийлөгч байхдаа Махны үйлдвэрт 3 жил цэргүүдийг үнэгүй ажиллуулсан. Цэвэр хуйвар хийсэн өч төчнөөн мафийн ажиллагаа, Шүүгч прокурорыг үүдэнд суулгаж дуртай хэргүүдээ мөнгөөр ши

Avatar

Zochin 2022-05-04 193.148.18.62

Худлаа шаагаад л гэхээс! ОХУ-ын аль өртөө нарийн царигийн төмөр зам тавьчихаав?! Нижнеленинское-Түнзян гэсэн хоёр өртөөг холбосон 2 км орчим үргэлжилсэн гүүр яриад байна уу? Зэрэгцсэн хоёр зам бий дээ, мангар аа!

Avatar

Зочин 2022-05-04 112.214.155.222

h*** muu battulgiin l****n troll!!!

Avatar

иргзн 2022-05-04 103.57.92.101

Эрдэнэ угаасаа АН-ыг Булшлаад дууссан, Баттулга дарга болохгүй байсан ч Эрдэнэ *Гахайг* байгаа цагт Хэн ч АН-ыг дэмжмхгүй, одоо ч гэсэн Эрдэнийг тойрон эргэлдсэн 20 гаруй Ялаанаас өар Дэмжигчгүй болчихсон ш дээ,

Avatar

Зочин 2022-05-04 122.201.23.28

Баттулга гарахгүй бол Эрдэнэ дараагийн хүндээ зайгаа тавиад өгчих байх өө

Avatar

зочин 2022-05-04 66.181.189.144

ШОРОН ЭСВЭЛ НАМЫН ДАРГА ӨӨР ГАРЦГҮЙ БОЛООД САНДАРЧ ЯВНАДАА ЖЕНКО БААХАН АМЬТНЫГ ХӨЛДӨӨ ЧИРЭЭД БААХАН МӨНГӨӨ ЦАЦААД ИНГЭЖ ЯВАХААР ЭРТХЭН СУУЧИХААД ГАРААД ИРСЭН НЬ ДЭЭР БАЙЛГГҮЙ ӨӨРИЙНХӨӨ ТОМИЛСОН ШҮҮГЧДИЙГ БАЙГАА ДЭЭР

Avatar

Иргэн 2022-05-04 103.136.254.8

АН нам С. Эрдэнэ, НД-ыг С. Эрдэнэ өмчилж өгсүгэй. Дээд шүүх авилгын газар болсон Эрдэнийн шүүх болсон бна. Ард түмэн дээд шүүхийн шийдвэрийг хүлээж байна. Замын хоход хуцжил бдаг шиг Эрдэнээ тоохоо болио.

Avatar

зочин 2022-05-04 66.181.160.65

Баттулгийн ардчилагч гэж ямар баас байх вэ дэ…
Ерөнхийлөгч болонгуутаа л хэдэн зөнөг коммунистуудыг төрийн дээд одонгоор шагнаад унахаар нь их гайхаж билээ …Тэгсэн муу нохойн жинхэнэ үнэн дүр нь илэрч байсан нь тэр юм билээ л дэ… Яг үнэн нүүр нь бол бүр үхширсэн хуучинсаг коммунист юм билээ ..

Avatar

Зочин 2022-05-04 103.161.242.150

Монгол улс нэг удаа үзсэн. Олиггүй хүн байна гэдгийг мэдсэн.Одоо булай булхайгаа тооцуулах гээгүй юм бол эртхэн боль гэж зөвлөж байна..

Avatar

БэсүдСаарал Д.Рэнцэнтавхай 2022-05-04 192.82.83.244

"…Ерөнхийлөгч асан Х.Баттулга АН-ын даргын сонгуульд 96.3 хувиар ялалт байгуулж…"? Процент болгоной цаана бор цээнт бгаа л даа хөөрхий
https://news.mn/r/2552738/
Жич: ньюс цэг эм эн энэнд ач холбогдол өгч истачаа зориулаад тачаадаад бх хэрэггүй юм даа?

Avatar

Зочин 2022-05-04 72.196.192.250

Рэнцэнтавхай с** Женког шарч ирвэл нэг ажилд шаачих санхатай л долоож бна даа!

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.70.44.46

манай талынхан АН-ыг сайхан бүлшилж байна даа, та нар алв хэдийн 2016 онд булшинд орсноо мэдэж байна уу, 2024 он манайх, бүх эрх мэдэл манайх, ноовширсон хэрүүл нь ТАНАЙХ

Avatar

Зочин 2022-05-04 66.181.178.55

Орос нарийн царигаар Хятадтай төмөр замаа холбоод нүүрсээ зөөж эхэлж. Орос ялж Монгол ялагдав. Энэ явдалд ямар эргүү тэнэг буруутай вэ???

Avatar

Зочин 2022-05-04 202.9.46.9

Их мэддэг дүртэй эргүү гарууд аа, ОХУ БНХАУ руу нарийн царигийн төмөр зам ердөөсөө ч тавиагүй шүү! Худлаа бурахаа больчихвол яаж байна?! Хаана аль өртөөн дээр нарийн царигийн төмөр зам байна?!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж