Эрдэнэбүрэнгийн УЦС-ын барилга угсралтын ажил эхлэхэд бэлэн болжээ | News.MN

Эрдэнэбүрэнгийн УЦС-ын барилга угсралтын ажил эхлэхэд бэлэн болжээ

Эрдэнэбүрэнгийн УЦС-ын барилга угсралтын ажил эхлэхэд бэлэн болжээ

Эрдэнэбүрэнгийн УЦС-ын барилга угсралтын ажил эхлэхэд бэлэн болжээ
Тавинбэх

 Эрдэнэбүрэнгийн УЦС-ын барилга угсралтын ажил эхлэхэд бэлэн байгаа талаар Эрчим хүчний сайд Н.Тавинбэх өнгөрөгч долоо хоногт  Засгийн газрын хуралдаанд танилцуулжээ. Тодруулбал,  Эрдэнэбүрэнгийн 90 МВт-ын усан цахилгаан станцын бүтээн байгуулалтын ажлыг цаг алдалгүй хэрэгжүүлэх зорилгоор Эрчим хүчний яамны зүгээс гүйцэтгэгч “Пауэр Чайна” /PowerChine/ компанитай түлхүүр гардуулах нөхцөлтэй гэрээг 2021 оны есдүгээр сард байгуулж, 2022 оны дөрөвдүгээр сарын 01-нээс барилга угсралтын ажлыг эхлүүлж, 61 сарын хугацаанд ашиглалтад оруулахаар ажиллаж байгаа юм.

Усан цахилгаан станцын үндсэн барилга баригдах Ховд аймгийн Эрдэнэбүрэн, Мянгад сумын нутаг дэвсгэрт орших 111,2 га газарт одоогоор ямар нэгэн айл өрх, аж ахуйн нэгж байхгүй боловч усан сан бүрэлдэх талбайд 2026 оноос нөлөөлөлд өртөх 270 өрхийн 1251 иргэний газар чөлөөлөх асуудлыг Эрчим хүчний яам Засгийн газрын хуралдаанд танилцуулан шийдвэрлүүлэх саналтай байгаа юм байна.

Нөхөн олговрын асуудлыг шийдвэрлэсэн тохиолдолд эдгээр өрхийг 2022-2023 онд шинээр суурьшуулахаар төлөвлөсөн газар нутагт нүүлгэн шилжүүлэх боломжтой юм байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-04-03 37.112.226.106

03654718 !!! Сайн уу!!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай) СЕКС загвар өмсөгч 18+))) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай))) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү —-> https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-04-03 37.112.226.106

28908623 >>>> Сайн уу!!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай))) СЕКС загвар өмсөгч 18+)) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай))) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү ~~~~~ https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-04-03 103.161.242.20

Дөргөний УЦС-ыг очиж үз. Эргэн тойронд нь усны шувууд урд өмнөхөөсөө их болчихсон нуур тогтсон ёстой урд нь үзэгддэггүй амьтад цугларч амгалан сайхан болчихсон байна лээ…

Avatar

Зочин 2022-04-03 64.119.23.233

Тэр газар чөлөөлөх чинь тухайн аймгийн захиргаа шийдвэрлэх асуудал байх шүү Эрчим хүчний яаманд ямарч хамаагүй газраа чөлөөлөөд өгвөл бариад өг үгүй бол больчих харанхуйл сууж байна биз тэр мөнгөөрөө уб хотын эрчим хүчний асуудлыг шийдвэрлье

Avatar

Зочин 2022-04-03 213.87.161.87

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – http://Hot24.pw

Avatar

Заагч 2022-04-03 202.9.46.148

Битгий худлаа шээс алд хог хятад шээсээ баахан гуйлгачин хятадууд вирусээ чирээд Монголд ялаа шиг шаагих байх даа даанч муухай харамсалтай мэдээ Монгол тусгаар тогтнолоо алдахад алхмаар ойртлоо.шороо шиг золбин хятадууд Монголоор овоорох нь дээ яана даа Монгол минь хог хятадтай алалцах цаг ирлээ гэж.

Avatar

Зочин 2022-04-03 202.126.88.134

Улс орныхоо агуу бүтээн байгууулалтуудад очиж ажиллаж үзэхюмасаан Сулиатай гоё төслүүд гээл бгаааа …

Avatar

РАВДАН 2022-04-03 66.181.161.62

ГАЗАР НУТГАА МЭДНЭ ГЭЭД БАЙГАА ХҮМҮҮС ЧИНЬ МОНГОЛЫН ЗАСАГТ ХАМААРАХГҮЙ ХҮМҮҮС ЮМ УУ?МОНГОЛЫН ГАЗАР НУТАГ БИШ ЮМ УУ?

Avatar

Bold o 2022-04-03 223.62.169.128

Нутгийн иргэдийн зөв өө..хэдхэн жилийн дараа нураах цemeнтэн даланг барих хэрэг байхгүй экологийн гамшиг болно…тэр үeд хар толгойгоороо харицах хүн хэн байгаа юм бэ..

Avatar

Дөргөний УЦСын ажилтан 2022-04-03 202.126.90.157

Bold o-д ХЭДХЭН ЖИЛ БОЛООД НУРААДАГ УЦС ын далан байдгийг харсан уу. Мэддэггүй юмаараа ярьж тэнгээ бүү гайхуул . Анх дөргөний УЦС барих гэж байхад янз бүрийн яриа гарч байсан .Хар ус нуур , хар нуур ширгэлээ , хадран загас байхгүй болох нь гээд естой нэг авч өгсөн дөө.Одоо хар ус нуур хар нуур мэлтэлцсэн хэвээр хадран загас байдгаараа л байна.Баруун бшсийн ЦЭХ ний 30%ийг үйлдвэрлэж байх юм.Эрдэнэ бүрэн УЦС заавал баригдах ёстой

Avatar

Түр даланг хэлж байгаа юм бол уу 2022-04-03 23.92.142.182

Эхлээд түр далаэ барьж уёны гольдрол өөрчилж байгаад үндсэн далангаа барих болов уу?

Avatar

Зочин 2022-04-03 192.82.71.58

ЭХЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ .ЭЗГҮЙ ГАЗАР НУТГИЙГ МАЛЫН БЭЛЧЭЭР ГЭЖ ХАРДАГАА БОЛЬ.МАЛЫГ ЧИНЬ ХУВЬЧИЛСАН БОЛОХООС ГАЗАР НУТГАА ХУВЬЧИЛААГҮЙ УЧРААС НИЙТИЙН ЭРХ АШИГ , МОНГОЛЫН ЭРХ АШИГ
ЗОРИУЛЖ МОНГОЛЫН ТӨР ЗАСАГ МЭДДЭГ ЮМ. УВС , болон ӨМНӨГОВЬ СУМЫН ТӨСӨВИЙГ БАЙХГҮЙ БОЛТОЛ НЬ ХАСАХ ХЭРЭГТЭЙ.ЭСЭРГҮҮЦСЭН НӨХДИЙГ МОНГОЛ УЛСЫГ ХОХИРООСОН ХЭРГЭЭР ЭРҮҮД ТАТАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

о 2022-04-03 66.181.181.63

бэлэн бэлэн бэлэн???????

Avatar

Зочин 2022-04-03 150.129.142.75

Ажил эхлэхэд бэлэн л гээд байдаг хавар болдогоо болчихоод байна. Ажлаа эхлүүлээчээ. Гүйцэтгэгч компани нь газар дээрээ ирсэн юм уу.Тавинбэх сайд аа шуурхай ажил хэрэгч гэдгээ харуул.

Avatar

Зочин 2022-04-03 202.126.93.206

Тэгээд наад ажлаа эхлээч дээ

Avatar

Зочин 2022-04-03 192.82.71.58

САЯХАН 10 МИНУТЫН ӨМНӨ /EAGLE ТЕЛЕВИЗЭЭР/ӨМНӨ ГОВЬ СУМЫН УЛИАСТАЙ БАГИЙН ЗАСАГ ДАРГА ЦЭДЭНБАЛ , МӨН БААТАРЖАВ ГЭСЭН 4 ХҮН ГАРЫН ҮСЭГ ЗУРСАН УЦСын САНХҮҮЖИЛТЭЭ ЗОГСООНО УУ ГЭСЭН БИЧГИЙГ ХЯТАДЫН ГАДААД ХАРИЛЦААНЫ ЯАМ , МОНГОЛ ДОХЬ ЭЛЧИН САЙДАД ЯВУУЛСАН БАРИМТ ГАРЧ ИЛ БОЛОВ . ХЭРҮҮЛЧ УВСЫНХАН ХӨГЖЛӨӨС ХОЙШ ТАТАЖ ДЭЭД ЗАСАГЛАЛ БУЮУ ТӨР ЗАСГААС , МӨН АРД ОЛНЫ ХҮСЭЛ ,АШИГ СОНИРХОЛООС НЭГ БАГИЙН АШИГ СОНИРХОЛЫГ ИЛҮҮД ҮЗЭЖ ТОМРОВ .ТҮРҮҮН ӨМНӨГОВЬ СУМЫН ИТХ ын ДАРГА ДАВААСҮРЭН ЭСЭРГҮҮЦСЭН ТОГТООЛ ГАР

Avatar

Зочин 2022-04-03 66.181.161.68

Та бүхэн/ БҮРГЭД EAGLE /телевизийн өдрийн дотоод мэдээг харна уу.УВС аймаг өмнөговь сумын УЛИАСТАЙ багийн засаг дарга ХЯТАДын ГХЯ , МОНГОЛ дохь ХЯТАДын ЭСЯ д УЦСын санхүүжилтээ зогсоож өгнө гэж Албан бланк дээр хэвлүүлсэн бичиг явуулсан ил болов.Засгаасаа илүү эрх мэдэлтэй багийн засаг даргатай утсаар холбогдоход бид газар нутгаа мэднэ гэж ТОМРОВ.ХАРАГДСАН ГАЗРАА ХУДАЛДААД АВЧИХСАН ЮМ ШИГ. ӨМНӨГОВЬ СУМЫН ИТХ ын дарга ДАВААСҮРЭН БАС ЭСЭРГҮҮЦСЭН ТОГТООЛ ГАРГАЖ БАЙВ .

Avatar

Зочин 2022-04-03 103.212.119.187

Энэ ёстой ажлаа мэддэггүй яамны ажилд гаршдаггүй сайданцар байнаа. Хятадын тал зээлээ бүрэн шийдээгүй байгаа юм биш үү. Монгол дахь Хятадын элчин рүү бичиг явуулаад байгаа хазгай хэлтнүүдэд яагаад арга хэмжээ авдаггүй юм .Даварч гүйцлээ

Avatar

Зочин 2022-04-03 66.181.161.99

Хөөж явуул муусайн малчин нэртэй панзчид

Avatar

Иргэн 2022-04-03 202.126.89.108

Амбасын үеийн юм бариулчихав даа?? Гэрээгээ хийхдээ эрхбиш судалгаа хийсэн үү??

Avatar

Зочин 2022-04-03 66.181.161.109

Маш сайн. Орсыг Украйнчуудад бавуулаад амь наана, там цаана бхад нь амжуулаад бүх гол нуурууд дээрээ цэвэр ус, гадаргын усны нөөцлүүр бэлдээд ав.
Ганц 2 бага оврын цөмийн станц Япончуудаар бариулаад ав.

Avatar

Зочин 2022-04-03 103.26.193.213

Ганц гэрэл гэгээтэй мэдээ байна гээд уншихаар бас л ЗГ-аар шийдүүлэх асуудал байгаа гэх юм. Газар чөлөөлөх асуудлаа одоо болтол шийдээгүй юм уу? За одоо яахав, наадхаа хурдан ЗГ-аараа шийдээд ажлаа яаралтай эхлүүлээрэй. Гэхдээ Хятадын барилгачид ирсэн юмуу даа бас?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж