АНУ-аас Монголд суух Элчин сайдад нэр дэвшигчийг танилцуулав | News.MN

АНУ-аас Монголд суух Элчин сайдад нэр дэвшигчийг танилцуулав

АНУ-аас Монголд суух Элчин сайдад нэр дэвшигчийг танилцуулав

АНУ-аас Монголд суух Элчин сайдад нэр дэвшигчийг танилцуулав

АНУ-ын ерөнхийлөгч Жо Байден засаг захиргааныхаа гол албан тушаалуудад нэр дэвшүүлэх хүмүүсийн нэрсийг танилцуулав. Тэрбээр Монгол Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдын албан тушаалд Ричард Ли Буанганыг, Бүгд Найрамдах Мали Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдад Рахна Сачдева Корхоненыг, Эрүүл мэнд, нийгмийн үйлчилгээний яамны Төлөвлөлт, үнэлгээ хариуцсан нарийн бичгийн даргын туслахад Ребекка Хаффажиг, Ахмад дайчдын хэрэг эрхлэх яамны Ахмад дайчидтай харилцах зөвлөлийн даргад Жайме Арейзага-Сотог тус тус нэр дэвшүүлсэн байна.

Монгол Улсад суух Элчин сайдад нэр дэвшиж буй Ричард Ли Буанган Гадаад харилцааны албаны ахлах ажилтан, Сайд-зөвлөх зэрэгтэй. Өдгөө Төрийн департаментын Олон нийттэй харилцах товчооны Ерөнхий нарийн бичгийн даргын туслахын орлогчоор ажиллаж буй аж. Үүнээс өмнө Р.Буанган Зүүн Ази, Номхон далайн асуудал эрхэлсэн товчооны дэд нарийн бичгийн даргын туслах, Төрийн нарийн бичгийн даргын гүйцэтгэх туслахаар ажиллаж байжээ.

Р.Буанган Олон нийттэй харилцах товчоонд удирдах албан тушаал хашиж байснаас гадна Йерусалим хот дахь Ерөнхий консулын газрын Олон нийттэй харилцах албаны дарга, дараа нь БНХАУ-ын Бээжин хот дахь АНУ-ын ЭСЯ-ны хэвлэлийн дэд атташе, хэвлэлийн төлөөлөгчөөр ажиллаж байсан аж. Түүнчлэн Төрийн департаментын Гүйцэтгэх нарийн бичгийн дарга нарын газарт, мөн Францын Парис, Кот-д’Ивуарын Абижан хотуудад гадаад томилолтоор ажилласан байна.

Р.Буанган Техас муж улсын Остин хот дахь Сент Эдвардын нэрэмжит их сургуульд бакалаврын зэрэг хамгаалжээ. Тэрбээр Төрийн департаментын олон шагнал хүртсэн бөгөөд мандарин, хятад, франц, испани хэлтэй юм байна.

Эх сурвалж: WHITE HOUSE

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Unshigch 2022-04-19 133.62.186.54

ANU d suugaa Mongoliin elchin said taigaa haritsuulaad harah heregtei. Mongoliinelchin yamar hyn bilee dee, zygeer l neg business -iin yner haisan yyrgevchtei aylagch baisan. Hir hemjeend ni taaruulna. Ehleed eersdiinhee hyniig har,d araa ni hyniig shyymjleh heregtei.

Avatar

Ши Жин 2022-04-19 167.88.20.90

Мандарин, Кантониз хэл гэж байдаг болохоос Хятад хэл гэж байхгүй ээ

Avatar

Зочин 2022-04-19 213.87.128.179

** Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – http://Hot24.pw

Avatar

bas neg gai mongold mini irjee. malaiziin hurliiz hujaa garaltai hvn bainaa.. 2022-04-19 202.55.191.130

neg muu halatr malaiziin e****z hujaa l bainaa. iim hvnees l mash bolgoomjiloh estoi shuu. ed nar uguul vndestenee geed hujaa talaa baridag hvmvvs l dee. hujaa garaltai hvmvvs l vrgelj nutagdaa ami baidag daa..

Avatar

Энхээ 2022-04-19 202.70.34.70

Харилцан адил байх зарчмын дагуу яг л манайх ямар хүнээ томилсон түүн шиг нөхрийг нааш ирүүлэх нь тодорхой шдээ.

Avatar

зочин 2022-04-19 66.181.166.196

Манай руу юу гэж л олигтой хүн явуулах вэ дээ, ач холбогдол багатай жижиг улс шүү дээ, орос хятад ч ялгаагүй, оросын элчин гэж нэг шизотой бага ястан байна, уг нь бол дипломат албанд яав ч тэнцэхээргүй нөхөр

Avatar

залуучууд 2022-04-19 82.102.30.62

1 ТЭРБУМ 600 САЯ ТӨГРӨГИЙН ТӨРӨӨС ХУССАН ХАДГАЛАМЖАА задаргаа тайлангаа ТАЙЛБАРЛА эсвэл ОГЦОР, ХҮРЭЛСҮХ ОГЦОР

Avatar

Зочин 2022-04-19 66.181.161.42

АНУ-д төрсөн америк л хүн байна шдээ. Уг гарал үндэс нь ямар хамаа байх вэ дээ!! Манайхан хятад ху жаа г.м. шуугиад унах вий дээ!! Хүнийг гадаад төрхөөр нь үнэлдэг мулгуу зангаа болих хэрэгтэй!!

Avatar

malaiziin hurliiz hujaa bna. estoi gai bolon doo.. 2022-04-19 202.55.191.130

amerikd torohoor yadag yum be dee. burhan boldog yum uu daa garaa. neg muu malaiziiin e****z hujaa bainaa. ed nariin dandaa ooriin hujaa daa elegtei baij hezee ch amerik hvn boldogui sh dee .gai yumdaa mongold iim n**** ybuulah gej dee.

Avatar

зочин 2022-04-19 192.82.76.80

Манайх аялагч, дарс сонирхогч явуулсан биздээ, төрийн зарим томилгооны өмнөөс ичээд б ө г с улаах юмаа.

Avatar

Зочин 2022-04-19 64.119.23.177

Монголд хорлон сүйтгэх лаборатори байгуулсан байх магадалтай ба нуун дарагдуулахаар хүмүүсээ сольж эхэллээ.

Avatar

Зочин 2022-04-19 103.161.242.137

чи монгол хүн бол ямар тэнэг ац вэ?

Avatar

Зочин 2022-04-19 202.179.26.110

nogoon dollariin tuluu tiim yum hiij medehl amitad

Avatar

ыахйвоурв 2022-04-19 66.181.166.134

Төрийн департаментын Олон нийттэй харилцах товчооны Ерөнхий нарийн бичгийн даргын туслахын орлогч гэнэ үү? ямар доогуур албан тушаал вэ? бараг л кофе зөөж гүйдэг хар залуу юм бна ш дээ? хохь нь, үүргэвчтэй бадарчинг АНУ-д илгээж доромжилсны хариу нь энэ. Монголтой харилцах харилцаандаа ямар ч ач холбогдол өгөхгүй бна, америкчууд!

Avatar

Зочин 2022-04-19 202.179.26.110

Mongol bl sul doroi toglomiin uls

Avatar

РАВДАН 2022-04-19 66.181.161.90

ЗИАКАНУУСОРОСУУДТАЙ ӨРСӨЛДӨХӨӨР ШИЙДЖЭЭ! ГИТАДЫН ЭЛЧИН ЦАЙ ВЭНЬ РУЙТАЙ ШУУД ХАРИЛЦАЖ МОНГОЛЫН АСУУДЛЫГ ШИЙДЭХ НЬ ДЭЭ! АЗИЗОВ ГИТАД ХЭЛТЭЙ! КЛЕЧЕСКИЙ АЛБАА ӨГӨӨД ШУУД ТЭТГЭВЭРТЭЭ ГАРНА! ЕР НЬ АНУУСЫН СҮҮЛИЙН 2 ЭЛЧИН ДАНДАА ТЭТГЭВРИЙНХЭН БАЙСАН!

Avatar

Зочин 2022-04-19 122.201.22.44

ЯАГААВ НӨГӨӨ АЯЛАЛЫН ХӨТӨЧИЙГ МАНАЙ МЭДЛЭГ МУУТАЙ ГАДААД ЯАМНЫ САЙДЫН ДҮҮГ ЯВУУЛСАНЫ ХАРИУ БИЗ ДЭЭ. ҮЛ ХҮНДЛЭЛИЙН ХАРИУ НЬ ЭНЭ!

Avatar

Зочин 2022-04-19 66.181.161.42

ГИТАД гэж хаанахын ямар улсыг хэлээд байнаа??

Avatar

РАВДАН 2022-04-19 66.181.161.90

НЭГ ТИЙМ АЙХТАР УЛС БАЙДИЙМАА! МОНГОЛЧУУД Л САЙН МЭДДИЙМ!

Avatar

Зочин 2022-04-19 202.126.89.184

ajliin amjilt husii

Avatar

Зочин 2022-04-19 202.131.245.243

Нэг халтар ирэх нь дээ. AHУc ах маань ардчиллын баян бүрдийн өрөнд баригдсан монгол дүүгээ хөсөр хаяжээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж