"Оросууд бензин өгч, эрчим хүч нийлүүлэхээ зогсоочихоосой" | News.MN

"Оросууд бензин өгч, эрчим хүч нийлүүлэхээ зогсоочихоосой"

"Оросууд бензин өгч, эрчим хүч нийлүүлэхээ зогсоочихоосой"

"Оросууд бензин өгч, эрчим хүч нийлүүлэхээ зогсоочихоосой"

Оросын холбооны улсаас Монгол Улсад суугаа Элчин сайдын яамны үүдэнд Д.Монголхүү тэргүүтэй иргэд “No War” нэртэй тайван жагсаал хийсэн. Энэ үеэр Монголд суугаа ОХУ-ын Элчин сайд И.К.Азизовыг уучлалт гуйж, эх орон руугаа буцахыг шаардсан юм. Жагсаалын үр дүн одоогоор гараагүй.

Иргэн Д.Монголхүү өнөөдөр /2022.03.27/ өөрийн цахим хуудастаа нэгэн сэтгэгдэл оруулжээ.

Тэрбээр "Оросууд Монголд бензин өгөхөөсөө больчихоосой, эрчим хүч нийлүүлэхээ зогсоочихоосой. Тэгвэл бөөн аз болно. Шатахууны зах зээлийг чөлөөлөөд, хямдхан бензинтэй болчихно. Өөрсдөө цахилгааны эх үүсвэрүүдээ байгуулаад тансаглачихна" гэжээ.

Иргэд түүний энэ сэтгэгдэлд байр сууриа илэрхийлж байна. Тухайлбал, Энэтхэг нефтийн үйлдвэр барихад туслалцаа үзүүлж байна. Бид Атомын цахилгаан станц барих хэрэгтэй. Асар их үр ашигтай, үндсэн түүхий эд байна. Сүүлийн үеийн атомын цахилгаан станц маш сайжирсан. Үр ашгийг нь бодож олноор барих болсон. Жишээ нь Хятад, Франц зэрэг орон байна гэжээ.

Мөн нэг иргэн "Яагаад бид өөрсдөө үйлдвэрлэгч орон болж болохгүй гэж. Хэдэн арван жил "Дачин тамсаг"-т зүгээр шахуу л хамаг байдгаа цөлмүүлж байж. Өөрсдөө яагаад нефть хийж болохгүй гэж. Өөрсдийгөө юу ч хийж чадахгүй гээд бүрэн төгс итгэчихсэн, эсвэл хэт бэлэн юман дээр байгаад сурчихсанаас болоод уу" гэх зэргээр санал бодлоо бичсэн байна.

Д.Монголхүүгийн хувьд БНХАУ болон ОХУ-аас эмээж суухгүйгээ ийнхүү цахим хуудсаараа дамжууан илэрхийлжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
62
ТэнэглэлТэнэглэл
24
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

104 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.126.94.205

Энэ нэг далдганасан пацааныг шоронд суулгаж жаахан хүмүүжүүлэх хэрэгтэй хошного нь эргээд дуу нь гарахаа болиод гарч ирнэ дээ иймэрхүү амны ракууд

Avatar

Зочин 2022-03-27 185.199.100.51

Их далдагнаж байна аа? "Уйлах хүүхдийн хошного, Урд өдөрөө умалзана" гэж мэдэх байгаа?

Avatar

Иргэн 2022-03-27 150.129.143.35

Хэт ардчилал-Анархист

Avatar

зочин 2022-03-27 59.153.113.52

ардчилагчид.бол.монгол.улсын.дотоодын.дайснууд

Avatar

Ганбаа 2022-03-27 203.23.199.221

Хоер том хөршийн дунд эвтэйхэн байсан дээр.Нөгөө шүтээд бгаа АНУ чинь хаагуур орж ирж чамд туслах юм болоо.Гөлөгийг хар гэрт хатаа.

Avatar

З 2022-03-27 66.181.161.124

Чам шиг гөлөгийг хатааж устга

Avatar

4544 2022-03-27 122.201.23.44

Жагсагчдыг 100 дэмжиж бн. Оросын талд бичиж бгаа амьтадын ихэнх н бүгд оросын талд хөлсөөр ажиллаж бгаа урвагчид. Сарын 400 доллараар ажилдаг гсн бхаа

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.88

Haha ardchilsan namihan USA s tetguulj bga shde. Battai l yum bich. Neeh gsen baha gl amnas am damjsan yum buraad munhag tarhitai. 2r tom gurnii dund bga. Tanai amerk tusalj amjkui shuu. 2r talaas shahaad orood irhed chi g*** yu hj amjhu? Dugui l naad facebooke uhaad suuj bai.

Avatar

Zochin 2022-03-27 202.72.245.125

TENEGLEL

Avatar

иргэн 2022-03-27 202.21.96.212

Хаанаас санхүүжилт аваад юугаар хамгаалуулчаад ингэж том байдаг юм болоо, санхүүжилт хамгаалалттай энэ анархистуудад Монголын эрх ашиг огт хамаагүй юм байх даа.

Avatar

орхон 2022-03-27 66.181.160.73

мань шиг амьтдад төр засаг цагдаа тагнуул нь хэрэг тохож алчих гээд л байдаг ийм хогын хулгайчууд хорлон сүйтгэх гэмт хэрэг илт өдүүлээд байхад нүдэн балай дүлий дүнмб суугаад байхын сонин л юм хятад оросд бол ийм хулгайчуудыг аль хэдийн цааш нь харуулсан даа ийм суртал ухуулга үндэсний аюулгүй байдалд нөлөөлнө гэдгийг тэнэг хүн ч мэдмээр юм

Avatar

Батый 2022-03-27 43.228.130.57

Тэн.эг п-да вэ. Муу эр дайнд хөөрнө гэж. Хэний хатгаасаар Монгол Улсыг хорлох үйл ажиллагаа явуулаад байна вээээ?

Avatar

Зоч 2022-03-27 66.181.161.124

Чи колонийн боол далд ор

Avatar

Зочин 2022-03-27 203.91.115.54

Зөв дэмжиж байгаа шүү. Путины галзуу нохой, нэг муу еврейн шээсэнд дээрэлхүүлж суудагаа больё. Тэр муу нохойг хөөж явуулъя. Түүнд доромжлуулж ханалаа. Гэхдээ та нар энэ хөдөлгөөнөө төр засагтай зөвшилцөх, тэднийг илүүтэй сонсох байдлаар зохион байгуулбал зүгээр байна. Ажлын зав чөлөө болвол очиж жагсаж дэмжинэ.

Avatar

Зочин 2022-03-27 195.46.106.44

Муу эр дайнд хөөрнө гэж нэг үг байдаг бил үү.

Avatar

Зочин 2022-03-27 59.153.113.228

Монгол улс одоо УСЦ, 5-р цахилгаан станц, Багануурын цахилгаан станцаа зоригтой барисан нь дээрээ. Дээр нь нефтийн хайгуулаа эрчимжүүлж шинэ Нефтийн үйлдвэрээ найдвартай цефтийн эх үүсвэртэй болгох хэрэгтэй. Орос шиг нгайдваргүй түншэд итгээд хэрэггүй

Avatar

Зоч 2022-03-27 66.181.161.124

Яг үнэн

Avatar

МОНГОЛ ХҮҮ Ч ГЭХ ШИГ 2022-03-27 202.179.24.28

ЭЭ БУРХАН МЭЭН… БЕНЗИН ЦАХИЛГААН ХОЁР ҮҮСЭХЭЭС ХАА ХАМААГҮЙ ЭРТ ҮЕЭС ОРОС МОНГОЛ ХОЁР ЭВ ЭВТЭЙ, ЗҮВ ЗҮГЭЭР ХӨРШ ОРНУУД БАЙЖ. ӨГӨӨ АВААТАЙ НАЙРАМДАН АМЬДАРЧ ӨНӨӨДРИЙГ ХҮРСИЙМСАН . МОНГОЛ УЛСЫН ТУСГААР ТОГТНЛОЛЫН БАТАЛГАА НЬ БОДИТООР БОЛ ОРОС УЛС ЮМ ШҮҮ. БУРХАН МЭЭН. ГААГУУ БАЙГАА … ТА МИНЬ…. У КРАЙНЫ АРААС ОРОХ БИШ БЭЭЗ…

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.70.47.137

Энэ хүнийг элдвээр хэлэхийн оронд Оросын дайныг дэмжиж байгаа хүмүүс бас гараад жагсаж болно шдээ. Эрх чөлөөтэй оронд иргэд нь үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлэх эрхтэй гэж үндсэн хуульд байгаа. Харин нэг нэгнээ үгүйсгэж болохгүй.

Avatar

зочин 2022-03-27 64.119.17.151

Ямарч боловсролгүй дээр төрөлхийн тэнэг хүнийг хэт хөөрөгдөж бараг л үндэсний баатар болгосны гор энэ дээ. АН-ын з ахиалгаар монгол улсыг хорлохыг санаархаж байна

Avatar

ЗОЧИН 2022-03-27 202.9.46.21

ОРОСУУД МОНГОЛЫГ ТУСГААР ТОГТНОСОН УЛС БОЛГОЖ, ДЭЛХИЙД ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРҮҮЛЖ, 70 ЖИЛ БИДНИЙГ ХАМГААЛСАН БОДИТ ҮНЭНИЙГ ЭНЭ ДУРАКУУД ОЙЛГОХ ЁСТОЙ. ХЭРЭВ ОРОСУУД ҮҮНИЙГ ХИЙГЭЭГҮЙ БОЛ БИД ОДООГИЙН ӨМӨЗО, ЭСВЭЛ ТҮВД ШИГ БОЛЧИХСОН БАЙХ БАЙЛАА!!! ЮУН АРДЧИЛАЛ, ЭРХ ЧӨЛӨӨ, ЖАГСААЛ ЦУГЛААН… ДОЛЛАРООР САНХҮҮЖДЭГ АЛИА САЛБАДАЙНУУДАД ИЙМ ЗҮЙЛИЙГ ОЙЛГОХ ТАРХИ ДААНЧ ДУТНА….МОНГОЛ АЛЬ Ч ТАЛААРАА УКРАЙН БИШ … БИД 2 ХӨРШТЭЙ . ЭНЭ 2 УЛС ХИЛЭЭ ХААЧИХАД 3-ДАГЧ ОРОН 1 Ш СУМ Ч ОРУУЛЖ ЧАДАХГҮЙ НЬ БОДИТ БАЙДАЛ

Avatar

Зочин 2022-03-27 66.181.184.39

Ингэж болохгүй. Жаахан ухаалаг байх хэрэгтэй.

Avatar

ЗОЧИН 2022-03-27 202.70.44.46

АН-ын хулгайн балаг одоо ч дуусаагүй байна, хулгай хийнэ, эх орноосоо урвана

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.131.230.162

эргүү мал

Avatar

Зочин 2022-03-27 192.82.80.142

Монгол хүн аюулаас болгоомжлох биш айхад нь суралцан дүнтэй байдаг социализмын тархи угаалт ингэж удаан нөлөөлж байна

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.126.88.171

Gadniin ali ch ulsiin konsuliin umnu jagsdag eserguutsdeg eldew ajil hiihiig huuliar horimor um. Mongol uls ard tumend hereggui. Diplomat asuudal hariltsaagaa zasag tur hariutsah ni zuw.

Avatar

зочин 2022-03-27 64.119.30.121

тэнэг мал

Avatar

Зочин 2022-03-27 107.116.83.40

Ээж нь АНУ д нэг сахиул хар өвгөнтэй амьдарч байсан Хандаа эгич байна лээ

Avatar

Зочин 2022-03-27 192.82.69.45

Энэ усан тэнэг Монголыг болж өгвөл хоёр хөрштэй нь муудалцуулж, Монгол Улсыг сөнөөх хүсэлтэй дайсан байна. Тэнгэр түүнийг ниргэг!

Avatar

Гөлөг 2022-03-27 43.242.243.163

Монголхүү том амтай томоогүй гөлөг. Энүүхэн энэ Эрээн, Хиагтад очоод л гөлгөнөөё дор гөлөлзөнө дөө.

Avatar

З 2022-03-27 66.181.161.124

Чи гөлөг юм чинь гөлөлзөлгүй яах вэ

Avatar

Зочин 2022-03-27 150.129.142.75

Монгол улс ОХУ, БНХАУ хоёр хөрштөй өөр ямарч улстай хилэлдэггүй. Тэр хоёр улстай сайн хөршийн харилцаатайн хүчинд бид өнөөдөр тайван амгалан оршиж байна.. Гуравдагч хөрштөй харилцаж байгаа ч эцсийн дүндээ манайх шиг оронд 2 хөрш маань л гол түшиг. Ийм нөхцөлд хүн бүхэн урьдахь ажлаа чанартай сайн хийгээд төр засаг тогтвортой байхаас чухал зүйл алга. Харин Монголхүү мэтийн ажил амьдралгүй, анхиагүй тэнэмэл үймээн самуунд турхирагчдыг давруулалгүй байвал зохих газарт нь байлгавал зохино.

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.21.107.104

Монголхүү гэдэг нэр зээлдсэн хаанахын хүн юм бэ дээ. Лениний гэрлийг бөхөөлгөчхөөд урдаас гэрэл гуйх гээд байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2022-03-27 122.201.24.89

х*******н шээс юу вэ

Avatar

эцэг 2022-03-27 43.242.243.163

Эцэггүй шээс. Эцэг тодорхойгүй

Avatar

Зочин 2022-03-27 122.201.24.89

х*******н шээс

Avatar

Заагч 2022-03-27 202.9.46.59

Энэ нэг золбин хятадын шээс Монгол Оросын харилцааг зориуд муутгах гэсэн хорт санаатай золбин гамингийн шээс юмаа.

Avatar

Зочин 2022-03-27 72.141.247.75

mongol unuudur delxii deer xamgiin baga uneer shatahuun xereglej bn.

europ-t mongol munguur 1 litr 6450 tug
usa canadad 5200 tug bn daa

Avatar

Монголхүү гэж үхдэл царайт Монгол улсыг төлөөлөхгүй ! 2022-03-27 139.5.216.178

Хаа газар байдаг тэнэгүүдийн нэг гэдгийг хэн ч ойлгоно. Авгай хүүхдээ тэжээж чадахгүй ийм юманд хэдэн зоос өгчихөөр хий гэснийг

нь хийж мөнгөний жагсаал зохион байгуулж, бич гэснийг нь бичиж байгаа нь энэ бололтой. Ядарсан ч амьтан бол доо.

Монголчуудаа АН-г хэзээ ч Монголын төрд бүү ойртуул !!!

Avatar

иргэн 2022-03-27 192.82.73.54

Цаашид манай улс цаашид маш хурдан эрчим хүч , бензинээ өөрсдөө хийж чаддаг болж гаднын хараат дарамтаас түргэн гарах хэрэгтэй,,бүх түүхий эд нь байна…наад хов хэрүүл огт нэмэргүйээ….эхлээд бие дааж өөрсдөө хөгжих бодлогоо түргэн хий,,,ийм байдалтай арчаагүй төр засаг байгаад байвал удахгүй гадаадаас махаа хүртэл авч мэдэх царайтай байна,,

Avatar

Зочин 2022-03-27 64.119.19.249

ТИЙМ ШҮҮ ГАДНААС ХӨРӨНГӨ ОРУУЛ ГЭСЭЭР БАЙГААД БҮХИЙ Л САЛБАРАА ГАДНЫХАНДД ӨГСӨН ШҮҮ ДЭЭ ЭЛБЭГДОРЖ БҮР ХЭДЭН ДОТОР ХҮНД ЭРГЭНШИЛ ӨГСНИЙГ Ч НУУЦЛААД ОРХИСОН 5000$ ГЭЖ СОНСОНГДСОН ШҮҮ

Avatar

Зочин 2022-03-27 192.82.78.23

Ажилгүй иймэрхүү тэнэмэлүүд юу ч хийж бүтээж чадахгүй. Бид хөрш улстайгаа эв найртай харилцаж байж оршин тогтнох ёстой.

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.113

Орос эрчим хүч, бензинээ Монголоос еер зарах газар байхгуй болж байгаа, манайд дэлхийн зах зээлд байхгуй ендер унээр дамладаг. Энийг далимдуулаад харин унээ ядаж дэлхийн зах зээлийн ханш руу буулгах хэрэгтэй, буухгуй гэвэл Хятадаар дамжуулаад бусад орноос авъя. Тэгвэл тээврийн зардлаа нэмлээ ч Оросоос 2, 3 дахин хямдаар авна. Ямааны мах халуун дээрээ гэгчээр одоо л бид Оростой хийдэг худалдааны алдагдалаа багасгахаар шаардаж ажиллахгуй бол үүрд Орос ахдаа дамын унээр шулуулж еренд живж амьдрана.

Avatar

Зочин 2022-03-27 64.119.19.249

БИДНИЙ ХЭРЭГЛЭЭ ГЭЖ ЮУ БАЙХ ВЭ ДЭЭ ЧААВААС ЖААХАН МЭДЭЭ УНШАА ХӨӨ ХАМРЫНХАА БӨГЛӨӨГ АРИЛГАЖ БАЙЖ ҮГЭЭ ХЭЛ

Avatar

Зочин 2022-03-27 64.119.19.12

Тэгээсэй билээ. Тэгвэл эд нарыг яахыг харах юм сан. Сүүлээ хавчаад зугтаана даа. Америкийн Элчингийн хашаа руу давж ороод алга болно доо.

Avatar

Зочин 2022-03-27 88.116.92.142

Энэ жинхэнэ эргүү гөлөг ингэж байгаад нэг дарга болчих гээд жинхэнэ хутган үймүүлэгч

Avatar

РАВДАН 2022-03-27 66.181.161.32

ХОЖМЫН ҮР ДАГАВРАА ҮЛ ТООЦООЛОГЧ ӨНӨӨ МАРГААШИЙН ӨВДӨЛ ЦОВДОЛД ҮХЭЛДЭН ДАЙРАГЧ ҮНДЭСТНИЙ ДАЙСАН МОНГОЛХҮҮ МЭТИЙГ АЛБАЛ ГЭМГҮЙ!

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.179.21.253

ha ha ha ha Ravdan irj yavna Mongolhuu zugtaarai

Avatar

ЗОЧИН 2022-03-27 202.9.46.21

хүн нядалдаг газар байвал тийш нь явуулчих

Avatar

Зочин 2022-03-27 64.119.24.117

НЭРТЭЙГЭЭР НЬ ХОЁР ХӨРШӨӨ ХӨӨГӨӨД ЯВУУЛЧИХААСАЙ БИЛЭЭ

Avatar

Зочин 2022-03-27 64.119.24.117

МОНГОЛХҮҮ ГЭЖ ЖИНХЭНЭ ҮХЭР ГӨЛӨГ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2022-03-27 64.119.19.249

ЭБЭГИЙН ӨВӨӨ МОНГОЛ ГЭЖ БАЙСАН ЭНЭ ЕР НЬ ХААНА ТӨРСӨН ЮМ БОЛ ТАНИХ ХҮН БАЙДАГ БОЛВУУ

Avatar

Зочин 2022-03-27 59.153.114.143

Энэ Монголхүү гэдгийг чинь овоо гайгүй нөхөр байна гэж бодож байсан чинь ёстой 461- дээ сууж байвал таарах гөлөг байсан байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2022-03-27 59.153.114.218

МОНГОЛХУЙ

Avatar

ИРГЭН 2022-03-27 202.9.46.21

ХОЁР ХӨРШИЙГ БАЙНГА МУУЛЖ, ТӨР ЗАСГИЙГ ТОГВОРГҮЙ БОЛГОН, ЭДИЙН ЗАСГИЙН ХЯМРАЛ БУЙ БОЛГОХЫГ САНААРХАН УДАА ДАРАА МОНГОЛ ТӨРИЙН ЭСРЭГ ХОРЛОН СҮЙТГЭХ АЖИЛЛАГААГ САНААТАЙГААР ЯВУУЛЖ БАЙГАА МОНГОЛХҮҮ МЭТИЙН ХЭТ ДАВРАГЧДАД ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХГҮЙ БОЛ НЭГ Л ӨДӨР ИХЭЭХЭН ГАЙ ТАРЬЖ МЭДХЭЭР БНА. .. ЭНЭ ХҮНИЙГ САНХҮҮЖҮҮЛЭГЧИД БҮГД БАРУУНД ХЭД ХЭДЭН ХАУСТАЙ, ОФШОРТ НУУЦ МӨНГӨТЭЙ УЧИР МОНГОЛД ХЯМРАЛ НҮҮРЛЭХЭД ТЭД ШУУД ХИЛ ДАВААД АМИА БОДООД ЗУГТААД АЛГА БОЛНО….. ХАРИН ЛАЙГ НЬ ЖИРИЙН ИРГЭД Л ҮҮРНЭ !!!

Avatar

Монгол хүн 2022-03-27 173.197.107.3

Зогсоочих юм бол харин ч бие дааж өөрийхөө хэрэгцээг хангах, цаашдаа цэгцтэй гаднаас хараат бус байх эхлэл ч байж болно. Усан цахилгаан станц, шатахуун боловсруулах үйлдвэрээ бүр эрчимжүүлэх боломж юм ааа…

Avatar

Zochin 2022-03-27 202.126.89.160

Ene yu h*****d baigaa hoshnogo ve. Mongolhuu gedeg pizdaniig a****.

Avatar

Иргэн 2022-03-27 150.129.142.75

Энэ монголхүү гэгч даварсан этгээдийг зогсоохгүй бол лав монголд гай тарина шүү. Эрх бүхий байгууллага энэ этгээдийн хэлж ярьж байгаа яриа, хийж байгаа үйлдлүүдийг харж хянаж байгаа гэж найдаж байна. Хэний хатгаасаар хоёр хөрш оронтой маань тогтоосон найрамдалт харилцаанд сэв суулгасан хорлонтой харш уг яриа донгосоод байгаа н**ш бэ. Монголхүү гэгчийг нийтийн хэв журам зөрчиж байгааг нь хараад суулгүй зохих арга хэмжээг нь авах цаг болсон юм биш үү

Avatar

Bataa 2022-03-27 202.9.47.6

Ene nohduudiig sain haraad togtoogood avaarai. Hedhen sariin daraa haanaas yamar sanhuujilt avch iim tsuglaan hiisen ni il bolno.
Uls orniihoo erh ashgiig ardchilal neriin door hudaldaj, dotood uimeen zadraliig bii bolgoj bui humuus.

Avatar

Зочин 2022-03-27 192.82.85.58

Darkhanii zama barij chadahgui 4 jil bolj baij yun neftiin uildver!

Avatar

аах 2022-03-27 49.0.178.252

Энэ Солиорол нэг юманд хүргэнэ шүү

Avatar

Үзэн ядав 2022-03-27 192.82.67.96

Нусан таг вэ

Avatar

Зочин 2022-03-27 139.5.219.80

Монголчуудын нэрийг барьж хуцдаг энэ гелегийг баривчил!!! Дандаа монголын ард тумний эсрэг хуцах юм!

Avatar

Зочин 2022-03-27 192.82.76.163

шар хаданд хэвтүүл эрүүл хүн лав бишээ

Avatar

Зочин 2022-03-27 59.153.115.111

Удахгүй айдаг болноо хө

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.9.41.34

Энэ бол АН-ынхны чинхүү хүсэл юм. ОХУ-аасм Монгол бензин цахилгаан нийлүүлэхгүй бол тэд нар л баяжих юм. Тэдний мэдлийн компаниуд маш өндөр үнээр бензин, цахилгааныг иргэдэд нийлүүлж амьдрал нь тасартлаа баяжина. Тэд хувийн эрх ашгаа 1-рт тавихаас улс орон ард түмний эрх ашиг гэдэг юмыг огт мэдэхгүй. Монголын өнгөтэй өөдтэй ашигтай бүх компаниудыг хүчгүйдүүлэх замаар өөрсдөө авсан. яг тэрэн шиг авах юм л бодож байгаа. Ийм ч нам байх гэж

Avatar

zochin 2022-03-27 192.82.82.182

Xaanaas garch irsen erguu mal vee. Xaanaas garch ireed ooriigoo xen gej bodson erguu ve. Ooriigoo mongolxuu ch gex shig neree solison s** baigaa daa. Zailaarai mongoloos Cham shig yumaar uls dutaxgui

Avatar

zochin 2022-03-27 192.82.82.182

ene erguu mal xaanaas garaad irsen mal ve. Xyatad Oros xilee xaaxaar yamar boldgiig xaraagui ats uu. z**l gai mini

Avatar

Tenegt 2022-03-27 122.201.31.227

Hedhen sariin omno mashinuud ni benzin bolood honon onjin oocherloson biz dee. Tom duugarahiin tuld benzin yag odoo uildverleh bolomjtoi baih heregtei. Tuunees bish heden jiliin daraa hureh ur dund naidaad tom duugarch bolohgui.

