Мариупольд химийн зэвсэг хаяжээ | News.MN

Мариупольд химийн зэвсэг хаяжээ

Мариупольд химийн зэвсэг хаяжээ

Мариупольд химийн зэвсэг хаяжээ

Украины ерөнхийлөгч Зеленский өнгөрсөн шөнө /2022.04.12/ Оросууд химийн довтолгоо хийсэн байж болзошгүйг анхааруулсан. Тэгвэл Оросын нисгэгчгүй онгоц Украины өмнөд боомтод үл мэдэгдэх химийн зэвсэг хаясан гэж “Daily mail” мэдээллээ.

Телеграм аппликейшнээр дамжуулан украинчууд халдлагын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг авч буй. Уг аппликейшны мэдээлэлд дурдсанаар, гарал үүсэл нь тодорхойгүй хорт бодисын улмаас хотод байгаа хүмүүст амьсгалын дутагдал, вестибуло-атактик синдром зэрэг амьсгалын замын асуудлын шинж тэмдгүүд илэрчээ.

Их Британийн гадаад хэргийн яам энэ хэргийг шалгаж байгаа талаар тус яамны нарийн бичгийн дарга Лиз Трасс мэдэгдэв. “Оросын цэргүүд Мариуполь хотод довтлохдоо химийн бодис ашигласан байж магадгүй гэсэн мэдээлэл байна. Бид мэдээллийг баталгаажуулахын тулд түншүүдтэйгээ хамтран ажиллаж байна. Иймэрхүү зэвсэг хэрэглэх нь мөргөлдөөнийг улам л хурцатгана. Бид Путин болон түүний дэглэмтэй хариуцлага тооцох болно” гэж тэрбээр твиттер хуудсандаа бичжээ.

Украины парламентын зүгээс мэдэгдэхдээ, Донецк мужид Оросын зэвсэгт хүчин азотын хүчилээр буудсан байж болзошгүй гэв. Тиймээс содын уусмалд дэвтээсэн нүүрний хамгаалалтын маск зүүхийг орон нутгийн оршин суугчдад анхаарууллаа. Мариуполь дахь химийн зэвсэг болон Донецк дахь азотын хүчил өөр хоорондоо холбоотой эсэх нь тодорхойгүй байна.

Түүнчлэн, Орос улс үхлийн аюултай фосфорын бөмбөг ашиглаж магадгүй гэсэн анхааруулгыг батлан хамгаалах яамнаас өгчээ. Фосфорын бөмбөгийг химийн зэвсэг гэж хатуу тооцдоггүй ч маш хүчтэй шатаж, хүнд гэмтэл учруулах эрсдэлтэй аж. Тиймээс энгийн иргэдийн эсрэг ашиглах нь дайны гэмт хэрэгт тооцогддог.

Мариуполь хотод өнөөг хүртэл 10 мянга гаруй энгийн иргэн амиа алдсан гэж хотын дарга Вадим Бойченко мэдэгдээд байна. Цаашдаа энэ тоо 20 мянгаас давж болзошгүй гэж анхааруулаад, Оросын цэргүүд цогцсуудыг устгахын тулд зөөврийн чандарлах төхөөрөмж авчирч байна гэлээ.

Эх сурвалж: DAILY MAIL

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ХарамсалтайХарамсалтай
15
БурууБуруу
9
ХахаХаха
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Мөги 2022-04-12 66.181.185.218

Хохь чинь гэдийм даа

Avatar

Злчин 2022-04-12 64.119.26.117

Худлаа

Avatar

Зочин 2022-04-12 192.82.90.109

Ичсэн хүн, хүн алдаг гэж юутай үнэн үг вээ. Путин одоо ичих нүүрээ үгүй хийх гэж зовох нь дээ. Хөөрхий оросын ард түмнийг түмэн жилийн бузарт хутгалаа даа.

Avatar

Зочин 2022-04-12 202.9.41.139

Дэлхийн орчин цагын дайны хэлбэр бол ил гарч ирнэ. Тийм болохоор Украйн ч гэлтгүй Европын хил залгаа орнуудад ч гай үсэрнэ. Украины ерөнхийлөгч нь Украйн улс нь газар зүй уг гарал, соёл угсаагаараа хаана оршин байдаг аа сайн ухаарахгүйгээр холыг сэрүүн зүүдлэж ийм байдалд оруулсан . Орос бол орос хүмүүсээ чөлөөлөх л дайн зарласан нь үнэн .

Avatar

Бөө 2022-04-12 66.181.160.114

ЛАВРОВ ГУЙЛГАЧИНД з****г ОЛДООГҮЙ БОЛОХООР ХИМИЙН ЗЭВСГЭЭС ӨӨР ГАРЦГҮЙ БОЛЖ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2022-04-12 103.229.121.85

Тэднийг баримт болгоод бариад авчихвал гоё юм болно доо. Сургагчаа илгээсэн орнуудад нь баригдсан хүн бүрийнх нь тоотой яг тэнцүү цөмийн пүүжин илгээчихээ даанч нэг мэдэх байлгүй дээ. Тэр цагт манай дэлхий ёвропын колоничлогчдын 500 жилийн тальхинаас чөлөөлөгдөх юм.

Avatar

йыб 2022-04-12 49.0.178.87

Жители Мариуполя не подтвердили информацию о химатаке в городе !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Одоо юу ч гэж болноо аягүй бол украйнд байлдах сайн дурынханыг монголд элсүлж байна гэх байлгүй, Америкийн генерал болон нато гын гишүүн орны офицерууд байгаа тэдгийг аврах гэж үхэлдэж байгаа гээд олон улсад бичээд л байнаш дээ англыийн элитийн хөлсний цэрэг өнөөдөр бууж өгсөөн мэдээ хараарай

Avatar

Зочин 2022-04-12 174.196.193.101

Ёоо шaаниз. Хориглосон гэх фосфорын бөмбөгийг одоо болтол Израйль ашиглаад байхад л хараагүй гээд гүрийгээд байгаа улстай юугаа ярих вэ? Би зөв ойлгосон бол гадны хэдэн нөхөд мариупольд бүслэгдчихээд гэцүүдээд байгаа бололтойм. Тэр хэдийгээ авчих гээл хүний эрх мэрх гэж худал гийналдаад. Тэр хэд нь гэрэл цохьчихвол хамаг юм азаартах гээд сандралдаад байгаан бишүү.

Avatar

gadaadiin 300 garui surgach nar bna.bvgd nato-giin ornuudiin hvmvvs bna.. 2022-04-12 202.131.225.197

tend amerikiin neg generial frans german bas natogiin 300 surgagch nar bvslegdeed bna. bas ter azoviin tomorlogiin vildver dotor ni himiin labertori bgaa ni vnen bna. tvvniig olon zuun daichid hamgaalj bna. orosuud gadaaduud ni 6 heleer yrij heleltseer hiij hvmvvnlegiin koridoror garay gehed orosuud tatgalzaad bna.getel orosiin z vsegiig zurj tsubaa bolj garah geed otoltond orj vhjee olon ukirainuud ni.

Avatar

Нацист хохолын б**с 2022-04-12 66.181.180.109

179.224 кодтой тайлбар
мэдрэлийн тэмбүүтэй алаанз байнаа..

Avatar

Ovgon 2022-04-12 66.181.179.224

"Фашист путлер украйнд ялагдчаад аргаа барж алаа маажиж бөөр галзуурчээ. Тэр дайны гэмт хэрэгтэн болж түүхэнд хараар бичигдэх нь тодорхой боллоо. Тэр сайхан орос орны сүйрлийн эхлэлийг тавьчихлаа даа хөөрхий. Оросын цэргүүд Мариуполийг бүтэн сар бүслэн дайраад дийлэхгүй байна гэдэг оросын армийн байлдах чадвар, дэг журам, сэтгэл зүй үнэхээр доогуур байгааг харуулж байна да" гэж нэг хүн их үнэн зүйл бичсэн байна, путлер өөрийн талаа хэт өндрөөр, бусдыг хэт доогуур үнэлж сагсуурч байгаад сүйрлээ.

Avatar

Оноч 2022-04-12 66.181.161.95

Яг л сирийн технологи шивдээ. Сирийн химийн довтолгоо юу болсон. хэрэг нь гарчихаар мартана биздээ.

Avatar

Зочин 2022-04-12 64.119.26.82

Tembuutnuuduin tembuutei ur hoichs orosig umuuruud bgaa gesen. Uursduu l tegeed bgaa shuu.

Avatar

Зочин 2022-04-12 103.212.117.173

Путин бол ялагдалдаа уурлаад дээр нь барууныханд хаягдаад, дэлхийн шинэ фашистаар тодроод улаан цагаандаа гаран байнлээ дээ

Avatar

Зочин 2022-04-12 66.181.161.79

а**с ч иймэрхүү гүтгэлгэндээ number1 шүү дээ. Ирак Сирид яалаа. ИРАКИЙГ ИРАНТАЙ байлдаж байх үед АНУ ИРАКТ з****г өгдөг байсан, энэ үедээ химийн з****г үйлдвэрлэх тоног төхөөрөмж бэлдмэлүүд нийлүүлсэн байгаа юм. Дараа нь яахав САДДАМ нь доллараар нефтиэ зарахгүй энэ тэр гээд амин сүнс болсон доллрыг нь мяалахгүй юу. Тэгэхээр нь АНУ өнөөх химийн зэвсгийн үлгэрээ яриад л эзэлсэн, гэхдээ химийн з****г олдоогүй Иракаас. Тайлбар нь их амархан: ТТГ андуурсан бна гэж….

Avatar

Zochin 2022-04-12 46.135.5.196

Ene hoshin shogiin nuhur soloirch ba aa !!! Darvagar amnaasaa boln hairan saihan eh oron ard tumnee duusgalaa !!! Shunaliin tulam gadnaas $ €. avah geed yanz buriin yum soloiroid

Avatar

Зочин 2022-04-12 192.82.89.118

АНУ. Ук 2 нөгөө хэдэн сургагчаас авч чадахгүй болоод сурсан аргаа хэрэглээ биз

Avatar

зочин 2022-04-12 66.181.161.49

Үхлийн аюулгүй з****г гэж бас байдымуу. Цагаа тулвал чулуу хүртэл үхлийн аюултай з****г болж чадна. Сүржин бичих гээд ядчих юм

Avatar

Зочин 2022-04-12 192.82.87.254

Оросыг хийсэн гэж дэлхий нийтэд итгүүлээд, цаана нь жинхэнэ хэрэгтэн нь АНУ ч юм билүү хэн мэдлээ. Одоо аливаа мэдээлэлд итгэхэд бэрх болж.

Avatar

иргэн 2022-04-12 64.119.22.62

Итгэхэд бэрх. Оросыг өмөөрөөд байх шаардлага алга. Тэгэхдээ Украйны Ерөнхийлөгчөөс эхлээд худлаа ярих нь арай дэндэж сүүлдээ сонсоход сонирхолгүй болгож байгааг ялгаж салгаж ойлгох хэрэгтэй баймаар юм.

Avatar

ҮНЭН 2022-04-12 66.181.177.34

ХИМИЙН з****г АШИГЛАСАН НЬ ҮНЭН ЦАВ ЦАГААН УТААС САВСУУЛДАГ ЮМ БИЛЭЭ. БИЧЛЭГ НЬ ГАРЧ БАЙНА ЛЭЭ YOUTUBEES үЗЭЭРЭЙ

Avatar

ҮНЭН 2022-04-12 66.181.177.34

ОРОСУУД ФОСФОРЫН БӨМБӨГ ХЭДИЙ НЬ АШИГЛААД ЭХЛЭЧИХСЭН ШҮҮ ДЭЭ БИЧЛЭГ ГАРЧ БАЙНА ЛЭЭ ХЭДЭН ХОНОГИЙН ТУРШ ЮУ Ч ҮГҮЙ ХАЛЦГАЙ ГАЗАР ХҮРТЭЛ ШАТАХ ЮМ БИЛЭЭ. ОРОС БОЛ ҮНЭХЭЭР ДЭЛХИЙН АЙМШИГ БОЛЖЭЭ

Avatar

Оноч 2022-04-12 66.181.161.95

аяаяя… энэ цэргийн тагнуулыхан энэ хүнийг авчихаасай.

Avatar

Зочин 2022-04-12 66.181.176.123

Укр фэйк.

Avatar

Зочин 2022-04-12 66.181.182.10

Муу алуурчид

Avatar

зочин 2022-04-12 66.181.161.5

Дийлэхгүй байгаагын шинж . Миний залууд '"Муу эр мод чулуу'" л гэдэгсэн . ..
Оросууд аргаа барж байгаа юм байна Өшөө ямар хорон санаа сэдэж суугаа бол доо !

Avatar

ҮНЭН 2022-04-12 66.181.177.34

НАЙРУУЛСАН ХОРОНДОО ӨӨРСНӨӨ ХОРДОЖ ҮХЭХ БАЙХ ХАХА

Avatar

Зочин 2022-04-12 202.131.254.222

Урьдчилаад зарладаг дараа нь гүтгэдэг болжээ,Оросын өөрийнх ТВ үүнээр жинхэнэ үнэнг харж болж байна Ьтэр Бучи дахь хядлагаыг Оросыг дэмжигч иргэдийг Нацистууд хөнөөсөн нь бараг тогтоогдоэ байгаа байх удахгүй дэлгэнэ биз

Avatar

ХАХАХА 2022-04-12 66.181.177.34

ОРОС ТВ ҮЗЭХЭЭР ЯДАЖ МАЛЧИН ТВ ЭЭ ҮЗЭЭЧ ААХАХАХАХА

Avatar

Зочин 2022-04-12 202.21.100.210

Ганц үнэн юу гэвэл "Дайн болж байна шүү дээ"

Avatar

Зочин 2022-04-12 66.181.161.5

Хоёр Арми тулалдхыг дайн гэнэ . Оросын Арми энгийн эргэдийг хядаж байна Энэ бол ГЕНОЦИД

Avatar

medehgui baij bitgii buraad bai l daa.. 2022-04-12 202.131.225.197

tenegteed bai za ter maripoly hotiinhon oros tsereg sain bvr bayrlaad uilj ugtaj abch yaj darlaj doromjilj baisaniig yrij bna, bvgd ukirainii armid durgui bnaa..

Avatar

Зочин 2022-04-12 94.139.24.118

Арчаагүй фашист ПУТЛЕР!!!

Avatar

Зочин 2022-04-12 192.82.89.118

Элчин доор орохоо боли

Avatar

СЛАВА УКРАИНЕ 2022-04-12 103.212.116.68

ЗАРИН ГЭДЭГ ЭНЭ ХИМИЙН ХОРТ ХИЙГ ЯПОНД ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА ЯВУУЛАЖ БАЙСАН АУМ ШИНИРИКО ХЭМЭЭХ ШАШНЫ ГАЖ УРСГАЛЫНХАН ТОКИОГЫН МЕТРОНД АЛАН х***х АЖИЛЛАГААНД ХЭРЭГЛЭЖ ОЛОН ХҮНИЙ АМЬНД ХҮРСЭН ЮМ,,,ЭНЭ ХИЙГ МАРИУПОЛЬД ОРОСУУД ХЭРЭГЛЭЖ БАЙНА,,,

Avatar

Зочин 2022-04-12 107.116.83.6

Химийн з****г гэдгээ мэдэж л бичиж байвал зүгээр дээ бүсгүй минь

Avatar

Дорж 2022-04-12 202.21.108.148

Фашист Путлер ч галзуурч эхэллээ шүү. Дийлэхгүй болохоороо химийн з****г ашиглаж эхэллээ.

Avatar

уншигч 2022-04-12 202.126.88.185

гагцүү ҮНЭН мэдээ,мэдээлэл унших юмсан.аль нэг талын мэдээлэл уншсаар бгад толгой эргэж гүйцлээ

Avatar

зочин 2022-04-12 202.55.188.87

Фашист путлер украйнд ялагдчаад аргаа барж алаа маажиж бөөр галзуурчээ. Тэр дайны гэмт хэрэгтэн болж түүхэнд хараар бичигдэх нь тодорхой боллоо. Тэр сайхан орос орны сүйрлийн эхлэлийг тавьчихлаа даа хөөрхий. Оросын цэргүүд Мариуполийн бүтэн сар бүслэн дайраад дийлэхгүй байна гэдэг оросын армийн байлдах чадвар, дэх журам, сэтгэл зүй үнэхээр доогуур байгааг харуулж байна да

Avatar

уншигч 2022-04-12 202.126.88.185

гагцхүү Үнэн мэдээ,мэдээлэл унших юмсан.аль нэг талыг түлхүү барьсан мэдээ мэдээлэл их явах юм.толгой эргэж гүйцлээ

Avatar

Зочин 2022-04-12 66.181.186.120

худлаа гүтгэлгий мэдээ бна.гүтгэлгийн мэдээгээр зогсоо зайгүй бамбөгдөж бна даа

Avatar

Зочин 2022-04-12 202.21.109.42

s*** s*** malaa himiin geh ali ambasiin yeiin 1 r dainii zevsegeer baildlaa yu, hogiin amerikchuudbhaya biz irak d himiin zevseg bn gej kutsaad yaj shivshigee dellgelee

Avatar

Зочин 2022-04-12 103.57.95.119

Za ene sait 1 taliig bariad hudlaz shaagasd bga ym bishu orosiig haraluulah geed oros hund ih ssihan chanar baidag shu hezeej hsyagdadgui.oros hrom oros bakal shigee jim chanat baidag ym ukrainuudiin natcistuud bol hun hognuud bn za

Avatar

Зочин 2022-04-12 59.153.114.131

Монголд ч путин болон тэдний хамсаатан нохойн гуянууд байдаг нь доорхи сэтгэгдэлүүдээс харагдаж байна . Маниусыгаа хорь гучаад онд оростой нийлэн нухаж дээрэмдэж тохож бүрэлгэхийг хүсэгчид байгаа нь аймшигтай .

Avatar

Зочин 2022-04-12 202.55.188.106

Боломж гарвал нэг нэгнээ матаад алуулж чадах гарууд байгаа гэдэг нь мэдрэгдээд байна аюул шүү!

Avatar

Худалч хар тамхичин Зеленскийн үгэнд итгэх хүнгүй боллоо 2022-04-12 64.119.25.196

Зеленский гэгч нүгэлтэй худалч, шоучин тэнэг овилгогүй п я з д у байна аа.

Зеленскийн дэглэсэн Оросыг аль болох харлуулах зорилготой ээлжит тавилттай жүжиг нь.

Хүн төрөлхтөн чамаас залхаж эхэлж байна.

Утсан хүүхэлдэй н о в ш о о энхийн гэрээгээ хурдан байгуулаач !!!

Avatar

Мөнх 2022-04-12 103.57.92.27

Урьд шөнө орос химийн з****г хэрэглээд өнөөдөр түүнийг нь англиуд судлаад явж бгаа. Цаг хугацаагаа тоймлож бичиж бай. Шал худлаа юм бичих хэнд хэрэгтэй юм. Украйныг дэмжээд бгаө бол тэнд нь очиж амьдар.

Avatar

СЛАВА УКРАИНЕ 2022-04-12 103.212.116.68

БАРУУН ГАРАА ЧАНГА АТГАЖ БАЙГААД ДУНД ХУРУУГАА ГОЗОЙЛГООД САЙН ХАРДАА ОРКОО,,,,,

Avatar

СЛАВА УКРАИНЕ 2022-04-12 103.212.116.68

ТЭГЭЭД ГОЗОЙЛГОСОН ХУРУУГААРАА ЗҮҮН НҮДРҮҮГЭЭ ХАТГАДАА ОРКОО,,,

Avatar

зочин 2022-04-12 203.98.76.21

Энэ дайн манай хэвлэл мэдээллийнхэнд орлого оруулж байгаа нь сайн хэрэг. Зөвхөн BBC, CNN мэдээ тавьж, Оросын мэдээ тавихгүй хатуу гэрээтэйгээр монголын сонин, мэдээллийн вэб сайтууд, тв-үүд АНУ ЭСЯ хэдэн сая долларын гэрээ хийгээд мэдээнүүдээ оруулж бна даа. Гэтэл монголчууд илүү бодит мэдээллүүдийг харьцуулан дүгнэж орос хэлээр авцгааж бна.

Avatar

Зочин 2022-04-12 139.5.219.136

Ийм мэдээжийн худал мэдээ битгий тавь.

Avatar

РАВДАН 2022-04-12 66.181.161.99

ЗЕЛЕНЬСКИЙ ХЭЛСЭН Л БОЛ ОЙЛГОМЖТОЙ ШД! ШААЖУУГААМ!

Avatar

Зочин 2022-04-12 98.169.36.32

Orosuud Hitler-s dytagaatgui nazisyuud bolje

Avatar

Zochin 2022-04-12 64.119.18.224

Ukrainchuud oorsdoo mash ih hudal medeelel beltgen taraaj bgaa n ehneesee ilchlegden notlogdoj bgaa..

Avatar

Зочин 2022-04-12 66.181.188.226

Барууныхан ийм зүйл зохиохдоо сайн.Яг манай АН-ын хулгайчууд шиг бусдыг гүтгэнэ

Avatar

Зочин 2022-04-12 182.232.27.250

Tarhi ugaagch westren hudal medee huulbarlaj uuriinhu irgediig huuragch news.mn.
Mobile crematory (zuuvriin chandarlagch) iin tuhai UK s garaltai tsuurhal odoogoos barag 7 honogiin umnuus ehelsen. Dainii dunduur zuuvriin chandarlagch avaad sharil shataagaad yvj baidag. Russia in religious country , Christian Orthodox humuus sharil shataaj chandraldgui yum. Ar gert ni uns ugvul engiin irged bosdiim baigaazde. Westren propaganda g halit orchuulj irgediig huurhaa boli news.mn

Avatar

Зочин 2022-04-12 103.26.194.62

Жингийн цуваа явж л байна, жингэрүүд хуцалдаж л байна.

Avatar

Зочин 2022-04-12 202.21.124.134

Худал мэдээлэл түгээж, тархи угаахаа болих хэрэгтэй

Avatar