Тусламжийн бараа авах иргэдийн дараалал 200 метр үргэлжлэв | News.MN

Тусламжийн бараа авах иргэдийн дараалал 200 метр үргэлжлэв

Тусламжийн бараа авах иргэдийн дараалал 200 метр үргэлжлэв

Тусламжийн бараа авах иргэдийн дараалал 200 метр үргэлжлэв

Монгол бөөгийн-Гэр музей, Буянт дэнж төрийн бус байгууллага хамтран өнөөдөр /2022.03.27/ япон бэлэн хувцас үнэгүй тарааж буй аж. Энэ мэдээллийг авсан иргэд 06:00 цагаас эхлэн машинтай болон явганаар дараалал үүсгэв . Хувцас тараах мэдээг хоёр хоногийн өмнө нийгмийн сүлжээнд тавьсан байна.

Дэнжийн 1000 авто баазын ойролцоох өрхийн эмнэлгийн ар талын авто угаалга дотроос нийт 20 тонн япон бэлэн хувцас үнэгүй тарааж байгаа юм.

Тус сайн үйлсийн аяны зорилго нь өрх толгойлсон ээж, аав болон амьдралын боломжгүй иргэдэд хувцас хандивлах аж Өрхүүдээр тараах байсан ч олон нийтийн эрх ашгийг харгалзаж том зааланд, нэгдсэн хэлбэрээр хувцас тараахаар болжээ. Иргэд тус сайн үйлсийн аянд нэгдэж, өөрт илүү байгаа, бусдад хэрэгтэй зүйлсийг мөн хуваалцаж байгаа аж.

Гэхдээ тус хэсэг олон хүний хөл дарж байгаагаас автозамын түгжрэл нэмэгдэж, зарим иргэд өрхийн эмнэлэг рүү очиж чадахгүй байна гэсэн гомдол мэдүүлж буй юм.

Хувцас үнэ төлбөргүй тараах ажил зөвхөн өнөөдөр үргэлжлээд дуусна. Тиймээс хүмүүсийг тэвчээртэй хандахыг зохион байгуулагчдын зүгээс хүсчээ. Тусламжийн бараа авах иргэдийн дараалал 100-200 метр үргэлжилж байна гэж гэж эх сурвалж мэдээлэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ТэнэглэлТэнэглэл
15
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zoc 2022-03-27 192.82.78.122

Ajil hiij amidar..belenchleh setgelgee uls orniig muhuunu.Amidraliinhaa tuluu archaagui turiin esreg ingej tsuglaj chadah uu

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.126.89.84

ҮНЭГҮЙ ЮМ гэж байдаггүй. Ажилгүй, бэлэнчлэх сэтгэлгээтэй, залхуу Монголчууд. Гутамшиг.

Avatar

Zocnin 2022-03-27 108.63.61.122

Huuhdied l taarah bhdaa hawcnig jijighen yoponuudiin huwtsas kkk

Avatar

zavaan 2022-03-27 202.126.88.213

baluar yduu boljee mongolchuud, baharhal, unet zuil baihgui

Avatar

Хулгар 2022-03-27 66.181.161.109

Энэ хуучин хувцас тарааж байгаа хүмүүс тухайн хорооноос амьдралын бололцоогүй иргэдийн гэрийн хаягийг авч гэрээр нь яваад тараачихвал ийм юм болохгүйдээ.Үнэгүй юманд нугасгүй хүмүүс замбараагүй байдал үүсгэхийн зэрэгцээ үнэгүй хэдэн хувцас авч комиссын бараагаар зарж хэдэн төгрөг олох гээд улайрчихсан юмнууд наад заваан байдлыг чинь үүсгэж байгаа юм. Ажил хөдөлмөрт дургүй ашиг хонжоо хайгчид ч бужигнаж байнадаа наана чинь!😂🤣

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.102

Шинэ сэргэлтийн бодлого эхэлж ерөнхий сайдын японд доншуучилсаны хүчинд хуучин хувцастай болж байгаа даа баярла зүгээр МАН -д угаасаа юмны үнэ нэмэгдэх хамаагүй гэж Хүрэлсүх айлдсаны хүчинд эдийн засаг нь Шинэ хямралаар үргэлжилсээр байгаа нь энэ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.84

Зайлшгүй хэрэгтэй хүндээ л хүрээсэй. Хороогоор дамжуулж л ёстой болохгүй. Хорооны хор найруулалтын ИХ МАСТЕР үрчгэр шархарборулаан авгайчуул 100% өөрсдөө завшина. Багахан шиг булаацалдаад орос украйны дайны хэмжээнд арай хүргэлгүй хуваагаад хүртэцгээгээрэй.

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.21.108.10

Наймаачид битгий л үнэтэй зараасай!!!

Avatar

Зочин 2022-03-27 64.119.20.115

Монголчууд үнэгүй юм гэхээр ухаангүй очиж байдаг,гутамшиг улсууд юмаа ,нөгөө балай Монголхүү ,Бат-үүл нарыг хар даа ийм тэнэгүүд байна ш дээ Дайны хажуугаар дажин гэдгийг ашиглаад Батүүл хулгайч шоронгоос зугатааж америк явах аргаа хийж байна даа Монгол оо гэж ?

Avatar

Зочин 2022-03-27 103.1.31.102

Хятадыг визтэй болго.! Ийм сэтгэхүйтэй улсууд хил давж тэнэдэг гээд бод! Виз авах хэмжээний боловсрол мэдлэг шаардлагатай цаг.Зүгээр л колони улс боллоо.Оросыг магтахаас явж бас чадамгүй,аймхай соёлгүй,гол нь бие зөв авч явж хэвшээгүй, х***а маягийн өлөн зан сурчихсан ийм л иргэд бхс байгаад үржээд байна.

Avatar

Зочин 2022-03-27 103.26.195.62

МАНингууд баасаа үнэгүй тараана. Аваарай

Avatar

Зочин 2022-03-27 66.181.161.44

Машинтай бол чинээлэг гэсэн үг огт биш л дээ! Ганц машин нь орлогын (хаагий) эх үүсвэр нь ухаантай юм. Ө.Х. үйлдвэрлэлийн хэрэгсэл гэсэн үг. Харин хуучин хувцасанд оочерлож байгаа нь ядуугийн л шинж!! Төрийн эрх барьж буй нам үүнийг хараад сэтгэл нь өвдөж, ичиж үхэх ёстой!! Гэвч манай энхрий хайрт нам засаг ширэн нүүртэй тул ажрахгүй л дээ!!!

Avatar

зОЧИН 2022-03-27 59.153.115.161

АРДЧИЛАГЧ НЭРТЭЙ ХУЛГАЙЧУУД МОНГОЛЫГ ИЙМ БАЙДАЛД ОРУУЛСАН. НИЙГМИЙН ГЭХ БҮХ ӨМЧИЙГ ХУВЬЧЛАЛ НЭРЭЭР ИДЭЖ УУСАН . ЮМ ХИЙДЭГ ХЭДЭН ҮЙЛДВЭРЭЭ УСТГАЖ,ҮЙ ОЛОН АЖИЛЧДЫГ ГУДАМЖИНД ХӨӨН ГАРГАЖ, АЖИЛГҮЙЧҮҮДИЙН АРМИ БУЙ БОЛГОЖ,,НИЙГМИЙГ БҮХЭЛД НЬ ЯДУУРУУЛСАН.ЭДИЙН ЗАСГИЙГ СҮЙРҮҮЛЖ,УЛСЫН САНГ УЛАЙЛГАЖ,ГАДААД ДОТООДЫН ӨР ЗЭЭЛЭНД УНАГАЖ,НИЙГМИЙН БАЯЛАГИЙН ҮЛЭМЖ ХЭСГИЙГ ГАДААД РҮҮ ЗӨӨСӨӨР БАЙНА

Avatar

зОЧИН 2022-03-27 59.153.115.161

ЭДНИЙ ЧАДДАГ ЮМ НЬ БУСДЫГ ГҮЖИРДЭЖ ГҮТГЭХ, ДАЙРЧ ДОРОМЖЛОХ, НЭР ТӨРД НЬ ХАЛДАХ, ХИЙЖ БҮТЭЭЖ БУЙ ЗҮЙЛД СААД ТОТГОР БОЛОХ, НИЙГМИЙН ДЭГ ЖУРМЫГ ЭВДЭХ, ҮЙМЭЭН САМУУН ДЭГДЭЭХ,ХУДАЛ ХУУРМАГ МЭДЭЭ МЭДЭЭЛЭЛ ТАРААЖ, ХҮМҮҮСИЙН ТАРХИЙГ ХОРДУУЛАХ, БУСАРМАГ БУЛАЙ ЗЭРЛЭГ ТАНХАЙ БҮХНИЙГ ДЭВЭРГЭХ.

Avatar

харайл дэндүү юм аа 2022-03-27 202.126.89.209

Манай МОНГОЛчууд үнэн гуйлагчтн сэтгэлгээтэй юм аа хөгшид хүртэл цагаан сараар янз бүрийн хүлээн авалтанд очиж горьдоно

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.118

МАНгас ул бооов тараахад баярлаал авдаг. Сонгуулиар СБ дуургийн 7-р хорооныхон МАНгас-ын босс С.Батболдын Чингис зочид буудалд очиж унэгуй хоол идээд гарахдаа 10к, 20к авсан. 7-р хорооны МАНгас-ын хэсгээс очиж 200к авж байсан.

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.118

Бас бух дуургээс хэсэг хэсэг хумуус МАНгас-ын урилгаар Модерн Номадс-т очиж унэгуй 1, 2-р хоол, шар айргаар дайлуулсан.

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.118

Саяны ёлкоор бас л МАНгас унэгуй хоолоор дайлсан. Ер нь хааяа хааяа тэгж дайлдгын гэсэн

Avatar

ү 2022-03-27 202.9.46.149

үнэхээриин гуйлгачин амьдрахдаа таарсан арчаагүй залхуу аймхай харамч атааруу юуч чадахгүй энэ үеиин монглшууу чацага цараылсан гөлөгнүүд бүх баялагааа банк бас богд уулааа төриин нам дагасан өлөн шээсүүдэд алдсанч тоохгүй хуучин хувцас үнэгүй авчихгээдл алалцаж байдаг шээсүүүд гуйлгачиндаа дассан шээсүүд

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.55.188.118

Машинтай очоод унэгуй хувцас авдаг. Энэ чинь одоо юу гэж ойлгох уу? Машин авах чадалтай мертлее хувцас авж чадахгуй гэж байхуу? Надад хэрэггуй хувцас гуталнууд (заримыг нь 1-хан удаа л емссен) байгаа. Харин машин байхгуй, гэхдээ надад машин хэрэггуй. Эруул мэндээ бодоод 5км дотор явган алхдаг

Avatar

Зочин 2022-03-27 66.181.166.134

яг над шиг хүн байна.

Avatar

Зочин 2022-03-27 122.201.21.177

Үнэгүй амидрах дуртай псдакууд сонгуулиар саналаа зарна тэгээд толгойд нь гарсан дарга нар нь толгой дээр нь баааж шээээнэ өөрсдөө үхсэн японы сүнстэй бандааш уралдаж авч өмсөнө

Avatar

Зочин 2022-03-27 59.153.112.243

Амьдрал ийм байдалтөй байхад сагсуу нөхөр архи ярьж попроод л амьдралаас тасарсан луйварчин

Avatar

зочин 2022-03-27 103.57.92.245

угаасаа МОНГОЛ хүн үнэгүй гэсэн юманд нугасгүй шүү, боломжтой боломжгүй бүгд л очоод зогсож байгаа даа, Сонсоогүй нь л үлдсэн байгаа даа,

Avatar

zochin 2022-03-27 202.126.88.197

huni huuchin huvtsnd oocherlohig bodohod mgl/d ydruulaasaa garaagvi l bgaam bna daa

Avatar

Зочин 2022-03-27 202.126.88.53

Kkk. Mashintai ochij huuchin huvtsand oochirlotsgooj gene

Avatar

длорррхх 2022-03-27 139.5.216.233

Ард түмэн ингэж ядуурчээ. МАНАН чуудаа… Харж ав… Дээр үед ийм юм байхгүй байсан санагдана. НӨгөө Хүүк. ЁОК нар нь хаана байна.

Avatar

зочин 2022-03-27 66.181.161.127

Гах түй …Хайрлаж нандигнах НЭР ТӨР гэж юуууууЧ байхгүй хөдөөний халтрууд !!!!

Avatar

Зочин 2022-03-27 192.82.68.44

хүний хуучин хувцас шиг бузар юм байхгүй . хийморь чинь доройтоно .

Avatar

Зочин 2022-03-27 66.181.161.27

Үнэхээр ядуу нь залхуу.юмтай ч сэтгэл нь цадахгүй болсон өлөн царайтай блжээ

Avatar