Avatar

Irgen 2022-03-27 103.212.118.29

Ene uuriiguu ikh deeguur taviad bga yum bish uu yas yman deer barah uu

Avatar

Зочин 2022-03-27 103.229.120.46

ОХУ- аас эрчим хүчээр хараат бус болохын тулд Хятадын эрчим хүчний нэгдсэн системд холбогдох / нэг хараат байдлаас нөгөө хараат байдал рүү шилжих/ Эгийн болон Шүрэн голын цахилгаан станцыг барих боломжийг ОХУ энэ байдлыг мэдсэн юм шиг Байгаль нуур бохирдоно гэсэн шалтгаанаар бойкоталсан . Бага гэсэн тохиргоо хийхээр Эрдэнэбүрэнгийн цахилгаан станцыг яаралтай барих ойрын 10 жилдээ хараат бус байдал арилах боломж эрчим хүчний хувьд харагдахгүйл байна

Avatar

ХҮН ХҮН 2022-03-27 64.119.25.195

НААД ГАЗУУГААН ЗАЙЛУУЛ ШАР ХАДАНД ХЭВТҮҮЛ БҮР ДААМЖАРЧЭЭ АРД НЬ Ц ЭЛБЭГДОРОЖ ДАЛРУУР ИРГҮҮЛЭЭД ХОШГОРУУЛАЖ СУУГААДАА // АН, ГАЛЗУУ ТЭНГҮҮДИЙН ҮҮР БОЛЖЭЭ ЦАГ НЬ ИРХЭЭР ЧАМАЙГ ХЭЛСЭН ХЭЛЭЭГҮЙ МОНГОЛ УЛС ӨӨРӨӨН БҮХ ЗҮҮЛЭЭН ХИЙДЭГ БОЛНО ОДООГООР ТӨВИЙГ САХИХ НЬ МОНГОЛ УЛСЫН ЗӨВ БОДЛОГ БИДНИЙ ЭДИЙН ЗАСАГ ӨНӨӨДӨР ХЯТАД ОРОС ХОЁРООС ШУУД ХАМААТАЙ БАЙНА ОРОСТОЙ МОНГОЛЧУУД ОЛОН ЖИЛИЙН ТҮҮХЭН ХОЛБООТОЙ МОНГОЛ ХҮН ЗОВОХ ЦАГТ НЬ НӨХРӨӨН ОРХИДОГҮЙ ТӨРЛӨХ ШУДРАГ НӨХӨРСӨГ ЗАН ЧАНАРТАЙ

Avatar

ELBEGDORJOO BOLIO,ELBEGDORJOO BOLIO,ELBEGDORJOO BOLIO,ELBEGDORJOO BOLIEO,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2022-03-27 66.181.161.51

mongoliig horloj togtvorgui baidal uusgej,uls toriin ashig honjoo olj l baival mongol oron suirch ard tumen zovj baival hamag hereg ni butej bdag iim Elbegdorjtonguudiin unen nuur tsaraig il bolgoj shiitgeh heregtei..ard tumen negdeh heregtei

Avatar

Мөнх 2022-03-27 103.57.92.27

Хөнжлийнхөө хэрээр хөлөө жийх
Адууныхаа хирээр исгэрэх гэж үг байдаг даа.

Avatar

РАВДАН 2022-03-27 66.181.161.32

ТА НАРЫГ МОНГОЛЧУУД ХАРЛАА! ИЙМ Т.Э.Н.Э.Г. ХҮМҮҮС ГЭДГИЙГ ЧИНЬ МЭДЭЖ АВЛАА! ТА НАР ӨНГӨРСӨӨН!

Avatar

Иргэн 2022-03-27 66.181.189.197

Оросууд биднээс нүүр бууруулбал энэ хэдийг болон АН нөхдүүд үүрд булшлагдана

Avatar

Дорж 2022-03-27 64.119.20.115

Монголхүү гэж хаанахын тагнуул бэ? Элбэгдоржоор дамжуулаад америкийн тагнуул юм уу,Монголын ард түмнийг доромжилж гутааж байна ш дээ ? Энэ балай хүнийг яах бэ ? Ямар удам судартай балай хүн бэ ?

Avatar

Иргэн 2022-03-27 202.21.100.59

Хараат байдлаасаа гаръя багасгая гэдэг нь зөв. Гэхдээ улайм цайм ингэж орилох нь буруу болов уу? Орос улс л байхгүй бол Монгол сүйрнэ, тэднээс хараат байх нь хэрэгтэй гээд байгаа хүмүүсийн хувьд өөрсдөө хөгжих хүсэл сонирхолгүй, зүгээр л ямар нэгэн том улсын хамгаалалтад байвал өөрсдийгөө доромжлуулсан ч хамаагүй гэж дайрах. …. Шууд дайн самууныг илт дэмжээд байгаа хүмүүсийг ойлгохгүй юм. Зарим хүмүүс зүгээр л ертөнц шатахыг харахыг хүсдэг гэдэг үнэн бололтой . …

Avatar

Зочин 2022-03-27 192.82.72.33

энэ шар хадны сэтгэгцийн эмгэгтэй тэнэг малыг эртхэн хэвтүүлэхгүй бол!! Тэр НҮДНИЙ ХАРЦ МАРЦ.НӨГӨӨ ОДБАЯРЫН ХАРЦ ЭГЦ УРДААС НЬ ХАРААРАЙ!! СЭТГЭЦИЙН ХУРЦ ҮEДЭЭ ОРЖ ЯВАА ХҮМҮҮС ХАРАГДАНА.ХАЖУУД НЬ ЭРҮҮЛ ХҮМҮҮС ЗОГСООЖ БАЙГААД ХАРТЦУУЛААД ҮЗЭЭРЭЙ!! ЯАНАМ БЭ? ХҮЧЭЭР ХЭВТҮҮЛ!!

Avatar

Би, Монгол 2022-03-27 66.181.181.200

8 жил нацистууд Донбасыг буудаж 14000 энгийн иргэдийг хөнөөж байхад энэ ардчилагч ган хийгээгүй. Эх хэлээрээ ярих эрхийг хориод, хамаг армиар уурхайчидтай байлдаж бүслэгдээд Путинг гуйж Минскт гал зогсоох гэрээ хийчихээд биелүүлэх байтугай ерөнхийлөгч нь "манай хүүхдүүд сургуульдаа явж, Донбасын хүүхдүүд подвалдаа амьдарна" гээд л тасралтгүй бөмбөгдөж байсныг зөвтгөөд байгаа Англо-сакс АНУ-ын Ардчилсан намыг тагнуул Элбэгдоржын даалгвараар энэ хорлон сүйтгэх ажил хийгдэж байна. Ард түмэн минь.

Avatar

Зочин 2022-03-27 94.214.181.162

OROS ZOGSOOH HEREGTEI.BID AMIDRALAA AVCH JVJ SURAH HEREGTEI .ALI BOLGOND MEHELZEJ AMIDRAH YSTOI GEJ.TERTEE TERGUI OROS MANAID DELHIIN HAANA CH BAIHGUI ONDOR UNEER NIILUULDEG.OROSIIN HATAAT BAIDALAAS GARAH HEREGTEI.OMHII OROSUUD BIDNIIG HONI SHIG HASHIJ L BAIH SONIRHOLTOI.TER OROSOD HAIRTAIGUUD NI TER OROS RUUGAA TONIL

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.21.108.218

Бурхан минь дахиж л АН ыг Төрд гаргаж ганц суудал ч өгч болохгүйг Монголчуудад ойлгуулж өгч байгаад талархаад баршгүй.

Avatar

Зочин 2022-03-27 94.214.181.162

OROS ZOGSOOH HEREGTEI.BID AMIDRALAA AVCH JVJ SURAH HEREGTEI .ALI BOLGOND MEHELZEJ AMIDRAH YSTOI GEJ.TERTEE TERGUI OROS MANAID DELHIIN HAANA CH BAIHGUI ONDOR UNEER NIILUULDEG.OROSIIN HATAAT BAIDALAAS GARAH HEREGTEI.OMHII OROSUUD BIDNIIG HONI SHIG HASHIJ L BAIH SONIRHOLTOI.TER OROSOD HAIRTAIGUUD NI TER OROS RUUGAA TONIL

Avatar

Зочин 2022-03-27 66.181.161.81

Моэголчууд бид шатхуунаа 100 хувь өөрсдөө үйлдвжрлээд атомын цахилгаан станц барьж болно .. тэглээ гээд бид далайд гарцтай болж чадахгүй нь мэдээж нөгөөл 2 их гүрний дунд л байна америк яахав монголчуудыг ардчилал энэ тэр гээд хоролмаадаад л алга болж өгнө

Avatar

Зочин 2022-03-27 173.61.19.84

Жагсаалд ирэхдээ морио унаж ирээрэй, машин автобус чинь бензин байхгүй шүү

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.21.108.218

Эд нар чинь морь мал харахаараа нүд нь хорсдогын байна лээ шдээ.

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.179.21.253

NO NAADAM гээд л орилно шү дээ

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.118

Сэтгэгдэл гаргахгуй бн

Avatar

Ард түмэн 2022-03-27 103.10.23.134

Энэ залууг хэн ингэж ГУДАМЖНЫ тэмцэгч болгож гаргаж ирж байгаа нь сонин байна.Монголдоо л аль нэг нөлөө бүхий нам, эсвэл хүний өмнөөс үг хэлж гарч ирж байгаа Зеленьский.Нэр нь гэсэн Монгол гэж ороод байхдаа яахав дээ.ЭБЭ овог Монгол, би тийм гээд байдаг байсан тэрний л гарын ЗЕЛЕНЬСКИЙ юм даг уудаа.7 САРЫН 1 ний үйл явдал яг ингэж эртнээс жагсаж дохио өгч байгаад хийж байсан зүйл.2024 оны сонгуулиар яг тэр үеийн технологи явах гэж байна.МАГНАЙ, ЗАНДАН НАР ЮМ ЮМ РУУ ДҮРЖ ОРЖ ҮЕ ҮЕ ЖАГСДАГ БАЙЖ.

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.118

Орос эрчим хүч, бензинээ Монголоос еер зарах газар байхгуй болж байгаа, манайд дэлхийн зах зээлд байхгуй ендер унээр дамладаг. Энийг далимдуулаад харин унээ ядаж дэлхийн зах зээлийн ханш руу буулгах хэрэгтэй, буухгуй гэвэл Хятадаар дамжуулаад бусад орноос авъя. Тэгвэл тээврийн зардлаа нэмлээ ч Оросоос 2, 3 дахин хямдаар авна. Ямааны мах халуун дээрээ гэгчээр одоо л бид Оростой хийдэг худалдааны алдагдалаа багасгахаар шаардаж ажиллахгуй бол үүрд Орос ахдаа дамын унээр шулуулж еренд живж амьдрана

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.179.26.10

Orosoos hyamd benzin uguh gazar baihgui

Avatar

Монгол 2022-03-27 202.126.88.215

Яг тэгээсээ. Хамраараа газар хатганадаа. Бэлэн эрчим хүч, бёнзин байгаа боломжоо ашиглаад мөрөөдлөө биелүүлж байхгүй яасым. Газар газрын тэнэгүүд хаа нэг таардаг. АН-ын тэнэгүүд бөөн бөөнөөрөө явдаг, бас шар даавуугаар холбоотой явдаг, Зүгээргү АЗ, ИЗ гэчижээ. Хөөрхис юу ярьж байгаагаа мэдэхгүйшүү дээ. АЗИЗОВ гуай тэднийг уучлаарай

Avatar

ИРГЭН 2022-03-27 202.9.46.21

ОРОСУУД БЕНЗИНЭЭ ӨГӨХӨӨ ЗОГСООЧИХВОЛ ТА НАР 1000 ЖАГСААД Ч НЭМЭРГҮЙ, НУСАА ХАЦАРТАА НААХАА МЭДЭХГҮЙ ТЭНЭГЛЭЦГЭЭЖ БАЙНА УУ? АН- Н НЭР БАРЬСАН ХОРЛОН СҮЙТГЭГЧИД ЭЭ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2022-03-27 192.82.65.252

наад монголхүү чинь АНУын ногоон карттай нисээд л явчихна бид л үлдэх байх даа Ээж нь АНУын иргэн гадаад нөхөртэй юм гэсэн

Avatar

Зочин 2022-03-27 66.181.161.44

Хаа газар өвчтэй хүн байдаг шүү дээ!?

Avatar

Zochin 2022-03-27 66.181.189.35

Ene hun mglhuu 2 eruul uuu

Avatar

Зочин 2022-03-27 64.119.19.249

ХА ХА ХА Т1

Avatar

б 2022-03-27 192.82.84.229

арын энэ п.нүүд даах юм бгаа биз

Avatar

Зочин 2022-03-27 103.212.118.9

Бид яагаад үйлдвэрлэгч болж болохгүй гэж?

Avatar

зочин 2022-03-27 139.5.217.209

Болно, гэвч 30 жилд хийж чадаагүй үйлдвэрийг 3 сард барьж чадах уу, хамар доор хагархай байна гэж хамаагүй бурж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.21.108.218

Чадахгүй гж нэг юм байна, Монгол хүнд инженерчлэлийн ухаан бхгүй. Зохион бүтээх авьяасгүй. Бид өөрсдийгөө авьяастай, Монголчлохдоо сайн гэгддэг ч техникт Монголчлох ухаан харш. Монголчууд ЦС аа өөрсдөө барьж чадахгүй, шатахуунаа өөрсдөө нэрж чадахгүй, түүхий нефть нь ч байхгүй шахуу юм билээ шд.

Avatar

0000 2022-03-27 64.119.25.195

ҮҮЛДВЭРЛЭГЧ ОРОН БАЙСАН ЮМ ЧИНЬ ОДОО ДАХИН БАЙХ Ч БОЛНО ХУЛГАЙЧ НАРТ АРДЧИЛЫГ ИХЭН ҮЕД ХУВЬЧЛАЛ НЭРЭЭР ЛУЙВАРДУУОСАН ҮҮЛДВЭРҮҮДЭЭН ИРГҮҮЛЭН АВЧ ДАХИН БОСГОНОО ЦАГААН БОЛХООР ЭНЭ ГАЛЗУУГААР ЗААЛГАХГҮЙ ҮҮЛДВЭРЛЭГЧ ОРОН БОЛНО

Avatar

Зочин 2022-03-27 66.181.180.151

Хэзээ

Avatar

Уртнасан 2022-03-27 66.181.161.112

солиотой амьтан. тэгээд бензинээ үйлдвэрлэж , өөрсдөө эрчим хүчний үйлдвэртэй болох хүртэл 10 жил лаа барьж, морь тэмээгээр зорчих юмуу.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж