Хятадаас зээл авсан орнууд эхлээд 14 тэрбум доллар төлөх ёстой | News.MN

Хятадаас зээл авсан орнууд эхлээд 14 тэрбум доллар төлөх ёстой

Хятадаас зээл авсан орнууд эхлээд 14 тэрбум доллар төлөх ёстой

Хятадаас зээл авсан орнууд эхлээд 14 тэрбум доллар төлөх ёстой

Бээжингийн бүтцийн үйлчилгээг сайжруулах судалгааны тайланд ядуу буурай орнууд Хятадад энэ жил нийт өрийнхөө 14 тэрбум ам.долларыг төлөх ёстой гэж гарчээ. Харин Шанхай хотын Фудан их сургуулийн Ногоон санхүүжилт, хөгжлийн төвийн тайланд дурдсанаар, нийт 68 буурай улс 2021 оны өртэй нийлээд эхний ээлжид 52.8 тэрбум ам.долларын өр төлөх ёстой юм.

Хятад улс Дэлхийн банкны Олон улсын хөгжлийн ассоциацийн дараа ордог хамгийн том зээлдэгч гэж нэрлэгддэг. Зээл авсан 68 улс 2019 онд нийт 105 тэрбум ам.долларын санхүүгийн туслалцаа авсан байна. Он гарснаас хойш эхний ээлжид төлөх ёстой өрийн хэмжээ буурай найман орны үндэсний орлогыг 2 хувиар давах хэмжээний их мөнгө юм. Ангол улс хамгийн хүнд нөхцөл байдалд байна. Учир нь Ангол улс үндэсний орлогын 5 хувийг Хятадын өрийн хүүд өгдөг ба үндсэн зээлээ ч төлж эхлээгүй юм.

Цар тахал эхэлсэнтэй холбогдуулан Хятад улс 2020 оноос хойш 5.7 тэрбум ам.долларын өрийг түдгэлзүүлсэн аж. Ингэснээр ядуу буурай орнуудад үндэсний санхүүгээ хэвээр хадгалах боломж олгосон гэж мэдээлжээ. Гэвч өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сараас эхлэн өр түдгэлзүүлэхээ зогсоосон байна. Тиймээс Хятадын зээлдүүлэгчид энэ жилээс эхлэн өрөө цуглуулах төлөвтэй байгаа юм.

Эх сурвалж: CAPITAL MARKET

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-03-30 213.87.154.149

******** Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – http://Hot24.pw

Avatar

Зочин 2022-03-30 202.21.108.13

Хөөрхий Монгол улс Анголтой яг адилхан нөхцөлд байгаа ч эрх баригчид нууцалж байна. Эрх баригчдыг маань идваа идваа гэсээр байгаад дааж давшгүй өрөнд унагалаа даа. Одоо УЦС гэж 100 жилд ч өрөө төлж чадахгүй станцуудаар нэг мөсөн тас базах бизээ.

Avatar

зочин 2022-03-30 192.82.74.248

Бидэнд санал өргөвөл бидний хэсэг бүлэг тэтгэврийн цэргийн бэлтгэл офицерууд ном журмын дагуу, эргэж ард түмэндээ мэдээлэх нөхцөлтэйгээр харин ч нэг төлөвлөгөө гаргаж байгаад явж болж байна шүү. Энэ нь эргээд монгол улсад, ард түмэнд ашиг тустай. Нэгдмэл нэгэн зорилготой, атгасан гар шиг ард түмэн болоход тустай гэж бодож байна. Санал хүсье !

Avatar

зочин 2022-03-30 192.82.74.248

Манай монгол улс Хятад, Орос хоёрт ямар өрийн үлдэгдэлтэй байна, мөн хэдэн онд, хэдэн жилийн хугацаатай, ямар зориулалтаар авсан, ямар хүүтэй авсан, хэнийг ерөнхийлөгч, ерөнхий сайд байхад авсан зэргээ ард түмэндээ нээллтэй байдлаар зарлах хэрэгтэй болсон байх, УИХ-д сонсгол явуулж болох ч байх. Улмаар АНУ, Солонгос, Япон, Дэлхийн банк, Азийн банк гээд дэлхийн ямар ямар томоохон банкинд өртэй байна зэргийг сонирхож байна. Ард түмэнд шаардаад мэдээлэл авъя. Намайг дэмжвэл би хэсэг нөхдийн хамт ү

Avatar

Зочин 2022-03-30 64.119.27.201

Монгол Банк зарласан байгаа Унш
33 тэрбум доллар

Avatar

Иргэн 2022-03-30 103.143.41.2

Эх оронч улс төрчид бол Хятадаас нэмж зээл авахаа болих хэрэгтэй, энэ улсын авч байгаа зээлдп хяналт тавьдаг газар бна уу, бүр аргаа барвал Хятад биш бусад донор нь дээр байх даа ядаж, АХБ бол бас л цаанаа Хятад хөрөнгө оруулалтад нь өндөр хувь эзэлдэг байх шүү

Avatar

Badarch taxar 2022-03-30 103.57.93.94

Салаавч өгөхгүй юу ! Африкт хятад цэрэг очоод өрөө гаргуулж автал үлгэрийн далай ! Салаавч өгөхгүй юу !!

Avatar

зочин 2022-03-30 192.82.92.201

Зимбабей улс яагаад өөрийн улсдаа мөнгөн тэмдэгтээ юань болгов. Төгрөгийн оронд юань болх цаг ирвэл яана ..

Avatar

Зочин 2022-03-30 64.119.27.201

Доллар шахагдвал манай үндсэн мөнгөн тэмдэгт юань болох юм уу????

Avatar

1 2022-03-30 192.82.92.201

Хятад улс зээл өгч өгч сүүлд нь хүч хэрэглэдэг. Хил залгаа улс нь болох Таджекстан улс зээлээ төлж чадахгүй газар нутгаасаа өгсөн, Монголд тийм зорилгоор зээл өгсөн байх вий дээ. Манайхан энэ төрийн удирдлагууд юу бодож явдаг юм бол. Өөрийнхөө гэр бүлээ л бодоод илүү гарч чадахгүй байж байгаад Хятадад газар нутгаа алдах дээрээ тулах вий.

Avatar

Зочин 2022-03-30 64.119.27.201

Угаасаа хилийн маргаантай нутаг

Avatar

Зочин 2022-03-30 202.55.188.86

Mongol uruu yaj tuluh bol? Bas zeel avaad tuluh uu esvel gazar nutgaasaa aldah uu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж